Nee, het waren Sovjet-republieken binnen de USSR.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Jawel, onder Sovjet bewind
Maar boeit verder niet voor dit topic
Zoals op 7 oktober?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:25 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oh sorry... Doodgeschoten, gemarteld, uitgehongerd of gebombardeerd
Heeft de niet-Joodse bevolking evenveel recht op zelfbeschikking als de Joodse bevolking?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hebben alleen joden stemrecht in Israël?
Ach gut...quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Of Israel stopt met zijn apartheidsregime en wordt een fatsoenlijke democratie
Een populistische woke mening waar niemand wat aan heeft.quote:
Graag wat specifieker dan. Heb je het oa ook over de bezette gebieden waar Joden wel en Palestijnen geen stemrecht hebben? Of over het originele Israël waar 1,6 miljoen Palestijnen op 3% van het grondgebied woont en waar Israël er voor zorgt dat ze altijd slechts een onbeduidende minderheid zal blijven zodat Israël de schijn van een democratie kan ophouden?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geef eens antwoord. Simpel ja of nee voldoet.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Graag wat specifieker dan. Heb je het oa ook over de bezette gebieden waar Joden wel en Palestijnen geen stemrecht hebben? Of over het originele Israël waar 1,6 miljoen Palestijnen op 3% van het grondgebied woont en waar Israël er voor zorgt dat ze altijd slechts een onbeduidende minderheid zal blijven zodat Israël de schijn van een democratie kan ophouden?
Hamas moet kapot.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat Hamas kut is ontkent niemand. Maar een halve bevolkingsgroep uitroeien om Hamas te vernietigen werkt averechts en zal Hamas alleen maar sterker maken
Wat er vooral niet klopt is die tenenkrommende selectieve verontwaardiging.quote:
Ik heb het over Israëli's. Mensen met een Israëlisch paspoort dus.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Graag wat specifieker dan. Heb je het oa ook over de bezette gebieden waar Joden wel en Palestijnen geen stemrecht hebben? Of over het originele Israël waar 1,6 miljoen Palestijnen op 3% van het grondgebied woont en waar Israël er voor zorgt dat ze altijd slechts een onbeduidende minderheid zal blijven zodat Israël de schijn van een democratie kan ophouden?
Ik ben niet verontwaardigd. En al helemaal niet selectief. En als je weer gaat beginnen over hoe erg moslimlanden zijn dan ben je vrij om een apart topic te openen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat er vooral niet klopt is die tenenkrommende selectieve verontwaardiging.
Dus je bent het met me eens dat Palestijnen in bezette gebieden apart worden behandeld?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik heb het over Israëli's. Mensen met een Israëlisch paspoort dus.
Hebben van die mensen alleen joden stemrecht?
waar jij zult schitteren door afwezigheid.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik ben niet verontwaardigd. En al helemaal niet selectief. En als je weer gaat beginnen over hoe erg moslimlanden zijn dan ben je vrij om een apart topic te openen.
neuh, maar ik denk dat het een kort topic zal zijn omdat de meesten het er daar wel over eens zijnquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waar jij zult schitteren door afwezigheid.
Rustig Ettoquote:het is niet in Israël waar homo's ter dood veroordeeld worden, waar vrouwen hersendood geslagen worden als ze 'religieuze instructie' niet serieus nemen, waar je kapot gestenigd wordt vanwege 'afvalligheid'.
Maar dat soort zaken interesseren onze woke strijders niet. Teveel kleur, waardoor het allemaal wat te 'racistisch' wordt... laten we daarom een veilig target als het niet-islamitische, niet-kleurige Israël hebben om de schijn van 'zorgen omtrent mensenrechten in het M.O.' hoog te houden.
Lafbekken, dat zijn jullie.
Vervelend, niet, wanneer die 'progressieve' spagaat weer eens duidelijk wordt.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:49 schreef devlinmr het volgende:
[..]
neuh, maar ik denk dat het een kort topic zal zijn omdat de meesten het er daar wel over eens zijn
[..]
Rustig Etto
Hebben die Israëlische paspoorten?quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:40 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dus je bent het met me eens dat Palestijnen in bezette gebieden apart worden behandeld?
Litouwen, Letland en Estland bestonden ook niet als land tussen 1944-1991.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Geen doelpalen verschuiven. We hadden het over het niet meer bestaan van het land.
ik kan prima leven met mijn mening dat beide besturen kut zijnquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vervelend, niet, wanneer die 'progressieve' spagaat weer eens duidelijk wordt.
Nee, net zomin als dat ik de straat op ga tegen de regering van Israëlquote:Ga je nog de straat op om te 'eisen' dat Saudi Arabië of Afghanistan democratieën worden?
Waar zou het als homo, vrouw of andersdenkende beter toeven zijn? Isräel of Saudi-Arabië?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:00 schreef devlinmr het volgende:
[..]
ik kan prima leven met mijn mening dat beide besturen kut zijn
[..]
Nee, net zomin als dat ik de straat op ga tegen de regering van Israël
voor de hele wereld behalve de ussr wel. En zelfs binnen de USSR bestonden zequote:Op vrijdag 6 december 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Litouwen, Letland en Estland bestonden ook niet als land tussen 1944-1991.
Prima, maar bestond Polen nog?quote:Polen verloor haar oostelijke kresy en werd opgezadeld met communisten, net als Tsjecho-Slowakije, Hongarije en Roemenië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |