Nee je brein went echt heel snel aan die curve. Veel websites werken er ook goed mee samen, zodat je echt van de volle breedte gebruik maakt. Fok zit gewoon in het midden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ah toevallig, nice. Stoort het in specifieke gevallen wel of gewoon over de linie praktisch niks; dat het at random opvalt? Curve verstoort het beeld ook niet?
En qua flickering (icm gsync) en witkleuren?
Kan het meetlint even niet vinden maar ik zit nogal typisch (antiek bureau, aparte stoel) waardoor mijn arm redelijk gestrekt moet zijn om comfortabel te zitten, waardoor er tussen het uiteinde van de muis en het eind van het bureau nog iets van 20cm overblijft.quote:
Ik las her en der dat wit wat verkleurd kon zijn. Geen idee hoe dat technisch precies zit, maar hoor er ook genoeg mensen niet over dus misschien is het een instelling/mierenneuk-ding.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:25 schreef Perrin het volgende:
Nee je brein went echt heel snel aan die curve. Veel websites werken er ook goed mee samen, zodat je echt van de volle breedte gebruik maakt. Fok zit gewoon in het midden.
GSYNC heb ik volgens mij nooit aan, en wat is er met specifiek de witkleuren? Zwart is natuurlijk echt zwart, voordeel van OLED. En je kunt op dit scherm (ongetwijfeld ook op die Alienware van @Buitendam) echt alles tunen/tweaken kwa 'vibrancy' van de kleuren en kleurtemperatuur enzo.
Enige wat je misschien nog moet weten is dat de LG's mat zijn en de Alienware meer glossy.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:03 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik las her en der dat wit wat verkleurd kon zijn. Geen idee hoe dat technisch precies zit, maar hoor er ook genoeg mensen niet over dus misschien is het een instelling/mierenneuk-ding.
Maar klinkt verder goed!Ga voor het eind van de dag de knoop doorhakken
Ah, ja ik zag daar veel discussies over. Voor vele is mat schijnbaar een absolute no-go maar ik heb er ook nooit een probleem mee gehad. Hier komt ook best wat zonlicht naar binnen (van de zijkant) en ik heb ook begrepen dat mat minder vermoeiend is voor de ogen, wat ook niet onbelangrijk is. Anderzijds weet ik niet hoeveel mooier glossy is, en of het 't de nadelen waard is, en tot in hoeverre het 't potentieel van OLED ondermijnt, maar goed... zelfs als mat minder indrukwekkend is, zal het alleszins een upgrade blijven t.o.v. een (mat) 27" IPS.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Enige wat je misschien nog moet weten is dat de LG's mat zijn en de Alienware meer glossy.
Ikzelf vind mat mooier/beter, maar sommige vinden dat glanzende van o.a. de Alienware echt mooier. Maakt denk ik ook nog wel uit of je veel reflecterende lichtbronnen in je rug hebt waar je iets meer last van hebt bij glossy schermen.
dat is wel grappig.. maar vind die game nog steeds te overweldigendquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:32 schreef Droopie het volgende:
Project Zomboid heeft een mod gekregen, waarbij je de week voor de zombieuitbraak al met het spel begint.
Allemaal (matige) NPC's, echt te grappig.
Oef, ik stond vandaag toevallig in de Coolblue en zag een beeldscherm met (va of isp) 800R naast een aantal minder en non-cruved schermen. Het beeld was in vergelijking wel behoorlijk vervormd. De mensen waren 'dikker', objecten langer/breder... Het was een scherm van 300 euro oid dus hoop dat het een slechte implementatie van de techniek betreft.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:02 schreef Perrin het volgende:
Geen idee waar die forse prijsverschillen vandaan komen. Snap daar ook weinig van.
En feli met de goede aankoop
Heb daar echt totaal geen last van, denk idd dat het gewoon de cheapheid was. Nogmaals het is echt even 1 of 2 dagen wennen aan de curve. Maar ik wil nu echt niks anders meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:03 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Oef, ik stond vandaag toevallig in de Coolblue en zag een beeldscherm met (va of isp) 800R naast een aantal minder en non-cruved schermen. Het beeld was in vergelijking wel behoorlijk vervormd. De mensen waren 'dikker', objecten langer/breder... Het was een scherm van 300 euro oid dus hoop dat het een slechte implementatie van de techniek betreft.
ik heb er ook nog nooit iets van gemerkt. Curved ultra wide isquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb daar echt totaal geen last van, denk idd dat het gewoon de cheapheid was. Nogmaals het is echt even 1 of 2 dagen wennen aan de curve. Maar ik wil nu echt niks anders meer.
Wat dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:20 schreef over_hedge het volgende:
Zullen we even 2 min stilte houden voor overwatch?
40% minder spelers op steam in een maand oid.quote:
ja zoals?quote:
Ik ga er maar vanuit dan. Wil het ook niet voor mezelf verpesten uiteraard. Helaas nog tot dond/vrijdag wachtenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:11 schreef Perrin het volgende:
Heb daar echt totaal geen last van, denk idd dat het gewoon de cheapheid was. Nogmaals het is echt even 1 of 2 dagen wennen aan de curve. Maar ik wil nu echt niks anders meer.
800R is wel wat andere (hopelijk betere) koek dan 1800R (gebruik ik op m'n werk en is idd prima) maar goed, ik ga het zien.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:15 schreef mschol het volgende:
ik heb hier 3x curved (dacht 1800r ?)en dat was 2 dagen wennen, nu wil ik niet anders meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |