https://www.globalsources.com/product/air-purifier_1196200005f.htmquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:28 schreef michiel_merk het volgende:
wij hebben sinds een aantal maanden 1 van MiRi EasyBreath prima ding zuivert de lucht goed, wel 1 x in de halfjaar de koolstoffilter vervangen. past ook nog eens mooi in het interieur
[ afbeelding ]
Mwah dat ziet er niet erg koosjer uit...quote:
Mensen met een pollenallergie oid zetten dan ook echt hun slaapkamerraam 's nachts niet open.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:46 schreef Farenji het volgende:
Een luchtreiniger heeft vooral nut als je weinig/nooit ventileert. Want als je regelmatig ventileert komt er zoveel zooi van buiten naar binnen, daar kan zo'n klein filtertje bijna niks tegen doen.
Die scores moet je natuurlijk met een korreltje zout nemen, want die website wil ook geld verdienen met zijn affiliate links.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Mwah dat ziet er niet erg koosjer uit...Die scores...
Wat we daar zeker weten: ALS ie bij Amazon verkrijgbaar is dan heb je de 9 al te pakken.
Die "smokebox" test werkt vermoedelijk andersom: de reiniger staat in een kast waar rook ingeblazen wordt. Dit wordt opgenomen en vervolgens in omgekeerde volgorde afgespeeld. Net echt.![]()
G4 of F7.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:36 schreef Jeo_Boden het volgende:
Wat voor filters worden er gebruikt in WTW-installaties. Om de aangezogen lucht van buitenaf te filteren. Wat zit er in die filters?
Ja. Ik heb ze in mijn ikea zitten en de lucht ruikt een stuk zuiverder. Kookluchten bleven hier altijd lang hangen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:39 schreef WheatWaffles het volgende:
Zou het helpen om actieve-koolstof materiaal in roosters te plaatsen. Van datzelfde materiaal die je in wasemkappen doet. Zou dit cigaretten of barbecue luchtjes van buitenaf tegenhouden?
Ik heb wat van dat materiaal maar het is erg dun. Nog geen 2mm dik. Hoe kan dit nu effectief filteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |