Ja zoals ik zei heb ik 1 relatief betaalbaar setje gevonden zonder rails en zonder motor.quote:
hahaha elende met sinterklaas nu heeft mijn schoonzusje me geholpen enzo. want weet ik veelquote:Op zondag 24 november 2024 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zoals ik zei heb ik 1 relatief betaalbaar setje gevonden zonder rails en zonder motor.
Op zich boeit de motor hem totaal niet, maar rails voor de treintjes is volgens mij ook redelijk aan de prijs.
Sowieso heeft "Sinterklaas" al heel wat cadeaus voor hem gekocht en moet hij de rem er ff wat op zetten!
Ik kijk wel of ik ergens goedkoop rails kan vinden, eventueel van die kloonmerken. Ik heb hier zeer veel Lego waarvan wel een trein gebouwd kan worden.
Het kutte is dat ik als kind wel Lego treinen heb gehad, maar mijn ouders vonden dat ik er te lang niet mee gespeeld had en ze hebben het meeste toen weggegeven,.
Kwam ik achter toen ik er weer mee wilde spelen.
Ik heb hier nog 2 batterijhouders, van een oude en een nieuwere set.
het is een keusquote:Op zondag 24 november 2024 09:21 schreef kree het volgende:
lolzou zo willen dat ik dit niet hoef te doen enzo. maarja het is beetje sociaal ding wat erbij hoort.
wmb lekker overslaan, maar kom er niet onderuit.
min of meer wel als ik zelf denk, maarja de drama is niet te overzien als ik zeg kom niet en doe niet mee.quote:
blijft een keusquote:Op zondag 24 november 2024 09:23 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer wel als ik zelf denk, maarja de drama is niet te overzien als ik zeg kom niet en doe niet mee.
Doe even een mariotje had de vraag al eerder gesteld hierboven ergens maarquote:
neequote:
Kijk eens op marktplaats, misschien een tweedehandsjequote:Op zondag 24 november 2024 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zoals ik zei heb ik 1 relatief betaalbaar setje gevonden zonder rails en zonder motor.
Op zich boeit de motor hem totaal niet, maar rails voor de treintjes is volgens mij ook redelijk aan de prijs.
Sowieso heeft "Sinterklaas" al heel wat cadeaus voor hem gekocht en moet hij de rem er ff wat op zetten!
Ik kijk wel of ik ergens goedkoop rails kan vinden, eventueel van die kloonmerken. Ik heb hier zeer veel Lego waarvan wel een trein gebouwd kan worden.
Het kutte is dat ik als kind wel Lego treinen heb gehad, maar mijn ouders vonden dat ik er te lang niet mee gespeeld had en ze hebben het meeste toen weggegeven,.
Kwam ik achter toen ik er weer mee wilde spelen.
Ik heb hier nog 2 batterijhouders, van een oude en een nieuwere set.
mss hebben jullie wat aan de keus die ik maakte met mijn schoonzusje dus? die meid is wel ietsje jonger trouwens.quote:Op zondag 24 november 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe even een mariotje had de vraag al eerder gesteld hierboven ergens maar
Greys denk jij dat dit voor een meise van 8 ook nog kan, staat 6+ op ik twijfel , of eerder gezegd Henk twijfeld
https://www.top1toys.nl/t(...)w_bAmoRoC06MQAvD_BwE
te zwart/wit in deze. zo werkt t natuurlijk niet?quote:Op zondag 24 november 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
of je kiest ervoor wel erin mee te gaan
of niet
ja leuk!quote:Op zondag 24 november 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe even een mariotje had de vraag al eerder gesteld hierboven ergens maar
Greys denk jij dat dit voor een meise van 8 ook nog kan, staat 6+ op ik twijfel , of eerder gezegd Henk twijfeld
https://www.top1toys.nl/t(...)w_bAmoRoC06MQAvD_BwE
Nee totaal niet, heb niet gekeken trouwens.. maar las wel dat ze in de eerst helft al achter stond met 2-0quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:lovely Grunn was niet goed tegen een PSV dat niet de intentie had voluit te gaan.....![]()
Maar Pepinho vaker in de basis dan Luuk.
zou willen dat ik dat ook kon zeggen, maar moet hieraan mee doen gewoon. LOLquote:Op zondag 24 november 2024 09:32 schreef Lovely het volgende:
Vier geen sinterklaas echt meer dus geen gedoe met cadeaus
Nja is maar een avondje toch zo erg is dat toch niet?quote:Op zondag 24 november 2024 09:33 schreef kree het volgende:
[..]
zou willen dat ik dat ook kon zeggen, maar moet hieraan mee doen gewoon. LOL
die kasootjes die ik noemde alles totaal zit je onder 100 euro.
Ja zo denk ik ook maar Henk zegt is lullig voor een meisje van 8 als er 6+ opstaatquote:Op zondag 24 november 2024 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja leuk!
zeker als ze van bakken houden
nee hoor en vind dat heel leuk ook met de kinders, tis alleen allemaal zo gedoe, maar gelukkig hielp me schoonzusje.quote:Op zondag 24 november 2024 09:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja is maar een avondje toch zo erg is dat toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat naar een speelgoed winkel en je kan alles kopen, ben er gisteren ook geweestquote:Op zondag 24 november 2024 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor en vind dat heel leuk ook met de kinders, tis alleen allemaal zo gedoe, maar gelukkig hielp me schoonzusje.
quote:Op zondag 24 november 2024 09:36 schreef Rob het volgende:
Eindelijk het juiste medicijn gevonden voor DTSers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
op de dag van de Heer nog wel, ik kan dit niet goedkeuren.quote:Op zondag 24 november 2024 09:36 schreef Lovely het volgende:
Maar goed tis zondag en dat betekend bed verschonen
quote:Op zondag 24 november 2024 09:37 schreef kree het volgende:
[..]
op de dag van de Heer nog wel, ik kan dit neit goedkeuren.
quote:Op zondag 24 november 2024 09:36 schreef Rob het volgende:
Eindelijk het juiste medicijn gevonden voor DTSers.HelabaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
quote:Op zondag 24 november 2024 09:36 schreef Lovely het volgende:
Maar goed tis zondag en dat betekend bed verschonen
dan moet je hem zeker verschonenquote:
In de ochtend al aan de bierquote:Op zondag 24 november 2024 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaahaaaaa![]()
ik denk dat @:Aardappelschotel aan het bier zit nu
hij zal vast niet de enige zijnquote:Op zondag 24 november 2024 09:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
In de ochtend al aan de bier
Omdat Max kampioen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |