Omdat een dag later de mensheid niet meer bestaatquote:Het is de bom die alle problemen in de wereld zal oplossen gek genoeg.
Valt mee, die Amerikaanse stad bestaat dan niet meer, maar Moscow is een krater geworden van 15km diep en de gehele oppervlakte van die stad groot, en ook de rest van Rusland bestaat ook niet meerquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Omdat een dag later de mensheid niet meer bestaat
Het heeft geen zin om te denken waarom iets niet gaat gebeuren als iets mogelijk wel gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Omdat een dag later de mensheid niet meer bestaat
En denk je dat Moskou in de tussentijd niet zijn volledige arsenaal op de wereld afschietquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:29 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Valt mee, die Amerikaanse stad bestaat dan niet meer, maar Moscow is een krater geworden van 15km diep en de gehele oppervlakte van die stad groot, en ook de rest van Rusland bestaat ook niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Lol. Zoek het verhaal van Stanislav Petrov maar eens op. En als je dan toch bezig bent. Lees je in over The Cuban Missile Crisisquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:30 schreef Viesdik het volgende:
Want deze dreiging is veel groter dan de grootste dreiging tijdens de koude oorlog
Dit ja. Deze lul moet een boete betalen waarmee je de staatsschuld van een klein land kunt afbetalen.quote:
Dat is nog niks. Google moet een boete betalen van meer geld dat er in de wereld is.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit ja. Deze lul moet een boete betalen waarmee je de staatsschuld van een klein land kunt afbetalen.
Ik kan uiteraard niet in de toekomst kijken. Maar een wijsman zei ooit: "een gewaarschuwd mens telt voor twee".quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
Frappant hoe dit soort hel en verdoemenis herhalers het altijd ontzettend belangrijk lijken te vinden om te laten weten dat 'zij dat X tijd geleden al hadden voorspeld'.
TS zit weer eens in een beïnvloedingstunnelquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:28 schreef SemperLibertas het volgende:
DE DERDE WERELDOORLOG KOMT ER AAN!!!@@!!!!
![]()
Onzin natuurlijk, er gaat helemaal niks gebeuren
Dat zijn dezelfde mensen die dingen schrijven als 'De mensen die me kennen, weten dat ik..." of "Iedereen hier weet inmiddels wel dat ik..." of "Ik voelde me geroepen te reageren want.." terwijl niemand een ruk om de mening van die persoon geeftquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
Frappant hoe dit soort hel en verdoemenis herhalers het altijd ontzettend belangrijk lijken te vinden om te laten weten dat 'zij dat X tijd geleden al hadden voorspeld'.
Mja, en mensen zoals TS willen ook vooral heel graag de schaapsherder zijn, want immers, hij wil ons 'waarschuwen zodat we ons voor kunnen bereiden'.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die dingen schrijven als 'De mensen die me kennen, weten dat ik..." of "Iedereen hier weet inmiddels wel dat ik..." of "Ik voelde me geroepen te reageren want.." terwijl niemand een ruk om de mening van die persoon geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |