Niet alleen kinderen, mijn vrouw heeft dat ookquote:Op maandag 25 november 2024 19:24 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Sommige kinderen gaan ook gewoon heel lekker op ‘erop uit gaan’. De mijne is er ook zo 1. Die wordt loeichagrijnig als we niet iets gaan doen. En juist heel blij als we ergens heen zijn geweest. Maakt niet uit wat, als ze maar weer andere mensen / een andere plek gezien heeft. Nadien kan ze weer lekker spelen en is ze veel coöperatiever. Als wij de hele dag binnen zijn, is het veel zwaarder.
Zelf spelen gaat hier nu trouwens heel goed. Ze doet het liefst nog steeds alles met interactie, maar dagelijks wordt er nu zelf gespeeld. En op vrije dagen / middagen echt heel goed. Ze is zo een half uur zelf zoet met iets. En ze helpt me ook graag. Wordt straks wel weer aanpoten denk ik, met een baby.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:53 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Niet alleen kinderen, mijn vrouw heeft dat ook
Dit is het peutertopic hè.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:53 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Niet alleen kinderen, mijn vrouw heeft dat ook
Ja. Het was een heftige ervaring (naar om je peuter zo bloederig en ellendig te zien en hij was echt helemaal boos en van de wereld na de narcose), maar daarna ademde en sliep hij direct beter. De pijn was dezelfde dag al minder en na een paar dagen helemaal weg. Pijn/ziek zijn/ziekenhuis was nog een tijdje een gevoelig onderwerp.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef LauriLynne het volgende:
Nou ik heb echt de verkeerde baan. Ik heb zeker niet meer rust op het werk dan thuis. Maar dat wist ik voor ik eraan begon.
Hier moeten waarschijnlijk de amandelen eruit volgens de huisarts. Iemand ervaring?
Second opinion door de kno? Of is het wel duidelijk? Is ze een mondademer? Kan heel veel verdere kno-problematiek voorkomen door ze al ‘vroeg’ eruit te halen. Vaak zie je dat het ook samenhangt met oorontstekingen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:09 schreef LauriLynne het volgende:
Nou ik heb echt de verkeerde baan. Ik heb zeker niet meer rust op het werk dan thuis. Maar dat wist ik voor ik eraan begon.
Hier moeten waarschijnlijk de amandelen eruit volgens de huisarts. Iemand ervaring?
De huisarts zal sowieso verwezen hebben want de kno-arts opereert dus heeft zelf (nogmaals) de voorlichting en advies en dat besluit je pas tot de ingreep.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:09 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Second opinion door de kno? Of is het wel duidelijk? Is ze een mondademer? Kan heel veel verdere kno-problematiek voorkomen door ze al ‘vroeg’ eruit te halen. Vaak zie je dat het ook samenhangt met oorontstekingen.
Yes, R trekt zodra ze thuiskomt het liefst al haar kleding (behalve luier) uit. Ik laat haar maar gaan, op de opvang en andere plekken doet ze het (nog?) niet.quote:Op zondag 1 december 2024 18:21 schreef Smart_ass het volgende:
Zijn er hier meer peuters die zichzelf uitkleden? En dan bedoel ik dus buiten de standaard omkleedmomenten.
De laatste paar dagen trekt peuter telkens al haar kleren incl luier uit. Nu vind ik een naakt rondrennende peuter an sich niet per se een probleem, maar ze is nog niet zindelijk dus ik wil liever niet voor verrassingen komen te staan. Vraag me vooral af waar dit ineens vandaan komt, kleuter deed dit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |