Gelezen. Als beginner zou ik daar ook zo in kunnen trappen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:24 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Ook dan moet je heel goed uitkijken.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2251042
Heel geraffineerdquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Gelezen. Als beginner zou ik daar ook zo in kunnen trappen.
Ja. Smerige oplichting.quote:
Is dat nu wettelijk verplicht? Klinkt nogal gestoord.quote:Op maandag 25 november 2024 17:08 schreef MisterFox het volgende:
Ik moet opnieuw door een heel vermoeiend en irritant proces heen om om mijn bankrekening etc. te verifiëren en dan ook nog een opname maken van mijn gezicht bij Bitvavo. Waarom moet dat elk halfjaar opnieuw?![]()
Misschien heeft het er mee te maken dat ik mijn 2FA heb gereset i.v.m. overstap naar nieuw Firefox browserprofiel. Maar ook dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 25 november 2024 17:09 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Is dat nu wettelijk verplicht? Klinkt nogal gestoord.
Morgen salarisquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:53 schreef Scorpie het volgende:
Warren says
Buy the dip faggots
[ afbeelding ]
Lekker zo rond aankooptijd.quote:
Er is altijd wel een grafiek te vinden waar je de bitcoin koers overheen kan leggenquote:
Het is niet de eerste die voorspelt dat bitcoin nog een correctie richting de oude Ath nodig heeft voor hij echt verder kan exploderen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er is altijd wel een grafiek te vinden waar je de bitcoin koers overheen kan leggen
Het gaat omhoog of het gaat omlaag
Natuurlijk. Niks gaat in een rechte lijn omhoog. En Bitcoin is nog altijd enorm volatiel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is niet de eerste die voorspelt dat bitcoin nog een correctie richting de oude Ath nodig heeft voor hij echt verder kan exploderen.
Dus een 20% correctie richting 73k is helemaal geen gekke conclusie. Zijn best wel wat signalen die kant op.
Daarom FWIWquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er is altijd wel een grafiek te vinden waar je de bitcoin koers overheen kan leggen
Het gaat omhoog of het gaat omlaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |