Omdat een dag later de mensheid niet meer bestaatquote:Het is de bom die alle problemen in de wereld zal oplossen gek genoeg.
Valt mee, die Amerikaanse stad bestaat dan niet meer, maar Moscow is een krater geworden van 15km diep en de gehele oppervlakte van die stad groot, en ook de rest van Rusland bestaat ook niet meerquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Omdat een dag later de mensheid niet meer bestaat
Het heeft geen zin om te denken waarom iets niet gaat gebeuren als iets mogelijk wel gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Omdat een dag later de mensheid niet meer bestaat
En denk je dat Moskou in de tussentijd niet zijn volledige arsenaal op de wereld afschietquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:29 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Valt mee, die Amerikaanse stad bestaat dan niet meer, maar Moscow is een krater geworden van 15km diep en de gehele oppervlakte van die stad groot, en ook de rest van Rusland bestaat ook niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Lol. Zoek het verhaal van Stanislav Petrov maar eens op. En als je dan toch bezig bent. Lees je in over The Cuban Missile Crisisquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:30 schreef Viesdik het volgende:
Want deze dreiging is veel groter dan de grootste dreiging tijdens de koude oorlog
Dit ja. Deze lul moet een boete betalen waarmee je de staatsschuld van een klein land kunt afbetalen.quote:
Dat is nog niks. Google moet een boete betalen van meer geld dat er in de wereld is.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit ja. Deze lul moet een boete betalen waarmee je de staatsschuld van een klein land kunt afbetalen.
Ik kan uiteraard niet in de toekomst kijken. Maar een wijsman zei ooit: "een gewaarschuwd mens telt voor twee".quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
Frappant hoe dit soort hel en verdoemenis herhalers het altijd ontzettend belangrijk lijken te vinden om te laten weten dat 'zij dat X tijd geleden al hadden voorspeld'.
TS zit weer eens in een beïnvloedingstunnelquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:28 schreef SemperLibertas het volgende:
DE DERDE WERELDOORLOG KOMT ER AAN!!!@@!!!!
![]()
Onzin natuurlijk, er gaat helemaal niks gebeuren
Dat zijn dezelfde mensen die dingen schrijven als 'De mensen die me kennen, weten dat ik..." of "Iedereen hier weet inmiddels wel dat ik..." of "Ik voelde me geroepen te reageren want.." terwijl niemand een ruk om de mening van die persoon geeftquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
Frappant hoe dit soort hel en verdoemenis herhalers het altijd ontzettend belangrijk lijken te vinden om te laten weten dat 'zij dat X tijd geleden al hadden voorspeld'.
Mja, en mensen zoals TS willen ook vooral heel graag de schaapsherder zijn, want immers, hij wil ons 'waarschuwen zodat we ons voor kunnen bereiden'.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die dingen schrijven als 'De mensen die me kennen, weten dat ik..." of "Iedereen hier weet inmiddels wel dat ik..." of "Ik voelde me geroepen te reageren want.." terwijl niemand een ruk om de mening van die persoon geeft
Hm, ja dit vat het wel goed samen. Het punt is dat niemand het iets boeit wat een random Fokker roept en al helemaal niet als het gaat over het waarschuwen voor de zoveelste keer WO III. Nee, je bent geen ziener of militair analist of goeroe of wat dan ook met enige autoriteit cq. zeggenschap over deze complexe situatie. Het internet zit helaas vol met dit soort "Ik schreef dit een jaar geleden ook al en nu..." -types.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, en mensen zoals TS willen ook vooral heel graag de schaapsherder zijn, want immers, hij wil ons 'waarschuwen zodat we ons voor kunnen bereiden'.
Ja, op wat dan? Als hij daar achter valt hebben wij daar nu nog geen last van en er valt sowieso niks voor te bereiden. Als hij hier valt zijn we toch dood en valt er ook niets voor te bereiden.
Het is gewoon een kapstokje om uiting te geven aan dat messias complex.
Ik lach mezelf liever uit in de toekomst dan dat ik mezelf kwalijk neem dingen nagelaten te hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, en mensen zoals TS willen ook vooral heel graag de schaapsherder zijn, want immers, hij wil ons 'waarschuwen zodat we ons voor kunnen bereiden'.
Ja, op wat dan? Als hij daar achter valt hebben wij daar nu nog geen last van en er valt sowieso niks voor te bereiden. Als hij hier valt zijn we toch dood en valt er ook niets voor te bereiden.
Het is gewoon een kapstokje om uiting te geven aan dat messias complex.
Net zoals dat ze voorspelden dat alle prik schaapies binnen 2 jaar aan hartklachten zouden overlijdenquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, precies. Dat is hetzelfde principe, maar gewoon een ander onderwerp. Het gaat dan ook niet om het onderwerp, het gaat vooral om het 'kijk mij dit weten en roepen tegen jullie onwetenden'.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Net zoals dat ze voorspelden dat alle prik schaapies binnen 2 jaar aan hartklachten zouden overlijden
Ja maar laatst overleed een profvoetballer aan een hartaanval dus zie je wel!!quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat is hetzelfde principe, maar gewoon een ander onderwerp. Het gaat dan ook niet om het onderwerp, het gaat vooral om het 'kijk mij dit weten en roepen tegen jullie onwetenden'.
Ah dus je komt hier steun zoeken. Omdat je een topic opent en daarin spreekt OVER Alex Jones. Zeg dat dan direct joh.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:03 schreef Viesdik het volgende:
Het moment dat er over mensen wordt gesproken ipv met mensen is weer duidelijk zichtbaar bij mensen die emotionele steun bij elkaar zoeken.
Niet in staat zijn baas te zijn over eigen gevoelens als gevolg van een gebrek aan sterkte en moed.
Ja, in die wereld is helemaal niks toeval. Niks. Ziektes bestaan niet, tenzij er kwade opzet in het spel is. Natuurrampen etc bestaan ook niet, is allemaal kunstmatig etc.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja maar laatst overleed een profvoetballer aan een hartaanval dus zie je wel!!
En er zijn er ook heel veel overleden.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Net zoals dat ze voorspelden dat alle prik schaapies binnen 2 jaar aan hartklachten zouden overlijden
Elk land dat niet Rusland of een NAVO-land is is veilig.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:06 schreef herverwijderd het volgende:
maar als ik niet weet welke stad hoe moet ik me dan voorbereiden?
Meer info graag ts.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
En er zijn er ook heel veel overleden.
En voor het leven gehandicapt geraakt.
Sowieso al enkelen in mijn directe omgeving. Dus niet via verhalen in De Andere Krant of Blckbx of Jensen, maar gewoon in het echt.
En die tribunalen gaan komen. Let maar op. Kennedy zit nu aan de knoppen op gezondheidszorg in de VS. Dat gaat heel hard. Bill Gates heeft zich al moeten verantwoorden in Leeuwarden bij de rechtbank.
Er is bewust genocide gepleegd. Dat kan niet onbestraft blijven. Dat gaat niet onbestraft blijven. Velen vluchten nu de VS uit om strafvervolging te ontlopen.
Ohja tribunalen die horen er ook nog bijquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Sowieso al enkelen in mijn directe omgeving. Dus niet via verhalen in De Andere Krant of Blckbx of Jensen, maar gewoon in het echt.
En die tribunalen gaan komen. Let maar op. Kennedy zit nu aan de knoppen op gezondheidszorg in de VS. Dat gaat heel hard. Bill Gates heeft zich al moeten verantwoorden in Leeuwarden bij de rechtbank.
Er is bewust genocide gepleegd. Dat kan niet onbestraft blijven. Dat gaat niet onbestraft blijven. Velen vluchten nu de VS uit om strafvervolging te ontlopen.
Ja, jaquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 22 november 2024 12:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah dus je komt hier steun zoeken. Omdat je een topic opent en daarin spreekt OVER Alex Jones. Zeg dat dan direct joh.
Hoezo denk je dat?quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:10 schreef CarbonC het volgende:
TS heeft al meer dan een uur niet gereageerd; zou hij een een aannemer in Castricum aan het bedreigen zijn?
Het valt ook niet te bewijzen of iemand aan de gevolgen van het vaccin is overleden.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Turkije is ook NAVO helaasquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Elk land dat niet Rusland of een NAVO-land is is veilig.
Turkije Slowakije en Hongarije zijn duidelijk op de hand van Rusland dus zullen niet getroffen worden. Servie is het dichtstbijzijnde 100% neutrale veilige land. 28 uur per trein en je bent er. En Belgrado is een heel mooie stad en veilig dus.
vind je mij een totaalidioot?quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ja
Jij bent nog een grotere totaalidioot dan TS inderdaad, maar daar heb je geen heel essay voor nodig hoor om dat te laten weten. Dat was al meer dan duidelijk
Het is verdacht!!!!11!!1!!!!quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:01 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het valt ook niet te bewijzen of iemand aan de gevolgen van het vaccin is overleden.
Simpelweg omdat ze in de statistieken geregistreerd staan als natuurlijke doodsoorzaak
Dat is inderdaad ook het topic van TSquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:10 schreef CarbonC het volgende:
TS heeft al meer dan een uur niet gereageerd; zou hij een een aannemer in Castricum aan het bedreigen zijn?
Goh, waarom zou dat toch zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |