Pickwick vind ik bij voorbaat al niet zo lekker.quote:Op zondag 24 november 2024 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja smaakjesthee met aardbei enzo vind ik ook echt ruk.
De enige soort die ik wel echt enorm lekker vond was de passievrucht-variant van Pickwick, maar die is uit de handel gegaan. Van andere merken vond ik het helemaal niks!
Ik kom ook weer binnen hoorquote:Op zondag 24 november 2024 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Pickwick vind ik bij voorbaat al niet zo lekker.
Kocht de theetjes bij de reformzaak. Vaak wat je zelf in zo'n theesok moet doen.
Ah jammer dat je favo smaak eruit is gegaan.
Neeeeeeeeee ik heb nog getwijfeld of ik er thee-ei van zou maken maar die had ik niet.quote:
een witte?quote:Op zondag 24 november 2024 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee ik heb nog getwijfeld of ik er thee-ei van zou maken maar die had ik niet.
Dacht sok kan wel nu
wordt die ook stijf als je hem opdroogtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zondag 24 november 2024 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
wordt die ook stijf als je hem opdroogtToen wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu niet meer
Smile, it's free therapy.
Ik had nog nooit van een thee-sok gehoord ....quote:Op zondag 24 november 2024 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee ik heb nog getwijfeld of ik er thee-ei van zou maken maar die had ik niet.
Dacht sok kan wel nu
quote:Op zondag 24 november 2024 10:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van een thee-sok gehoord ....
kookniequote:Op zondag 24 november 2024 10:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van een thee-sok gehoord ....
ziet er ranzig uitquote:
nee joh daar stop je losse thee inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |