We wisten eerst toch nog niet dat hij Davey heet, toch? Dankzij paps nu wel!quote:Op maandag 25 november 2024 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Davy zal thuis lijdzaam hebben toegezien dat Floortje al aan Deemdingen zit waar dat ame joch alleen nog van heeft gedroomd, da's heel zuur
En die is ook wel te vinden op FB, maar die heeft een heel blonde Senna in zijn vriendenoverzicht staan. Kan me niet voorstellen dat ze dat is. Overigens nog steeds geen achternaam. Bij anderen wordt daar niet zo geheimzinnig over gedaan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:38 schreef freaky40 het volgende:
Hier staat hij met naam en toenaam: https://lovereality.nl/zi(...)a-die-thuis-afwacht/
Denk niet dat die jongen er blij mee is dat heel Nederland nu weet wie hij is. Voor en achternaam, dankzij de bijnaam. Van Senna is dat allemaal niet bekend....quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:15 schreef KinKiJan het volgende:
Toen Senna een hele tijd terug naar huis belde vroeg ze al hoe het met Davey was, als antwoord kreeg ze dat Davey nog steeds zou wachten. Niet de eerste keer dus dat ie genoemd is, alleen was het toen meer tussen neus en lippen door.
Lijkt mij ook niet nee.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk niet dat die jongen er blij mee is dat heel Nederland nu weet wie hij is. Voor en achternaam, dankzij de bijnaam. Van Senna is dat allemaal niet bekend....
Scharrel of kwarrelquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet nee.
Zou het wel een hele grote afknapper vinden; zelf ongewild op allerlei sites verschijnen omdat je potentiële scharrel zonodig aan een TV-programma mee wil doen
Scharrel, kwaliteit moet nog blijken als het nog potentieel isquote:
Neequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
Die andere gast wil haar nog wel dan?![]()
Gister niet gekeken. Heb een beetje gemistquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Geloof het niet
De foto moet weg
PapaDeem geeft allerlei eisen door aan dochterlief, dus wel denk ikquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
Die andere gast wil haar nog wel dan?![]()
PapaDeem wil denk ik voorkomen dat ze als sloerie wordt gezienquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
PapaDeem geeft allerlei eisen door aan dochterlief, dus wel denk ik
Te laatquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
PapaDeem wil denk ik voorkomen dat ze als sloerie wordt gezien
Papa is nog vrij jong( tenminste geen ouwe bok)quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Herstel PapaSennaquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja best wel.. en weer de hint ; verplaats je eens in de ander hequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
Papa is wel een beetje koele kikker
Papa maakt zich meer druk om Davey dan om dochterquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja best wel.. en weer de hint ; verplaats je eens in de ander he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |