Goedemorgenquote:Op zondag 24 november 2024 05:48 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen luitjes..![]()
Was weer een kort nachtje...😉
Morguh Frummie. Ja kan nooit eens goed gaan. Zo raar.quote:Op zondag 24 november 2024 05:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou gaat lekker bij jou... het zit wel een tegen... moedeloos word je ervan..![]()
Sterke Dotje...🤗
Nou succes vandaag... hoop dat alles goed gaat vandaag...
Hey vakantiegangerquote:
Lekker geslapen?quote:
Ja best welquote:
O dat is fijn Childquote:Op zondag 24 november 2024 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja best wel
En sinds verandering met de meds kan ik wakker worden van de wekker. Dat maakt mij blij
Jij dan?
Dat is je ook van harte gegundquote:Op zondag 24 november 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn Child
Ik heb voor mijn doen ook redelijk geslapen
Zonnetje en harde wind hierquote:Op zondag 24 november 2024 12:15 schreef Frummelie het volgende:
Het is wel lekker herfstweer de wind giert hier langs het huis... veel regen , koud... brrr...
Ooh hier geen zonnetje te zien...quote:Op zondag 24 november 2024 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zonnetje en harde wind hier
Morgen nog zacht weer en dan wordt het weer koeler
Dan wordt mijn huis ook zo enorm koudquote:Op zondag 24 november 2024 12:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh hier geen zonnetje te zien...
Ja die temperaturen zijn gek hoor... mooi dat het weer koeler gaat worden...
We komen elkaar nog wel eens tegen hequote:
Haha beetje wel jaquote:Op maandag 25 november 2024 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We komen elkaar nog wel eens tegen he
Morguhquote:Op dinsdag 26 november 2024 06:36 schreef spapaars het volgende:
Laat eens de eerste zijn
Goedemorgen.
Morguhquote:
Morgen!quote:Op dinsdag 26 november 2024 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Om elf uur komt mijn beste vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |