abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215649472
twitter

Dit heb ik 5 maanden geleden al voorspeld. Er gaat iets heel ergs gebeuren binnen nu en 2 maanden.
Ik stuur dit bericht naar buiten zodat mensen zich kunnen voorbereiden (mentaal).
De kans is in mijn optiek zeer reëel dat een Amerikaanse stad (of een andere strategische plek) straks ten prooi valt aan een atoombom. Dat zou Chicago of New York kunnen zijn (of een andere stad).
Hoog speculatief gehalte, maar zeker niet onwaarschijnlijk.
Het is de bom die alle problemen in de wereld zal oplossen gek genoeg.

Het is niet mijn bedoeling om je bang te maken, maar eerder om je voor te bereiden.

Waarom bijvoorbeeld New York? Omdat dit alle schulden van Amerika vertegenwoordigt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Viesdik op 22-11-2024 11:01:03 ]
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  vrijdag 22 november 2024 @ 10:25:05 #2
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_215649567
quote:
Het is de bom die alle problemen in de wereld zal oplossen gek genoeg.
Omdat een dag later de mensheid niet meer bestaat
pi_215649598
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:25 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Valt mee, die Amerikaanse stad bestaat dan niet meer, maar Moscow is een krater geworden van 15km diep en de gehele oppervlakte van die stad groot, en ook de rest van Rusland bestaat ook niet meer _O-
pi_215649606
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:25 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Het heeft geen zin om te denken waarom iets niet gaat gebeuren als iets mogelijk wel gaat gebeuren.
Want deze dreiging is veel groter dan de grootste dreiging tijdens de koude oorlog, puur omdat er nu daadwerkelijk Westerse wapens zijn ingezet tegen Rusland en op Russische grondgebied.

Dat is tijdens de koude oorlog nooit gebeurd.
Rusland staat volledig in het recht om nucleair toe te slaan, met alle consequenties van dien.

Lange afstandsrakketten die potentieel een nucleaire lading kunnen hebben. Dat Rusland niet al gelijk gereageerd heeft, is an sich al wonderbaarlijk. Want alle alarmbellen zouden in Rusland moeten afgaan als dit soort lanceringen plaatsvinden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Viesdik op 22-11-2024 10:39:12 ]
  vrijdag 22 november 2024 @ 10:43:04 #5
403820 Aberkullie
pi_215649725
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:29 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Valt mee, die Amerikaanse stad bestaat dan niet meer, maar Moscow is een krater geworden van 15km diep en de gehele oppervlakte van die stad groot, en ook de rest van Rusland bestaat ook niet meer _O-
En denk je dat Moskou in de tussentijd niet zijn volledige arsenaal op de wereld afschiet
  vrijdag 22 november 2024 @ 10:45:38 #6
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_215649748
Je bent een waardeloze agent.
pi_215649754
twitter
  vrijdag 22 november 2024 @ 10:51:05 #8
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215649812
Alex Jones :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_215649863
Rusland gaat een Amerikaanse stad Nuken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_215649937
Herkenbare angstige reacties omhult in cynisme. Maakt niet uit lieve mensjes. Ik hou zelfs van jullie.
  vrijdag 22 november 2024 @ 11:03:41 #11
508118 444
Sharp knives create scars
pi_215649941
Alex Jones _O-

Dit topic past beter in BNW (Alex 'wappie' Jones) :?
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.
pi_215649955
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:30 schreef Viesdik het volgende:
Want deze dreiging is veel groter dan de grootste dreiging tijdens de koude oorlog
Lol. Zoek het verhaal van Stanislav Petrov maar eens op. En als je dan toch bezig bent. Lees je in over The Cuban Missile Crisis
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator vrijdag 22 november 2024 @ 11:07:34 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215649979
Frappant hoe dit soort hel en verdoemenis herhalers het altijd ontzettend belangrijk lijken te vinden om te laten weten dat 'zij dat X tijd geleden al hadden voorspeld'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_215650037
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:51 schreef PzKpfw het volgende:
Alex Jones :')
Dit ja. Deze lul moet een boete betalen waarmee je de staatsschuld van een klein land kunt afbetalen.
pi_215650079
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 11:15 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dit ja. Deze lul moet een boete betalen waarmee je de staatsschuld van een klein land kunt afbetalen.
Dat is nog niks. Google moet een boete betalen van meer geld dat er in de wereld is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215650152
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
Frappant hoe dit soort hel en verdoemenis herhalers het altijd ontzettend belangrijk lijken te vinden om te laten weten dat 'zij dat X tijd geleden al hadden voorspeld'.
Ik kan uiteraard niet in de toekomst kijken. Maar een wijsman zei ooit: "een gewaarschuwd mens telt voor twee".
Het is heel makkelijk om in deze tijd bepaalde figuren te verguizen en te veroordelen. Het is een instinctieve manier om jezelf te verdedigen van onwelgevallige meningen wat de nodige emoties oproept. De boodschapper is de bedreiger en is het eenvoudigste uit te schakelen door gewoon de boodschaoper de mond te snoeren. Want dat is de enige defensie die je tot je beschikking hebt in de angst alles te verliezen wat je lief hebt.
Het gaat er niet eens om wat ik geloof, maar om de vrijheid van gedachte die in feite ter discussie staat.
  vrijdag 22 november 2024 @ 11:28:36 #17
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215650178
DE DERDE WERELDOORLOG KOMT ER AAN!!!@@!!!!

:Z

Onzin natuurlijk, er gaat helemaal niks gebeuren
Le Diable
pi_215650179
Wat is Nuken? :?
pi_215650183
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 11:28 schreef SemperLibertas het volgende:
DE DERDE WERELDOORLOG KOMT ER AAN!!!@@!!!!

:Z

Onzin natuurlijk, er gaat helemaal niks gebeuren
TS zit weer eens in een beïnvloedingstunnel :')
pi_215650184
Ik zie helemaal geen poll in de OP, ik dacht dat wij hier onze keuze kenbaar konden maken.

Rusland is niet gebaat bij heel veel burgerslachtoffers, dat doe je alleen als je iets er uit wilt onderhandelen, zoals de overgave van Japan toen. Japan had zelf geen atoombom, dus dat lukte.

Amerika heeft er een hoop, 1500 of 2000 ofzo? Washington legt alle steden van Rusland in as voordat Amerikanen overwegen zich over te geven.

Desalniettemin, ik zou als ik Poetin was Los Angeles kiezen, de hoofdstad van Amerikaanse decadentie.
-nee-
pi_215650188
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 10:46 schreef Vetdom het volgende:
[ x ]
:')
  vrijdag 22 november 2024 @ 11:30:47 #22
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215650195
quote:
Dat zijn dezelfde mensen die dingen schrijven als 'De mensen die me kennen, weten dat ik..." of "Iedereen hier weet inmiddels wel dat ik..." of "Ik voelde me geroepen te reageren want.." terwijl niemand een ruk om de mening van die persoon geeft
Le Diable
  Moderator vrijdag 22 november 2024 @ 11:31:59 #23
16180 crew  CoolGuy
pi_215650199
Even los van dat Rusland kort voor de lancering aan de VS heeft laten weten dat ze dit ding gingen afschieten. Want niets zegt meer 'hey we gaan jullie pakken dan 'oh ja, ehhh, even dat jullie het weten, wij gaan zo ehhh, naja wij gaan zo even dit ding afschieten maar het is geen nuke oke dus niet dat jullie direct ons kapot nuken want er is niks aan de hand kthxbye'.
pi_215650218
Ik laat het ook altijd kort van te voren weten als mijn ding gaat schieten.
  Moderator vrijdag 22 november 2024 @ 11:35:38 #25
16180 crew  CoolGuy
pi_215650226
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 11:30 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Dat zijn dezelfde mensen die dingen schrijven als 'De mensen die me kennen, weten dat ik..." of "Iedereen hier weet inmiddels wel dat ik..." of "Ik voelde me geroepen te reageren want.." terwijl niemand een ruk om de mening van die persoon geeft
Mja, en mensen zoals TS willen ook vooral heel graag de schaapsherder zijn, want immers, hij wil ons 'waarschuwen zodat we ons voor kunnen bereiden'.

Ja, op wat dan? Als hij daar achter valt hebben wij daar nu nog geen last van en er valt sowieso niks voor te bereiden. Als hij hier valt zijn we toch dood en valt er ook niets voor te bereiden.

Het is gewoon een kapstokje om uiting te geven aan dat messias complex.
  vrijdag 22 november 2024 @ 11:39:52 #26
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215650258
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 11:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Mja, en mensen zoals TS willen ook vooral heel graag de schaapsherder zijn, want immers, hij wil ons 'waarschuwen zodat we ons voor kunnen bereiden'.

Ja, op wat dan? Als hij daar achter valt hebben wij daar nu nog geen last van en er valt sowieso niks voor te bereiden. Als hij hier valt zijn we toch dood en valt er ook niets voor te bereiden.

Hm, ja dit vat het wel goed samen. Het punt is dat niemand het iets boeit wat een random Fokker roept en al helemaal niet als het gaat over het waarschuwen voor de zoveelste keer WO III. Nee, je bent geen ziener of militair analist of goeroe of wat dan ook met enige autoriteit cq. zeggenschap over deze complexe situatie. Het internet zit helaas vol met dit soort "Ik schreef dit een jaar geleden ook al en nu..." -types.
Le Diable
pi_215650282
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 11:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik lach mezelf liever uit in de toekomst dan dat ik mezelf kwalijk neem dingen nagelaten te hebben.
Ik zie mezelf totaal niet als messias.. Daar ben ik veel te bescheiden voor. Heb sowieso al besloten om per 2025 geen triggerposts meer te plaatsen. Mijn taak zit er op. Het wordt tijd dat fokkers op eigen benen leren staan.
pi_215650303
N
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 11:28 schreef CarbonC het volgende:
Wat is Nuken? :?
Neuken voor incels
pi_215650354
Het is 5 voor 12 en iedereen slaapt door
Voormalig VN-wapeninspecteur
@RealScottRitter
waarschuwde maandag dat het de vraag is of we Kerst gaan redden als Zelensky de NAVO ATACMS-raketten afvuurt op Rusland.

Dat laatste scenario voltrok zich binnen enkele uren na 'Biden's' toestemming. Niet alleen vuurde #Zelensky 6 Amerikaanse #ATACMS af op Russisch grondgebied, ook de Britse #StormShadow volgde in no-time.

Hiermee werd een duidelijke rode lijn van Poetin, de zoveelste, overschreden. Wat je ook van Poetin vindt, het lijkt alsof we ons niet willen beseffen WAT er op het spel staat. De #Doomsday clock geeft sinds januari aan dat we nog 90 seconden hebben tot middernacht - het einde van de beschaving. En Nederland slaapt rustig verder. Moedwillig onbewust van het risico dat we nemen en de tijd die we nog hebben (om het tij te keren).

Precies drie jaar geleden, november 2021, was voor mij de maat vol. Terwijl de overheid lockdowns en avondklokken invoerde - maatregelen die mijn grootouders alleen uit oorlogstijd kennen - zei ik mijn baan op inclusief alle bijkomende zekerheden en begon mijn missie bij
@blckbxnews
. Minder dan 1 maand later, één week voor de Kerst kondigde Den Haag opnieuw een lockdown af: een harde #Lockdown - uit voorzorg.

Destijds raakte dit iedereen. Vandaag de dag lijken we de aanstaande Kerst alweer als een vertrouwd gegeven te zien. Ik gun het iedereen maar het vuur waarmee we spelen KAN een keer inslaan, als een bom. Dat bewustzijn lijkt dit najaar compleet te ontbreken. Zoals ik gister in de uitzending (onderstaande) aangaf. Het lijkt alsof ik LIVE verslag doe van de aanloop naar #WOIII.

En dat doe ik niet alleen. Godzijdank (vanuit) links en rechts geflankeerd door rotten uit het vak, experts en andere kundigen als
@beek38

@abflipse

@AbGietelink

@graangeluk
en vele meer.

Mijn zorgen over de coronaperiode bleken terecht... die waarheid kan men inmiddels niet meer omheen. Ik hoop echter met heel mijn hart dat ik ongelijk krijg met mijn zorgen over de slaapwandelaars richting WOIII.

Op mijn klok is het 5 voor 12...

En ik hoop dat ik me in de tijd vergis.
  vrijdag 22 november 2024 @ 11:57:48 #30
403820 Aberkullie
pi_215650382
quote:
Net zoals dat ze voorspelden dat alle prik schaapies binnen 2 jaar aan hartklachten zouden overlijden
  Moderator vrijdag 22 november 2024 @ 12:01:16 #31
16180 crew  CoolGuy
pi_215650417
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 11:57 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Net zoals dat ze voorspelden dat alle prik schaapies binnen 2 jaar aan hartklachten zouden overlijden
Ja, precies. Dat is hetzelfde principe, maar gewoon een ander onderwerp. Het gaat dan ook niet om het onderwerp, het gaat vooral om het 'kijk mij dit weten en roepen tegen jullie onwetenden'.
pi_215650440
Het moment dat er over mensen wordt gesproken ipv met mensen is weer duidelijk zichtbaar bij mensen die emotionele steun bij elkaar zoeken.

Niet in staat zijn baas te zijn over eigen gevoelens als gevolg van een gebrek aan sterkte en moed.
  vrijdag 22 november 2024 @ 12:06:14 #33
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215650465
maar als ik niet weet welke stad hoe moet ik me dan voorbereiden?
Meer info graag ts.
  vrijdag 22 november 2024 @ 12:10:17 #34
403820 Aberkullie
pi_215650499
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 12:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, precies. Dat is hetzelfde principe, maar gewoon een ander onderwerp. Het gaat dan ook niet om het onderwerp, het gaat vooral om het 'kijk mij dit weten en roepen tegen jullie onwetenden'.
Ja maar laatst overleed een profvoetballer aan een hartaanval dus zie je wel!!
  Moderator vrijdag 22 november 2024 @ 12:10:44 #35
16180 crew  CoolGuy
pi_215650506
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 12:03 schreef Viesdik het volgende:
Het moment dat er over mensen wordt gesproken ipv met mensen is weer duidelijk zichtbaar bij mensen die emotionele steun bij elkaar zoeken.

Niet in staat zijn baas te zijn over eigen gevoelens als gevolg van een gebrek aan sterkte en moed.
Ah dus je komt hier steun zoeken. Omdat je een topic opent en daarin spreekt OVER Alex Jones. Zeg dat dan direct joh.
  Moderator vrijdag 22 november 2024 @ 12:13:11 #36
16180 crew  CoolGuy
pi_215650530
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 12:10 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ja maar laatst overleed een profvoetballer aan een hartaanval dus zie je wel!!
Ja, in die wereld is helemaal niks toeval. Niks. Ziektes bestaan niet, tenzij er kwade opzet in het spel is. Natuurrampen etc bestaan ook niet, is allemaal kunstmatig etc.

Maar dat is makkelijker natuurlijk. Als er een kwade genius zit achter werkelijk álles, dan bestaat er geen toeval en dus ook geen onzekerheid. Dat is voor sommige mensen makkelijker dan moeten accepteren dat iets op elk willekeurig moment zou kúnnen gebeuren.
pi_215651090
TS heeft al meer dan een uur niet gereageerd; zou hij een een aannemer in Castricum aan het bedreigen zijn?
  vrijdag 22 november 2024 @ 13:20:32 #38
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_215651156
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 11:57 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
En er zijn er ook heel veel overleden.
En voor het leven gehandicapt geraakt.

Sowieso al enkelen in mijn directe omgeving. Dus niet via verhalen in De Andere Krant of Blckbx of Jensen, maar gewoon in het echt.

En die tribunalen gaan komen. Let maar op. Kennedy zit nu aan de knoppen op gezondheidszorg in de VS. Dat gaat heel hard. Bill Gates heeft zich al moeten verantwoorden in Leeuwarden bij de rechtbank.

Er is bewust genocide gepleegd. Dat kan niet onbestraft blijven. Dat gaat niet onbestraft blijven. Velen vluchten nu de VS uit om strafvervolging te ontlopen.
  vrijdag 22 november 2024 @ 13:22:49 #39
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_215651179
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 12:06 schreef herverwijderd het volgende:
maar als ik niet weet welke stad hoe moet ik me dan voorbereiden?
Meer info graag ts.
Elk land dat niet Rusland of een NAVO-land is is veilig.

Turkije Slowakije en Hongarije zijn duidelijk op de hand van Rusland dus zullen niet getroffen worden. Servie is het dichtstbijzijnde 100% neutrale veilige land. 28 uur per trein en je bent er. En Belgrado is een heel mooie stad en veilig dus.
pi_215651180
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2024 13:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Sowieso al enkelen in mijn directe omgeving. Dus niet via verhalen in De Andere Krant of Blckbx of Jensen, maar gewoon in het echt.

En die tribunalen gaan komen. Let maar op. Kennedy zit nu aan de knoppen op gezondheidszorg in de VS. Dat gaat heel hard. Bill Gates heeft zich al moeten verantwoorden in Leeuwarden bij de rechtbank.

Er is bewust genocide gepleegd. Dat kan niet onbestraft blijven. Dat gaat niet onbestraft blijven. Velen vluchten nu de VS uit om strafvervolging te ontlopen.
Tuurlijk!
  vrijdag 22 november 2024 @ 13:35:08 #41
403820 Aberkullie
pi_215651270
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2024 13:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ohja tribunalen die horen er ook nog bij
pi_215651351
quote:

[..]

Ja, ja

Jij bent nog een grotere totaalidioot dan TS inderdaad, maar daar heb je geen heel essay voor nodig hoor om dat te laten weten. Dat was al meer dan duidelijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215652140
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 12:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ah dus je komt hier steun zoeken. Omdat je een topic opent en daarin spreekt OVER Alex Jones. Zeg dat dan direct joh.
nee
geen steun nodig
pi_215652197
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 13:10 schreef CarbonC het volgende:
TS heeft al meer dan een uur niet gereageerd; zou hij een een aannemer in Castricum aan het bedreigen zijn?
Hoezo denk je dat?
pi_215652209
quote:

[..]

Het valt ook niet te bewijzen of iemand aan de gevolgen van het vaccin is overleden.
Simpelweg omdat ze in de statistieken geregistreerd staan als natuurlijke doodsoorzaak
pi_215652219
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2024 13:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Elk land dat niet Rusland of een NAVO-land is is veilig.

Turkije Slowakije en Hongarije zijn duidelijk op de hand van Rusland dus zullen niet getroffen worden. Servie is het dichtstbijzijnde 100% neutrale veilige land. 28 uur per trein en je bent er. En Belgrado is een heel mooie stad en veilig dus.
Turkije is ook NAVO helaas :(
pi_215652289
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 13:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ja, ja

Jij bent nog een grotere totaalidioot dan TS inderdaad, maar daar heb je geen heel essay voor nodig hoor om dat te laten weten. Dat was al meer dan duidelijk
vind je mij een totaalidioot?
vind ik wel aardig van je

Gelukkig kan ik mij nog onderscheiden met de waardigheid jegens de medemens. Geldt dat ook voor de niet-totaalidioten?
pi_215652485
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 15:01 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Het valt ook niet te bewijzen of iemand aan de gevolgen van het vaccin is overleden.
Simpelweg omdat ze in de statistieken geregistreerd staan als natuurlijke doodsoorzaak
Het is verdacht!!!!11!!1!!!!
pi_215653147
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 13:10 schreef CarbonC het volgende:
Dat is inderdaad ook het topic van TS _O-
BNW / Wat is Spanje gebeurt, kan ieder moment ook in Nederland gebeuren

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 14:59 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Hoezo denk je dat?
Goh, waarom zou dat toch zijn?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215653400
Ik las dit topic en heb toch maar dat wijntje genomen.
Het kan nou nog. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')