hahaquote:
He hequote:
Whehe neuh, minder agressief spul. Ja ik neem aan dat het wel met allerlei oplosmiddelen zou kunnen, maar toen ik onderwijsassistent was, had ik een paar potten chemicaliën in mijn handen waarvan de docent niet wist wat voor proefjes je er mee kon doen, en er lag nog een enorme lading piepschuim in de berging wat allemaal afgevoerd moest worden.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dezelfde waar je ook mannen in kan oplossen?
Hé héquote:
Ja maar ja, dan moet ik weer een andere reden zoeken om mezelf in slaap te huilenquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dan nog moet je niet gebolkt worden!
Ojaa? Dan mag hetquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja maar ik geef veel liefde terug hoor
Denk maar aan alles wat zo duur is geworden, ga je vanzelf jankenquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar ja, dan moet ik weer een andere reden zoeken om mezelf in slaap te huilen
Denk gewoon aan mijquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar ja, dan moet ik weer een andere reden zoeken om mezelf in slaap te huilen
Ben jij om te janken dan?quote:
Heeft AardappelSchotel een harige reetquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
....maar dan met een harige reet!
Ik zie jou nu voor me als één of andere professor die allerlei rare proeven aan het doen is in z'n kelderquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe neuh, minder agressief spul. Ja ik neem aan dat het wel met allerlei oplosmiddelen zou kunnen, maar toen ik onderwijsassistent was, had ik een paar potten chemicaliën in mijn handen waarvan de docent niet wist wat voor proefjes je er mee kon doen, en er lag nog een enorme lading piepschuim in de berging wat allemaal afgevoerd moest worden.
Ik googlede ff wat voor spul piepschuim kon oplossen (leuk als experimentje in de klas, als er geen giftige dampen bij vrij zouden komen), en toevallig konden die potten met chemicaliën daarvoor gebruikt worden die ik had gevonden!Helaas was het spul in die potten helemaal opgedroogd en zat het als rubberachtig geheel vast in de pot.
Kon je weer met andere chemische stofjes oplossen, maar dat was allemaal bij elkaar weer veel te omslachtig!
Daarbij had ik geen idee hoe snel die zooi piepschuim zou oplossen; als er uren overheen zouden gaan is het natuurlijk geen experiment die je in een les kunt uitvoeren.
Pff, praat me er niet van. Moet zodadelijk naar Nijmegen met de trein, das ook al 30 euro retourtje.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk maar aan alles wat zo duur is geworden, ga je vanzelf janken
Tenzij hij het recentelijk heeft laten waxen...?quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft AardappelSchotel een harige reet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |