SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Zo lang het positief is is het inderdaad leukquote:Op zondag 24 november 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geuren zijn soms hele vreemde triggers in je geheugen, best bijzonder hoe dat werkt
Vroeger had je ook overal van die spoorbielzen in de tuin. Als het dan heel warm was gingen ze ook zo ‘lekker’ ruiken.quote:Op zondag 24 november 2024 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
forsythia , een van de vergeten planten en geuren van vroeger inderdaad, wij hadden ook een gouden regen, die zie je ook amper meer, bloeiden in zowat dezelfde kleur en in dezelfde periode.
bielzen in de tuin, checkquote:Op zondag 24 november 2024 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vroeger had je ook overal van die spoorbielzen in de tuin. Als het dan heel warm was gingen ze ook zo ‘lekker’ ruiken.
Ook zo’n bijzonder luchtje.
quote:Op zondag 24 november 2024 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vroeger had je ook overal van die spoorbielzen in de tuin. Als het dan heel warm was gingen ze ook zo ‘lekker’ ruiken.
Op een strand wil ik gewoon de zee zien, zo'n opgespoten stukje zand midden in een stad noem ik geen strandquote:Op zondag 24 november 2024 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee, op de kerk en het MAS, dat zie je
Ja ik ben ook nog steeds even aan het afschakelen. Morgen lekker vrijquote:
Ja dat zal beslist wel, maar wat internetridder LTVDK een strand noemt is natuurlijk niet de Maatstaf der Dingen. Moest godverdomme niet gekker worden.quote:Op zondag 24 november 2024 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een strand wil ik gewoon de zee zien, zo'n opgespoten stukje zand midden in een stad noem ik geen strand
Wij kregen ook al snel de instructie ‘niet op de bielzen zitten als het warm is’quote:Op zondag 24 november 2024 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zo vaak met mijn korte broek in de teer van bielzen gaan zitten, ik zat er ook altijd mee te spelen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 24 november 2024 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik proef soms ook nog oude smaken ineens.
Van die vieze ufo’s met dat poeder er inquote:Op zondag 24 november 2024 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik proef soms ook nog oude smaken ineens.
Bielzen zijn wel echt helemaal uit in de tuin (al 40 jaar) maar daarom juist weer superhip.quote:Op zondag 24 november 2024 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij kregen ook al snel de instructie ‘niet op de bielzen zitten als het warm is’
Lekker realistisch. Dat jatkind was natuurlijk allang doormidden geslagenquote:
Dat kind kijkt ook als de duivel uit de oogjes.quote:Op zondag 24 november 2024 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker realistisch. Dat jatkind was natuurlijk allang doormidden geslagen
Kilometers hadden we ervan.quote:Op zondag 24 november 2024 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja bitumen, creosoot. Gewoon verdovende middelen eigenlijk. Lijm snuiven maar dan wat lager uit de distilleerkolom.quote:Op zondag 24 november 2024 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |