Ik ben goed met misverstanden, leerden we vandaag.quote:Op maandag 17 november 2025 16:26 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al.... Volgens mij heb ik die fout al eens eerder gemaakt
En ze hadden nog wel meer plekken op de stemlijstjes. Rigged elections!quote:Op maandag 17 november 2025 16:29 schreef Fred_B het volgende:
Niets nieuws van The Cats is wel positief. Het merendeel gaat ook aardig omlaag.
Ja, maar Piet Veerman en beide Arnold Mührens leven nog, dus die hebben nog een paar dabbetjes te gaan.quote:Op maandag 17 november 2025 16:29 schreef Fred_B het volgende:
Niets nieuws van The Cats is wel positief. Het merendeel gaat ook aardig omlaag.
Ja, die pass op Van Basten uit 1988 gaat ook gewoon nog eens binnenkomen.quote:Op maandag 17 november 2025 16:31 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, maar Piet Veerman en beide Arnold Mührens leven nog, dus die hebben nog een paar dabbetjes te gaan.
Zó lang duurt ie nou ook weer niet. (al lijkt dat misschien wel zo)quote:Op maandag 17 november 2025 16:33 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is toch wel 1 van de ultieme laatste 6 weken platen hoor, Die houd ik het hele jaar uit de buurt, puur voor deze lijstjes.
Beach Boys 3 keer DAB- en 2 keer Dab+. Die gaan in week 53 zelfs een notering verliezen schat ik inquote:Op maandag 17 november 2025 16:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fleetwood mac krijgt er 2 nieuwe noteringen en een hoop groene plusjes bij
Dit was voor dat bandjesprogramma. Kan nog alle kanten op.quote:Op maandag 17 november 2025 16:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Beach Boys 3 keer DAB- en 2 keer Dab+. Die gaan in week 53 zelfs een notering verliezen schat ik in
Ik verwacht eerlijk gezegd ook wel wat van Kraftwerk over 6 weken. Daar is best veel aandacht voor geweest dit jaar.quote:Op maandag 17 november 2025 16:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
We krijgen ook een portie elektronische muziek erbij met Kraftwerk en Jean Michel Jarre nieuw. Goede zaak
Nou ja, hij is natuurlijk wel in het nieuws geweest de laatste tijdquote:Op maandag 17 november 2025 16:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Toch ook eigenaardig dat Marco B. twee nieuwe mag verwelkomen
Misschien maar The Model stemmen. Die haalde toch ook de Extra 500 een paar jaar geledenquote:Op maandag 17 november 2025 17:02 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd ook wel wat van Kraftwerk over 6 weken. Daar is best veel aandacht voor geweest dit jaar.
Wel een heel mager applaus voor Lichtje Branden. Er is hoop voor het café publiekquote:Op maandag 17 november 2025 16:55 schreef Tussle266 het volgende:
Hebben ze voor dat café alle verwarde mensen van Nederland verzameld vandaag?
Weten die verwarde mensen veel, die hebben een hele andere associatie bij lichtjes die moeten blijven branden.quote:Op maandag 17 november 2025 17:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wel een heel mager applaus voor Lichtje Branden. Er is hoop voor het café publiek
Er zitten zelfs nieuwkomers tussen.quote:Op maandag 17 november 2025 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iets uit mijn lijstje het nog gered?
Het zal mij benieuwen. Hopelijk niet in de eerste 4 uur, dan kom ik nog mijn bed uit van ons weekend weg.quote:Op maandag 17 november 2025 17:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er zitten zelfs nieuwkomers tussen.
Eens. Al had ik wel op Conny gestemd.quote:Op maandag 17 november 2025 16:39 schreef Fred_B het volgende:
Conny Vandenbos verliest al haar drie noteringen. Niet dat ik daar zelf nou op zou stemmen, maar dat soort liedjes die je nergens anders hoort, maken deze lijst in principe wel natuurlijk.
Karig zeg. Een van de 3 is ook wel heel fraai. De andere 2 mis ik niet zo heel erg.quote:Op maandag 17 november 2025 16:39 schreef Fred_B het volgende:
Conny Vandenbos verliest al haar drie noteringen. Niet dat ik daar zelf nou op zou stemmen, maar dat soort liedjes die je nergens anders hoort, maken deze lijst in principe wel natuurlijk.
Verrassende binnenkomer. Zeker wel één van de beste van de Kinks.quote:Op maandag 17 november 2025 17:46 schreef Tussle266 het volgende:
Het beste nieuws is toch wel Mr, Pleasant op maandaochtend 0m 8.08. Dat is ongeveer wanneer ik inhaak en na 571 pogingen is het gelukt om het in een lijstje te krijgen.
Edit: oh, ik kan weinig, het is 9.08, dus eerst een uurtje warmlopen als een bankzitter.
Ik gap ook nooit zo graag koeken, maar in het algemeen is dit wel een genre dat buiten deze lijst in de vorige eeuw is gebleven.quote:Op maandag 17 november 2025 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Karig zeg. Een van de 3 is ook wel heel fraai. De andere 2 mis ik niet zo heel erg.
Dat is al een jaar of 6 zo toch?quote:Op maandag 17 november 2025 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als ik toch wat kritiek mag hebben op de Evergreen: op sommige punten begint ie wel een beetje te toptweeduizendiseren
Zou best kunnen, maar valt me dit jaar op met bijv die enorme verschuiving van Telegraph Road de top 100 in. Dat was ooit een Top 2000-fanactie.quote:Op maandag 17 november 2025 20:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is al een jaar of 6 zo toch?
Ja dat wordt gemiddeld genomen steeds iets erger, zeker qua wat nieuwer materiaalquote:Op maandag 17 november 2025 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als ik toch wat kritiek mag hebben op de Evergreen: op sommige punten begint ie wel een beetje te toptweeduizendiseren
Mwah, ze hebben een hoop betere, maar deze is zeker prima!quote:Op maandag 17 november 2025 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verrassende binnenkomer. Zeker wel één van de beste van de Kinks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |