SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jezus wat een gekut meid. Dat kan toch wel op te lossen zijn?quote:Op zondag 24 november 2024 00:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
1x ID verloren 2x heeft kut-ex het van me afgepakt. Niks bijzonders verder dus. Maar je staat wel gesignaleerd voor 10 jaar.
December 2028 mag ik weer een paspoort geloof ik.
Maar ik ben blij met Spanje of ItaliëLach met een schone bips![]()
ik wil nu naar frankrijk
paar steden op het oog maar ik wil ook wat kunnen praten en mijn frans is niet meer je van het voor zover het het ooit was
dus duolingo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Indonesiëquote:Op zondag 24 november 2024 00:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En wat is jouw favoriete vakantieland? En hoi! Wat ben je laat nog![]()
![]()
Neuh zit mijn tijd wel uit en heb toch niet de behoefte buiten Schengen te gaanquote:Op zondag 24 november 2024 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jezus wat een gekut meid. Dat kan toch wel op te lossen zijn?![]()
![]()
ouiquote:Op zondag 24 november 2024 00:40 schreef sp3c het volgende:
ik wil nu naar frankrijk
paar steden op het oog maar ik wil ook wat kunnen praten en mijn frans is niet meer je van het voor zover het het ooit was
dus duolingo![]()
pationoirequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mijn opa vond Indonesië supermatigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Soixante neufquote:Op zondag 24 november 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
69 maar dan in frans is ook een ding.
tellen kan ik nog welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ok, maar het zou bij mij echt alle stoppen doen doorslaanquote:Op zondag 24 november 2024 00:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neuh zit mijn tijd wel uit en heb toch niet de behoefte buiten Schengen te gaanNiet "mogen". Ik kan daar heel slecht tegen
Lach met een schone bips![]()
niet mogen kan ik mee leven, niet kunnen vind ik vervelendquote:Op zondag 24 november 2024 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok, maar het zou bij mij echt alle stoppen doen doorslaanNiet "mogen". Ik kan daar heel slecht tegen
dan wil ik juistOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is zoals het is.quote:Op zondag 24 november 2024 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok, maar het zou bij mij echt alle stoppen doen doorslaanNiet "mogen". Ik kan daar heel slecht tegen
![]()
Iemand die mij verteld dat ik iets niet mag, daar heb ik eerder problemen mee.quote:Op zondag 24 november 2024 00:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet mogen kan ik mee leven, niet kunnen vind ik vervelend
dan wil ik juist
Stel jij zegt nu tegen mij dat ik ik hier geen kut meer mag roepen. Wat doe ik dan?Lach met een schone bips![]()
Kut roepen?quote:Op zondag 24 november 2024 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iemand die mij verteld dat ik iets niet mag, daar heb ik eerder problemen mee.
Stel jij zegt nu tegen mij dat ik ik hier geen kut meer mag roepen. Wat doe ik dan?![]()
Maar serieus KUT voor je, het zou niet moeten kunnen in ons gave landje.quote:Lach met een schone bips![]()
blijft toch mooi dat er kinderen aan me deur komen van flink enzo om zeg maar dat ik trek heb.
om 12 uur in de nacht.
voor de 5 euro per uur ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
als je (als mod) zegt je mag het niet dan doe ik het nietquote:Op zondag 24 november 2024 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iemand die mij verteld dat ik iets niet mag, daar heb ik eerder problemen mee.
Stel jij zegt nu tegen mij dat ik ik hier geen kut meer mag roepen. Wat doe ik dan?
als je zegt je kunt het niet dan zeg ik kut kut kut kut KUT KUT KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT op je hoofd!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: