Hele toestand, daar in Den Haag.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
wat lees ik allemaal in die OP
Toegevoegd, dankquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:22 schreef recursief het volgende:
Voor de OP: https://eenvandaag.avrotr(...)agd-voor-terrorisme/
Autonomen hebben vast hun eigen inkomstenbronnen, denk je ook niet?quote:
Ondertussen wel van hun levensonderhoud afhankelijk van dat systeem, stelletje idioten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:36 schreef Viesdik het volgende:
Ik begin die Souvereinen steeds meer te mogen.
Lekker de tyfus geven om het systeem.
Waarom ook niet?
Als de geest eenmaal uit de fles is, krijg je de fles nooit meer in de geest!
Afhankelijk zijn ze gemaakt hè.. keep that in mindquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ondertussen wel van hun levensonderhoud afhankelijk van dat systeem, stelletje idioten.
Afhankelijk gemaakt van wat? Internet ofzo?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn ze gemaakt hè.. keep that in mind
Het systeem is zo ontworpen dat iedereen er afhankelijk van geworden is.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:47 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Afhankelijk gemaakt van wat? Internet ofzo?
Mooi man, heb je dat in Den Haag vandaag gezien!quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:36 schreef Viesdik het volgende:
Ik begin die Souvereinen steeds meer te mogen.
Lekker de tyfus geven om het systeem.
Waarom ook niet?
Als de geest eenmaal uit de fles is, krijg je de fles nooit meer in de geest!
Ik kijk geen MSM... dus ik zie vrij weinig van wat men dient te zienquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:49 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Mooi man, heb je dat in Den Haag vandaag gezien!
Dat krijg je dan ook met die autonomen en souvereinen. Wie zijn die mensen toch, en waar hebben ze het over?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:51 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik kijk geen MSM... dus ik zie vrij weinig van wat men dient te zien
Dat had ook zonder gekund inderdaad. Dan hadden we verder geen degelijke educatie, infrastructuur, welzijn, etc, maar goed, het had gekund.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:49 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het systeem is zo ontworpen dat iedereen er afhankelijk van geworden is.
Tenzij je financieel onafhankelijk bent. Maar zelfs dan ben je nog steeds afhankelijk van het systeem.
Afhankelijkheid creëert een vorm van slavernij.
In de basis hele normale mensen, met een groot gevoel van onrecht.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:53 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dat krijg je dan ook met die autonomen en souvereinen. Wie zijn die mensen toch, en waar hebben ze het over?
RAF waren communisten, autonomen behoren niet tot een politieke stroming. Maar de autonomen bestonden al vóór corona en hoor je eigenlijk niks meer van. Die zitten in een camper in niemandsland ergens tussen Nederland en Duitsland.quote:Op zondag 8 december 2024 00:21 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Mmm.
Werd dat ook niet beweerd over anderen ooit geoormerkt tot terroristen? Ik denk aan RAF.
Ik heb het idee dat de arrestatie bedoeld is om onrust te veroorzaken. Dat mensen gaan praten, overleggen, dat soort dingen.
Dat er met een vergrootglas naar het internet gekeken wordt. Om de groep beter in beeld te krijgen. Lastig, als onderzoek van AIVD aan de basis stond van politie onderzoek. Hopelijk gaan er geen slachtoffers vallen.
Als mensen in wapens handelen, zullen ze er ook iets mee willen, lijkt mij. Dit klinkt als behoorlijk 'niet pluis'.
Nee.. de arrestatie heeft enkel tot doel om de kopstukken binnen deze groep autonomen hard aan te pakken, om de volgelingen te demoraliseren en de organisatie in de kiem te smoren vanuit de angst dat deze groep belastingontwijkers steeds groter en groter wordt. Dit is gewoon strategisch opereren.quote:Op zondag 8 december 2024 00:21 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Mmm.
Ik heb het idee dat de arrestatie bedoeld is om onrust te veroorzaken. Dat mensen gaan praten, overleggen, dat soort dingen.
Als mensen in wapens handelen, zullen ze er ook iets mee willen, lijkt mij. Dit klinkt als behoorlijk 'niet pluis'.
Gaat me niet om politieke denkbeelden, en of dit links-rechts te labelen is, het gaat me om uitingen van extremisme.quote:Op zondag 8 december 2024 00:30 schreef Viesdik het volgende:
[..]
RAF waren communisten, autonomen behoren niet tot een politieke stroming. Maar de autonomen bestonden al vóór corona en hoor je eigenlijk niks meer van. Die zitten in een camper in niemandsland ergens tussen Nederland en Duitsland.
Extremiteit in denkbeelden tot daar aan toe, maar overgaan tot geweld is een brug te ver.quote:Op zondag 8 december 2024 00:38 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Gaat me niet om politieke denkbeelden, en of dit links-rechts te labelen is, het gaat me om uitingen van extremisme.
Extremisme is extremisme, links, rechts, midden, maakt niet uit.
RAF ontstond uit onmachtsgevoel bij jongeren dat denazificatie in West-Duitsland nooit grondig was geweest. Kinderen van SS-ers . Zo bedoelde ik mijn verwijzing naar RAF. Hele gewone mensen die zich vertrapt voelden, en gevoelig bleken extremistische daden uit te voeren.
Ze moeten iets hebben gevonden in communicatiedingetjes, maar wellicht ook groepen die eromheen hangen. Dat blijft nog (even?) onder de pet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |