SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 23-11-2024 11:12:42 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
Ik had tijdelijk kartonnen platen e.d. op Mini-ToT's raam met dubbelzijdige geplakt tegen het licht tot in de rolgordijnen had.
Pro tip: niet doen!![]()
![]()
Even verder weer. Mag van mezelf over 3 kwartier weer op FOK! kijken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2024 11:05:31 ]![]()
Dank voor de tipquote:Op zaterdag 23 november 2024 11:04 schreef ToT het volgende:
Ik had tijdelijk kartonnen platen e.d. op Mini-ToT's raam met dubbelzijdige geplakt tegen het licht tot in de rolgordijnen had.
Pro tip: niet doen!![]()
![]()
![]()
Ja, al heb ik ook nog een airfryer, combimagnetron, een slowcooker en zo'n gourmetset met wokpannetjes en een bbq, dus zou wel wat afwisselenquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh jij komt de tijd wel doorquote:Op zaterdag 23 november 2024 11:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, al heb ik ook nog een airfryer, combimagnetron, een slowcooker en zo'n gourmetset met wokpannetjes en een bbq, dus zou wel wat afwisselen![]()
![]()
![]()
Oh ja, heb ook nog zo'n multisnack reverso met grillplaten, hamburgerplaten,pannenkoekplaten, tostiplaten, wafelplaten en poffertjesplaten
Eitje bakkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh ja, heb ook nog zo'n multisnack reverso met grillplaten, hamburgerplaten,pannenkoekplaten, tostiplaten, wafelplaten en poffertjesplaten![]()
![]()
![]()
![]()
Oehhhh je bent mijn droomvrouwquote:Op zaterdag 23 november 2024 11:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh ja, heb ook nog zo'n multisnack reverso met grillplaten, hamburgerplaten,pannenkoekplaten, tostiplaten, wafelplaten en poffertjesplaten![]()
En ik ga gewoon niksdoen vandaag. Ben niet vooruit te branden![]()
![]()
Als dit geen ✂️✂️ wordt...quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oehhhh je bent mijn droomvrouw![]()
![]()
![]()
Picsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oehhhh je bent mijn droomvrouw![]()
En ik ga gewoon niksdoen vandaag. Ben niet vooruit te branden
Ik ook niet, vervelende hoofdpijn, zo maar wat slikken.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook niet, vervelende hoofdpijn, zo maar wat slikken.![]()
![]()
Oh balen is dat.quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook niet, vervelende hoofdpijn, zo maar wat slikken.
Lang leve pcm!![]()
Beter.quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb aeque al even niet gezien hierProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hey heer Killemquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Broodje ei was goeieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
RustigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh lekkerquote:Op zaterdag 23 november 2024 11:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanmiddag pannenkoeken bakkenwat doe je er op?
![]()
Oehquote:Op zaterdag 23 november 2024 11:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanmiddag pannenkoeken bakken![]()
![]()
![]()
Maak spekpannenkoeken en gewone. Gewoon poedersuiker en stroop erop.quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oeh lekkerwat doe je er op?
![]()
Sorry, zal de volgende keer minder hard knuffelenquote:
Sounds like a plan.quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanmiddag pannenkoeken bakken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Pannenkoeken met stroop.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, ik niet. Ik heb pizza voor vanavond.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook lekkerquote:Op zaterdag 23 november 2024 11:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Ik heb pizza voor vanavond.![]()
![]()
Ohhhh dat is ook een ideequote:Op zaterdag 23 november 2024 11:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Ik heb pizza voor vanavond.![]()
![]()
Ja, zaterdagavond, pozza avond 🍕👍quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met "pannenkoeken van Jan" wel ja. Die kun je gewoon opwarmen in de ping.quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Blijft de keuken tenminste schoonAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Absoluut niet op pizza nee. Geen ananas.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nahhh ik bak ze altijd zelfquote:Op zaterdag 23 november 2024 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met "pannenkoeken van Jan" wel ja. Die kun je gewoon opwarmen in de ping.
En dat wordt standaard een zooitje
Dus pizza de oven in!![]()
Witte chocolade!quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon op je pizza gooien wat je lekker vindt
Ik heb graag zoveel mogelijk verschillende dingen op mijn pizza. mozzarella, salami, championsquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ananas, jalapenos, baconquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb graag zoveel mogelijk verschillende dingen op mijn pizza. mozzarella, salami, champions![]()
![]()
Echt wel. Shoarmapizza met ananas doe ik altijd als ik bestelquote:![]()
Maar heb nu 4-kazen pizza in de vriezer liggen.
Ik vind helemaal goed zo.![]()
Lamsshoarma.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vanavond pizzaretteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb nog 3 4kazen pizza's en 2 salamipizzas in de koelkast liggen, ze waren afgeprijsd voor maar 2,50 ps en nog houdbaar tot 30-11, dus had er maar wat meegenomen. Maar misschien dat ik er toch maar wat in de diepvries gooi
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
zou ik naar die meeting op 8 dec gaan hee
mascara klodder is er ook heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:05 schreef Paul het volgende:
mascara klodder is er ook hee![]()
![]()
Paul
![]()
justink is raar, hij praat niet met mensen hierWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je bent zelf raarquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:05 schreef Paul het volgende:
justink is raar, hij praat niet met mensen hier"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zou het doen!quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:05 schreef Paul het volgende:
mascara klodder is er ook heeCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Paul
![]()
BAM!quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe zelf maar eens lief en normaal![]()
Dat heb ik met feta.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja en echt heel vaak geprobeerd en kan het gewoon niet lekker vindenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik vind koffiekoekjes en tiramusu wel lekkerquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Cappuccino vind ik welGewoon koffie blugggg.
Feta
Ja ik ookquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind koffiekoekjes en tiramusu wel lekker![]()
![]()
Ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik niet
Nee jou ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee jou ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat met maar een beetje stijf zijn. Held!quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen, hè?![]()
Spalk.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dat met maar een beetje stijf zijn. Held!
quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:23 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het plakband is eindelijk van Mini-ToT's raam verwijderd en de rolgordijn hangt!
En Mini-ToT zit hier op zijn manier Dolfje het weerwolfje aan mij voor te lezen!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:29 schreef ToT het volgende:
Het plakband is eindelijk van Mini-ToT's raam verwijderd en de rolgordijn hangt!
En Mini-ToT zit hier op zijn manier Dolfje het weerwolfje aan mij voor te lezen!![]()
Goed bezig ToTtieee
Smile, it's free therapy.![]()
Die kaas ken ik nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:32 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier net een bolletje met klaver-honingkaas op.
Even opgezocht, lijkt me ook wel lekkerSmile, it's free therapy.![]()
Je weet hoe dat gaat hè? Ik ga nog eerst een half uur hier op de bank klagen dat ik honger heb voordat ik opsta.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
happas maken als je wat in huis hebt
Die is donders lekker, en op de markt maar 11 euro per kilo!quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kaas ken ik niet
Even opgezocht, lijkt me ook wel lekker(Net als alle andere kazen, zelfs een "vergeten" schapenkaasje!
(Oeroude brokkelkaas).
![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat hè? Ik ga nog eerst een half uur hier op de bank klagen dat ik honger heb voordat ik opsta.![]()
![]()
jup
maar dan verwijs ik je naar:quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
happas maken als je wat in huis hebt
Ik ga nooit naar de marktquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is donders lekker, en op de markt maar 11 euro per kilo!(Net als alle andere kazen, zelfs een "vergeten" schapenkaasje!
(Oeroude brokkelkaas).
![]()
Staat iedereen over de kaas en vlees heen te hijgen en blaffen![]()
"Ik kan veel beter voorlezen als jij, papa!"
- "Dat klopt, jongen! Vanavond mag jij mij voorlezen in plaats van ik jou!"
En dat wil hij dan ook graag!![]()
![]()
taakje erbij voor miniquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:37 schreef ToT het volgende:
"Ik kan veel beter voorlezen als jij, papa!"
- "Dat klopt, jongen! Vanavond mag jij mij voorlezen in plaats van ik jou!"
En dat wil hij dan ook graag!
zichzelf voorlezen
Ow met de kaas kan dat hier niet echt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de markt![]()
Staat iedereen over de kaas en vlees heen te hijgen en blaffen![]()
Vlees hebben we helaas niet op dit kleine kutmarktje.
Groente en fruit koop ik hier nooit op de markt; altijd echt van die vreselijk verlepte zooi wat allang weggegooid had moeten worden!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, mij!quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
taakje erbij voor mini
zichzelf voorlezen![]()
![]()
Ze hebben daar de glazen vitrines nog niet uitgevonden?quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de markt![]()
Staat iedereen over de kaas en vlees heen te hijgen en blaffen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ja hier dus ook met de groente en fruit.. bloemen idem hier.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow met de kaas kan dat hier niet echt.
Vlees hebben we helaas niet op dit kleine kutmarktje.
Groente en fruit koop ik hier nooit op de markt; altijd echt van die vreselijk verlepte zooi wat allang weggegooid had moeten worden!![]()
![]()
tijdens studietijd een tijd bij een marktbakker gewerkt..![]()
ook daarom koop ik daar niks meer
Óf iemand anders loopt gewoon de keuken in om iets lekkers klaar te maken voor mij.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
jup
maar dan verwijs ik je naar:
[..]
hier ligt best veel niet afgedekt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze hebben daar de glazen vitrines nog niet uitgevonden?Smile, it's free therapy.![]()
Pak je nog een beker fantaquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Óf iemand anders loopt gewoon de keuken in om iets lekkers klaar te maken voor mij.![]()
Ja bah iddquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hier ligt best veel niet afgedekt.Uw ADH vitamine Worst
Ik koop kaas meestal bij groentewinkel in de buurt, die heeft vaak kaas van 10eu per kiloUw ADH vitamine Worst
Dat is een goede prijs.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ik koop kaas meestal bij groentewinkel in de buurt, die heeft vaak kaas van 10eu per kilo
Ligt hier helaas niet meer.. slager en groentewinkel zijn weg.
Opgeslokt door de Jumbo.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga deze zo eten. Ben benieuwd
[ link | afbeelding ]![]()
in een beker
Benieuwd of je het lekker vindt.Smile, it's free therapy.![]()
Gekocht via Scoupy voor 50cent. Zou er nooit ruim ¤2 aan uitgevenquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
in een beker
Benieuwd of je het lekker vindt.![]()
![]()
Dat is een betere prijs.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gekocht via Scoupy voor 50cent. Zou er nooit ruim ¤2 aan uitgeven
2 euro is duur voor 1 portie maar ja.. is maar net wat iemand eraan wil uitgeven.Smile, it's free therapy.![]()
Is vaak 1+1 gratis, net een drogisterij product. Dubbel duur verkopen om het 1+1 gratis te doenquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga deze zo eten. Ben benieuwd
[ link | afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Marktbrood is dus niet bepaald jofel?quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja hier dus ook met de groente en fruit.. bloemen idem hier.
tijdens studietijd een tijd bij een marktbakker gewerkt..![]()
ook daarom koop ik daar niks meer
Oh vanwege dat neuspeuterend, kontkrabbend en hoestend volk dat de broden steeds zit aan te raken?![]()
Tussen 15:10 en 17:10 netjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog nooit 1+1 gratisch gezien. Zou ik het trouwens ook niet voor doen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is vaak 1+1 gratis, net een drogisterij product. Dubbel duur verkopen om het 1+1 gratis te doen
Niet voor herhaling vatbaar deze meuk.
Liever indomie als hartig tussendoortje
Scoupy is wel leuk om dingen te proberen. Had van de Vegetarische Slager ook de kipstuckjes van ¤4,25 voor maar ¤1. Daar wil ik het wel voor proberen dus.
Scoupy
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2024 13:01:06 ]![]()
Whohoo. Delhaize heeft truffelpasta en truffelgedoe.
Dat wordt koken en smikkelen
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Oehhhh lekker!quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Whohoo. Delhaize heeft truffelpasta en truffelgedoe.
Dat wordt koken en smikkelen![]()
Ik vond op pinterest (waar anders?) een recept voor pasta met truffelquote:Werewolf
Lekker jezelf verwennenquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik vond op pinterest (waar anders?) een recept voor pasta met truffel![]()
![]()
Uiteraard heb ik een beetje hulp nodig maar op dinsdag komt er iemand om me te helpen.
YayWerewolf
Goed geregeld dan tochquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Uiteraard heb ik een beetje hulp nodig maar op dinsdag komt er iemand om me te helpen.
Yay![]()
![]()
Blijkbaar is truffel enkel in de winter te verkrijgen tenzij ik mis ben.
Zin in alle wintergerechten.
Buiten snert dan, lust ik echt niet
Werewolf
Nooit gekocht eigenlijk. Maar vind alles met truffel wel erg lekker.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blijkbaar is truffel enkel in de winter te verkrijgen tenzij ik mis ben.
Zin in alle wintergerechten.
Buiten snert dan, lust ik echt niet![]()
Ooit in de Kattenrug Tilburg friet met truffelmayo gegeten.
Sindsdien hopeloos verliefd op truffel.
Gyu maki sushi heeft truffelpasta.Werewolf
quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ooit in de Kattenrug Tilburg friet met truffelmayo gegeten.
Sindsdien hopeloos verliefd op truffel.
Gyu maki sushi heeft truffelpasta.![]()
Truffelpaté ook zo lekker![]()
![]()
Uhm omdat de bakker waar ik werkte oud brood deed oplossen in water en weer bij het beslag deedquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Marktbrood is dus niet bepaald jofel?
Oh vanwege dat neuspeuterend, kontkrabbend en hoestend volk dat de broden steeds zit aan te raken?![]()
![]()
OF
dingen invroor.. of lang in de koeling had en dat werd dan voor 'vers' verkocht
Ken ook een gewone bakker waar iemand anders een bijbaantje had waar ze dat ook deden.
Gatver!quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhm omdat de bakker waar ik werkte oud brood deed oplossen in water en weer bij het beslag deed![]()
![]()
OF
Ken ook een gewone bakker waar iemand anders een bijbaantje had waar ze dat ook deden.![]()
Ow en bij hem liep de dobberman gewoon in de bakkerij rond.. piste wel eens her en der![]()
kreeg ook vaker een boete als er controle was.. waren wel meer dingen niet in orde daar.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhm omdat de bakker waar ik werkte oud brood deed oplossen in water en weer bij het beslag deed![]()
![]()
OF
Ken ook een gewone bakker waar iemand anders een bijbaantje had waar ze dat ook deden.WTFFFFFF!!!!!
![]()
![]()
Dit kan niet hoorquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
Ow en bij hem liep de dobberman gewoon in de bakkerij rond.. piste wel eens her en der![]()
kreeg ook vaker een boete als er controle was.. waren wel meer dingen niet in orde daar.![]()
![]()
Zoooo dan!quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
kreeg ook vaker een boete als er controle was.. waren wel meer dingen niet in orde daar.
Ik weet nog dat een slager in Deventer die vrijwel alles voor een tientje per kilo verkocht, zo ongeveer iedere zomer een uitbraak van maden had die dusdanig erg was dat ze steeds een aantal dagen moesten sluiten om de boel weer schoon te maken!![]()
![]()
jaaaa gewoon in een bak water ....... en hopsa.. lekker mixen weerquote:![]()
Nee dat was echt vies! bahquote:Smile, it's free therapy.![]()
Dat invriezen doet me aan een shoarmatheek denken in Deventerl bestel je een broodje shoarma, dan werd er een fabrieksbroodje uit de koeling gehaald die ff iets gegrild werd waarna het vlees er op kwam.
De binnenkant van dat brood was nog bevroren als je de shoarma opat!
Dus óf het brood is kort er voor van de vriezer naar de koeler gegaan, óf het was echt een vrieskast onder de toonbank daar!![]()
Op de vleeswaren/slagerij gewerkt bij de C1000. Dat was echt vreselijkquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoooo dan!
Ik weet nog dat een slager in Deventer die vrijwel alles voor een tientje per kilo verkocht, zo ongeveer iedere zomer een uitbraak van maden had die dusdanig erg was dat ze steeds een aantal dagen moesten sluiten om de boel weer schoon te maken!![]()
![]()
Gatverdammequote:Op zaterdag 23 november 2024 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoooo dan!
Ik weet nog dat een slager in Deventer die vrijwel alles voor een tientje per kilo verkocht, zo ongeveer iedere zomer een uitbraak van maden had die dusdanig erg was dat ze steeds een aantal dagen moesten sluiten om de boel weer schoon te maken!
die marktbakker waar ik werkte was de pa van een vriendin van me.. stond op best veel markten hier in de buurt.
nu al lang failliet.
liet ook met regelmaat een jonge Poolse vrouw overkomen... om zijn bed te verwarmen en om mee te werken
quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gatverdamme
die marktbakker waar ik werkte was de pa van een vriendin van me.. stond op best veel markten hier in de buurt.
nu al lang failliet.
liet ook met regelmaat een jonge Poolse vrouw overkomen... om zijn bed te verwarmen en om mee te werkenBeter!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoooo dan!
![]()
Kut bezorg tijd is verlaat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja je hoort sowieso altijd wel dat als je in een koekjesfabriek hebt gewerkt, dat je nooit meer koekjes lust.
Met appelmoes schijnt het helemaal erg te zijn; rottende appels worden gewoon van de grond geraapt en bij de rest in gegooid, vaak met wormen en al.
Ook van iemand gehoord die in een slachthuis het gewerkt dat er soms een biefstukje van de lopende band viel op een bult maden die op de grond van wat vlees zaten te smullen.
Biefstukje werd dan gewoon opgepakt, de maden werden er van af geveegd en het kwam weer op de lopende band te liggen: "Ja zonde om weg te gooien, da's duur vlees!"![]()
shoarmatheek?quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:46 schreef ToT het volgende:
Dat invriezen doet me aan een shoarmatheek denken in Deventerl bestel je een broodje shoarma, dan werd er een fabrieksbroodje uit de koeling gehaald die ff iets gegrild werd waarna het vlees er op kwam.
De binnenkant van dat brood was nog bevroren als je de shoarma opat!
Dus óf het brood is kort er voor van de vriezer naar de koeler gegaan, óf het was echt een vrieskast onder de toonbank daar!![]()
![]()
de Turk hier haalt kip shoarma uit een vriesla!Smile, it's free therapy.![]()
Ik wacht tot de droger klaar is met beddengoed.. en daarna ga ik mijn kleren in de droger gooien. En ik bedenk me net dat ik vast de vaatwasser kan inpakken en aanzetten. Dan is mijn huisje straks bijna klaar![]()
![]()
ai ja ken wel verhalen van iemand die bij de Jumbo op de vleeswaren afdeling lang heeft gewerkt..quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Op de vleeswaren/slagerij gewerkt bij de C1000. Dat was echt vreselijk
Eet daarom niet die in de winkel gegrilde kip en zo..
alles wat vandaag over de datum gaat wordt daar gegrild.. sticker erop.. en paar dagen,duur, verkopen in de winkel.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
shoarmatheek?![]()
![]()
de Turk hier haalt kip shoarma uit een vriesla!Tering!
In Scheveningen (sorry, foutje hersteld) meegemaakt dat een tent haring en patat enzo verkocht.
Kerle had net een broodje haring voor iemand klaargemaakt waarna hij een frikandel voor mij bereidde.
Ding smaakte helemaal naar vis!
En in Deventer meegemaakt dat de snackboer zwaar verkouden was, en toen ik een frikandel bestelde, zat hij eerst uitgebreid in z'n vuist te rochelen waarna hij met die hand de frikandel volop vast pakte. Niet gewoon met de vingers, maar echt met de volle hand waarin hij net had zitten rochelen!![]()
![]()
Neeeee neeee niet zeggen over appelmoes!!quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:49 schreef ToT het volgende:
Ja je hoort sowieso altijd wel dat als je in een koekjesfabriek hebt gewerkt, dat je nooit meer koekjes lust.
Met appelmoes schijnt het helemaal erg te zijn; rottende appels worden gewoon van de grond geraapt en bij de rest in gegooid, vaak met wormen en al.
Ook van iemand gehoord die in een slachthuis het gewerkt dat er soms een biefstukje van de lopende band viel op een bult maden die op de grond van wat vlees zaten te smullen.
Biefstukje werd dan gewoon opgepakt, de maden werden er van af geveegd en het kwam weer op de lopende band te liggen: "Ja zonde om weg te gooien, da's duur vlees!"
al weet ik dat wel.. is ook met stroop.. maar wil het niet weten!![]()
gatverdamme maden op het vlees ook![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]Tering!
In Terschelling meegemaakt dat een tent haring en patat enzo verkocht.
Kerle had net een broodje haring voor iemand klaargemaakt waarna hij een frikandel voor mij bereidde.
Ding smaakte helemaal naar vis!
En in Deventer meegemaakt dat de snackboer zwaar verkouden was, en toen ik een frikandel bestelde, zat hij eerst uitgebreid in z'n vuist te rochelen waarna hij met die hand de frikandel volop vast pakte. Niet gewoon met de vingers, maar echt met de volle hand waarin hij net had zitten rochelen!een visfrikandel
![]()
![]()
![]()
oh snot................blehhhhhhhhhhhhhhhSmile, it's free therapy.![]()
Das alleen als ze een slagerij hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ai ja ken wel verhalen van iemand die bij de Jumbo op de vleeswaren afdeling lang heeft gewerkt..
Eet daarom niet die in de winkel gegrilde kip en zo..
alles wat vandaag over de datum gaat wordt daar gegrild.. sticker erop.. en paar dagen,duur, verkopen in de winkel.
Kip haal ik natuurlijk bij Kippie
Bij C1000 ook oververpakken met nieuwe datum.
Schouderham verkopen die groen uitgeslagen was
Het was echt een hele verademing toen ik op de deli van AH ging werken.![]()
Er mag een bepaald percentage aan dierlijke resten in appelmoes zitten voor het afgekeurd moet worden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neeeee neeee niet zeggen over appelmoes!!
al weet ik dat wel.. is ook met stroop.. maar wil het niet weten!![]()
gatverdamme maden op het vlees ook![]()
Zelfde wat bacteriën e.d. betreft, maar dat geldt voor veel etenswaren.
Tomaten- en wortelsap is ook van zwaar bedorven groenten gemaakt. Daarom smaakt het vaak ook zo zout; dat zout is bedoeld om de bacteriën te doden.![]()
Mwah ik zag nog geen snot in z'n hand, maar smakelijk was het niet!quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]een visfrikandel
![]()
![]()
![]()
oh snot................blehhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
Oh jaaa ook dat oververpakken ja!!! blehhquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Das alleen als ze een slagerij hebben.
Het was echt een hele verademing toen ik op de deli van AH ging werken.
gatver die groene uitslag zie ik regelmatig in de schappen blehh
Kippie ligt hier niet in de buurt helaas.Smile, it's free therapy.![]()
Straks komen de witte sokken weerquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
Middagje smerige verhalen hier![]()
![]()
Het kan altijd erger: vlees uit de 2e wereldoorlog!quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Das alleen als ze een slagerij hebben.
Het was echt een hele verademing toen ik op de deli van AH ging werken.Groen uitgeslagen en al!
Bekijk deze YouTube-video![]()
blehhquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Er mag een bepaald percentage aan dierlijke resten in appelmoes zitten voor het afgekeurd moet worden.
Zelfde wat bacteriën e.d. betreft, maar dat geldt voor veel etenswaren.
Tomaten- en wortelsap is ook van zwaar bedorven groenten gemaakt. Daarom smaakt het vaak ook zo zout; dat zout is bedoeld om de bacteriën te doden.
dat eet ik nu voorlopig niet tot ik het weer vergeten benSmile, it's free therapy.![]()
Al vind ik jammer dat c1000 is verdwenen, was toch wel goede concurrentieUw ADH vitamine Worst
Ik weiger te kijkenquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kan altijd erger: vlees uit de 2e wereldoorlog!Groen uitgeslagen en al!
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Absoluut.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
Al vind ik jammer dat c1000 is verdwenen, was toch wel goede concurrentie![]()
Wees gerust; het is in China!quote:
Daar wordt smerig fonteinwater ook in flessen verkocht als bronwater enzo!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: