Oke, dan is het heftig. Heb je hem wel kunnen redden?quote:Op donderdag 5 december 2024 07:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt code geel wordt snel ingezet maar bij de laaste storm was het niet overbodig..
Ik heb een redelijk zware loungeset in de voortuin... die stond bijna op straat... nog nooit vertoont, dat zegt genoeg...
Haha ja hoor die set is oersterk... is helemaal goed gekomen..quote:Op donderdag 5 december 2024 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oke, dan is het heftig. Heb je hem wel kunnen redden?
Hier zie ik niet eens de takken van de bomen bewegen
Fijnquote:Op donderdag 5 december 2024 08:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja hoor die set is oersterk... is helemaal goed gekomen..
Oeii Frummelquote:Op donderdag 5 december 2024 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....![]()
Zo het begint hier al lekker te spoken... de wind trekt al lekker aan...
Goedemorgen Kissingbird...quote:Op donderdag 5 december 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeii Frummel![]()
Hier alleen wat miezer en koud.
Goedemorgen allemaal hier
Goede morgen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 06:59 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo het gaat lekker tekeer hier.. echt onwijze rukwinden niet fijn... jakkie...
Goedemorgen... ja het is in het hele land ellende m.u.v het zuidoosten.... het is de hele nacht al aant spoken..quote:Op vrijdag 6 december 2024 07:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goede morgen.
Ook hier in het noordwesten waait de wind hard.
Ik vind het ook gezellie... maar het gaat af en toe echtquote:Op vrijdag 6 december 2024 07:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Echt stormachtig weer hier idd!
Vind het stiekem wel gezellig... maar ik heb gemakkelijk praten zonder verplichtingen
Goedemorgen Frummelquote:Op vrijdag 6 december 2024 06:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Kissingbird...
Het gaat nu echt vreselijk tekeer het stormt als een malle... brrr... bij jou rustig?
quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er zijn hier gebouwen beschadigd door de wind
Jawelquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
oei!
is het wel al wat minder bij jullie daar?
Hevige woei bij jullie Cots.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel
Het waait nog wel flink, wel een stuk minder
Er zijn geen gewonden gelukkigquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hevige woei bij jullie Cots.
Gelukkig nu dan een stuk minder.
Akelig soms (vind ik) de gevolgen van het weer..
Thx!quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan alleen deze vinden. Staat bij tv.
TV / Paradise Hotel 2 [USA]
Maar ik heb er een aangemaakt
RLS / [Videoland]Paradise Hotel #1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |