Hele toestand, daar in Den Haag.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
wat lees ik allemaal in die OP
Toegevoegd, dankquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:22 schreef recursief het volgende:
Voor de OP: https://eenvandaag.avrotr(...)agd-voor-terrorisme/
Autonomen hebben vast hun eigen inkomstenbronnen, denk je ook niet?quote:
Ondertussen wel van hun levensonderhoud afhankelijk van dat systeem, stelletje idioten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:36 schreef Viesdik het volgende:
Ik begin die Souvereinen steeds meer te mogen.
Lekker de tyfus geven om het systeem.
Waarom ook niet?
Als de geest eenmaal uit de fles is, krijg je de fles nooit meer in de geest!
Afhankelijk zijn ze gemaakt hè.. keep that in mindquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ondertussen wel van hun levensonderhoud afhankelijk van dat systeem, stelletje idioten.
Afhankelijk gemaakt van wat? Internet ofzo?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn ze gemaakt hè.. keep that in mind
Het systeem is zo ontworpen dat iedereen er afhankelijk van geworden is.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:47 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Afhankelijk gemaakt van wat? Internet ofzo?
Mooi man, heb je dat in Den Haag vandaag gezien!quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:36 schreef Viesdik het volgende:
Waarom ook niet?
Ik kijk geen MSM... dus ik zie vrij weinig van wat men dient te zienquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:49 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Mooi man, heb je dat in Den Haag vandaag gezien!
Dat krijg je dan ook met die autonomen en souvereinen. Wie zijn die mensen toch, en waar hebben ze het over?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:51 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik kijk geen MSM... dus ik zie vrij weinig van wat men dient te zien
Dat had ook zonder gekund inderdaad. Dan hadden we verder geen degelijke educatie, infrastructuur, welzijn, etc, maar goed, het had gekund.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:49 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het systeem is zo ontworpen dat iedereen er afhankelijk van geworden is.
Tenzij je financieel onafhankelijk bent. Maar zelfs dan ben je nog steeds afhankelijk van het systeem.
Afhankelijkheid creëert een vorm van slavernij.
In de basis hele normale mensen, met een groot gevoel van onrecht.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:53 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dat krijg je dan ook met die autonomen en souvereinen. Wie zijn die mensen toch, en waar hebben ze het over?
RAF waren communisten, autonomen behoren niet tot een politieke stroming. Maar de autonomen bestonden al vóór corona en hoor je eigenlijk niks meer van. Die zitten in een camper in niemandsland ergens tussen Nederland en Duitsland.quote:Op zondag 8 december 2024 00:21 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Mmm.
Werd dat ook niet beweerd over anderen ooit geoormerkt tot terroristen? Ik denk aan RAF.
Ik heb het idee dat de arrestatie bedoeld is om onrust te veroorzaken. Dat mensen gaan praten, overleggen, dat soort dingen.
Dat er met een vergrootglas naar het internet gekeken wordt. Om de groep beter in beeld te krijgen. Lastig, als onderzoek van AIVD aan de basis stond van politie onderzoek. Hopelijk gaan er geen slachtoffers vallen.
Als mensen in wapens handelen, zullen ze er ook iets mee willen, lijkt mij. Dit klinkt als behoorlijk 'niet pluis'.
Nee.. de arrestatie heeft enkel tot doel om de kopstukken binnen deze groep autonomen hard aan te pakken, om de volgelingen te demoraliseren en de organisatie in de kiem te smoren vanuit de angst dat deze groep belastingontwijkers steeds groter en groter wordt. Dit is gewoon strategisch opereren.quote:Op zondag 8 december 2024 00:21 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Mmm.
Ik heb het idee dat de arrestatie bedoeld is om onrust te veroorzaken. Dat mensen gaan praten, overleggen, dat soort dingen.
Als mensen in wapens handelen, zullen ze er ook iets mee willen, lijkt mij. Dit klinkt als behoorlijk 'niet pluis'.
Gaat me niet om politieke denkbeelden, en of dit links-rechts te labelen is, het gaat me om uitingen van extremisme.quote:Op zondag 8 december 2024 00:30 schreef Viesdik het volgende:
[..]
RAF waren communisten, autonomen behoren niet tot een politieke stroming. Maar de autonomen bestonden al vóór corona en hoor je eigenlijk niks meer van. Die zitten in een camper in niemandsland ergens tussen Nederland en Duitsland.
Extremiteit in denkbeelden tot daar aan toe, maar overgaan tot geweld is een brug te ver.quote:Op zondag 8 december 2024 00:38 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Gaat me niet om politieke denkbeelden, en of dit links-rechts te labelen is, het gaat me om uitingen van extremisme.
Extremisme is extremisme, links, rechts, midden, maakt niet uit.
RAF ontstond uit onmachtsgevoel bij jongeren dat denazificatie in West-Duitsland nooit grondig was geweest. Kinderen van SS-ers . Zo bedoelde ik mijn verwijzing naar RAF. Hele gewone mensen die zich vertrapt voelden, en gevoelig bleken extremistische daden uit te voeren.
Ze moeten iets hebben gevonden in communicatiedingetjes, maar wellicht ook groepen die eromheen hangen. Dat blijft nog (even?) onder de pet.
Lastig om vanaf de zijlijn te beoordelen, maar wellicht is de beweging al flink geinfiltreerd. Zowel door onfrisse lieden die wel iets zien in soeverein en autonoom, dat staatsveiligheidsaspecth, als criminaliteit gerelateerde groeperingen die een groeimarkt, dan wel groeimodel zien bij deze groep. We zullen het zien, of deze vorm van terrorisme binnenkort elders het nieuws weet te halen.quote:Op zondag 8 december 2024 00:47 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Extremiteit in denkbeelden tot daar aan toe, maar overgaan tot geweld is een brug te ver.
Ik accepteer de beweging als zodanig, op voorwaarde dat ze daarbij de veiligheid van anderen niet in gevaar brengen.
Dus ja, als ze echt een gevaar vormen voor de samenleving, dan moet er opgetreden worden.
De vraag is echter, of het plaatje ook klopt bij deze groeiende groep autonomen. En of er niet vooral een verkeerd beeld wordt geschept over deze mensen.
Het is geen groep terroristen die met geweld hun zin willen doordrijven. Het is een groep mensen -nogmaals- die met rust gelaten wil worden en geen onderdeel meer willen uitmaken van het systeem.
"Het systeem" is het feit dat je met nog een zooitje andere mensen op deze aardkloot woont, dat je niet in je eentje in je levensonderhoud kunt voorzien, en dat je daarom afspraken moet maken met dat zooitje andere mensen over wie wat doet en hoe je met elkaar omgaat.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:49 schreef Viesdik het volgende:
Het ontbreekt hen aan een alternatief (een plan en een doel). Ja daar ben ik het volledig mee eens. Want als je echt souverein wilt zijn, profiteer je er ook niet van en ga je je best doen om volledig zelfredzaam te zijn c.q. jezelf vogelvrij te verklaren. Dus ook niet meer hoeft te rekenen op de veiligheidsaspecten en overige profiteerbare aspecten binnen het systeem.quote:Op zondag 8 december 2024 00:58 schreef Leshy het volgende:
[..]
"Het systeem" is het feit dat je met nog een zooitje andere mensen op deze aardkloot woont, dat je niet in je eentje in je levensonderhoud kunt voorzien, en dat je daarom afspraken moet maken met dat zooitje andere mensen over wie wat doet en hoe je met elkaar omgaat.
Als je als doel hebt doodslag te plegen dan is het toch met voorbedachte rade en dus moord?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:51 schreef yessie234 het volgende:
Volgens justitie is dat een landelijk opererende radicale groep soevereinen die als doel heeft om terroristische misdrijven als doodslag en moord te plegen.
Dan is er vast gediscussieerd over een doelwit, anders zijn het geen terroristen, toch?quote:Op zondag 8 december 2024 01:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Als je als doel hebt doodslag te plegen dan is het toch met voorbedachte rade en dus moord?
De aivd houdt zich niet bezig met drugs, wapens of prostitutie. Daar is de politie voor. De AIVD houdt zich bezig met de veiligheid van de staat. Deze mensen worden in de gaten gehouden omdat ze de staat willen ondermijnen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:34 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Autonomen hebben vast hun eigen inkomstenbronnen, denk je ook niet?
Drugs, wapens, prostitutie.
Ik anders niet waarom AIVD ze in de gaten hield.
Je lult in ieder geval al net zo slap.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:36 schreef Viesdik het volgende:
Waarom ook niet?
Misschien vond men het verdacht dat er wel érg veel uitkeringstrekkers op een kleine vierkante meter grond woonden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:34 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Autonomen hebben vast hun eigen inkomstenbronnen, denk je ook niet?
Drugs, wapens, prostitutie.
Ik anders niet waarom AIVD ze in de gaten hield.
Midden extremisme? Hoe herken ik dat?quote:Op zondag 8 december 2024 00:38 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Gaat me niet om politieke denkbeelden, en of dit links-rechts te labelen is, het gaat me om uitingen van extremisme.
Extremisme is extremisme, links, rechts, midden, maakt niet uit.
RAF ontstond uit onmachtsgevoel bij jongeren dat denazificatie in West-Duitsland nooit grondig was geweest. Kinderen van SS-ers . Zo bedoelde ik mijn verwijzing naar RAF. Hele gewone mensen die zich vertrapt voelden, en gevoelig bleken extremistische daden uit te voeren.
AIVD en politie moet iets hebben gevonden in communicatiedingetjes, maar wellicht ook groepen die eromheen hangen. Dat blijft nog (even?) onder de pet.
Als je zegt autonoom te zijn, maar je hebt wél een uitkering…quote:
Denk niet dat echte autonomen een uitkering accepteren. Die zijn uitgeschreven overal, ook bij de bank, en dan doen alles in cash.quote:Op zondag 8 december 2024 08:43 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je zegt autonoom te zijn, maar je hebt wél een uitkering…
Om het eufemistisch te zeggen; dan ben je niet echt principieel.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:49 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Tenzij je financieel onafhankelijk bent. Maar zelfs dan ben je nog steeds afhankelijk van het systeem.
Afhankelijkheid creëert een vorm van slavernij.
Complot is een term bedacht door de CIA om vrijdenkers te ridiculiseren en waar mongooltjes als jij dankbaar gebruik van maken. Zegt alleen maar genoeg over dat je niet in staat bent je eigen angsten te overwinnen en een onafhankelijke eigen mening te hebben. 1000% zeker dat je gevaccineerd bent.quote:Op zondag 8 december 2024 11:09 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Alles is een complot. En als het geen complot is zit er toch een complot achter omdat dat echte complot achter het afleidingscomplot verscholen gaat.
En zo iets mag gewoon stemmen...
quote:Op zondag 8 december 2024 12:57 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Complot is een term bedacht door de CIA om vrijdenkers te ridiculiseren en waar mongooltjes als jij dankbaar gebruik van maken. Zegt alleen maar genoeg over dat je niet in staat bent je eigen angsten te overwinnen en een onafhankelijke eigen mening te hebben. 1000% zeker dat je gevaccineerd bent.
Héél interessant.quote:Op zondag 8 december 2024 12:57 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Complot is een term bedacht door de CIA en Elvis op een onbewoond eeeeiheeeeeiland.
ah jij bent dus zo'n zwakbegaafde kneus die denkt dat hij een vrijheidsdenker isquote:Op zondag 8 december 2024 12:57 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Complot is een term bedacht door de CIA om vrijdenkers te ridiculiseren en waar mongooltjes als jij dankbaar gebruik van maken. Zegt alleen maar genoeg over dat je niet in staat bent je eigen angsten te overwinnen en een onafhankelijke eigen mening te hebben. 1000% zeker dat je gevaccineerd bent.
Ik denk het niet, ik ben hetquote:Op zondag 8 december 2024 13:14 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
ah jij bent dus zo'n zwakbegaafde kneus die denkt dat hij een vrijheidsdenker is
Ze willen wel samenleven, maar niet volgens hun regels.quote:Op zondag 8 december 2024 10:50 schreef Nattekat het volgende:
Weet dit groepje idioten dat de enige manier om onafhankelijk te worden van het systeem het opgeven van elke vorm van een samenleving is? Dus lekker de wildernis in.
Al die intellectueel uitgedaagde "kritische denkers" laten zich voor het karretje spannen van ons vijandig gezinde regimes en dragen daarmee in niet geringe mate bij aan de teloorgang van de westerse wereld. Terrorisme schuwt men inmiddels blijkbaar ook al niet meer. Hoog tijd dus om korte metten te maken met deze vijfde colonne.quote:Op zondag 8 december 2024 13:14 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
ah jij bent dus zo'n zwakbegaafde kneus die denkt dat hij een vrijheidsdenker is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |