Neequote:Op zondag 24 november 2024 01:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kom je nou ook weer wat vaker hier?
Nahquote:
Maakt niet uit hoorquote:
Nee twee fout.quote:
quote:Op zondag 24 november 2024 14:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee twee fout.
Hi ha ho.
Bijzondere bezigheid voor een zondagmiddag.quote:Op zondag 24 november 2024 15:38 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker. Ik probeer een inbouw oven/magnetron uit te kiezen.
Nah, dat valt toch wel mee? De zaterdag is er niet geschikter voor. En op werkdagen moet ik .... Nu ja, dat zit al in het woord.quote:Op zondag 24 november 2024 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bijzondere bezigheid voor een zondagmiddag.
Werken met magnetrons?quote:Op zondag 24 november 2024 15:41 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
En op werkdagen moet ik .... Nu ja, dat zit al in het woord.
Opdagen?quote:Op zondag 24 november 2024 15:41 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nah, dat valt toch wel mee? De zaterdag is er niet geschikter voor. En op werkdagen moet ik .... Nu ja, dat zit al in het woord.
Precies. En waar ik moet opdagen word ik niet geacht keukenapparatuur te gaan zitten vergelijken.quote:
Nee man. Daar waag ik mij niet aan.quote:Op zondag 24 november 2024 15:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Haha. Zeker, dat ook. Moet jij nog keukenapparatuur uitzoeken?
In welke zin? Dat laat jij lekker aan iemand anders over?quote:Op zondag 24 november 2024 16:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee man. Daar waag ik mij niet aan.
Niet persé. Ik kies een kleur uit en dan geloof ik het wel.quote:Op zondag 24 november 2024 16:40 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
In welke zin? Dat laat jij lekker aan iemand anders over?
Dat lijkt mij heel prettig.quote:Op zondag 24 november 2024 16:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet persé. Ik kies een kleur uit en dan geloof ik het wel.
Is het ook. Ik kook vrij weinig. Het enige waar ik waarde aan hecht, zijn mijn groenten en rijststomer.quote:
Oh, die gooi ik gewoon in een pan met water. Heel ouderwets op het fornuis.quote:Op zondag 24 november 2024 16:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is het ook. Ik kook vrij weinig. Het enige waar ik waarde aan hecht, zijn mijn groenten en rijststomer.
Oh nee, dat is mij een brug te ver.quote:Op zondag 24 november 2024 17:13 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Oh, die gooi ik gewoon in een pan met water. Heel ouderwets op het fornuis.
Goede film wel.quote:Op zondag 24 november 2024 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh nee, dat is mij een brug te ver.
Goede. Film. Wel.quote:
*Stig schudt helmquote:
Welke denk je?quote:
De paarse natuurlijk!quote:
Viesterd!quote:
Ach, je dacht exact aan hetzelfde.quote:
Ik zeg niksquote:Op zondag 24 november 2024 19:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, je dacht exact aan hetzelfde.
Graag gedaanquote:Op zondag 24 november 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
Mogguh!![]()
@:Puzzie en @:Modus , bedankt voor het redden van de sc!![]()
Goeien TT btw.
Mogguh Stigs en iedereen hier!quote:
Lord!quote:Op maandag 25 november 2024 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Stigs en iedereen hier!![]()
Ja hoi iedereenquote:Op maandag 25 november 2024 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Stigs en iedereen hier!![]()
Gras is groen ja.quote:
Voor een groep mensen ook vaak groener aan de overkantquote:
Een poes ook.quote:
Natte poesquote:
Daar heb ik een Super Soaker 100 voor.quote:
Lekker spuitenquote:Op maandag 25 november 2024 13:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar heb ik een Super Soaker 100 voor.
En er recht in eh! Sooow!quote:
Nee neeeeee! Dat is niet lief.quote:Op maandag 25 november 2024 13:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh in de poes , ik dacht ff in het oog
Is ook niet fijn neequote:Op maandag 25 november 2024 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee neeeeee! Dat is niet lief.
Daarom een bril dragen.quote:
Of een gekke bril met gele glazen.quote:
Die heb ikquote:Op maandag 25 november 2024 13:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Of een gekke bril met gele glazen.
Verbaasd mij ook weer niks.quote:
Lekker soppen!quote:
Uh huhquote:
Rare man ben je toch ookquote:Op maandag 25 november 2024 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind @:Puzzie vast ook fijn.
Mogguh Stigvriend!quote:
Ach, dat valt reuze mee.quote:
Best wel. Zelfs op het saaie af.quote:
Behhhquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Best wel. Zelfs op het saaie af.
Dikke tetten!quote:
Ik ook nog niet, maar de dag is nog jong.quote:
Dan moet je maar naar de KPD gaanquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, maar de dag is nog jong.
Daar is niks meer te zien tegenwoordig.quote:
In de Rommelhoek is genoeg te zienquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar is niks meer te zien tegenwoordig.![]()
Preuts volkje.
Ja, ik doelde ook op de sc.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In de Rommelhoek is genoeg te zien
in die SC kom ik nooitquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, ik doelde ook op de sc.
De Rommelhoek staat vaak genoeg lekkers in.
Gaat vaak over auto's enz.quote:
Vind het wel vies hoor.quote:
Nog meer vieze woorden?quote:
We hebben vandaag al tetten en pik.quote:
Kut lul kont ...heb je er alweer drie bij.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
We hebben vandaag al tetten en pik.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kut lul kont ...heb je er alweer drie bij.
Ben niet zo vies als jij.quote:
Tongen is ook vies.quote:
Vies woord bedoelde ik.quote:
Gelukkig maar.quote:
Ja.quote:
quote:
Oefquote:
Af en toe even wat vrouwelijk schoon hier.quote:
Zeker!quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Af en toe even wat vrouwelijk schoon hier.
Mogguh Stigs en de rest hier!quote:
Lord!quote:Op woensdag 27 november 2024 09:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Stigs en de rest hier!![]()
Al een keet op de kop getikt?quote:
Allangquote:Op woensdag 27 november 2024 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Al een keet op de kop getikt?
App je even.quote:
Heb het gezien. Top!quote:
Ja tochquote:
Wat hebben we nu weer gedaan?quote:
Nou moequote:Op woensdag 27 november 2024 13:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat hebben we nu weer gedaan?
Ja, je deelde een gele kaart uit.quote:
Gele vlag, rode vlag, zwarte vlag...quote:Op woensdag 27 november 2024 15:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, je deelde een gele kaart uit.
Gemeen van haar.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gele vlag, rode vlag, zwarte vlag...
quote:Op woensdag 27 november 2024 15:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, je deelde een gele kaart uit.
Mogguh Stigmaat en iedereen!quote:
Lord!quote:Op donderdag 28 november 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Stigmaat en iedereen!![]()
Rode kaart valt aan te vechten bij de arbitrage.quote:
"Wil je een rode kaart of een rode neus?"quote:Op donderdag 28 november 2024 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Rode kaart valt aan te vechten bij de arbitrage.
Veel te veel moeitequote:Op donderdag 28 november 2024 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Rode kaart valt aan te vechten bij de arbitrage.
Is die aan de drank?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Wil je een rode kaart of een rode neus?"
Lekker togh?quote:
Heeeeerlijkquote:Op donderdag 28 november 2024 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is die aan de drank?
[..]
Lekker togh?
Lieve schaepjens.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heeeeerlijk![]()
[ afbeelding ]
Zonnetje , prima weer
Die kun je aaien.quote:
Mietjes!quote:Op donderdag 28 november 2024 13:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meestal als ik dichterbij kom vliegen ze weg
Ja klopt, ik vind ze best eng.quote:
Dat zijn ze ook best welquote:Op donderdag 28 november 2024 13:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind ze best eng.
Flinke spanwijdtequote:
Nooit meer aaien!quote:Op donderdag 28 november 2024 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Flinke spanwijdteZe eten naast kikkers ook babyknijntjes
Toen aten ze nog geen babyknientjes.quote:
Mja dat is idd wel sielugquote:Op donderdag 28 november 2024 14:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Toen aten ze nog geen babyknientjes.
Ik ook. Heb zelf een kikkervijver.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar kikkers vond ik ook al sielug eigenlijk
Oh ja dat heb je zelfs ooit gezegd!quote:Op donderdag 28 november 2024 14:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook. Heb zelf een kikkervijver.
Ieder voorjaar en zomer weer vrolijke, bruine kwakertjes.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja dat heb je zelfs ooit gezegd!
Alleen maar bruine?quote:Op donderdag 28 november 2024 14:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ieder voorjaar en zomer weer vrolijke, bruine kwakertjes.![]()
Ja, de groene komt nooit.quote:
Awwww!! Mijn moeder heeft alleen maar groene kikkers in de vijverquote:
Hihi komt.quote:
De geluksvogel.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Awwww!! Mijn moeder heeft alleen maar groene kikkers in de vijver![]()
Spuitend!quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De geluksvogel.
[..]
Spuitend!
Lord!quote:
Foto's zijn gemaakt in huis, in de loop van volgende week staat het op funda.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Foto's zijn gemaakt in huis, in de loop van volgende week staat het op funda.
Nee, hoeft ook nietquote:Op vrijdag 29 november 2024 13:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik ga geen bod doen hoor.
Maar het mag wel?quote:
Uiteraard!quote:
Wil je het nummer van de makelaar?quote:
Lenny kan wel even bellen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil je het nummer van de makelaar?
Zal het even doorgevenquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal het even doorgeven
quote:Op zaterdag 30 november 2024 11:50 schreef Groepfunder het volgende:
Morguh, Lord en andere goden en godinnen.
Klopt, die is momenteel bejaarden aan het molesteren.quote:
Ik roep altijd dat hier de staff komt met +69 penetration skill.quote:
Ik zeg altijd: "Kom, we gaan tv kijken! 'quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik roep altijd dat hier de staff komt met +69 penetration skill.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: "Kom, we gaan tv kijken! '
"Hier is de afstandsbediening!"quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: "Kom, we gaan tv kijken! '
Lennyquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, die is momenteel bejaarden aan het molesteren.
En weer een wereldprobleem opgelost.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hier is de afstandsbediening!"
Dat is ze zeker.quote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En weer een wereldprobleem opgelost.
[..]
Dat is ze zeker.
Jammer dat ze er niet vaak is , ook begrijpelijk , daar niet vanquote:
Misschien komt het nog wel weer.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jammer dat ze er niet vaak is , ook begrijpelijk , daar niet van
Gelukkig is SEX bij ons in goede handenquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien komt het nog wel weer.
Whehehe, dat klinkt zo vies.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig is SEX bij ons in goede handen
Viespeukquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, dat klinkt zo vies.
Lekkere seks is soms viesquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, dat klinkt zo vies.
Dat ben jij!quote:
Hier niet. Altijd handen wassen!quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekkere seks is soms vies
Zeiltje eronder zeker?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat ben jij!
[..]
Hier niet. Altijd handen wassen!
Op z'n minst.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeiltje eronder zeker?
Blegh.quote:
Nietes!!quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat ben jij!
[..]
Hier niet. Altijd handen wassen!
Mogguh Stiglord en iedereen hier!quote:
Lord!quote:Op zondag 1 december 2024 10:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Stiglord en iedereen hier!![]()
Hoe staat het leven in de camper?quote:
Ik zit niet in een camper.quote:Op zondag 1 december 2024 10:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoe staat het leven in de camper?
Jammer.quote:Op zondag 1 december 2024 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit niet in een camper.
Gelukkig bedoel je.quote:
Nou, vooruit.quote:
Haat aan campers en caravans en campings!quote:
Goedemorgen kampeerhaters!quote:Op zondag 1 december 2024 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haat aan campers en caravans en campings!
Groepsquote:
Wil best op een glamping gaat zitten hoor.quote:
Nah, dan zonder mij.quote:Op zondag 1 december 2024 13:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wil best op een glamping gaat zitten hoor.
Ik haak ook af.quote:
Ouwe Glampinggastquote:Op zondag 1 december 2024 13:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Glamping klinkt als een geslachtsziekte.quote:Op zondag 1 december 2024 13:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jaquote:
Kijk wel toe vanuit een hotelquote:
Hotels zijn smerig.quote:Op zondag 1 december 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijk wel toe vanuit een hotel
Niet waar ik ben geweest!quote:
Moet wel.quote:Op zondag 1 december 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet waar ik ben geweest!
Nee, want als ik er ben durven ze niet andersquote:
Ik niet, maar ik ben dan een skeere tovenaar.quote:Op zondag 1 december 2024 19:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik heb doorgaans wel een goede hotelkamer. Maar iedereen z'n ding.
Mogguh Stigsy!quote:
Lord!quote:Op maandag 2 december 2024 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Stigsy!![]()
![]()
Uiteraard ook iedereen hiero!
Hier ook nietquote:
Voor wie?quote:Op maandag 2 december 2024 20:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
... en strooi dan wat lekkers ...
Goedemorgen Stigs en de rest van de dierentuin!quote:
Hihihihi.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goedemorgen Stigs en de rest van de dierentuin!![]()
quote:
Waar?quote:Op maandag 2 december 2024 20:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
... en strooi dan wat lekkers ...
Ja hallo LoLquote:Op dinsdag 3 december 2024 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goedemorgen Stigs en de rest van de dierentuin!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |