Dat is dan mooi snelquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maandag of dinsdag krijg ik het concept om goed te keuren, dan eind van de week als het goed is.
De aanloop is ff spannend, maar als het er eenmaal op staat, is het niet meer zo erg.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is dan mooi snelLijkt me ergens ook wel spannend zo je huis open en bloot plaatsen voor iedereen.
Ik zag pas op funda een huis te koop staan en daar stond me toch een vuile auto voor de deurquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nou, vandaag worden er foto's gemaakt van het huis. Het is nog nooit zo opgeruimd geweest denk ik
Doet me denken aan ons huis dat we verkochten. Gelukkig waren de eigenaren er net mee weg.quote:Op vrijdag 29 november 2024 16:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zag pas op funda een huis te koop staan en daar stond me toch een vuile auto voor de deur
Het is je lust en je leven?quote:Op zaterdag 30 november 2024 13:54 schreef Sally het volgende:
Helleu helleu.
Zo, vroeg opstaan (voor mijn doen) vandaag.
En al een halve dag aan EHBO-herhalingslessen erop zitten.
Dit jaar/seizoen hebben ze de 'zaterdaggroep' een volle dag maar opgesplitst in 2 keer; vorige keer was iedereen helemaal gaar tegen de tijd dat het 16:30 uur was...
Uhuh - zoietsquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is je lust en je leven?
(c) H. Finkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Natuurlijk niet, gek!quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gisteren de hele papierwinkel meegegeven/gemaild. Hopelijk is het voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |