Hier ook ongeveer ja. Beetje meebewegen op schoolfeesten. Slecht maar toch leuk door de herinnering. Net als die dancehall meuk van Wayne Wonder en Lumidee bv.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is zo'n beetje halverwege middelbare school hier. Veel slechte top 40 muziek die onder t mom van jeugdsentiment goed wordt gepruimd.
Lijkt me wel jaquote:
Je bent zelf sielug!quote:
Ik zet zet hem ook even wat harder.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:54 schreef Tussle266 het volgende:
Op tijd terug voor het uur der uren.
Mocht je je afvragen hoe zelfhaat voelt, dan krijg je nu 60 minuten de kans.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zet zet hem ook even wat harder.
Mwah das overdrevenquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bij dat begin hoop je toch even op Frida Boccara maar die is al geweest.. Deze hoort wel bij bottom 3 gehele lijst
Ben niet zo van de kerkorgels of het moet niveau Intervention van Arcade Fire zijnquote:
Veel te laag.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meat Loaf staat ook weer laag.
Wisten jullie dat de drummer Frank Masker heet en de enige is die geen masker draagt?quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
ZZ en de Maskers gehoord. We kunnen afsluiten.
Dit haalde zelfs de extra 500 niet hè?quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
ZZ en de Maskers gehoord. We kunnen afsluiten.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wisten jullie dat de drummer Frank Masker heet en de enige is die geen masker draagt?
quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wisten jullie dat de drummer Frank Masker heet en de enige is die geen masker draagt?
Op de stream was de vraag wie ZZ was. Blijkt niet om een Zepiquinho te gaan.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |