abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2025 @ 17:55:20 #151
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_216192593
Ik lees een verontrustend bericht - eerst op X- en daarna op de MSM Hart van Nederland over weer een nieuwe nep-pandemie in de maak.

Dit keer iets met noord-China en een Chinese vriendin van me heeft dit bevestigd. Marion Koopmans is er ook weer als de kippen bij.

Ik lees hier verder niet over op het gewone NWS subforum.

Komen er weer 'lockdowns' aan?
Dat wordt weer koffiedrinken dus. Op het museumplein. Binnenkort.

https://www.hartvannederl(...)-koopmans-waarschuwt

Als niemand meedoet met de 'maatregelen' en dan maar een pak slaag van agenten op de koop toe neemt, is het circus zo weer voorbij. Ik ben benieuwd wat Wilders doet, hij heeft altijd harde woorden, maar nul daadkracht. Waarschijnlijk durft hij ook nu weer niets tegen het WEF, WHO en de nep-pandemie-dictatuur te doen. Slappe hap die vent gewoon. Draait nog meer dan een PvdA-er gewoon. Bizar.
pi_216193790
twitter
pi_216195105
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2025 17:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben benieuwd wat Wilders doet, hij heeft altijd harde woorden, maar nul daadkracht. Waarschijnlijk durft hij ook nu weer niets tegen het WEF
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 6 januari 2025 @ 20:47:40 #154
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_216195196
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[ x ]
Bedankt, dat siert de PVV.

Mooi om te vernemen dit nieuws.
pi_216195945
Maar is dat slim? Nu kunnen ze eindelijk ervaren wat er nu echt gedaan wordt, en de koers van binnenuit sturen. Maar goed, lijkt me ook dat ze daar helemaal geen zin in hebben, het is veel makkelijker tegen iets aan schoppen, al helemaal als je niet echt weet wat het doet, en ook die illusie zo wilt houden.
pi_216196055
En terecht hoor. Opzouten met dat WEF. En het WNF ook. Optieven met je reuzenpandas.
De Wefteling, dat is waar de PVV voor staat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_216197743
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 21:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Maar is dat slim? Nu kunnen ze eindelijk ervaren wat er nu echt gedaan wordt, en de koers van binnenuit sturen. Maar goed, lijkt me ook dat ze daar helemaal geen zin in hebben, het is veel makkelijker tegen iets aan schoppen, al helemaal als je niet echt weet wat het doet, en ook die illusie zo wilt houden.
Het zegt mij sowieso helemaal niets zo'n vage tweet. Wilders zegt in zijn tweet niet waarom precies er geen bewindspersoon van de PVV aanwezig zal zijn. Hij heeft jaren lang een grote smoel gehad over van alles en nog wat, maar over zijn visie en gedachten over het WEF laat hij maar weinig los. Voor zover ik weet dan. De PVV is in ieder geval een totaal andere partij geworden. Of ze waren stiekem altijd al de politieke rattenvanger van Hamelen met het doel om boze Nederlanders te verzamelen.
pi_216205636
Allemaal puppetacteurs joh, voeren uiteindelijk allemaal dezelfde agenda uit, voor dezelfde meester

Onbegrijpelijk dat mensen nog steeds geloven in het politeke theater en hun vertrouwen leggen is dat soort satanisten.
pi_216209681
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 22:42 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Het zegt mij sowieso helemaal niets zo'n vage tweet. Wilders zegt in zijn tweet niet waarom precies er geen bewindspersoon van de PVV aanwezig zal zijn. Hij heeft jaren lang een grote smoel gehad over van alles en nog wat, maar over zijn visie en gedachten over het WEF laat hij maar weinig los. Voor zover ik weet dan. De PVV is in ieder geval een totaal andere partij geworden. Of ze waren stiekem altijd al de politieke rattenvanger van Hamelen met het doel om boze Nederlanders te verzamelen.
Vergeet niet dat de PVV een eenmanspartij is. De Vereniging Groep Wilders doet als PVV mee aan de verkiezingen. Die vereniging is opgezet door 2 rechtspersonen, Geert Wilder en de Stichting Groep Wilders, de Stichting Groep Wilders heeft 1 lid, Geert Wilders. Geert Wilders is Je kunt donateur of vrijwilliger worden voor de vereniging (en dus de PVV), maar geen lid. Omdat er slechts 1 lid is, zijn de financien ook 'openbaar' bij alle leden.

Als er iets voer voor BNW zou moeten zijn, is dat het wel lijkt me. Geert is fractievoorzitter, partijleider, voorzitter van het partijbestuur, en alles in de vereniging. Omdat de partij minder dan 1000 leden heeft krijgt het geen subsidies, dus wie financiert die partij? Waarom zo'n dictatoriale structuur? Waar komt het geld vandaan? Zeker gezien wat er is gebeurd met Musk en Trump, en de inmenging van Musk nu in het VK, lijkt me dat de financiele bronnen van de partijen transparanter moeten zijn. Niet alleen die van de PVV, maar ook FvD, CDA, PvdA/D66, VVD etc. In het VK kun je alle donaties makkelijk opzoeken. Kan dat eigenlijk ook in NL?
pi_216221385
twitter

daarom zijn de datacenters/supercomputers dus nodig.

[ Bericht 2% gewijzigd door PSVCL op 08-01-2025 22:32:16 ]
pi_216231812
:M
twitter

#denieuweronde
pi_216233507
quote:
80s.gif Op donderdag 9 januari 2025 19:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
:M [ x ] :M

#denieuweronde

#alleensamen
pi_216303276
twitter
pi_216304485
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 22:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Vergeet niet dat de PVV een eenmanspartij is. De Vereniging Groep Wilders doet als PVV mee aan de verkiezingen. Die vereniging is opgezet door 2 rechtspersonen, Geert Wilder en de Stichting Groep Wilders, de Stichting Groep Wilders heeft 1 lid, Geert Wilders. Geert Wilders is Je kunt donateur of vrijwilliger worden voor de vereniging (en dus de PVV), maar geen lid. Omdat er slechts 1 lid is, zijn de financien ook 'openbaar' bij alle leden.

Als er iets voer voor BNW zou moeten zijn, is dat het wel lijkt me. Geert is fractievoorzitter, partijleider, voorzitter van het partijbestuur, en alles in de vereniging. Omdat de partij minder dan 1000 leden heeft krijgt het geen subsidies, dus wie financiert die partij? Waarom zo'n dictatoriale structuur? Waar komt het geld vandaan? Zeker gezien wat er is gebeurd met Musk en Trump, en de inmenging van Musk nu in het VK, lijkt me dat de financiele bronnen van de partijen transparanter moeten zijn. Niet alleen die van de PVV, maar ook FvD, CDA, PvdA/D66, VVD etc. In het VK kun je alle donaties makkelijk opzoeken. Kan dat eigenlijk ook in NL?
Dan maak je er een topic van.
Heb wel eens wat gelezen over Volt die wordt gesponsord door Soros.
pi_216304498
Ben wel benieuwd welke informatie er de komende 4 jaar vrijgegeven gaat worden door mensen als Trump/Musk/Kennedy
pi_216314779
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 08:24 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dan maak je er een topic van.
Heb wel eens wat gelezen over Volt die wordt gesponsord door Soros.
Daarvan weet je tenminste door wie ze gesponsord worden, dat kun je van de PVV niet zeggen. Wat is enger?
pi_216316339
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 22:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Daarvan weet je tenminste door wie ze gesponsord worden, dat kun je van de PVV niet zeggen. Wat is enger?
Die Israelische vlag is niet duidelijk genoeg voor je?
pi_216337150
twitter
pi_216340108
twitter
pi_216386716
twitter
pi_216388964
Tired of winning yet?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_216390889
quote:
9s.gif Op woensdag 22 januari 2025 12:12 schreef Ali_boo het volgende:
Tired of winning yet?

[ x ]
Dat zou wel fantastisch zijn!
  zondag 26 januari 2025 @ 01:14:21 #173
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_216433692
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 01:14 schreef THEFXR het volgende: