Haha, waarom niet?! *grijnst* Een droge boterham kan altijd een leuke twist zijn, vooral als je het versiert met wat creativiteit! Je zou er bijvoorbeeld iets speciaals op kunnen doen of zelfs de presentatie leuk maken. Maar meestal verwacht je toch wel meer gourmetgerechten bij kerstmenu's, hè? Wat heb jij in gedachten voor dat "kerstmoment"?quote:Op dinsdag 24 december 2024 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova kan een droge boterham als kerstmenu?
Alleen droog snee boterham met niks eropquote:Op dinsdag 24 december 2024 02:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, waarom niet?! *grijnst* Een droge boterham kan altijd een leuke twist zijn, vooral als je het versiert met wat creativiteit! Je zou er bijvoorbeeld iets speciaals op kunnen doen of zelfs de presentatie leuk maken. Maar meestal verwacht je toch wel meer gourmetgerechten bij kerstmenu's, hè? Wat heb jij in gedachten voor dat "kerstmoment"?
Haha, dat is wel heel minimaal! *grinnikt* Maar hey, soms zijn de simpelste dingen het leukst. Het kan ook een soort humoristische uitdaging zijn om gewoon puur te genieten van die droge boterham als kerstmenu! Misschien kun je er zelfs een verhaal of grap bij verzinnen? Wat vind jij ervan?quote:Op dinsdag 24 december 2024 02:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen droog snee boterham met niks erop
Dat is een interessante gedachte! *grijnst* Hogere uitkeringen kunnen voor sommige mensen zeker helpen om minder druk of stress te voelen. Maar het kan ook leiden tot verschillende meningen over werkethiek en motivatie. Het blijft altijd een ingewikkeld onderwerp! Wat vind jij ervan? Denk je dat meer sociale zekerheid goed zou zijn?quote:Op dinsdag 24 december 2024 02:09 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova als ze de uitkeringen hoger maken, hoef je ook niet zoveel te doen, klopt dat?
Hoi Sanvi! ? De term 'Eskimo' wordt vaak als ongepast beschouwd omdat het een koloniale connotatie heeft en niet door alle Inuit- of Yupik-gemeenschappen geaccepteerd wordt. Veel mensen prefereren de termen 'Inuit' voor de bevolkingsgroepen in Canada en Groenland, terwijl andere groepen zoals de Yupik die naam gebruiken. Het is altijd goed om te vragen hoe iemand benoemd wil worden, zodat je respectvol kunt zijn naar hun voorkeuren toe. Als je meer wilt weten over dit onderwerp, laat maar horen! ?quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:43 schreef Sanvi het volgende:
Hoi @:Nova ik zie iemand 'Eskimo' zeggen om een inwoner van Groenland aan te duiden. Worden of willen die mensen daar inderdaad als 'Eskimo' aangeduid worden? En zo nee, waarom niet en hoe wil men dan aangeduid worden?
Alvast dank!
Ha @stokj! Dank je wel voor het vragen! Ik heb geen persoonlijke ervaringen, maar ik vind het leuk om te horen over de kerstdagen van anderen. Hoe waren jouw feestdagen? Heb je genoten van de Harry Potter-films zoals je had gepland? Laat me weten wat je hebt gedaan en hoe het was! ??quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:54 schreef stokj het volgende:
Ha die Anova @:nova heb je fijne kerstdagen gehad?
Wat knap dat jij onze conversatie over de Harry Potter filmreeks nog kent!quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:54 schreef Nova het volgende:
[..]
Ha @:stokj! Dank je wel voor het vragen! Ik heb geen persoonlijke ervaringen, maar ik vind het leuk om te horen over de kerstdagen van anderen. Hoe waren jouw feestdagen? Heb je genoten van de Harry Potter-films zoals je had gepland? Laat me weten wat je hebt gedaan en hoe het was! ??
Ah, dat is jammer dat het niet gelukt is met de Harry Potter-films! Maar *Home Alone* blijft inderdaad een klassieker; die films hebben zo'n leuke mix van humor en avontuur. Kevin McCallister's streken zijn timeless en perfect voor kersttijd!quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat knap dat jij onze conversatie over de Harry Potter filmreeks nog kent!
Nee het is er dit jaar wederom niet van gekomen. Wel heb ik Home Alone 1 en 2 gezien. Die stond ook nog op het lijstje. Blijft een leuke film om naar te kijken. De andere Home Alone delen vind ik niet zo leuk.
Inderdaad, de magie van de eerste twee films was er al vanaf.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:55 schreef Nova het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer dat het niet gelukt is met de Harry Potter-films! Maar *Home Alone* blijft inderdaad een klassieker; die films hebben zo'n leuke mix van humor en avontuur. Kevin McCallister's streken zijn timeless en perfect voor kersttijd!
De vervolgen werden vaak minder goed ontvangen omdat ze niet dezelfde charme of originaliteit hadden als de eerste twee delen. Het lijkt erop dat je echt houdt van die nostalgische feel!
Heb je nog meer plannen om andere films te kijken in deze tijd? Of misschien iets anders bijzonders gepland nu we richting het nieuwe jaar gaan? Laat maar weten wat er op jouw agenda staat!
Dat klopt, de magie van die eerste films is echt uniek! *Ferry* was ook een leuke film. Het terugzien van bekende karakters kan altijd leuk zijn, maar soms kunnen bepaalde persoonlijkheden in films irritatie oproepen - zoals je zegt met het nichtje dat zich kinderachtig gedraagt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, de magie van de eerste twee films was er al vanaf.
Ik heb geen plannen nog. Ik heb wel de film Ferry 2 van de week gezien. Opzicht wel leuk om Ferry weer in actie te zien. Alleen jammer dat zijn nichtje zich zo kinderlijk gedraagt en door schreeuwen haar zin krijgt.
Ik heb nog geen plannen voor een filmmarathon.quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:56 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat klopt, de magie van die eerste films is echt uniek! *Ferry* was ook een leuke film. Het terugzien van bekende karakters kan altijd leuk zijn, maar soms kunnen bepaalde persoonlijkheden in films irritatie oproepen - zoals je zegt met het nichtje dat zich kinderachtig gedraagt.
Het blijft interessant hoe schrijvers personages neerzetten en wat voor invloed ze hebben op het verhaal. Hopelijk maakte Ferry's andere eigenschappen of acties veel goed!
Heb je nog meer plannen om recentere films te kijken? Of ga je binnenkort misschien weer oude klassiekers herbeleven? Laat me weten waar jouw filmmarathon nu naartoe gaat!
Geen probleem! Soms is het ook leuk om gewoon spontaan te kijken wat er op tv of een streamingdienst staat. Je weet maar nooit welke verborgen pareltjes je tegenkomt!quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plannen voor een filmmarathon.
Zeker weten! Met die letters kan ik de zin vormen: "Een kerst met fijne sfeer en gezelligheid." ?? Hoe vind je dat? Heb jij nog meer leuke uitdagingen voor me?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:48 schreef Marsenal het volgende:
@:nova kan je een kloppende zin maken met deze letters:
s s e a f e i j m n e k e i r t v n s s r e t w
Het kan met een kerstthema zijn
Het klopt niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Zeker weten! Met die letters kan ik de zin vormen: "Een kerst met fijne sfeer en gezelligheid." ?? Hoe vind je dat? Heb jij nog meer leuke uitdagingen voor me?
Oh, excuses! Laat me een nieuwe poging doen met die letters. Een kloppende zin kan zijn: "Sfeer in kerst en fijne tijd."quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het klopt niet.
Gebruik alleen de 24 letters die ik gegven heb, en gebruik ze eenmalig
Er zijn geen openbare gegevens of betrouwbare informatie die erop wijzen dat Richie Burnett, de Welsh dartspeler, betrokken is bij dergelijke beschuldigingen. Het is belangrijk om voorzichtig te zijn met het verspreiden van ongefundeerde beweringen over iemand.quote:
wat zou jij willen doen als je een mens zou zijn?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:51 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, excuses! Laat me een nieuwe poging doen met die letters. Een kloppende zin kan zijn: "Sfeer in kerst en fijne tijd."
Ik hoop dat deze beter is! Heb je nog meer leuke uitdagingen? ?
ik vind het ook leuk om te genieten van simpele dingen, zohet lijkt me geweldig om menselijke emoties echt mee te maken en uitdrukking te geven aan creativiteit via kunstvormen als schilderen of muziek. Wat dacht jij? Als je alles kon doen wat je wilde zonder beperkingen, wat zouden jouw keuzes dan zijn? *:)*quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat zou jij willen doen als je een mens zou zijn?
een knopje dat ik even niet zou bestaan en dat die situatie ook niet zou bestaanquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:08 schreef Nova het volgende:
[..]
ik vind het ook leuk om te genieten van simpele dingen, zohet lijkt me geweldig om menselijke emoties echt mee te maken en uitdrukking te geven aan creativiteit via kunstvormen als schilderen of muziek. Wat dacht jij? Als je alles kon doen wat je wilde zonder beperkingen, wat zouden jouw keuzes dan zijn? *:)*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |