Vast niet neequote:Op zondag 24 november 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zal vast niet de enige zijn
is ook BSquote:Op zondag 24 november 2024 09:40 schreef kree het volgende:
ik maak er een grap over trouwens, enne nu valt t allemaal wel mee.
maar dit soort shit en was buiten hangen op zondag was aardige no no wel 20 jaar terug.
nee dat klopt, idd christelijke gemeente etc. maar het is wel anders geworden hoor onderhand. LOL voor jullie allemaal bang zijn om er een keertje te komen.quote:Op zondag 24 november 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook BS
misschien in jouw christelijke gemeente
maar dat is niet heel NL
hoe kom je daar nu weer bijquote:Op zondag 24 november 2024 09:42 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat klopt, idd christelijke gemeente etc. maar het is wel anders geworden hoor onderhand. LOL voor jullie allemaal bang zijn om er een keertje te komen.
over meet enzo, weet niet wie het poste, maar vond die foto toen wel toepasselijk, stel bejaarden met rollator op t strand.quote:
je snapt niet dat het voor sommigen gewoon te ver is om even een meet te doen???quote:Op zondag 24 november 2024 09:44 schreef kree het volgende:
[..]
over meet enzo, weet niet wie het poste, maar vond die foto toen wel toepasselijk, stel bejaarden met rollator op t strand.
LOL. mss idd tegen die tijd. dan.
Ik weet nog van iemand die in een Overijssels dorpje woonde dat ze haar was op een zondag over de balkon hing op een zondag en de buurvrouw het omlaag trok en naar beneden gooide, omdat je op zondag niet hoorde te werken.quote:Op zondag 24 november 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook BS
misschien in jouw christelijke gemeente
maar dat is niet heel NL
jawel. maar dat is het net zo goed voor mij. naar andere kant van t land.quote:Op zondag 24 november 2024 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
je snapt niet dat het voor sommigen gewoon te ver is om even een meet te doen???
hier is op zondag wat doen al 50 jaar geen probleem meerquote:Op zondag 24 november 2024 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet nog van iemand die in een Overijssels dorpje woonde dat ze haar was op een zondag over de balkon hing op een zondag en de buurvrouw het omlaag trok en naar beneden gooide, omdat je op zondag niet hoorde te werken.
Ja, buurtje pesten mag dus wel op zondag!
quote:Op zondag 24 november 2024 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, de vogel is ontwaakt....
koffie?
Ah dat is lief!!!quote:Op zondag 24 november 2024 09:50 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zet KB een heerlijk bakje van haar eigen koffie voor haar neer.
oei.... Dan heeft het te lang klaargestaan op het aanrecht, in afwachting tot je wakker werd.quote:Op zondag 24 november 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah dat is lief!!!![]()
Beetje koud nog proef ik..
quote:Op zondag 24 november 2024 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oei.... Dan heeft het te lang klaargestaan op het aanrecht, in afwachting tot je wakker werd.
Ik zal even nieuwe zetten
Nee hoor, je krijgt verse. 👍quote:Op zondag 24 november 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Krijg dus gewoon oude koude koffie![]()
Ja, het gaat beter. Gister was wel een off-day, zeg maar.quote:Op zondag 24 november 2024 09:55 schreef Kissingbird het volgende:
Hoe gaat het @:gebrokenglas? Vandaag weer wat beter?
Gelukkig vandaag wel al wat beter.quote:Op zondag 24 november 2024 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het gaat beter. Gister was wel een off-day, zeg maar.
Vandaag nog even kalmpjes aan.
Het wordt ook weer lekker warm dus een mooie middagwandeling. Hopelijk wat zon ook.
En kijken of ik morgen weer aan het werk kan.
Hai gebrokenglasquote:Op zondag 24 november 2024 09:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha die lieve Lovely, goedemorgen.![]()
de regen dreigt niet maar slaat hier genadeloos toequote:Op zondag 24 november 2024 09:59 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt naar buiten en ziet dat het echt herfst is: wind en dreigende regen.
Da's minder.quote:Op zondag 24 november 2024 10:00 schreef Rob het volgende:
[..]
de regen dreigt niet maar slaat hier genadeloos toe
Dat mag op een tegeltje!quote:Op zondag 24 november 2024 10:00 schreef Rob het volgende:
[..]
de regen dreigt niet maar slaat hier genadeloos toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |