abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215477169
Maar dan erger

ik volg af en toe die Huig Plug.. geweldige gast.. goudeerlijk en zoekt de confrontatie op...
regelmatig vastgezeten omdat hij politici bekritiseert
Hij mocht opeens ook niet meer in de buurt van Rutte komen :')

Maar hij volgt o.a. al een tijdje de kustlijnen in NL.. en een aantal bizar opvallende gaten
die bij stormvloed voor een gigantische ramp zou kunnen zorgen

Bekijk deze YouTube-video

Goeie gast nogmaals.. doet geen vlieg kwaad.. zegt alleen soms wat controversiële dingen

[ Bericht 0% gewijzigd door Viesdik op 04-11-2024 20:15:54 ]
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_215514695
Wat zijn ze toch allemaal aan het doen daar?

twitter
pi_215514709
Gaten in duinen

twitter
pi_215514720
pi_215514722
Luister naar de experts, die weten het best.

Comedy capers
pi_215519231
Met drone beelden

pi_215519572
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:18 schreef Kickstart het volgende:
Met drone beelden

wtf zijn ze aan het doen daar?

Waarom ga je duinen die natuurlijk zijn ontstaan vernielen?

Wat voor een zieke gedachtes schuilen daarin?
pi_215521005
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:42 schreef Viesdik het volgende:

[..]
wtf zijn ze aan het doen daar?

Waarom ga je duinen die natuurlijk zijn ontstaan vernielen?

Wat voor een zieke gedachtes schuilen daarin?
Als je via Google earth kijkt zie je dat er wel meer oude gaten in de duinen zitten aldaar
oa toegangswegen naar het strand en de vele strandhuisje op het strand (verderop)
dus tja wat maken die andere gaten dan uit denk ik nu dan
de regio en het zuiveringsbedrijf wat er ligt is sowieso het bokje bij een overstroming vanuit zee

pi_215579664
twitter

En zo is het.. de iq test voor de schaapjes gaat door

Heerlijk die mockery _O-
pi_215579864
Die gek van een Huig Plug volg jij?
Die z'n appartement bijna kwijt was, maar omdat z'n steenrijke visfamilie dolgraag meedoet met overheid sarren, heeft ie het pandje maar gekregen van z'n oom?
Die Plug is werkelijk rijp voor de GGZ. Elke dag heeft hij weer een nieuwe 'onthulling'. Die dan uiteindelijk puur op complottheorie blijkt te zijn gebaseerd.

Nu worden er dus dankzij Plug hardwerkende mensen lastig gevallen. Bedreigd. Dat zelfs de website offline gehaald is.... werkelijk stuitend.
Oh en Huig Plug mag zelf binnenkort weer verschijnen voor de rechter. Niet voor de eerste keer.

Overigens is het geen dijk maar een duin waar enkele meters vanaf gehaald is. Zo ontstaat er zandverstuiving, wat goed is voor de natuur.

Zoek hulp. Als je denkt dat Huig Plug jouw held is. Zoek hulp.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_215580089
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 18:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die gek van een Huig Plug volg jij?
Die z'n appartement bijna kwijt was, maar omdat z'n steenrijke visfamilie dolgraag meedoet met overheid sarren, heeft ie het pandje maar gekregen van z'n oom?
Die Plug is werkelijk rijp voor de GGZ. Elke dag heeft hij weer een nieuwe 'onthulling'. Die dan uiteindelijk puur op complottheorie blijkt te zijn gebaseerd.

Nu worden er dus dankzij Plug hardwerkende mensen lastig gevallen. Bedreigd. Dat zelfs de website offline gehaald is.... werkelijk stuitend.
Oh en Huig Plug mag zelf binnenkort weer verschijnen voor de rechter. Niet voor de eerste keer.

Overigens is het geen dijk maar een duin waar enkele meters vanaf gehaald is. Zo ontstaat er zandverstuiving, wat goed is voor de natuur.

Zoek hulp. Als je denkt dat Huig Plug jouw held is. Zoek hulp.
Visboeren die de overheid sarren?
Wat ben jij voor een mongool?
Ik dacht dat het vooral de overheid is die de vissector aan het vernietigen is.
Beunhaas :')

En voor wat betreft het verschijnen bij de rechter.. who gives a fuck..
Hij steekt tenminste z'n nek uit
pi_215580127
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 18:39 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Hij steekt tenminste z'n nek uit
Ja, nou. Daar zit heel Nederland op te wachten, dat die kerel z'n complot-aanhang oproept om maar weer de telefoon te pakken en de boel te intimideren en te bedreigen.

Die gast ziet overal een complot in. Het is allemaal weer anders. Toevallig is het dan net de overheid die anders denkt dan meneer Plug.
pi_215580166
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 18:45 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja, nou. Daar zit heel Nederland op te wachten, dat die kerel z'n complot-aanhang oproept om maar weer de telefoon te pakken en de boel te intimideren en te bedreigen.

Die gast ziet overal een complot in. Het is allemaal weer anders. Toevallig is het dan net de overheid die anders denkt dan meneer Plug.
Ik zit meer te wachten op mensen die zich het lot van Nederland aantrekken, dan de gevaccineerde deugkonijnen die liever met hun kop in de anus van de leeuw zitten.
Wat heeft die gast je in vredesnaam aangedaan om zo als een debiel te reageren? Wat boeit het jou? En wat nou als er toch een bron van waarheid in zit?
Willem Engel wordt ook als gek weggezet, maar heeft wel het gelijk aan zijn zijde.
Ik zou als ik jou was klokkenluiders maar eens wat serieuzer nemen, dan weg te zetten als gek. Tenzij je natuurlijk zelf voor de AIVD werkt. Dan begrijp ik je reactie.
pi_215580197
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 18:50 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ik zit meer te wachten op mensen die zich het lot van Nederland aantrekken, dan de gevaccineerde deugkonijnen die liever met hun kop in de anus van de leeuw zitten.
Wat heeft die gast je in vredesnaam aangedaan om zo als een debiel te reageren? Wat boeit het jou? En wat nou als er toch een bron van waarheid in zit?
Willem Engel wordt ook als gek weggezet, maar heeft wel het gelijk aan zijn zijde.
Ik zou als ik jou was klokkenluiders maar eens wat serieuzer nemen, dan weg te zetten als gek. Tenzij je natuurlijk zelf voor de AIVD werkt. Dan begrijp ik je reactie.
je hebt gelijk hoor. het gemak waarmee ik the great reset heb kunnen uitvoeren in delen van Nederland.
echt, iedereen ligt snachts gewoon op 1 oor.
pi_215580667
Wist niet dat Huig Plug zorgde voor gaten in de dijken..
Of is dit weer een typische afleidingsmanoeuvre om het niet over de inhoud te hebben.

De standaard overheidstrollen tacktiek _O_
pi_215583087
Dit wordt weer een gevalletje problem, reaction, solution :Y.
pi_215606651
...
pi_215606751
Huig Plug is de nieuwe Hans Brinker

pi_215612498
https://nos.nl/artikel/25(...)vier-kan-overstromen

https://nos.nl/regio/zeel(...)r-klimaatverandering

Deze artikelen staan echt vol bullshit waarvan een klein kind nog snapt dat ze niet kunnen kloppen.

Ik denk dat het allemaal onderdeel is van het Tristate City plan. Bij een watersnoodramp kunnen ze grond heel goedkoop opkopen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bananenbennie op 17-11-2024 21:50:04 ]
pi_215613332
pi_215613695
Volgens onze minister Barry Madlener wordt Nederland er juist veiliger van.
pi_215653936
klopt. Door zandverstuiving krijgt de natuur een kans. Nu groeit er haast niets, doordat het zo dicht zit.
Er zijn ook al vele bomen omgezaagd om de zandverstuiving te bevorderen.
pi_215653961
Ik weet echt niet hoe fucked up de breinen zijn van gemiddelde nederlander.. maar graven in duinen terwijl de zeespiegel volgens dezelfde criminelen met 4 meter gaat stijgen.. dan ben je gewoon een gevaarlijke idioot.

kan het niet anders verwoorden
pi_215654205
In het geval van wappies was de reactie altijd; negeer het, geef ze geen aandacht. Hoe hou je dat vol als telkens onschuldige hardwerkende mensen de dupe worden van deze gekkies. Die kerel is een pion van zijn vis-familie. Een vis-familie met 1 missie: De overheid sarren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')