Die zouden in deel 43 komen, maar dat kan nog jaren duren hoe ik het las.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:16 schreef RaXz het volgende:
[..]
Project Zomboid heb ik allang niet meer gespeeld, ik speel het spel al sinds 2011 toen zagen de zombies er meer uit als buitenaardse wezens.
Bekijk deze YouTube-video
Ik wacht eigenlijk op dat de survivor NPC's weer terugkomen, die zaten er in het begin in maar zijn eruit gehaald vanwege de gebrekkige AI.
Ik heb 26 verschillende spellen gespeeld.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:11 schreef mschol het volgende:
mijn steam jaar was best saai eigenlijk: eerste deel een idler voornamelijk, halverwege het jaar een paar maanden powerwash sim en laatste maanden weer een andere idler..
uiteindelijk wel 39 verschillende nieuwe games gespeeld dit jaar
Skyrim?quote:Op woensdag 18 december 2024 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Steam jaaroverzicht.
jan-mrt Surviving Mars
mei-jun Airport CEO
jun-jul Surviving Mars
aug-sep Airport CEO
sep-dec Skyrim
Ja, ik ben weer helemaal verslaafd daaraan.quote:
Dat is wel het mooie van die game, je komt zoveel tegen somsquote:Op woensdag 18 december 2024 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ben weer helemaal verslaafd daaraan.
Maar ik kom nu ook quests tegen die ik nog nooit gespeeld heb.
Ik lees dat die bugs niet opgepakt worden, maar dat het verder een tof spel is.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:08 schreef mschol het volgende:
Airport CEO zou ik ook weer eens op moeten pakken
Steam-mediaan ligt op 13.quote:
Zeker een tof spel.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik lees dat die bugs niet opgepakt worden, maar dat het verder een tof spel is.
Zijn er binnenkort nog aanbiedingen waar er kans is dat ie er tussen zit.
ik 1046 maar das niet eerlijk met van die games waar je ze bij een pakje boter krijgtquote:
Totaal? Ik had verwacht dat jij er 10x zoveel zou hebben als ik maar ik heb er 2400nogwatquote:Op woensdag 18 december 2024 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik 1046 maar das niet eerlijk met van die games waar je ze bij een pakje boter krijgt
nee, alleen dit jaar..quote:Op woensdag 18 december 2024 22:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Totaal? Ik had verwacht dat jij er 10x zoveel zou hebben als ik maar ik heb er 2400nogwat![]()
Dwarf fortress gespeeld?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:20 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan ik steam aanklagen? ze noemen me hier eigenlijk gewoon een dwerg!
Snap trouwens ook niet hoe ze bij dwergen komenSnap niet wat ze bedoelen
Wel apart dat Dwergen erg specifiek worden genoemd, wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:20 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan ik steam aanklagen? ze noemen me hier eigenlijk gewoon een dwerg!
Snap trouwens ook niet hoe ze bij dwergen komenSnap niet wat ze bedoelen
Ja ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 19 december 2024 11:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
Wel apart dat Dwergen erg specifiek worden genoemd, wat heb je gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |