abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215881636
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 22:12 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Je kan het zo vaak herhalen als je wilt maar ik reageerde op dit.
[..]
En jij was dus degene die onzin aan het praten was wat ik dus heb aangetoond.
Kan je wel doelpalen gaan verplaatsen maar dat helpt je niet.
Ze zijn gestopt met gifprikken.
Covid is, nu we bijna in 2025 zijn, nauwelijks meer een dodelijke ziekte. Je zou het wat betreft dodelijkheid wel met de griep kunnen vergelijken. Ik ken geen land dat volledig gestopt is met het vaccineren van kwetsbaren, maar ik kan me goed voorstellen dat die er wel zijn en ook Nederland zal op een gegeven moment stoppen.

Maar geen enkel land is ooit gestopt omdat het vaccin nu zoveel verschrikkelijk veel bijwerkingen heeft of half zo gevaarlijk is als jullie hier willen laten geloven. En de hele wereld is al bijna 5 jaar bezig met vaccineren.
Volgens een hoop paniekberichten van jullie zou de halve wereld allang spontaan dood moeten zijn omdat ze gevaccineerd zijn. In plaats daarvan is de halve wereld nog steeds bezig met het vaccineren van kwetsbaren terwijl het virus al ruim een jaar vergelijkbaar is met een griepvirus. Dat zou genoeg moeten zeggen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215881793
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 22:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Maar geen enkel land is ooit gestopt omdat het vaccin nu zoveel verschrikkelijk veel bijwerkingen heeft
Ik heb dus net laten zien dat dit wel is gebeurd.
Hoeveel voorbeelden wil je nog hebben?
pi_215881927
quote:

[..]
als jullie hier willen laten geloven.
Jullie? Dat is de makkelijkste kritiek. :)
Je omzeilt de helden die jij laatdunkend --- 'experts' noemt --- in dit topic.
Heel erg veel medische experts zijn (terecht) bang en worden gecensureerd, belachelijk gemaakt met jij-bakken, ontslagen, en vervolgt. Er valt voor hen niets te verdienen alleen te verliezen. Toch blijven zij zich uitspreken.

Bekijk deze YouTube-video
pi_215881928
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 22:30 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik heb dus net laten zien dat dit wel is gebeurd.
Hoeveel voorbeelden wil je nog hebben?
Je hebt niks aangetoond. Nederland is gestopt met AZ en Janssen omdat we een beter alternatief hebben.
Wij zijn niet gestopt met vaccineren.

Je hebt waarschijnlijk wel gelijk dat er landen zijn die anno nu gestopt zijn met vaccineren, maar dat is niet omdat de vaccins nu zo gevaarlijk zijn, maar omdat het virus steeds minder risico met zich meebrengt.
pi_215882006
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
een beter alternatief hebben.
:')

Zoals ik al zei:
De Pfizer papers zijn gelukkig allang boven water en cognitieve dissonantie blijkt de beste antistof hiertegen te zijn.
pi_215882162
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Je hebt niks aangetoond. Nederland is gestopt met AZ en Janssen omdat we een beter alternatief hebben.
Wij zijn niet gestopt met vaccineren.

Je hebt waarschijnlijk wel gelijk dat er landen zijn die anno nu gestopt zijn met vaccineren, maar dat is niet omdat de vaccins nu zo gevaarlijk zijn, maar omdat het virus steeds minder risico met zich meebrengt.
https://www.nu.nl/coronav(...)razeneca-vaccin.html
quote:
Dit is waarom er een prikstop is van het AstraZeneca-vaccin
Gewoon een prikstop dus omdat het een levensgevaarlijk vaccin is.
Nu heb ik wel zat aangetoond.
Ik snap dat je het voor je eigen gemoedsrust blijft ontkennen en liever je kop in het zand steekt.
Maar het is toch echt de realiteit.
pi_215882259
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 22:54 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)razeneca-vaccin.html
[..]
Gewoon een prikstop dus omdat het een levensgevaarlijk vaccin is.
Nu heb ik wel zat aangetoond.
Ik snap dat je het voor je eigen gemoedsrust blijft ontkennen en liever je kop in het zand steekt.
Maar het is toch echt de realiteit.
Omdat je het de eerste 2x niet begreep:

quote:
- Geld alleen Janssen en AZ
-Geld ook alleen voor die leeftijdsgroep <60jr.
-Geld alleen laat in de pandemie toen het virus al veel minder gevaarlijk was
-Geld alleen als dat vaccin als zoveelste booster gebruikt werd. Oftewel niet voor mensen die onbeschermd of weinig bescherming van een vaccin hadden.
-En tenslotte waren er genoeg alternatieve vaccins die wel duidelijke grotere positieve gevolgen hadden dan risico's. Ook voor verder gezonde en jonge mensen die allang meerdere vaccinaties hadden gehad.
Leuk verder dat je de cijfers voor dit, volgens jou levensgevaarlijk, vaccin erbij noemt: 5 op de 400.000 mensen hebben die bijwerking. Verder betekende die 'prikstop' dat die kleine groep van gezonde ,60jr. gewoon een van de andere vaccins kreeg omdat die niet die bijwerking bij 5 op de 400.000 mensen opleverde.
pi_215882314
Oh, en dan was ik dit nog vergeten over het 'levensgevaarlijke vaccin'.:
quote:
De vijf personen die de mogelijke ernstige bijwerking van het AstraZeneca-vaccin hadden, waren vrouwen tussen de 25 en 65 jaar. Het is nog niet bekend of het ziektebeeld dat ze hadden, ook veroorzaakt was door het vaccin. Dat wordt nog onderzocht.
_O-
pi_215882498
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 23:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
_O-
Ja mooi is dat hè gaat u maar lekker slapen hoor, er is niks aan de hand.
Ondertussen zware paniek en in bijna alle landen wordt er een prikstop ingevoerd.
Maar het is uit en terna getest hoor superveilig vaccin.
En mocht u dood neer vallen komt het niet door het vaccin hoor, en mocht het daar wel door komen zijn wij niet aansprakelijk.
  maandag 16 december 2024 @ 02:27:19 #110
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_215882975
quote:

[..]
Covid is, nu we bijna in 2025 zijn, nauwelijks meer een dodelijke ziekte. Je zou het wat betreft dodelijkheid wel met de griep kunnen vergelijken. Ik ken geen land dat volledig gestopt is met het vaccineren van kwetsbaren, maar ik kan me goed voorstellen dat die er wel zijn en ook Nederland zal op een gegeven moment stoppen.

Maar geen enkel land is ooit gestopt omdat het vaccin nu zoveel verschrikkelijk veel bijwerkingen heeft of half zo gevaarlijk is als jullie hier willen laten geloven. En de hele wereld is al bijna 5 jaar bezig met vaccineren.
Volgens een hoop paniekberichten van jullie zou de halve wereld allang spontaan dood moeten zijn omdat ze gevaccineerd zijn. In plaats daarvan is de halve wereld nog steeds bezig met het vaccineren van kwetsbaren terwijl het virus al ruim een jaar vergelijkbaar is met een griepvirus. Dat zou genoeg moeten zeggen.
Men is gestopt omdat de druk vanuit het volk onhoudbaar werd.
De massa-demonstraties werden te intens, te veel, te onhoudbaar.
Het werd de elite te heet onder de voeten.
En die tribunalen, die gaan komen. Die.gaan.komen.

_O_

Demonstreren werkt.
Als de elite onethisch handelt is het zelf je burgerplicht.

Wij, het volk, zijn klaar met die onzin.
En die onzin stopt, omdat wij - het volk - dit uitspreken.
pi_215884213
Een handjevol boze internetmensen op de socials zijn niet "het volk".
Conscience do cost.
pi_215884299
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2024 02:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Men is gestopt omdat de druk vanuit het volk onhoudbaar werd.
De massa-demonstraties werden te intens, te veel, te onhoudbaar.
Het werd de elite te heet onder de voeten.
En die tribunalen, die gaan komen. Die.gaan.komen.

_O_

Demonstreren werkt.
Als de elite onethisch handelt is het zelf je burgerplicht.

Wij, het volk, zijn klaar met die onzin.
En die onzin stopt, omdat wij - het volk - dit uitspreken.
Klopt ja, dat hebben we gezien aan de verziekingsuitslag.
En ik vind dat mevr Agema het buiten verwachting goed doet.
Ze maakt vaccinatieschade bespreekbaar en geeft toe dat de NAVO en NCTV betrokken zijn bij het beleid ^O^
  maandag 16 december 2024 @ 11:46:58 #113
pi_215885373
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 09:55 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Klopt ja, dat hebben we gezien aan de verziekingsuitslag.
En ik vind dat mevr Agema het buiten verwachting goed doet.
Ze maakt vaccinatieschade bespreekbaar en geeft toe dat de NAVO en NCTV betrokken zijn bij het beleid ^O^
Klopt.
En in de VS is het nog beter met Kennedy jr. aan de knoppen vanaf 20 januari op gezondheidszorg. :D

Mooi dat Kennedy daar zit straks in plaats van deep-state Kamala of Biden.
pi_215885456
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 23:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
_O-
En ook:

quote:
"medisch-wetenschappelijk weinig reden is" tijdelijk te stoppen met het gebruik van AstraZeneca.
Maar goed, je moet natuurlijk niet te kritisch kijken naar de dingen die niet in het straatje van je argument passen.
pi_215885466
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2024 11:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Klopt.
En in de VS is het nog beter met Kennedy jr. aan de knoppen vanaf 20 januari op gezondheidszorg. :D

Mooi dat Kennedy daar zit straks in plaats van deep-state Kamala of Biden.
Mazelen-epidemie incoming. Zal een paar jaar duren voor de vaccinatie-graad genoeg gedaald is, maar ik zet mijn geld op 2027.
pi_215892212
twitter

twitter
  dinsdag 17 december 2024 @ 16:04:00 #117
pi_215898802
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 11:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Mazelen-epidemie incoming. Zal een paar jaar duren voor de vaccinatie-graad genoeg gedaald is, maar ik zet mijn geld op 2027.
Had de elite zelf even aan kunnen denken toen ze de nep-pandemie covid uitriepen met allerlei dictatoriale maatregelen die werkelijk nergens op sloegen en demonstranten in elkaar werden gemept.

Misschien voortaan volgende keer nadenken voordat de elite weer iets bizars doet? Even tussendoor tijdens een van de meetings bij de vrijmetselarij, iets beter nadenken, moet te doen zijn, toch? :7
  dinsdag 17 december 2024 @ 16:07:02 #118
pi_215898831
Beetje goede wijn op tafel en dan bij de Vrijmetselarij of de Witte Societeit, voortaan plannetjes iets beter doordenken. Moet te doen zijn. Echt.

Het betreft hier in de regel zeer intelligente mensen, je wordt immers uitgenodigd (je kunt er niet vanuit jezelf bij komen) en dat is niet voor niets. :s)

Dus bij volgende snode plannetjes, alles iets beter doordenken. Moet te doen zijn. oO<

Mij niet bellen alsjeblieft. :P
pi_215899146
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2024 16:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Beetje goede wijn op tafel en dan bij de Vrijmetselarij of de Witte Societeit, voortaan plannetjes iets beter doordenken. Moet te doen zijn. Echt.

Het betreft hier in de regel zeer intelligente mensen, je wordt immers uitgenodigd (je kunt er niet vanuit jezelf bij komen) en dat is niet voor niets. :s)

Dus bij volgende snode plannetjes, alles iets beter doordenken. Moet te doen zijn. oO<

Mij niet bellen alsjeblieft. :P
Ik ook niet? Echt niet?
pi_215899159
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 11:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Dat komt omdat we niet nog meer onbegrepen autisten willen.

Want die gaan allemaal de ICT in, en dan kunnen we niet meer met ze praten. Behalve op het internet dan. Lekker in gesprek met zichzelf.
pi_215903596
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2024 16:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Had de elite zelf even aan kunnen denken toen ze de nep-pandemie covid uitriepen met allerlei dictatoriale maatregelen die werkelijk nergens op sloegen en demonstranten in elkaar werden gemept.

Misschien voortaan volgende keer nadenken voordat de elite weer iets bizars doet? Even tussendoor tijdens een van de meetings bij de vrijmetselarij, iets beter nadenken, moet te doen zijn, toch? :7
De mazelen epidemie in Tonga had niks met elite te maken, en in de VS zal het vooral gedreven worden door Kennedy en zijn cronies.
  dinsdag 17 december 2024 @ 22:51:12 #122
pi_215903867
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 16:43 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Ik ook niet? Echt niet?
Volgens mij ben jij wel tof.
Zit je ook bij de Vrijmetselarij?

Tof daar.
Voor persoonlijke ontwikkeling en persoonlijke groei.
Maar uiteindelijk is Jezus de Heere, de Koning.
Amen.
pi_215905295
quote:
Biden gives Pfizer, Moderna immunity from being sued for vax injuries

The outgoing Biden Administration has quietly extended a pandemic-era measure that protects Covid vaccine makers from being sued for injuries or deaths.

Officials at the Health and Human Services (HHS) say it's necessary because there is still 'a credible risk' the pandemic spirals out of control in the next four years, even though Covid deaths and hospital admissions are at historic lows.
...
https://www.msn.com/en-nz(...)jJ?ocid=BingNewsSerp
Dacht dat deze bedrijven sowieso al immuniteit hadden ?

Wie niet schuldig is of niets te verbergen heeft behoeft geen immuniteit.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_215927146
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 21:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dit is het officiële bericht waarom we gestopt zijn met AstraZeneca:
[..]
Contract niet verlengt, geven de voorkeur aan andere vaccins. Mochten Astra Zeneca (en Janssen) alsnog nodig zijn dan zullen we die weer bestellen. Bleek gelukkig niet nodig.

Lijkt me een heel duidelijk bericht.
Het officiële bericht in het leidschdagblad ? lol

En lees je hier dan expres overheen ofzo ?

quote:
Bovendien zijn er zorgen over de veiligheid van beide vaccins, die op een vergelijkbare manier werken. Zowel bij dat van AstraZeneca als dat van Janssen lijken heel soms gevaarlijke bloedstollingsproblemen te kunnen optreden.
Zal het niet direct levensgevaarlijke vaccins noemen maar dat het een hoger risico had op nare bijwerkingen was al vroeg duidelijk en bekend en een van de redenen om er mee te stoppen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sjemmert op 20-12-2024 05:15:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')