@Nattekatquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan kan mijn collega mogelijk ook nog aansluiten.
Krabben? .... of werken? :pquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:44 schreef raptorix het volgende: [..] Heb je geen kinderen die dat kunnen doen?
*schijten*quote:
Die loopt te F5en op de cryptos die stijgen en waarschijnlijk vorig jaar met verlies heeft verkocht.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Nattekat
die zal nog wel met zijn billen in bed liggen
ow dan issie in ieder geval vrolijkquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die loopt te F5en op de cryptos die stijgen en waarschijnlijk vorig jaar met verlies heeft verkocht.
Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die loopt te F5en op de cryptos die stijgen en waarschijnlijk vorig jaar met verlies heeft verkocht.
Thanksquote:
volgens mij ziet hij zijn carriere door het putje gaan daarquote:
De illegale Mexicanen moeten wat sneller vegen.quote:
Well done Baku Las Vegasquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
De fontein van Vegas.
Heel gaaf om te zien. Is toch wel een geweldige grand prix dit.
De lat ligt daar natuurlijk ook niet zo heel hoog.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:54 schreef raptorix het volgende:
Ho-Pin Tung vind ik trouwens by far de beste analyst, leuke persoon ook.
Hij klimt wel in het schade klassementquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij ziet hij zijn carriere door het putje gaan daar
Een van de intelligenter analisten zou ik zeggen. Wel altijd heel netjes en correct.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:54 schreef raptorix het volgende:
Ho-Pin Tung vind ik trouwens by far de beste analyst, leuke persoon ook.
ik moet het eerst hakkenquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:55 schreef Managarm het volgende:
Houtkachel aangeslingerd, vieze miezer buiten, moest aanmaakhout halen in de schuur.
Schoonmoeder was al op?quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:55 schreef Managarm het volgende:
Houtkachel aangeslingerd, vieze miezer buiten, moest aanmaakhout halen in de schuur.
Heb je binnen geen voorraadje?quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:55 schreef Managarm het volgende:
Dat ik ook wat ik wil horen, sensatie en speculatie lees ik wel hierquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een van de intelligenter analisten zou ik zeggen. Wel altijd heel netjes en correct.
Van de week een wipzaag binnengekregen, met een half uur zagen had ik een grote stapel. Echt ideaal apparaat.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet het eerst hakken
dus na F1
ok dit ken ik nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:56 schreef Managarm het volgende:
[..]
Van de week een wipzaag binnengekregen, met een half uur zagen had ik een grote stapel. Echt ideaal apparaat.
Leuke insights van een goede analist zijn inderdaad zeker interessant.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat ik ook wat ik wil horen, sensatie en speculatie lees ik wel hier
Gaat dat niet stinken in de houtkachel?quote:
De Albert Heijn hier is net opengegaan.quote:
Gewoon goed opstokenquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat dat niet stinken in de houtkachel?
Broodje?quote:
kan wel wat vegen schelenquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:01 schreef greysbones het volgende:
is het echt nog nodig die williams af te dekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |