SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Welke smaak?quote:Op zondag 24 november 2024 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog.
En ook Dorito's .....
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
The amount of pills I'm taking
Counteracts the booze I'm drinking
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
o yesquote:Op zondag 24 november 2024 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
The amount of pills I'm taking
Counteracts the booze I'm drinking
we like the same music
Bekijk deze YouTube-video![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Maily is op tilt geslagenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
So give me all your poison, and give me all your pills
https://www.deorkaan.nl/dak-waait-van-huizen-spoorbuurt-zaandam/
Bekijk deze YouTube-video
De bewoners namen het nummer van de snollebollekes iets te letterlijk denk ik
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
![]()
Bolk kameelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dit waren de Snollebolkesquote:Op zondag 24 november 2024 20:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag gewoon, sowieso op alles met snollebollekes
Ach kom, het leed van de bewoners is te overzien, de rekening is voor de woningbouwvereniging en er zijn geen doden of gewonden. Dan is het gewoon een beetje lachwekkend hoe toepasselijk de tekst van dit nummer is.quote:Op zondag 24 november 2024 20:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag gewoon, sowieso op alles met snollebollekesIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
It was a lie when they smiled and said, "You won't feel a thing"
Ik vind ze gewoon kut, hoor nog liever 10x ticket to the tropics van Gerard Joling dan 1 nummer van de Snollebollekesquote:Op zondag 24 november 2024 20:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach kom, het leed van de bewoners is te overzien, de rekening is voor de woningbouwvereniging en er zijn geen doden of gewonden. Dan is het gewoon een beetje lachwekkend hoe toepasselijk de tekst van dit nummer is.
Lach met een schone bips![]()
1x Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 24 november 2024 20:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon kut, hoor nog liever 10x ticket to the tropics van Gerard Joling dan 1 nummer van de Snollebollekes![]()
x2quote:Op zondag 24 november 2024 20:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga ze ALLEMAAL luisteren
Bekijk deze YouTube-video![]()
* gebrokenglas bolkt gewoon door. En goedenavondquote:Op zondag 24 november 2024 20:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag gewoon, sowieso op alles met snollebollekes
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Het ergste is nog dat ik, ondanks dat ik het nummer al afgespeeld heb, de zin : 'het is jammer van de zolder, maar het dak dat gaat eraf' niet uit m'n kop krijgquote:Op zondag 24 november 2024 20:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon kut, hoor nog liever 10x ticket to the tropics van Gerard Joling dan 1 nummer van de Snollebollekes
Ik heb er één en ik ben er trots op
Look around
Leaves are brown
There's a patch of snow on the ground...
quote:Op zondag 24 november 2024 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas bolkt gewoon door. En goedenavondAlles wel?
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
If I crash on the couch, can I sleep in my clothes?
'Cause I've spent the night dancing, I'm drunk, I suppose
Ik ben wat dat aangaat best wel beetje raar hoor. Maar die Rob Kemps is gewoon nog nepper dan Gordon met zijn poedelkapsel vroeger. Ik kan er niet zo goed tegen.quote:Op zondag 24 november 2024 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ik, ondanks dat ik het nummer al afgespeeld heb, de zin : 'het is jammer van de zolder, maar het dak dat gaat eraf' niet uit m'n kop krijgLach met een schone bips![]()
If it looks like I'm laughingquote:Op zondag 24 november 2024 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
If I crash on the couch, can I sleep in my clothes?
'Cause I've spent the night dancing, I'm drunk, I suppose
I'm really just asking to leave this alone![]()
![]()
Ja, beter nu. Met jou?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jij ook al ....quote:Op zondag 24 november 2024 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Prima hierLekker aan snotteren
veel mensen weer snotterig de laatste tijd![]()
![]()
Dat hout van die kast links op de fotoquote:Op zondag 24 november 2024 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
maily in ONZ / [ronde 75 Het Dodetopicspel #17094] <3
Eigenlijk wil ik een Versace-huis maar daar heb ik serieuze donateurs voor nodig.
Wansmaak is ook gewoon een smaak
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2024 21:03:59 ]![]()
maar dat bedoelde ik dus nietquote:Op zondag 24 november 2024 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat hout van die kast links op de foto![]()
![]()
Ik weet maar ik hou van houten kasten en tafels en shit. Als het er maar mooi en used uit ziet als je begrijp wat ik bedoel. Meubels en kasten waar leven in zit.quote:Lach met een schone bips![]()
als jij begrijpt wat ik bedoel heb je gelezen wat onderaan de foto staatquote:Op zondag 24 november 2024 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet maar ik hou van houten kasten en tafels en shit. Als het er maar mooi en used uit ziet als je begrijp wat ik bedoel. Meubels en kasten waar leven in zit.![]()
![]()
Ow. Da's minder.quote:Op zondag 24 november 2024 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Prima hierLekker aan snotteren
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gebroken glas en kunstwerk en shit. Maar die kast is mooiquote:Op zondag 24 november 2024 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
als jij begrijpt wat ik bedoel heb je gelezen wat onderaan de foto staat
@gebrokenglasquote:Op zondag 24 november 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gebroken glas en kunstwerk en shit. Maar die kast is mooi![]()
22:11They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ow komt Hij dan terug met het zwaard en die 4 figuren op hun knollen?quote:Op zondag 24 november 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
Gaan de hemelpoorten dan open?![]()
Weet ik veel? Moet wel zorgen dat ik dan gegeten hebquote:Op zondag 24 november 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow komt Hij dan terug met het zwaard en die 4 figuren op hun knollen?Vol buikje is dan toch beter.
En flink bier tanken, want dat hebben ze niet in de hemel.quote:Op zondag 24 november 2024 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik veel? Moet wel zorgen dat ik dan gegeten hebVol buikje is dan toch beter.
![]()
![]()
Daarom drinken we het hierquote:Op zondag 24 november 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En flink bier tanken, want dat hebben ze niet in de hemel.![]()
Maar helaas, geen bierski's in huis nu. En winkels dicht. Cold Turkey hier.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daarom drinken we het hier![]()
Maar helaas, geen bierski's in huis nu. En winkels dicht. Cold Turkey hier.![]()
![]()
Dadelijk nog wat te eten oppikken, serietje erbij en dan lekker sliepequote:
Sounds like a plan.quote:Op zondag 24 november 2024 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dadelijk nog wat te eten oppikken, serietje erbij en dan lekker sliepe
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sushi?quote:Op zondag 24 november 2024 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dadelijk nog wat te eten oppikken, serietje erbij en dan lekker sliepe![]()
![]()
dat is wel heul vroegquote:Op zondag 24 november 2024 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja morgen vroeg op wel, 7:45 moet op tijd zijn voor meeting
nja haartjes gekamd en een schone kraag #online zoom![]()
Ik las "selderietje erbij"quote:Op zondag 24 november 2024 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dadelijk nog wat te eten oppikken, serietje erbij en dan lekker sliepe![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: