wtf zijn ze aan het doen daar?quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:18 schreef Kickstart het volgende:
Met drone beelden
Bekijk deze YouTube-video
Als je via Google earth kijkt zie je dat er wel meer oude gaten in de duinen zitten aldaarquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:42 schreef Viesdik het volgende:
[..]
wtf zijn ze aan het doen daar?
Waarom ga je duinen die natuurlijk zijn ontstaan vernielen?
Wat voor een zieke gedachtes schuilen daarin?
Visboeren die de overheid sarren?quote:Op donderdag 14 november 2024 18:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die gek van een Huig Plug volg jij?
Die z'n appartement bijna kwijt was, maar omdat z'n steenrijke visfamilie dolgraag meedoet met overheid sarren, heeft ie het pandje maar gekregen van z'n oom?
Die Plug is werkelijk rijp voor de GGZ. Elke dag heeft hij weer een nieuwe 'onthulling'. Die dan uiteindelijk puur op complottheorie blijkt te zijn gebaseerd.
Nu worden er dus dankzij Plug hardwerkende mensen lastig gevallen. Bedreigd. Dat zelfs de website offline gehaald is.... werkelijk stuitend.
Oh en Huig Plug mag zelf binnenkort weer verschijnen voor de rechter. Niet voor de eerste keer.
Overigens is het geen dijk maar een duin waar enkele meters vanaf gehaald is. Zo ontstaat er zandverstuiving, wat goed is voor de natuur.
Zoek hulp. Als je denkt dat Huig Plug jouw held is. Zoek hulp.
Ja, nou. Daar zit heel Nederland op te wachten, dat die kerel z'n complot-aanhang oproept om maar weer de telefoon te pakken en de boel te intimideren en te bedreigen.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:39 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hij steekt tenminste z'n nek uit
Ik zit meer te wachten op mensen die zich het lot van Nederland aantrekken, dan de gevaccineerde deugkonijnen die liever met hun kop in de anus van de leeuw zitten.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja, nou. Daar zit heel Nederland op te wachten, dat die kerel z'n complot-aanhang oproept om maar weer de telefoon te pakken en de boel te intimideren en te bedreigen.
Die gast ziet overal een complot in. Het is allemaal weer anders. Toevallig is het dan net de overheid die anders denkt dan meneer Plug.
je hebt gelijk hoor. het gemak waarmee ik the great reset heb kunnen uitvoeren in delen van Nederland.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik zit meer te wachten op mensen die zich het lot van Nederland aantrekken, dan de gevaccineerde deugkonijnen die liever met hun kop in de anus van de leeuw zitten.
Wat heeft die gast je in vredesnaam aangedaan om zo als een debiel te reageren? Wat boeit het jou? En wat nou als er toch een bron van waarheid in zit?
Willem Engel wordt ook als gek weggezet, maar heeft wel het gelijk aan zijn zijde.
Ik zou als ik jou was klokkenluiders maar eens wat serieuzer nemen, dan weg te zetten als gek. Tenzij je natuurlijk zelf voor de AIVD werkt. Dan begrijp ik je reactie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |