In Riga was een vrouw die bij een afstapje zat en tegen iedereen “pas op voor het afstapje” zei.quote:Op maandag 25 november 2024 10:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooiste zijn ook al die nutteloze baantjes. Een portier bij een hotel die kijkt of je je niet verdacht gedraagt alsje naar binnen gaat. Bij die lange trappen bij metro's van die hokjes met een man erin die de noodstop indrukt als er iets fout gaat.
quote:Op maandag 25 november 2024 10:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
In Riga was een vrouw die bij een afstapje zat en tegen iedereen “pas op voor het afstapje” zei.
Aandoenlijk.
Er is op YouTube ook zo’n Amerikaan met een Russische vriendin, die constant laat zien hoe geweldig Rusland wel niet is. De comments zijn altijd wel onbetaalbaar.quote:Op maandag 25 november 2024 11:48 schreef xpompompomx het volgende:
Maar Cucker Carlson had ons toch laten zien dat boodschappen niks kosten in Rusland? Ze hebben er zelfs winkelwagentjes!
Oeh, edgy hoor.quote:Op maandag 25 november 2024 11:51 schreef Nyamuk het volgende:
[ x ]
[ x ]
Ik denk dat Poetin van plan is dood te gaan aan kanker op het Maidanplein.
Hoe veel jaar heeft ie nou eigenlijk al kanker en Parkinson?quote:Op maandag 25 november 2024 11:51 schreef Nyamuk het volgende:
[ x ]
[ x ]
Ik denk dat Poetin van plan is dood te gaan aan kanker op het Maidanplein.
Met Parkinson kan je het best nog een poos uitzingen hoor.quote:Op maandag 25 november 2024 11:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe veel jaar heeft ie nou eigenlijk al kanker en Parkinson?
"Kankerlang!"quote:Op maandag 25 november 2024 11:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe veel jaar heeft ie nou eigenlijk al kanker en Parkinson?
Ze moeten DHL wel hebben. Een tijdje terug had je in Duitsland dat te vroeg ontplofte pakketje.quote:Op maandag 25 november 2024 13:54 schreef oheng het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre het neerstorten van het DHL vliegtuig te maken had met het storen van GPS signaal door de russische criminelen. (GPS storingskaart)
Dat was precies mijn eerste gedachte vanmorgen bij dit nieuwsbericht.quote:Op maandag 25 november 2024 13:54 schreef oheng het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre het neerstorten van het DHL vliegtuig te maken had met het storen van GPS signaal door de russische criminelen. (GPS storingskaart)
Yi Peng is het zusterschip van de Yu Wong.quote:Op maandag 25 november 2024 14:33 schreef oheng het volgende:
Hier een youtuber die gedetailleerde uitleg geeft over het vernielen van de internetkabels in de Baltische zee.
De Yi Peng 3 ligt nog steeds op dezelfde plek, met een Deens marineschip en Duits kustwacht schip ernaast.
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |