abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215477169
Maar dan erger

ik volg af en toe die Huig Plug.. geweldige gast.. goudeerlijk en zoekt de confrontatie op...
regelmatig vastgezeten omdat hij politici bekritiseert
Hij mocht opeens ook niet meer in de buurt van Rutte komen :')

Maar hij volgt o.a. al een tijdje de kustlijnen in NL.. en een aantal bizar opvallende gaten
die bij stormvloed voor een gigantische ramp zou kunnen zorgen

Bekijk deze YouTube-video

Goeie gast nogmaals.. doet geen vlieg kwaad.. zegt alleen soms wat controversiële dingen

[ Bericht 0% gewijzigd door Viesdik op 04-11-2024 20:15:54 ]
pi_215477185
Huig Pluig
pi_215514695
Wat zijn ze toch allemaal aan het doen daar?

twitter
pi_215514709
Gaten in duinen

twitter
pi_215514722
Luister naar de experts, die weten het best.

Comedy capers
pi_215519231
Met drone beelden

pi_215519572
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:18 schreef Kickstart het volgende:
Met drone beelden

wtf zijn ze aan het doen daar?

Waarom ga je duinen die natuurlijk zijn ontstaan vernielen?

Wat voor een zieke gedachtes schuilen daarin?
pi_215521005
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:42 schreef Viesdik het volgende:

[..]
wtf zijn ze aan het doen daar?

Waarom ga je duinen die natuurlijk zijn ontstaan vernielen?

Wat voor een zieke gedachtes schuilen daarin?
Als je via Google earth kijkt zie je dat er wel meer oude gaten in de duinen zitten aldaar
oa toegangswegen naar het strand en de vele strandhuisje op het strand (verderop)
dus tja wat maken die andere gaten dan uit denk ik nu dan
de regio en het zuiveringsbedrijf wat er ligt is sowieso het bokje bij een overstroming vanuit zee

pi_215579664
twitter

En zo is het.. de iq test voor de schaapjes gaat door

Heerlijk die mockery _O-
pi_215579864
Die gek van een Huig Plug volg jij?
Die z'n appartement bijna kwijt was, maar omdat z'n steenrijke visfamilie dolgraag meedoet met overheid sarren, heeft ie het pandje maar gekregen van z'n oom?
Die Plug is werkelijk rijp voor de GGZ. Elke dag heeft hij weer een nieuwe 'onthulling'. Die dan uiteindelijk puur op complottheorie blijkt te zijn gebaseerd.

Nu worden er dus dankzij Plug hardwerkende mensen lastig gevallen. Bedreigd. Dat zelfs de website offline gehaald is.... werkelijk stuitend.
Oh en Huig Plug mag zelf binnenkort weer verschijnen voor de rechter. Niet voor de eerste keer.

Overigens is het geen dijk maar een duin waar enkele meters vanaf gehaald is. Zo ontstaat er zandverstuiving, wat goed is voor de natuur.

Zoek hulp. Als je denkt dat Huig Plug jouw held is. Zoek hulp.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_215580089
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 18:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die gek van een Huig Plug volg jij?
Die z'n appartement bijna kwijt was, maar omdat z'n steenrijke visfamilie dolgraag meedoet met overheid sarren, heeft ie het pandje maar gekregen van z'n oom?
Die Plug is werkelijk rijp voor de GGZ. Elke dag heeft hij weer een nieuwe 'onthulling'. Die dan uiteindelijk puur op complottheorie blijkt te zijn gebaseerd.

Nu worden er dus dankzij Plug hardwerkende mensen lastig gevallen. Bedreigd. Dat zelfs de website offline gehaald is.... werkelijk stuitend.
Oh en Huig Plug mag zelf binnenkort weer verschijnen voor de rechter. Niet voor de eerste keer.

Overigens is het geen dijk maar een duin waar enkele meters vanaf gehaald is. Zo ontstaat er zandverstuiving, wat goed is voor de natuur.

Zoek hulp. Als je denkt dat Huig Plug jouw held is. Zoek hulp.
Visboeren die de overheid sarren?
Wat ben jij voor een mongool?
Ik dacht dat het vooral de overheid is die de vissector aan het vernietigen is.
Beunhaas :')

En voor wat betreft het verschijnen bij de rechter.. who gives a fuck..
Hij steekt tenminste z'n nek uit
pi_215580127
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 18:39 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Hij steekt tenminste z'n nek uit
Ja, nou. Daar zit heel Nederland op te wachten, dat die kerel z'n complot-aanhang oproept om maar weer de telefoon te pakken en de boel te intimideren en te bedreigen.

Die gast ziet overal een complot in. Het is allemaal weer anders. Toevallig is het dan net de overheid die anders denkt dan meneer Plug.
pi_215580166
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 18:45 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja, nou. Daar zit heel Nederland op te wachten, dat die kerel z'n complot-aanhang oproept om maar weer de telefoon te pakken en de boel te intimideren en te bedreigen.

Die gast ziet overal een complot in. Het is allemaal weer anders. Toevallig is het dan net de overheid die anders denkt dan meneer Plug.
Ik zit meer te wachten op mensen die zich het lot van Nederland aantrekken, dan de gevaccineerde deugkonijnen die liever met hun kop in de anus van de leeuw zitten.
Wat heeft die gast je in vredesnaam aangedaan om zo als een debiel te reageren? Wat boeit het jou? En wat nou als er toch een bron van waarheid in zit?
Willem Engel wordt ook als gek weggezet, maar heeft wel het gelijk aan zijn zijde.
Ik zou als ik jou was klokkenluiders maar eens wat serieuzer nemen, dan weg te zetten als gek. Tenzij je natuurlijk zelf voor de AIVD werkt. Dan begrijp ik je reactie.
pi_215580197
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 18:50 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ik zit meer te wachten op mensen die zich het lot van Nederland aantrekken, dan de gevaccineerde deugkonijnen die liever met hun kop in de anus van de leeuw zitten.
Wat heeft die gast je in vredesnaam aangedaan om zo als een debiel te reageren? Wat boeit het jou? En wat nou als er toch een bron van waarheid in zit?
Willem Engel wordt ook als gek weggezet, maar heeft wel het gelijk aan zijn zijde.
Ik zou als ik jou was klokkenluiders maar eens wat serieuzer nemen, dan weg te zetten als gek. Tenzij je natuurlijk zelf voor de AIVD werkt. Dan begrijp ik je reactie.
je hebt gelijk hoor. het gemak waarmee ik the great reset heb kunnen uitvoeren in delen van Nederland.
echt, iedereen ligt snachts gewoon op 1 oor.
pi_215580667
Wist niet dat Huig Plug zorgde voor gaten in de dijken..
Of is dit weer een typische afleidingsmanoeuvre om het niet over de inhoud te hebben.

De standaard overheidstrollen tacktiek _O_
pi_215583087
Dit wordt weer een gevalletje problem, reaction, solution :Y.
pi_215606651
...
pi_215606751
Huig Plug is de nieuwe Hans Brinker

pi_215612498
https://nos.nl/artikel/25(...)vier-kan-overstromen

https://nos.nl/regio/zeel(...)r-klimaatverandering

Deze artikelen staan echt vol bullshit waarvan een klein kind nog snapt dat ze niet kunnen kloppen.

Ik denk dat het allemaal onderdeel is van het Tristate City plan. Bij een watersnoodramp kunnen ze grond heel goedkoop opkopen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bananenbennie op 17-11-2024 21:50:04 ]
pi_215613695
Volgens onze minister Barry Madlener wordt Nederland er juist veiliger van.
pi_215653936
klopt. Door zandverstuiving krijgt de natuur een kans. Nu groeit er haast niets, doordat het zo dicht zit.
Er zijn ook al vele bomen omgezaagd om de zandverstuiving te bevorderen.
pi_215653961
Ik weet echt niet hoe fucked up de breinen zijn van gemiddelde nederlander.. maar graven in duinen terwijl de zeespiegel volgens dezelfde criminelen met 4 meter gaat stijgen.. dan ben je gewoon een gevaarlijke idioot.

kan het niet anders verwoorden
pi_215654205
In het geval van wappies was de reactie altijd; negeer het, geef ze geen aandacht. Hoe hou je dat vol als telkens onschuldige hardwerkende mensen de dupe worden van deze gekkies. Die kerel is een pion van zijn vis-familie. Een vis-familie met 1 missie: De overheid sarren.
pi_215676213
-

[ Bericht 99% gewijzigd door PSVCL op 24-11-2024 23:33:52 (-) ]
pi_215813956
quote:
Moooi stukje Russische desinformatie. Vind altijd wel bijzonder dat figuren zoals jou die roepen: OPEN JE OGEN, niet eens even opzoeken wie die "experts" zijn, dit is doorgaans namelijk altijd het zelfde groepje geilneven die graag overal hun mening moeten geven, laten we even Frank Silvis nemen, ik zal hem maar van zijn eigen website quoten:

"Tijdens mijn werk als regiodirecteur merkte ik dat ik een gave heb om water radiësthetisch te meten. Dat ontdekte ik min of meer toevallig. Bovendien ontdekte ik dat ik allerlei vormen van straling kon waarnemen. Er ging een boeiende wereld voor mij open. Met opleidingen in Integrale Radiësthesie en Gaialogie heb ik mij verder in deze wereld bekwaamd. De stap van Vitens naar Vortex Vitalis was daarna niet meer zo groot."

Met hun mooie AI redacteuren, niet eens moeite in gestoken, zelfs aan de hand van de Thumbnail kon ik al direct zien dat dit met Flux gemaakt is.

[ Bericht 20% gewijzigd door raptorix op 09-12-2024 04:38:33 ]
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_215825824
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 04:19 schreef raptorix het volgende:

[..]
Moooi stukje Russische desinformatie. Vind altijd wel bijzonder dat figuren zoals jou die roepen: OPEN JE OGEN, niet eens even opzoeken wie die "experts" zijn, dit is doorgaans namelijk altijd het zelfde groepje geilneven die graag overal hun mening moeten geven
...

Met hun mooie AI redacteuren, niet eens moeite in gestoken, zelfs aan de hand van de Thumbnail kon ik al direct zien dat dit met Flux gemaakt is.
Dit soort foto's zag ik vroeger veel op de website Geenstijl, en ook wel eens op die van de NOS. Foto's opgebouwd uit de gezichten van twee bekende personen. Of een bekende op de achtergrond.

Maar het AD kan er ook wat van: daar zag ik boven artikel over de raadselachtige dood van telecomdeskundige MIVD-er (die als getuigedeskundige was opgetreden in de zaak Baybasin) dat het stukje geschreven was door AD-redacteur Huig Plug. Heel netje gedaan, in hetzelfde lettertype, viel bijna niet op.

De rotzooi die wel niet op devices en je verbindingen met het internet gezet kan worden. Ik wordt daar als ongeschoolde digibeet soms radeloos van. En vrees voor de hersentjes van de medemens in mijn omgeving.

Hoe gaat zich dit verder ontwikkelen?

[ Bericht 1% gewijzigd door yessie234 op 10-12-2024 21:03:45 ]
pi_215825869
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 18:50 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ik godverdomme al die posts van jou doorspitten in dit topic, kom je nu met dit. Zet dit anders even in je signature, dan weet iedereen dat je een complotwappie bent en kunnen normale mensen deze onzin negeren.

Alvast bedankt! :)
pi_215825983
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:25 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Dit soort foto's zag ik vroeger veel op de website Geenstijl, en ook wel eens op die van de NOS. Foto's opgebouwd uit de gezichten van twee bekende personen. Of een bekende op de achtergrond.

Maar het AD kan er ook wat van: daar zag ik boven artikel over de raadselachtige dood van telecomdeskundige MIVD-er (die als getuigedeskundige was opgetreden in de zaak Baybasin) dat het stukje geschreven was door AD-redacteur Huig Plug. Heel netje gedaan, in hetzelfde lettertype.

De rotzooi die wel niet op devices en je verbindingen met het internet gezet kan worden. Ik wordt daar als ongeschoolde digibeet soms radeloos van. En vrees voor de hersentjes van de medemens in mijn omgeving.

Hoe gaat zich dit verder ontwikkelen?
pi_215825985
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 19:44 schreef PSVCL het volgende:
Wist niet dat Huig Plug zorgde voor gaten in de dijken..
Of is dit weer een typische afleidingsmanoeuvre om het niet over de inhoud te hebben.

De standaard overheidstrollen tacktiek _O_
Hansje Brinker is een jongetje uit een verhaal dat alleen Amerikanen kennen.
pi_215830290
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 14:37 schreef raptorix het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik had er gisteren ook weer een.

Bericht op website van Eenvandaag over arrestatie twee autonomen na aanleiding van AIVD onderzoek. Heb ik ook een topic op NWS over geopend.

Dag en tijd van publicatie is exact hetzelfde als de explosie in Den Haag. Wat willen ze....en ik weet niet eens wie die "ze" zijn. Ken er wel een paar bij naam of nick en in levende lijve, en ik weet uit welke politieke hoek het komt, maar wat is het doel van dit alles.

Misschien dit ook maar even in het actualiteitentopic in BNW droppen. Copy-paste mag niet geloof ik, dus ik zal het moeten herschrijven.
pi_215831135
quote:

[..]
Moooi stukje Russische desinformatie. Vind altijd wel bijzonder dat figuren zoals jou die roepen: OPEN JE OGEN, niet eens even opzoeken wie die "experts" zijn, dit is doorgaans namelijk altijd het zelfde groepje geilneven die graag overal hun mening moeten geven, laten we even Frank Silvis nemen, ik zal hem maar van zijn eigen website quoten:

"Tijdens mijn werk als regiodirecteur merkte ik dat ik een gave heb om water radiësthetisch te meten. Dat ontdekte ik min of meer toevallig. Bovendien ontdekte ik dat ik allerlei vormen van straling kon waarnemen. Er ging een boeiende wereld voor mij open. Met opleidingen in Integrale Radiësthesie en Gaialogie heb ik mij verder in deze wereld bekwaamd. De stap van Vitens naar Vortex Vitalis was daarna niet meer zo groot."

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

wat heeft rusland ermee te maken :')
pi_215833044
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:06 schreef Viesdik het volgende:

[..]
wat heeft rusland ermee te maken :')
Omdat het hele riedeltje experts weer naar voren komt die in het kringetje zitten van "media" die Russisch gefinancierd is.
pi_215833828
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 04:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
Omdat het hele riedeltje experts weer naar voren komt die in het kringetje zitten van "media" die Russisch gefinancierd is.
ohh heel goed ja :')
over complotten gesproken
pi_215833875
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 08:56 schreef Viesdik het volgende:

[..]
ohh heel goed ja :')
over complotten gesproken
Doe je ogen open schaap.
pi_215835184
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat hebben de Russen nou weer met informatie over de duinen te maken?
pi_215835221
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 11:33 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wat hebben de Russen nou weer met informatie over de duinen te maken?
Algemene des-informatie en ontevredenheid saaien.
pi_215835662
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 11:37 schreef raptorix het volgende:

[..]
Algemene des-informatie en ontevredenheid saaien.
Ok maar hoe is dit bericht te herleiden naar Rusland?
pi_215835701
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 12:29 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ok maar hoe is dit bericht te herleiden naar Rusland?
Ik heb het over die website lieve schat.
pi_215835729
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 12:34 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb het over die website lieve schat.
En dat bericht staat toch op die website?
Hoe is die website te herleiden naar Rusland?
pi_215835747
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 12:38 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En dat bericht staat toch op die website?
Hoe is die website te herleiden naar Rusland?
Misschien heb ik iets meer info dan jij.
pi_215835765
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 12:39 schreef raptorix het volgende:

[..]
Misschien heb ik iets meer info dan jij.
Zou je die info dan even willen delen?
pi_215835770
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 12:41 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zou je die info dan even willen delen?
Nee, omdat als ze er achter komen, zijn ze in de toekomst lastiger te achterhalen.
pi_215835804
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 12:43 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee, omdat als ze er achter komen, zijn ze in de toekomst lastiger te achterhalen.
A zo heel verstandig, hopelijk lezen ze hier dan niet mee anders heb je binnenkort de Spetsnaz op bezoek.
pi_215842276
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 04:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
Poetin zat al voor de val van de muur in Den Haag.
Alleen toen heette hij anders, en hij zag er anders uit.
pi_215842422
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 12:47 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
A zo heel verstandig, hopelijk lezen ze hier dan niet mee anders heb je binnenkort de Spetsnaz op bezoek.
Grapjas, hier niet meelezen? Daar hebben ze van die speciale russinnetjes voor op de ambassade zitten. Beetje op datingsites hun mannen en vrouwen in de aanbieding gooien. Die russen zijn zo slim, dat ze zelfs bij de AIVD in en uitlopen, en dat weet raptorix ook wel want die schrijft dat ze nog aan het vegen zijn. Hoeft niet te zijn voor een partij die rechtvaardiger handelt of niet over lijken gaat.
Over gedoe met russen in onze instellingen horen we tegenwoordig niet meer zoveel dus het vegen gaat goed, of het waren geen russen en wordt er iets anders uitgeschakeld.

[ Bericht 17% gewijzigd door yessie234 op 12-12-2024 05:46:36 ]
pi_215843740

[ Bericht 100% gewijzigd door yessie234 op 12-12-2024 05:47:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')