@Nattekatquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan kan mijn collega mogelijk ook nog aansluiten.
Krabben? .... of werken? :pquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:44 schreef raptorix het volgende: [..] Heb je geen kinderen die dat kunnen doen?
*schijten*quote:
Die loopt te F5en op de cryptos die stijgen en waarschijnlijk vorig jaar met verlies heeft verkocht.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Nattekat
die zal nog wel met zijn billen in bed liggen
ow dan issie in ieder geval vrolijkquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die loopt te F5en op de cryptos die stijgen en waarschijnlijk vorig jaar met verlies heeft verkocht.
Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die loopt te F5en op de cryptos die stijgen en waarschijnlijk vorig jaar met verlies heeft verkocht.
Thanksquote:
volgens mij ziet hij zijn carriere door het putje gaan daarquote:
De illegale Mexicanen moeten wat sneller vegen.quote:
Well done Baku Las Vegasquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
De fontein van Vegas.
Heel gaaf om te zien. Is toch wel een geweldige grand prix dit.
De lat ligt daar natuurlijk ook niet zo heel hoog.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:54 schreef raptorix het volgende:
Ho-Pin Tung vind ik trouwens by far de beste analyst, leuke persoon ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |