SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Zo lang het positief is is het inderdaad leukquote:Op zondag 24 november 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geuren zijn soms hele vreemde triggers in je geheugen, best bijzonder hoe dat werkt
Vroeger had je ook overal van die spoorbielzen in de tuin. Als het dan heel warm was gingen ze ook zo ‘lekker’ ruiken.quote:Op zondag 24 november 2024 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
forsythia , een van de vergeten planten en geuren van vroeger inderdaad, wij hadden ook een gouden regen, die zie je ook amper meer, bloeiden in zowat dezelfde kleur en in dezelfde periode.
bielzen in de tuin, checkquote:Op zondag 24 november 2024 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vroeger had je ook overal van die spoorbielzen in de tuin. Als het dan heel warm was gingen ze ook zo ‘lekker’ ruiken.
Ook zo’n bijzonder luchtje.
quote:Op zondag 24 november 2024 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vroeger had je ook overal van die spoorbielzen in de tuin. Als het dan heel warm was gingen ze ook zo ‘lekker’ ruiken.
Op een strand wil ik gewoon de zee zien, zo'n opgespoten stukje zand midden in een stad noem ik geen strandquote:Op zondag 24 november 2024 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee, op de kerk en het MAS, dat zie je
Ja ik ben ook nog steeds even aan het afschakelen. Morgen lekker vrijquote:
Ja dat zal beslist wel, maar wat internetridder LTVDK een strand noemt is natuurlijk niet de Maatstaf der Dingen. Moest godverdomme niet gekker worden.quote:Op zondag 24 november 2024 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een strand wil ik gewoon de zee zien, zo'n opgespoten stukje zand midden in een stad noem ik geen strand
Wij kregen ook al snel de instructie ‘niet op de bielzen zitten als het warm is’quote:Op zondag 24 november 2024 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zo vaak met mijn korte broek in de teer van bielzen gaan zitten, ik zat er ook altijd mee te spelen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 24 november 2024 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik proef soms ook nog oude smaken ineens.
Van die vieze ufo’s met dat poeder er inquote:Op zondag 24 november 2024 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik proef soms ook nog oude smaken ineens.
Bielzen zijn wel echt helemaal uit in de tuin (al 40 jaar) maar daarom juist weer superhip.quote:Op zondag 24 november 2024 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij kregen ook al snel de instructie ‘niet op de bielzen zitten als het warm is’
Lekker realistisch. Dat jatkind was natuurlijk allang doormidden geslagenquote:
Dat kind kijkt ook als de duivel uit de oogjes.quote:Op zondag 24 november 2024 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker realistisch. Dat jatkind was natuurlijk allang doormidden geslagen
Kilometers hadden we ervan.quote:Op zondag 24 november 2024 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja bitumen, creosoot. Gewoon verdovende middelen eigenlijk. Lijm snuiven maar dan wat lager uit de distilleerkolom.quote:Op zondag 24 november 2024 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
T’is een wonder dat wij nog leven/ überhaupt enig iq hebben, wij snoven lijm, we hadden loden leidingen, staken onze neus in de bielzen, overal zat asbest, gordels hadden we ook nog nooit van gehoord en rubberen tegels hadden we ook niet.quote:Op zondag 24 november 2024 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja bitumen, creosoot. Gewoon verdovende middelen eigenlijk. Lijm snuiven maar dan wat lager uit de distilleerkolom.
Het is al verassend na je bedtijd inderdaadquote:Op zondag 24 november 2024 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Beurtelings twee middelvingers in de lucht steken op maandagochtend omdat ik na eenintensief weekend
morgen gewoon vrij ben
Zo heeft iedere generatie zijn dingetjesquote:Op zondag 24 november 2024 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
T’is een wonder dat wij nog leven/ überhaupt enig iq hebben, wij snoven lijm, we hadden loden leidingen, staken onze neus in de bielzen, overal zat asbest, gordels hadden we ook nog nooit van gehoord en rubberen tegels hadden we ook niet.
Kun je nagaan hoe uberbriljant we eigenlijk zouden moeten zijn
Die hadden wij ook. Als het echt warm was, kwamen er van die teerbellen uit.quote:Op zondag 24 november 2024 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk had ik anders nu net in een trein terug naar huis gezeten.quote:Op zondag 24 november 2024 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is al verassend na je bedtijd inderdaad
Oh kut is moet mijn was nog ophangen/in de droger flikkerenquote:Op zondag 24 november 2024 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waaschijnlijk had ik anders nu net in een trein terug naar huis gezeten.
Nu is de eerste was alwer uit de droger
Bij mij loopt het spaak bij het vouwen.quote:Op zondag 24 november 2024 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh kut is moet mijn was nog ophangen/in de droger flikkeren
Zonder al die shit zat ik dik over dik 200 qua IQ.quote:Op zondag 24 november 2024 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
T’is een wonder dat wij nog leven/ überhaupt enig iq hebben, wij snoven lijm, we hadden loden leidingen, staken onze neus in de bielzen, overal zat asbest, gordels hadden we ook nog nooit van gehoord en rubberen tegels hadden we ook niet.
Kun je nagaan hoe uberbriljant we eigenlijk zouden moeten zijn
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 24 november 2024 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder al die shit zat ik dik over dik 200 qua IQ.
Is oase dat spul waar je zo lekker je vingers in kan drukken?quote:Op zondag 24 november 2024 22:38 schreef CherryLips het volgende:
De geur van kerstkransen en oase roept ook allemaal herinneringen op.
Ja. Je had ook grijze maar die rook niet lekker en dan zat alles onder. Die was grover.quote:Op zondag 24 november 2024 22:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Is oase dat spul waar je zo lekker je vingers in kan drukken?
Ik zou alleen al zo'n blok willen kopen zodat ik mn vingers erin kan drukken.quote:Op zondag 24 november 2024 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Je had ook grijze maar die rook niet lekker en dan zat alles onder. Die was grover.
We kregen stickers van dat spul en ik plakte die in m'n agenda vanwege de band Oasisquote:
Het schuurtje van mijn ouders rook ook altijd lekker. Naar blikken houtbeits en verf.quote:Op zondag 24 november 2024 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan de caravan soms nog ruiken, en de oude zolder. Die caravan hebben we al 30 jaar niet meer, maar goed.
Ik las laatst dat winkels het zat waren dat mensen hun vingers erin staken, want dan kun je het niet meer verkopen.quote:Op zondag 24 november 2024 22:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou alleen al zo'n blok willen kopen zodat ik mn vingers erin kan drukken.
Ik moet er nog 3 vouwen maar had dingen te doen vandaag en daarna geen zin meer.quote:Op zondag 24 november 2024 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij loopt het spaak bij het vouwen.
Kaarsvet is sowieso kerstmisquote:Op zondag 24 november 2024 22:38 schreef CherryLips het volgende:
De geur van kerstkransen en oase roept ook allemaal herinneringen op.
Ja snap ik wel.quote:Op zondag 24 november 2024 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las laatst dat winkels het zat waren dat mensen hun vingers erin staken, want dan kun je het niet meer verkopen.
Lekker bezig.quote:Op zondag 24 november 2024 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Had ik schoenen besteld. Maar de verkeerde maat. Dus nog een paar besteld. Bestel ik de verkeerde kleur
Mijn tuinwinkel heeft zo’n ‘hier mag je je vinger in prikken blok’quote:Op zondag 24 november 2024 22:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou alleen al zo'n blok willen kopen zodat ik mn vingers erin kan drukken.
Mijn moeder had met kerst altijd drijfkaarsjes. Daar liepen wij dan altijd mee te klootviolen tot ergernis van mijn moederquote:
Ja dat zag ik in die nieuwsitem ook dat ze dat nu proberen in de hoop dat die andere blokken met rust worden gelaten.quote:Op zondag 24 november 2024 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn tuinwinkel heeft zo’n ‘hier mag je je vinger in prikken blok’
Ik zag voor de rest niets met prikgaten dus kennelijk werkt hetquote:Op zondag 24 november 2024 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat zag ik in die nieuwsitem ook dat ze dat nu proberen in de hoop dat die andere blokken met rust worden gelaten.
Daar zijn ze toch ook voor?quote:Op zondag 24 november 2024 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn moeder had met kerst altijd drijfkaarsjes. Daar liepen wij dan altijd mee te klootviolen tot ergernis van mijn moeder
Sowieso kutten met kaarsen.quote:Op zondag 24 november 2024 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vonden wij van wel. Ik kom er net achter dat ze nog steeds bestaan
Wel alles beter dan zo’n saaie kalkoen met een kastanjeprutje in zijn kont.quote:Op zondag 24 november 2024 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Christmas roast zo groot dat het op een brontosaurus leek.
quote:Op zondag 24 november 2024 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel alles beter dan zo’n saaie kalkoen met een kastanjeprutje in zijn kont.
Ja, ik zou het nooit bij mij thuis doen, maar mijn vader vindt het niet ergquote:Op zondag 24 november 2024 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het interieur en de muren van je huis cholesterol bezorgen.
Mijne is daar erg goed in, soms zelfs 1 uur nadat hij eten heeft gehad.quote:Op zondag 24 november 2024 22:06 schreef Ama het volgende:
Waarom zijn huisdieren er zo goed in om te doen alsof ze dagen geen eten gehad hebben.
quote:Op zondag 24 november 2024 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso kutten met kaarsen.
Je kunt nooit met m'n broer ergens eten waar kaarsen op tafel staan.
Die van mij hadden gewoon nog maar al het lekkere was er uit dus nu vonden ze zichzelf zielig volgens mij.quote:Op zondag 24 november 2024 23:01 schreef RaXz het volgende:
[..]
Mijne is daar erg goed in, soms zelfs 1 uur nadat hij eten heeft gehad.
Ben nu wel volwassen geworden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ze zullen dan wel een zwaar leven hebben en niet verwend zijn ofzo.quote:Op zondag 24 november 2024 23:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Die van mij hadden gewoon nog maar al het lekkere was er uit dus nu vonden ze zichzelf zielig volgens mij.
omdat weekendquote:Op zondag 24 november 2024 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom gaat het weekend altijd veel sneller voorbij dan de werkweek.
Ja nog even een aflevering HIMYM kijken en dan weerquote:Op maandag 25 november 2024 03:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
moet je je niet weer omdraaien dimmies
betalen ze daar nog veel met cash geld?quote:Op maandag 25 november 2024 05:30 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn revolut plan geupgrade. Nu kan ik kosteloos geld wisselen en verzenden naar mijn thaise bank rekening en heb een nieuwe bankpas gekregen. Net gebracht door DHL
ja heel veel maar je kan tegenwoordig ook vrijwel overal met je telefoon betalen met een thaise bankrekening. Dus ik doe dat nu zoveel mogelijk want ze hebben zoveel kleingeld wat je constant ook mee moet zeulenquote:Op maandag 25 november 2024 05:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
betalen ze daar nog veel met cash geld?
was het eenvoudig zonder Thaise nationaliteit een Thaise rekening te krijgen?quote:Op maandag 25 november 2024 05:30 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn revolut plan geupgrade. Nu kan ik kosteloos geld wisselen en verzenden naar mijn thaise bank rekening en heb een nieuwe bankpas gekregen. Net gebracht door DHL
nee had er officieel geen recht op. Uiteindelijk was het wel eenvoudig. Ik moest een verzekering afsluiten voor een jaar . Maar was maar 1 bank die dat wilde doenquote:Op maandag 25 november 2024 05:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was het eenvoudig zonder Thaise nationaliteit een Thaise rekening te krijgen?
ja ik gebruik het alleen voor hier, dus maak geld over van de abn naar de revolut. Wat ik nodig heb zeg maar.quote:Op maandag 25 november 2024 05:36 schreef Koen66 het volgende:
wilde ooit een Revolut rekening openen maar het feit dat het Litouws was hield me destijds tegen
ah je hebt ook nog een NL rekening. ABN heeft standaard alleen nog Maestro passen en die werken daar geheid niet lekkerquote:Op maandag 25 november 2024 05:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik gebruik het alleen voor hier, dus maak geld over van de abn naar de revolut. Wat ik nodig heb zeg maar.
Voor geld uit de automaat wel. pinnen is denk ik een dure grapquote:Op maandag 25 november 2024 05:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah je hebt ook nog een NL rekening. ABN heeft standaard alleen nog Maestro passen en die werken daar geheid niet lekker
net voor black friday!quote:Op maandag 25 november 2024 06:07 schreef bitterbal het volgende:
Heb vandaag de bonus van de blauwe doos ontvangen
quote:Op maandag 25 november 2024 06:07 schreef bitterbal het volgende:
Heb vandaag de bonus van de blauwe doos ontvangen
heb een kaneelbroodje voor straksquote:Op maandag 25 november 2024 06:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje goed eten daar.
Vroeg beginnen, vroeg weer gierende bandenquote:
Dat klinkt nog aardig vrolijkquote:
ach ik zit warm en droogqquote:Op maandag 25 november 2024 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt nog aardig vrolijk
Dat scheelt al de helft.quote:
ja vind mijzelf een beetje vadsig maar mijn been begint ook weer dik te worden dus misschien doe ik teveelquote:Op maandag 25 november 2024 07:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah u is van de sportieve in Thailand?
Het ziet er wel mooi uit daarquote:Op maandag 25 november 2024 07:31 schreef Koen66 het volgende:
ah het is alweer -40 graden in Oymyakon
Je bent er weer vroeg bij voor de excelsheetsquote:Op maandag 25 november 2024 06:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Epileptiegenot en roadrage met een of andere Nissan Note![]()
Als je niet kan optrekken, ga dan links staan 😂
dat been blijft wel een dingetjequote:Op maandag 25 november 2024 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind mijzelf een beetje vadsig maar mijn been begint ook weer dik te worden dus misschien doe ik teveel
ik zou daar zo depressief van wordenquote:Op maandag 25 november 2024 07:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ziet er wel mooi uit daar
zijn alle woorden daar zo achterlijk lang?quote:Op maandag 25 november 2024 07:35 schreef bitterbal het volgende:
probeer nu de dagen in thai te leren. Donderdag is de leukste
wanpareuhadsabadee
En dacht omdat ik hier vrijwel niet loop want doe alles met de scooter ik misschien dit soort activiteiten moet doen om in beweging te blijvenquote:
Neequote:Op maandag 25 november 2024 07:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn alle woorden daar zo achterlijk lang?
anders inderdaad een vadsige crispy pork-balquote:Op maandag 25 november 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dacht omdat ik hier vrijwel niet loop want doe alles met de scooter ik misschien dit soort activiteiten moet doen om in beweging te blijven
Ja en meeste mensen hier zijn super fitquote:Op maandag 25 november 2024 07:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
anders inderdaad een vadsige crispy pork-bal
hebben ze gewoon ene hekel aan de donderdagquote:Op maandag 25 november 2024 07:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee
maandag wanjan
dinsdag wangangkaan
woensdag wanpud
donderdag wanpareuhadsabadee
vrijdag wansug
zaterdag wansao
zondag wanatid
ja denk hetquote:Op maandag 25 november 2024 07:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hebben ze gewoon ene hekel aan de donderdag
dan hebben ze ook een hekel aan de hoofdstadquote:Op maandag 25 november 2024 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk hetdenk dat ze op die dag ook niets plannen zodat ze het niet hoeven te zeggen
ja die korten ze af naar krungtep of zo ietsquote:Op maandag 25 november 2024 07:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan hebben ze ook een hekel aan de hoofdstad
ja datquote:Op maandag 25 november 2024 07:42 schreef Koen66 het volgende:
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit
in uitgerekte vorm zou de slang veel langer moeten zijnquote:
Probeer het nu al een half uur uit te sprekenquote:
paste niet op het plaatje denk ikquote:Op maandag 25 november 2024 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in uitgerekte vorm zou de slang veel langer moeten zijn
Ze hadden dan beter die rat kleiner kunnen tekenen in plaatje 2, dan klopt het wel weerquote:Op maandag 25 november 2024 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
paste niet op het plaatje denk ik
Ja, vroeg weer gierende bandenquote:Op maandag 25 november 2024 07:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je bent er weer vroeg bij voor de excelsheets
Gaan je meubels vliegen als je dit zegt?quote:Op maandag 25 november 2024 07:35 schreef bitterbal het volgende:
probeer nu de dagen in thai te leren. Donderdag is de leukste
wanpareuhadsabadee
Als de slang groter was geweest, had hij de rat waarschijnlijk ook in 1 hap opgegetenquote:Op maandag 25 november 2024 08:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze hadden dan beter die rat kleiner kunnen tekenen in plaatje 2, dan klopt het wel weer
lolquote:Op maandag 25 november 2024 08:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan je meubels vliegen als je dit zegt?
Kan nog.quote:Op maandag 25 november 2024 07:27 schreef Koen66 het volgende:
hmmm nog zo'n 9000 posts voordat ik op 300K sta. Had aan begin van het jaar verwacht het wellicht dit jaar te halen
jaquote:Op maandag 25 november 2024 08:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
deze slang nietquote:Op maandag 25 november 2024 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als de slang groter was geweest, had hij de rat waarschijnlijk ook in 1 hap opgegeten
Wow.quote:
Oké Ace Ventura.quote:Op maandag 25 november 2024 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de Masai in Kenya spugen ze elkaar in het gezicht in plaats van hoi te zeggen.
Wonen daar ook hele geile vrouwen? Want dan zou ik zeker langskomen.quote:Op maandag 25 november 2024 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de Masai in Kenya spugen ze elkaar in het gezicht in plaats van hoi te zeggen.
Je dochter begint snert rond te spuiten en er zit een demon in je kelder te rammelen.quote:Op maandag 25 november 2024 08:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*Bassie en Adriaan muziekje speelt*quote:Op maandag 25 november 2024 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je dochter begint snert rond te spuiten en er zit een demon in je kelder te rammelen.
Man man manquote:Op maandag 25 november 2024 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je dochter begint snert rond te spuiten en er zit een demon in je kelder te rammelen.
Iew, snertquote:Op maandag 25 november 2024 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 november 2024 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Met die giebelende kut in de deuropening.
ik las wiebelende kutquote:Op maandag 25 november 2024 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Ja, wel regen inderdaad. En het is nog donker.quote:Op maandag 25 november 2024 08:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wow.
Dit dacht ik gister ook!
Nu nog. Ja op zich prima. Maar hier regent het. Zeer sad.
Heh?quote:Op maandag 25 november 2024 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Hier al wel reeeeedelijk licht. Wel een beetje onguur sfeertje!quote:Op maandag 25 november 2024 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, wel regen inderdaad. En het is nog donker.
De vriendin van de hoofdpersoon is bezeten en zit met rare overdreven make-up heel naar te giebelen terwijl ze in de deuropening zit. Het ziet er niet uit maar ik vind het zo'n naar geluidquote:
Dan passen we tegen die tijd toch gewoon de normen aan.quote:Op maandag 25 november 2024 08:46 schreef bitterbal het volgende:
RIVM: in 2050 heeft 64 procent overgewicht, vooral toename bij jongeren
Het aantal mensen met overgewicht in Nederland zal in 2050 zijn opgelopen tot 64 procent. Dat meldt het RIVM in zijn rapport Volksgezondheid Toekomst Verkenning. Ter vergelijking: in 2022 was het percentage van de bevolking met overgewicht 50.
https://nos.nl/artikel/25(...)toename-bij-jongeren
Enormquote:Op maandag 25 november 2024 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan passen we tegen die tijd toch gewoon de normen aan.
jaquote:Op maandag 25 november 2024 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grote gapen alweer begonnen?
Heb je al gesport?quote:Op maandag 25 november 2024 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
langzaam gaan we weer naar het kattenplaatje ja :p
Is het voor de verandering een keer droog? En zweet je je niet een ongeluk als je gaat sporten in die hitte?quote:Op maandag 25 november 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
over 45 min gaan we badmintonnen
Heb een beetje spierpijn van het vuil rapen gisteren
komt nu een bui aan geloof ik.quote:Op maandag 25 november 2024 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het voor de verandering een keer droog? En zweet je je niet een ongeluk als je gaat sporten in die hitte?
Genoeg drinkenquote:Op maandag 25 november 2024 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt nu een bui aan geloof ik.
Ja je zweet eigenlijk met alle fysieke inspanning hier wel
Stinkt het daar soms erg naar zweet? Of hebben ze wel goede deo op?quote:Op maandag 25 november 2024 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt nu een bui aan geloof ik.
Ja je zweet eigenlijk met alle fysieke inspanning hier wel
Nee is een grote loods dus stinkt nietquote:Op maandag 25 november 2024 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Stinkt het daar soms erg naar zweet? Of hebben ze wel goede deo op?
Oh ja daar heb ik ook ooit gewerkt.quote:Op maandag 25 november 2024 09:25 schreef bitterbal het volgende:
loods of hal, weet niet hoe je het moet noemen met banen
Ga je straks heel fanatiek smashen?quote:Op maandag 25 november 2024 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee is een grote loods dus stinkt niet
ja dat probeer ik elke keer maar dat kan ik nietquote:Op maandag 25 november 2024 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je straks heel fanatiek smashen?
quote:Op maandag 25 november 2024 09:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja daar heb ik ook ooit gewerkt.
Heerlijk professioneel dozen stapelenwas erg leuk
Mwah, vroeger een beetje. Op de middelbare school ging ik in de laatste klassen vaak badmintonnen als je mocht kiezen wat je wilde doen met sport.quote:Op maandag 25 november 2024 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat probeer ik elke keer maar dat kan ik niet![]()
kan jij dat wel?
Blijven oefenen.quote:Op maandag 25 november 2024 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat probeer ik elke keer maar dat kan ik niet![]()
kan jij dat wel?
nu lijkt het je niet meer leuk?quote:Op maandag 25 november 2024 09:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, vroeger een beetje. Op de middelbare school ging ik in de laatste klassen vaak badmintonnen als je mocht kiezen wat je wilde doen met sport.
Hmm, nee, ik voel niet echt de behoefte dat te gaan proberen.quote:Op maandag 25 november 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu lijkt het je niet meer leuk?
Apart dat ze worden aangekondigd, zo klinkt het net alsof de NS weer gaat staken.quote:Op maandag 25 november 2024 09:33 schreef UitStraling het volgende:
Schietpartijen op scholen aangekondigd.
Gelukkig is het voor de Palestijnse zaak en dan is het niet zo heel erg.
Welke filmquote:Op maandag 25 november 2024 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Die van vorig jaar was ook leuk, staat op HBO. En de reboot staat op Netflix dacht ik, die is smerig.
Bedankt maat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Te langzaam jaquote:Op maandag 25 november 2024 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het werk.
Rustig aan beginnen hoor....quote:Op maandag 25 november 2024 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar is het maandag voor.
Is allemaal niet echt mannelijke info hč?quote:
Ik gebruik gewoon van die pods. Hoef ik helemaal niet na te denken.quote:
Welkom schimmelquote:Op maandag 25 november 2024 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb er net een hele dop wasverzachter in geflikkerd.
En dan had je gezegd "Oma hou je bek ouwe tang je weet niks van diesel"quote:Op maandag 25 november 2024 10:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is allemaal niet echt mannelijke info hč?
Er zou moeten staan: was je ballen niet met pure diesel. Diesel is bedoeld voor dieselmotoren.
ja ik ook. En af en toe zo'n Calgon / Diamond dinges tegen de kalk.quote:Op maandag 25 november 2024 10:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon van die pods. Hoef ik helemaal niet na te denken.
Lekker schrobbenquote:Op maandag 25 november 2024 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen droger, anders sta ik me de hele week af te drogen met een plank.
Azijn, je moet af en toe een scheutje azijn op hoge temperatuur erin werpen, anders is je wasmachine zo smerig als een openbaar toilet op een NS station.quote:Op maandag 25 november 2024 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook. En af en toe zo'n Calgon / Diamond dinges tegen de kalk.
Ik heb gewoon Jumbo huismerk vaatwastabletten.quote:Op maandag 25 november 2024 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook. En af en toe zo'n Calgon / Diamond dinges tegen de kalk.
Schuursponsquote:Op maandag 25 november 2024 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien weet oma wel iets van ballen wassen trouwens, dat moet je niet uitsluiten.
Mijn oma wel, die had 14 kinderen.quote:Op maandag 25 november 2024 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien weet oma wel iets van ballen wassen trouwens, dat moet je niet uitsluiten.
ja maar in mijn huis heb ik daar een toilet voor. Dat jij nou in de wasmachine zit te schijten is niet zo maatgevend voor de rest van Nederlandje.quote:Op maandag 25 november 2024 10:39 schreef UitStraling het volgende:
Stront, urine en de meest demonische schimmels zijn dol op wasmiddel, lauw water en wasverzachter.
En zijn wasmachine kan schijnbaar niet heet wassen.quote:Op maandag 25 november 2024 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar in mijn huis heb ik daar een toilet voor. Dat jij nou in de wasmachine zit te schijten is niet zo maatgevend voor de rest van Nederlandje.
Ik zet hem soms op 95 gradenquote:Op maandag 25 november 2024 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Azijn, je moet af en toe een scheutje azijn op hoge temperatuur erin werpen, anders is je wasmachine zo smerig als een openbaar toilet op een NS station.
Stront, urine en de meest demonische schimmels zijn dol op wasmiddel, lauw water en wasverzachter.
Gastquote:Op maandag 25 november 2024 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar in mijn huis heb ik daar een toilet voor. Dat jij nou in de wasmachine zit te schijten is niet zo maatgevend voor de rest van Nederlandje.
Was jij je nieuwe trui op 90 graden?quote:Op maandag 25 november 2024 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
En zijn wasmachine kan schijnbaar niet heet wassen.
Ik heb hier weleens 90 gezien in het schermpje, maar zelf nooit hoger dan 60 gewassen.quote:Op maandag 25 november 2024 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
En zijn wasmachine kan schijnbaar niet heet wassen.
Stel je altijd domme vragen?quote:Op maandag 25 november 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was jij je nieuwe trui op 90 graden?
Ik zet hem op 95 en doe er dan een vaatwastablet bij.quote:Op maandag 25 november 2024 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb hier weleens 90 gezien in het schermpje, maar zelf nooit hoger dan 60 gewassen.
Azijn erbij doen, anders krijg je die grijze drab en ruikt je kleding na verloop van tijd naar een dood vogeltje.quote:Op maandag 25 november 2024 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet hem op 95 en doe er dan een vaatwastablet bij.
Maar dan droog je de rubbers uit.quote:Op maandag 25 november 2024 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Azijn erbij doen, anders krijg je die grijze drab en ruikt je kleding na verloop van tijd naar een dood vogeltje.
Met een lege wasmachine?quote:Op maandag 25 november 2024 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet hem op 95 en doe er dan een vaatwastablet bij.
Eens per maand, dat valt wel mee.quote:Op maandag 25 november 2024 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan droog je de rubbers uit.
Misschien hebben zij de klep aan de bovenkantquote:Op maandag 25 november 2024 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit me nu voor te stellen hoe moeilijk je moet zitten om in de wasmachine te schijten.
quote:Heb je een wasmachine? Gebruik dan 2 vaatwastabletten om vetluis tegen te gaan. Je stopt ze in het zeepbakje en je draait vervolgens een programma (geen was erbij!) op 90 graden. Het anti-vetmiddel van de vaatwastabletten gaat ook in de wasmachine vet tegen.
Daar is dus dat vaatwastablet voor.quote:Op maandag 25 november 2024 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Azijn erbij doen, anders krijg je die grijze drab en ruikt je kleding na verloop van tijd naar een dood vogeltje.
Dat boek over de Hifi Murders.quote:Op maandag 25 november 2024 10:50 schreef UitStraling het volgende:
Wie heeft er nog een boekentip voor me, mag van alles zijn?
Ben een lijstje aan het bestellen en ik vind dat ik er nog eentje mag.
Liquid Drano.quote:Op maandag 25 november 2024 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat boek over de Hifi Murders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |