Dat zijn er niet veel dan. Dat zou zelfs kunnen betekenen dat J. van der Ven niet voldoende klandizie meer heeft.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
De derde plakker, volgens de DJ waren er 9. Doe er je voordeel mee bij het voorspellen van de top 10.
Ik weet niet hoeveel plakkertjes we nog krijgen tot de nummer 11 en hoeveel nieuwe nummertjes de Top 10 gaat krijgen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zijn er niet veel dan. Dat zou zelfs kunnen betekenen dat J. van der Ven niet voldoende klandizie meer heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zittenblijvers.De Sahara is zonder meer erg droog.
Een beetje de Belfast Child van Queen, maar ik vind het eerste stuk wel iets minder vervelend.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit vind ik ook wel zo'n nummer van wachten op de 2e helft
quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:32 schreef Fred_B het volgende:
De Top 10 heeft danDa's nie veul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zittenblijvers.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Allemaal even terugspoelen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Haha, net op visual radio kwam ipv de 121 even de nummer 1 in beeld
Het wasquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal even terugspoelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Earth and Fire hoor ik best vaak, zeker nummers van deze plaat.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:42 schreef PippenScottie het volgende:
Earth and Fire is wel weer een hoezeetje. Ik verwacht niet zo veel ‘lang niet gehoord’ liedjes meer.
Zou The Emptiness Machine hier ook in de top 10 staan trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |