Waar blijkt uit dat Trump dat wil?quote:Op woensdag 27 november 2024 06:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, terug naar de jaren vijftig, toen homos een verborgen bestaan leefden
quote:Op woensdag 27 november 2024 07:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar blijkt uit dat Trump dat wil?
Probeer deze bespottelijke claim eens te onderbouwen ..quote:Op woensdag 27 november 2024 06:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, terug naar de jaren vijftig, toen homos een verborgen bestaan leefden
De Democraten weigeren ook echt pertinent te reflecteren wat er mis is gegaan. Het lijkt sprekend op PvdA-GL hier. Je verliest en echt alles ligt aan de ander, want Trump is een nazi en in Nederland is Wilders en Baudet een nazi. Echt linkse mensen worden bij regulier links inderdaad weggepest. De SP vond de Marxistische jongeren maar niets, alle kritische geluiden bij de PvdA-GL zijn weggepest en dan houd je alleen wat gezapige wokies over. Met een 'r' van hier tot Tokio en een stuitende arrogantie.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:53 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Ah.. de democraten willen hen eigen safespace Joe Rogan hebben.. niet wetende dat Joe Rogan dankzij de democraten altijd maar genamecalled wordt en weet ik het wat. Terwijl hij een bernieboy was.
Ze hebben zelf Joe Rogan weggepest als democratisch stemmer door hem nazi, facist, rechtsextremist te noemen, en nu willen ze hen eigen Joe..
De enige Joe die ze hadden was creepysleepy Joe.. Biden.
Als de democraten eens met goede mensen zouden komen, maar het blijft dezelfde agenda/retoriek/establishment/deepstate bestaande uit mensen zoals Obama/Hillary/Bush/Cheney/Pelosi en ga zo maar door.quote:Op woensdag 27 november 2024 10:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Democraten weigeren ook echt pertinent te reflecteren wat er mis is gegaan. Het lijkt sprekend op PvdA-GL hier. Je verliest en echt alles ligt aan de ander, want Trump is een nazi en in Nederland is Wilders en Baudet een nazi. Echt linkse mensen worden bij regulier links inderdaad weggepest. De SP vond de Marxistische jongeren maar niets, alle kritische geluiden bij de PvdA-GL zijn weggepest en dan houd je alleen wat gezapige wokies over. Met een 'r' van hier tot Tokio en een stuitende arrogantie.
Ik ben links, maar ik voel me totaal niet meer thuis bij wat nu voor links doorgaat. Het neerbuigende, het neerkijken op de gewone man, het hooghartige. Dat stoot mensen af. En het volstrekt wereldvreemde gedrag. Problemen aankaarten die geen problemen zijn en het echte linkse gedachtegoed te grabbel gooien.
En heel, heel, heel lange tenen.
Onwelgevallige meningen niet willen bediscussiëren, maar alles censureren, blokkeren, mensen uit de weg gaan. En dan gek opkijken wanneer de opponent wint.
Ik voel me bij Forum ook niet echt thuis. Maar het hooghartige links dat pertinent weigert de eigen fouten in te zien en niets anders kan dan een beetje schreeuwen dat Wilders/Baudet/Trump nazi's zijn (en dit verder ook gewoon niet onderbouwen) en nooit een keer de balk in de eigen ogen wensen te aanschouwen.
Stuitend.
Dat staat in de tweet.quote:Op woensdag 27 november 2024 07:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar blijkt uit dat Trump dat wil?
Feit dat alle Nederlandse kuch journalisten (activisten) bij NOS/NPO/RTL/SBS en alle politici zoals Jetten/Timmerfrans/Klaver oprecht geloofde in een Kamala winst is toch grappig, zo intelligent zijn ze niet.quote:
Heeft Baudet al gereflecteerd wat er fout is gegaan bij de tweede kamer verkiezingen?quote:Op woensdag 27 november 2024 10:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Democraten weigeren ook echt pertinent te reflecteren wat er mis is gegaan. Het lijkt sprekend op PvdA-GL hier. Je verliest en echt alles ligt aan de ander, want Trump is een nazi en in Nederland is Wilders en Baudet een nazi. Echt linkse mensen worden bij regulier links inderdaad weggepest. De SP vond de Marxistische jongeren maar niets, alle kritische geluiden bij de PvdA-GL zijn weggepest en dan houd je alleen wat gezapige wokies over. Met een 'r' van hier tot Tokio en een stuitende arrogantie.
Ik ben links, maar ik voel me totaal niet meer thuis bij wat nu voor links doorgaat. Het neerbuigende, het neerkijken op de gewone man, het hooghartige. Dat stoot mensen af. En het volstrekt wereldvreemde gedrag. Problemen aankaarten die geen problemen zijn en het echte linkse gedachtegoed te grabbel gooien.
En heel, heel, heel lange tenen.
Onwelgevallige meningen niet willen bediscussiëren, maar alles censureren, blokkeren, mensen uit de weg gaan. En dan gek opkijken wanneer de opponent wint.
Ik voel me bij Forum ook niet echt thuis. Maar het hooghartige links dat pertinent weigert de eigen fouten in te zien en niets anders kan dan een beetje schreeuwen dat Wilders/Baudet/Trump nazi's zijn (en dit verder ook gewoon niet onderbouwen) en nooit een keer de balk in de eigen ogen wensen te aanschouwen.
Stuitend.
De frustratie is nog steeds erg groot merk ik.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:04 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Cheney/Bush/Obama/Kamala/Clinton/Biden/Pelosi enzovoorts.
Dick Cheney 4 Kamala,de uniparty die ontstaan is onder Bush/Obama/Biden en ze wilde voortzetten onder Kamala is gelukkig gestopt.. ondanks dat ze nog wel de mensjes overal hebben om het uit te voeren.
Dus Trump is ook zeker niet van oorlog af, eerst heeft Biden/Kamala ook nog eens via corona te gebruiken alle "andersdenkenden" uit het leger/cia/fbi gepurged omdat ze zich niet wilden vaccineren. Elke niet gevaccineerde was namelijk een Trump bigot, nazi, klimaatontkenner en putinpijper.
Zeekah (Jan Roos voice)quote:Op woensdag 27 november 2024 21:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
De frustratie is nog steeds erg groot merk ik.
En dan te bedenken dat dankzij Trump de VS voldoende mRNA vaccins wist veilig te stellen...
Nog meer frustratie.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zeekah, het wordt tijd dat al die oude mensen zoals Bush/Pelosi/Clintons/Cheneys/Obama/Mike Obama/Bidens zich snel distantiëren van de politiek.
Ik bedoel, je zal maar verliezen met al die celebs/hollywood sterren aan je zijde, 1.5 miljard campagne en nog verliezen van letterlijk een oranje gekleurde Hitler.
Zelfs met alle media lukte ze het, en de NOS/RTL activisten stonden er bij te kijken en wisten niet wat ze overkwamen!
Dan wordt je wel echt gehaat door het volk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |