Covid is, nu we bijna in 2025 zijn, nauwelijks meer een dodelijke ziekte. Je zou het wat betreft dodelijkheid wel met de griep kunnen vergelijken. Ik ken geen land dat volledig gestopt is met het vaccineren van kwetsbaren, maar ik kan me goed voorstellen dat die er wel zijn en ook Nederland zal op een gegeven moment stoppen.quote:Op zondag 15 december 2024 22:12 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je kan het zo vaak herhalen als je wilt maar ik reageerde op dit.
[..]
En jij was dus degene die onzin aan het praten was wat ik dus heb aangetoond.
Kan je wel doelpalen gaan verplaatsen maar dat helpt je niet.
Ze zijn gestopt met gifprikken.
Ik heb dus net laten zien dat dit wel is gebeurd.quote:Op zondag 15 december 2024 22:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar geen enkel land is ooit gestopt omdat het vaccin nu zoveel verschrikkelijk veel bijwerkingen heeft
Jullie? Dat is de makkelijkste kritiek.quote:Op zondag 15 december 2024 22:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
als jullie hier willen laten geloven.
Je hebt niks aangetoond. Nederland is gestopt met AZ en Janssen omdat we een beter alternatief hebben.quote:Op zondag 15 december 2024 22:30 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb dus net laten zien dat dit wel is gebeurd.
Hoeveel voorbeelden wil je nog hebben?
quote:Op zondag 15 december 2024 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
een beter alternatief hebben.
https://www.nu.nl/coronav(...)razeneca-vaccin.htmlquote:Op zondag 15 december 2024 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je hebt niks aangetoond. Nederland is gestopt met AZ en Janssen omdat we een beter alternatief hebben.
Wij zijn niet gestopt met vaccineren.
Je hebt waarschijnlijk wel gelijk dat er landen zijn die anno nu gestopt zijn met vaccineren, maar dat is niet omdat de vaccins nu zo gevaarlijk zijn, maar omdat het virus steeds minder risico met zich meebrengt.
Gewoon een prikstop dus omdat het een levensgevaarlijk vaccin is.quote:Dit is waarom er een prikstop is van het AstraZeneca-vaccin
Omdat je het de eerste 2x niet begreep:quote:Op zondag 15 december 2024 22:54 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)razeneca-vaccin.html
[..]
Gewoon een prikstop dus omdat het een levensgevaarlijk vaccin is.
Nu heb ik wel zat aangetoond.
Ik snap dat je het voor je eigen gemoedsrust blijft ontkennen en liever je kop in het zand steekt.
Maar het is toch echt de realiteit.
Leuk verder dat je de cijfers voor dit, volgens jou levensgevaarlijk, vaccin erbij noemt: 5 op de 400.000 mensen hebben die bijwerking. Verder betekende die 'prikstop' dat die kleine groep van gezonde ,60jr. gewoon een van de andere vaccins kreeg omdat die niet die bijwerking bij 5 op de 400.000 mensen opleverde.quote:- Geld alleen Janssen en AZ
-Geld ook alleen voor die leeftijdsgroep <60jr.
-Geld alleen laat in de pandemie toen het virus al veel minder gevaarlijk was
-Geld alleen als dat vaccin als zoveelste booster gebruikt werd. Oftewel niet voor mensen die onbeschermd of weinig bescherming van een vaccin hadden.
-En tenslotte waren er genoeg alternatieve vaccins die wel duidelijke grotere positieve gevolgen hadden dan risico's. Ook voor verder gezonde en jonge mensen die allang meerdere vaccinaties hadden gehad.
quote:De vijf personen die de mogelijke ernstige bijwerking van het AstraZeneca-vaccin hadden, waren vrouwen tussen de 25 en 65 jaar. Het is nog niet bekend of het ziektebeeld dat ze hadden, ook veroorzaakt was door het vaccin. Dat wordt nog onderzocht.
Ja mooi is dat hè gaat u maar lekker slapen hoor, er is niks aan de hand.quote:Op zondag 15 december 2024 23:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Oh, en dan was ik dit nog vergeten over het 'levensgevaarlijke vaccin'.:
[..]
Men is gestopt omdat de druk vanuit het volk onhoudbaar werd.quote:Op zondag 15 december 2024 22:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Covid is, nu we bijna in 2025 zijn, nauwelijks meer een dodelijke ziekte. Je zou het wat betreft dodelijkheid wel met de griep kunnen vergelijken. Ik ken geen land dat volledig gestopt is met het vaccineren van kwetsbaren, maar ik kan me goed voorstellen dat die er wel zijn en ook Nederland zal op een gegeven moment stoppen.
Maar geen enkel land is ooit gestopt omdat het vaccin nu zoveel verschrikkelijk veel bijwerkingen heeft of half zo gevaarlijk is als jullie hier willen laten geloven. En de hele wereld is al bijna 5 jaar bezig met vaccineren.
Volgens een hoop paniekberichten van jullie zou de halve wereld allang spontaan dood moeten zijn omdat ze gevaccineerd zijn. In plaats daarvan is de halve wereld nog steeds bezig met het vaccineren van kwetsbaren terwijl het virus al ruim een jaar vergelijkbaar is met een griepvirus. Dat zou genoeg moeten zeggen.
Klopt ja, dat hebben we gezien aan de verziekingsuitslag.quote:Op maandag 16 december 2024 02:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Men is gestopt omdat de druk vanuit het volk onhoudbaar werd.
De massa-demonstraties werden te intens, te veel, te onhoudbaar.
Het werd de elite te heet onder de voeten.
En die tribunalen, die gaan komen. Die.gaan.komen.
![]()
Demonstreren werkt.
Als de elite onethisch handelt is het zelf je burgerplicht.
Wij, het volk, zijn klaar met die onzin.
En die onzin stopt, omdat wij - het volk - dit uitspreken.
Klopt.quote:Op maandag 16 december 2024 09:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt ja, dat hebben we gezien aan de verziekingsuitslag.
En ik vind dat mevr Agema het buiten verwachting goed doet.
Ze maakt vaccinatieschade bespreekbaar en geeft toe dat de NAVO en NCTV betrokken zijn bij het beleid
En ook:quote:Op zondag 15 december 2024 23:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Oh, en dan was ik dit nog vergeten over het 'levensgevaarlijke vaccin'.:
[..]
Maar goed, je moet natuurlijk niet te kritisch kijken naar de dingen die niet in het straatje van je argument passen.quote:"medisch-wetenschappelijk weinig reden is" tijdelijk te stoppen met het gebruik van AstraZeneca.
Mazelen-epidemie incoming. Zal een paar jaar duren voor de vaccinatie-graad genoeg gedaald is, maar ik zet mijn geld op 2027.quote:Op maandag 16 december 2024 11:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt.
En in de VS is het nog beter met Kennedy jr. aan de knoppen vanaf 20 januari op gezondheidszorg.![]()
Mooi dat Kennedy daar zit straks in plaats van deep-state Kamala of Biden.
Had de elite zelf even aan kunnen denken toen ze de nep-pandemie covid uitriepen met allerlei dictatoriale maatregelen die werkelijk nergens op sloegen en demonstranten in elkaar werden gemept.quote:Op maandag 16 december 2024 11:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Mazelen-epidemie incoming. Zal een paar jaar duren voor de vaccinatie-graad genoeg gedaald is, maar ik zet mijn geld op 2027.
Ik ook niet? Echt niet?quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Beetje goede wijn op tafel en dan bij de Vrijmetselarij of de Witte Societeit, voortaan plannetjes iets beter doordenken. Moet te doen zijn. Echt.
Het betreft hier in de regel zeer intelligente mensen, je wordt immers uitgenodigd (je kunt er niet vanuit jezelf bij komen) en dat is niet voor niets.![]()
Dus bij volgende snode plannetjes, alles iets beter doordenken. Moet te doen zijn.![]()
Mij niet bellen alsjeblieft.
Dat komt omdat we niet nog meer onbegrepen autisten willen.quote:Op maandag 16 december 2024 11:57 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Mazelen-epidemie incoming. Zal een paar jaar duren voor de vaccinatie-graad genoeg gedaald is, maar ik zet mijn geld op 2027.
De mazelen epidemie in Tonga had niks met elite te maken, en in de VS zal het vooral gedreven worden door Kennedy en zijn cronies.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Had de elite zelf even aan kunnen denken toen ze de nep-pandemie covid uitriepen met allerlei dictatoriale maatregelen die werkelijk nergens op sloegen en demonstranten in elkaar werden gemept.
Misschien voortaan volgende keer nadenken voordat de elite weer iets bizars doet? Even tussendoor tijdens een van de meetings bij de vrijmetselarij, iets beter nadenken, moet te doen zijn, toch?
Volgens mij ben jij wel tof.quote:
Dacht dat deze bedrijven sowieso al immuniteit hadden ?quote:Biden gives Pfizer, Moderna immunity from being sued for vax injuries
The outgoing Biden Administration has quietly extended a pandemic-era measure that protects Covid vaccine makers from being sued for injuries or deaths.
Officials at the Health and Human Services (HHS) say it's necessary because there is still 'a credible risk' the pandemic spirals out of control in the next four years, even though Covid deaths and hospital admissions are at historic lows.
...
https://www.msn.com/en-nz(...)jJ?ocid=BingNewsSerp
Het officiële bericht in het leidschdagblad ? lolquote:Op zondag 15 december 2024 21:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is het officiële bericht waarom we gestopt zijn met AstraZeneca:
[..]
Contract niet verlengt, geven de voorkeur aan andere vaccins. Mochten Astra Zeneca (en Janssen) alsnog nodig zijn dan zullen we die weer bestellen. Bleek gelukkig niet nodig.
Lijkt me een heel duidelijk bericht.
Zal het niet direct levensgevaarlijke vaccins noemen maar dat het een hoger risico had op nare bijwerkingen was al vroeg duidelijk en bekend en een van de redenen om er mee te stoppen.quote:Bovendien zijn er zorgen over de veiligheid van beide vaccins, die op een vergelijkbare manier werken. Zowel bij dat van AstraZeneca als dat van Janssen lijken heel soms gevaarlijke bloedstollingsproblemen te kunnen optreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |