USA heeft ons bij de ballen.quote:Op zondag 24 november 2024 14:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
De Europese. De Amerikaanse vaart er wel bij..
Dat zal, daar zitten ten dele verdwaalde zielen tussen.quote:Op zondag 24 november 2024 14:43 schreef capricia het volgende:
[..]
FvD aanhang is erg geïnteresseerd las ik hierboven.
Ik vind je optimisme mooi, maar de feiten zijn anders. Het MKB wordt vernietigd in NL, alle bedrijvigheid in NL is bijna internationaal. De Duitse economie staat op klappen m.b.t. de auto industrie en overige zoals Bosch.quote:Op zondag 24 november 2024 14:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nederland implodeert niet , USA ook niet
https://www.populationpyramid.net/united-states-of-america/2024/
https://nl.wikipedia.org/wiki/Memorandum_van_Boedapest_(1994)
[..]
Waarom verhuis je niet naar Rusland? Daar is alles toch veel beter en draait de economie prima?quote:Op zondag 24 november 2024 14:44 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik vind je optimisme mooi, maar de feiten zijn anders. Het MKB wordt vernietigd in NL, alle bedrijvigheid in NL is bijna internationaal. De Duitse economie staat op klappen m.b.t. de auto industrie en overige zoals Bosch.
Dit is een onhoudbare situatie.
Huh ga je nu weer over op de volgende wilde conspiracy theorie???quote:Op zondag 24 november 2024 14:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
USA heeft ons bij de ballen.
We zijn qua veiligheid compleet afhankelijk van ze. Trump gaat straks vragen of wij misschien ook 2,5% van BBP aan defensie willen uitgeven, en daarna 3%, en daarna..
Misschien zal hij ons ook vragen ''als bondgenoot'' om tarieven in te voeren tegen Chinese spullen.
Ja, sinds de VS verkiezingen is meneer volledig red pill gegaan.quote:Op zondag 24 november 2024 14:46 schreef oheng het volgende:
[..]
Huh ga je nu weer over op de volgende wilde conspiracy theorie???
Er liggen ook kernwapens in Nederland.quote:Op zondag 24 november 2024 15:01 schreef ExTec het volgende:
Er zit 300 meter bij mijn huis vandaan ook een 'biolab'.
Wat we daarmee bedoelen: een school gebouw, want die hebben scheikunde lokalen.
Eh, wat?quote:Op zondag 24 november 2024 15:03 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Er liggen ook kernwapens in Nederland.
Wat gebeurt er denk je als Rusland ontdekt dat er kernwapens in Oekraïne ligt?
Het westen stookt en hitst niet.quote:Op zondag 24 november 2024 14:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben pro Oekraiene als in dat ik hoop dat deze oorlog snel stopt. Maar we kunnen er niet meer omheen dat het Westen stookt en hitst, en daar is dit het gevolg van.
Oekraiene is vooral een slachtoffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |