quote:Op maandag 6 januari 2025 17:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben benieuwd wat Wilders doet, hij heeft altijd harde woorden, maar nul daadkracht. Waarschijnlijk durft hij ook nu weer niets tegen het WEF
Het zegt mij sowieso helemaal niets zo'n vage tweet. Wilders zegt in zijn tweet niet waarom precies er geen bewindspersoon van de PVV aanwezig zal zijn. Hij heeft jaren lang een grote smoel gehad over van alles en nog wat, maar over zijn visie en gedachten over het WEF laat hij maar weinig los. Voor zover ik weet dan. De PVV is in ieder geval een totaal andere partij geworden. Of ze waren stiekem altijd al de politieke rattenvanger van Hamelen met het doel om boze Nederlanders te verzamelen.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Maar is dat slim? Nu kunnen ze eindelijk ervaren wat er nu echt gedaan wordt, en de koers van binnenuit sturen. Maar goed, lijkt me ook dat ze daar helemaal geen zin in hebben, het is veel makkelijker tegen iets aan schoppen, al helemaal als je niet echt weet wat het doet, en ook die illusie zo wilt houden.
Vergeet niet dat de PVV een eenmanspartij is. De Vereniging Groep Wilders doet als PVV mee aan de verkiezingen. Die vereniging is opgezet door 2 rechtspersonen, Geert Wilder en de Stichting Groep Wilders, de Stichting Groep Wilders heeft 1 lid, Geert Wilders. Geert Wilders is Je kunt donateur of vrijwilliger worden voor de vereniging (en dus de PVV), maar geen lid. Omdat er slechts 1 lid is, zijn de financien ook 'openbaar' bij alle leden.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:42 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Het zegt mij sowieso helemaal niets zo'n vage tweet. Wilders zegt in zijn tweet niet waarom precies er geen bewindspersoon van de PVV aanwezig zal zijn. Hij heeft jaren lang een grote smoel gehad over van alles en nog wat, maar over zijn visie en gedachten over het WEF laat hij maar weinig los. Voor zover ik weet dan. De PVV is in ieder geval een totaal andere partij geworden. Of ze waren stiekem altijd al de politieke rattenvanger van Hamelen met het doel om boze Nederlanders te verzamelen.
Dan maak je er een topic van.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 22:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de PVV een eenmanspartij is. De Vereniging Groep Wilders doet als PVV mee aan de verkiezingen. Die vereniging is opgezet door 2 rechtspersonen, Geert Wilder en de Stichting Groep Wilders, de Stichting Groep Wilders heeft 1 lid, Geert Wilders. Geert Wilders is Je kunt donateur of vrijwilliger worden voor de vereniging (en dus de PVV), maar geen lid. Omdat er slechts 1 lid is, zijn de financien ook 'openbaar' bij alle leden.
Als er iets voer voor BNW zou moeten zijn, is dat het wel lijkt me. Geert is fractievoorzitter, partijleider, voorzitter van het partijbestuur, en alles in de vereniging. Omdat de partij minder dan 1000 leden heeft krijgt het geen subsidies, dus wie financiert die partij? Waarom zo'n dictatoriale structuur? Waar komt het geld vandaan? Zeker gezien wat er is gebeurd met Musk en Trump, en de inmenging van Musk nu in het VK, lijkt me dat de financiele bronnen van de partijen transparanter moeten zijn. Niet alleen die van de PVV, maar ook FvD, CDA, PvdA/D66, VVD etc. In het VK kun je alle donaties makkelijk opzoeken. Kan dat eigenlijk ook in NL?
Daarvan weet je tenminste door wie ze gesponsord worden, dat kun je van de PVV niet zeggen. Wat is enger?quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dan maak je er een topic van.
Heb wel eens wat gelezen over Volt die wordt gesponsord door Soros.
Die Israelische vlag is niet duidelijk genoeg voor je?quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Daarvan weet je tenminste door wie ze gesponsord worden, dat kun je van de PVV niet zeggen. Wat is enger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |