SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Haha, nu opeens "Cold Weather Today". Beetje schizofreen dat-ie opeens op Engels is overgegaan.quote:
Apart.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, nu opeens "Cold Weather Today". Beetje schizofreen dat-ie opeens op Engels is overgegaan.
Wat is je favoriete kerstlied?quote:Op donderdag 21 november 2024 11:00 schreef kwiwi het volgende:
O ja kan wel alvast m'n kerstmis spotify list aanzwengelen
Nee is 1 cm sneeuw in virtual reality. Helaas pindakaas dusquote:Op donderdag 21 november 2024 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
1 centimeter sneeuw vr
Is dat "vr" vrijdag?
Ja maar als ik dat uitzet komt die weermelding ook niet terug.quote:
Oeh, maar ik heb niet zo'n bril.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is 1 cm sneeuw in virtual reality. Helaas pindakaas dus
Lijkt het jou leuk om op zo'n jacht te zitten zoals met Below Deck? Denk misschien als gast wel maar ik zou het na twee dagen wel weer zat zijn denk ik.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh, maar ik heb niet zo'n bril.
Ik denk dat ik na twee dagen ook wel weer gehad zou hebben. Ik zou me gaan vervelen op zo'n boot, denk ik.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt het jou leuk om op zo'n jacht te zitten zoals met Below Deck? Denk misschien als gast wel maar ik zou het na twee dagen wel weer zat zijn denk ik.
Je kan wel ergens voorkeuren aangeven voor wat je wilt zien, maar dat heb ik ook niet goed aan het werk gekregen.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat uitzet komt die weermelding ook niet terug.
Ohquote:Op donderdag 21 november 2024 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kan wel ergens voorkeuren aangeven voor wat je wilt zien, maar dat heb ik ook niet goed aan het werk gekregen.
Ja dit.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na twee dagen ook wel weer gehad zou hebben. Ik zou me gaan vervelen op zo'n boot, denk ik.
Hier 2C Deels zonnigquote:Op donderdag 21 november 2024 11:07 schreef Recce het volgende:
"Meestal zonnig!"We zijn weer terug bij Nederlands en het klinkt ook optimistischer. Eigenlijk moet je dat kunnen liken dan.
En het valt mij op dat ik de inrichting vaak helemaal niet zo heel mooi vindt bij die boten.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken 1 poot. @:dud0r @:Wereldgozer
voor als je echt niet meer weet wat je met je geld moet doenquote:Op donderdag 21 november 2024 11:18 schreef Ama het volgende:
Crypto-investeerder koopt ducttape-banaan voor 6,2 miljoen dollar - https://nos.nl/l/2545338
quote:Op donderdag 21 november 2024 11:18 schreef Ama het volgende:
Crypto-investeerder koopt ducttape-banaan voor 6,2 miljoen dollar - https://nos.nl/l/2545338
Ik heb iets verkeerd gedaan.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor als je echt niet meer weet wat je met je geld moet doen
Voor dat geld kreeg de koper een banaan, een rol ducttape, instructies om het object in elkaar te zetten en een echtheidscertificaat
Als onderdeel van de "unieke artistieke ervaring" is Sun van plan de banaan een dezer dagen op te eten.
Je hebt natuurlijk ook maar een beperkte ruimte op zo'n boot.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
En het valt mij op dat ik de inrichting vaak helemaal niet zo heel mooi vindt bij die boten.
geen crypto gekocht toen het nog een cent was ipv 90.000 per bitcoinquote:
Pff ja ik zou als crew wel helemaal leip worden van die kleine hokjes waar ze slapen.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook maar een beperkte ruimte op zo'n boot.
ook mooi dat zo'n mensen dan denken: ik geef 6 miljoen uit aan een banaan en een rol ducttape, ipv iets te doen om minder bedeelden te helpenquote:Op donderdag 21 november 2024 11:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]verdomme je zou maar zo rijk zijn
Meestal worden mensen uiteindelijk nog rijker van dit soort grappen. Via welke omweg dat hier is, weet ik niet.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook mooi dat zo'n mensen dan denken: ik geef 6 miljoen uit aan een banaan en een rol ducttape, ipv iets te doen om minder bedeelden te helpen
quote:Op donderdag 21 november 2024 11:25 schreef kwiwi het volgende:
Aarrrghh.. had nog kip over van gisteren, laat ik net het hele bord op de grond vallen
RIP bordquote:Op donderdag 21 november 2024 11:25 schreef kwiwi het volgende:
Aarrrghh.. had nog kip over van gisteren, laat ik net het hele bord op de grond vallen
Oh zondequote:Op donderdag 21 november 2024 11:25 schreef kwiwi het volgende:
Echt he.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff ja ik zou als crew wel helemaal leip worden van die kleine hokjes waar ze slapen.
quote:Op donderdag 21 november 2024 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook mooi dat zo'n mensen dan denken: ik geef 6 miljoen uit aan een banaan en een rol ducttape, ipv iets te doen om minder bedeelden te helpen
Meestal gaan ze je dan trickle-down economics uitleggenquote:Op donderdag 21 november 2024 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ligt al in de vuilnisbakquote:Op donderdag 21 november 2024 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]Ga je het buiten neerleggen voor de wolven?
ik zou waarschijnlijk wel hetzelfde doen jaquote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou waarschijnlijk wel hetzelfde doen ja
dat heeft mn baas ook een geprobeerd: "als het goed gaat met het bedrijf, gaat het ook goed met jullie allemaal"quote:Op donderdag 21 november 2024 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meestal gaan ze je dan trickle-down economics uitleggen
nee, ik denk niet dat iemand van ons kan bevatten hoe het is om zo veel geld te hebbenquote:Op donderdag 21 november 2024 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik heb echt geen idee wat ik zou doen
quote:Op donderdag 21 november 2024 11:44 schreef gianni61 het volgende:
nu een lekker warm stukje kip zou wel lekker zijn
Ja, eensquote:Op donderdag 21 november 2024 11:44 schreef gianni61 het volgende:
een broodje hete kipquote:
Dubbel erg omdat je net nog dacht kip te krijgen.quote:
quote:
Hoiquote:
O ja kan ook wel weer eens brood bakken. Deed ik eerst heel vaak en is er op een gegeven moment bij ingeschoten en niet meer teruggekomen.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:48 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog even wachten met lunchen, mijn brood is nog aan het bakken
normaal zou ik eerst nog gaan wandelen, maar moet nog naar een afspraak na de lunchquote:Op donderdag 21 november 2024 11:48 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog even wachten met lunchen, mijn brood is nog aan het bakken
Vers broodquote:Op donderdag 21 november 2024 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja kan ook wel weer eens brood bakken. Deed ik eerst heel vaak en is er op een gegeven moment bij ingeschoten en niet meer teruggekomen.
Speltbrood met zaden enzulks erdoorquote:
Ik meestal ook hoor. Alleen in het weekend wilde ik er nog wel eens eentje in de oven bakken. Of een brood dat ik bakte om weg te geven, dat ziet er ook wat beter uit als het in de oven gemaakt isquote:Op donderdag 21 november 2024 11:52 schreef essnhills het volgende:
Maar wel de luie manier, bakbroodmachine
Ja dit is gewoon voor mezelfquote:Op donderdag 21 november 2024 11:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik meestal ook hoor. Alleen in het weekend wilde ik er nog wel eens eentje in de oven bakken. Of een brood dat ik bakte om weg te geven, dat ziet er ook wat beter uit als het in de oven gemaakt is
Krijg spontaan zin in gegrilde kip.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:44 schreef gianni61 het volgende:
Je gaat er spontaan raar van typen.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:02 schreef gianni61 het volgende:
een bakje kwaRk (met een r: KWARK) is toch minder lekker als je zin hebt ik chicken wings
Dat zijn de trauma's.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Je gaat er spontaan raar van typen.
Uitgeven aan de mensen die mij lief zijnquote:Op donderdag 21 november 2024 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik heb echt geen idee wat ik zou doen
De tRauma's van een kwakje als lunchquote:
Zou je, als je zó rijk bent, dat bekend maken bij je vrienden?quote:Op donderdag 21 november 2024 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
Uitgeven aan de mensen die mij lief zijn
Ik had een aantal jaar geleden een mooie meevaller en daar reageerde ook niet iedereen even positief op, dus ik hou het maar voor me.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou je, als je zó rijk bent, dat bekend maken bij je vrienden?
Ik denk ik niet, gewoon voor het geval dat mis zou gaan ofzo![]()
Ik zou wel veel leuke dingen samen willen doen, making memories dit dat
Lolnee.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou wel veel leuke dingen samen willen doen, making memories dit dat
We hebben fietsenmakers in dienstquote:Op donderdag 21 november 2024 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaah. maar dan zit je er nog mee op de weg terug
Dat zou ik echt maar een handjevol mensen vertellen. De rest ziet de signalen wel.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou wel veel leuke dingen samen willen doen, making memories dit dat![]()
Grote kattentoren op zolder.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolnee.
Er zullen wel aanwijzingen komen. Meer uitjes, wat vaker leukigheden waarvan ik weet dat ze het waarderen ineens verhuizen en een shiny auto voor de deur
Ook met geld ben ik allergisch voor katten.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grote kattentoren op zolder.
Mijn ouders hebben jaren geleden een aardige prijs gepakt in de loterij.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een aantal jaar geleden een mooie meevaller en daar reageerde ook niet iedereen even positief op, dus ik hou het maar voor me.
Daarom lijkt het me ook echt kut als je op TV komt omdat je een grote prijs hebt gewonnen.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben jaren geleden een aardige prijs gepakt in de loterij.
Dan voelen mensen alsof ze ergens aanspraak op maken en van anderen krijg je hele zielige verhalen te horen waarom ze geholpen moeten worden. Heel naar.
Heb je meteen je achter- achter -achternichtjes voor de deur staan.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me ook echt kut als je op TV komt omdat je een grote prijs hebt gewonnen.
Iedereen is ineens je beste vriend.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je meteen je achter- achter -achternichtjes voor de deur staan.
Heb nog nooit echt een meevaller gehad dus weet eigenlijk niet hoe vrienden zouden reageren. Maar geld doet rare dingen met mensen.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een aantal jaar geleden een mooie meevaller en daar reageerde ook niet iedereen even positief op, dus ik hou het maar voor me.
Ik zou daar niet aan meedoen.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me ook echt kut als je op TV komt omdat je een grote prijs hebt gewonnen.
Ik ook. Daarom heb ik anti-allergie katten.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook met geld ben ik allergisch voor katten.
Ik kreeg van een persoon een beetje een zielig verhaal dat hij zelf zo hard werkte en hem altijd alles tegenzat. Hij was zelf de mist ingegaan met z'n hypotheek dus ik stond ook niet stuiterend bij hem voor de deur toen ik het vertelde, maar vond wel dat ik m'n uitgavepatroon toen op vakantie een beetje moest verklarenquote:Op donderdag 21 november 2024 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Dan voelen mensen alsof ze ergens aanspraak op maken en van anderen krijg je hele zielige verhalen te horen waarom ze geholpen moeten worden. Heel naar.
Dat is echt jammerquote:Op donderdag 21 november 2024 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 november 2024 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolnee.
Er zullen wel aanwijzingen komen. Meer uitjes, wat vaker leukigheden waarvan ik weet dat ze het waarderen ineens verhuizen en een shiny auto voor de deur
Wait, jouw sociale kringen bestaan uit meer mensen dan 'een handjevol'. Insane!!quote:Op donderdag 21 november 2024 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou ik echt maar een handjevol mensen vertellen. De rest ziet de signalen wel.
Ja, mensen meenemen op reis naar hun droombestemming en meer van dat
Ook daar ben ik allergisch voor. Dat anti-allergie werkt alleen als je reageert op een bepaald enzym in het speeksel.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik anti-allergie katten.
Mja, dat hele 'jij hebt zoveel geld en ik vind dat je daar wel wat van kunt delen' zie je op iedere schaal eigenlijk wel terug.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
"Daarom betaal ik belastingen, joe".quote:Op donderdag 21 november 2024 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, dat hele 'jij hebt zoveel geld en ik vind dat je daar wel wat van kunt delen' zie je op iedere schaal eigenlijk wel terug.
Je mag van alles vinden, maar is niet jouw geld dus ehmmm ja succes ermee he joejoe
en allergisch bent voor haren ipv huidschilfersquote:Op donderdag 21 november 2024 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook daar ben ik allergisch voor. Dat anti-allergie werkt alleen als je reageert op een bepaald enzym in het speeksel.
Wat een egoïstisch mensquote:Op donderdag 21 november 2024 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg van een persoon een beetje een zielig verhaal dat hij zelf zo hard werkte en hem altijd alles tegenzat. Hij was zelf de mist ingegaan met z'n hypotheek dus ik stond ook niet stuiterend bij hem voor de deur toen ik het vertelde, maar vond wel dat ik m'n uitgavepatroon toen op vakantie een beetje moest verklarenHij was totaal niet blij voor me, had niets van 'wauw wat goed van je', maar zei 'o dan had je dit en dit ook voor mij kunnen betalen' en zulke dingen.
'maar je kan toch weeeeeeel ....'quote:Op donderdag 21 november 2024 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Daarom betaal ik belastingen, joe".
quote:Op donderdag 21 november 2024 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg van een persoon een beetje een zielig verhaal dat hij zelf zo hard werkte en hem altijd alles tegenzat. Hij was zelf de mist ingegaan met z'n hypotheek dus ik stond ook niet stuiterend bij hem voor de deur toen ik het vertelde, maar vond wel dat ik m'n uitgavepatroon toen op vakantie een beetje moest verklarenHij was totaal niet blij voor me, had niets van 'wauw wat goed van je', maar zei
'o dan had je dit en dit ook voor mij kunnen betalen' en zulke dingen.
Naja, ik reageer dus wel op huidschilfers, maar daar valt ook gewoon niets aan te doen.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en allergisch bent voor haren ipv huidschilfers
Ik weet ook niet of hij het als grapje bedoelde, want verder was hij bloedserieusquote:Op donderdag 21 november 2024 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi had een paar van zulke vrienden uit Duitsland. Toen hij in Zwitserland ging werken vonden ze ineens dat hij wel meer kon betalen en vaker trakteren dan hen. Needless to say, zijn geen vrienden meer.
Na z'n eigen fout ookquote:Op donderdag 21 november 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of hij het als grapje bedoelde, want verder was hij bloedserieus
Hij had een foutje gemaakt met het boeken en toen moesten we dus omboeken en had hij aangeboden de helft te betalen, en ik zei al dat dat niet hoefde. Na dat nieuws had hij zoiets van 'o dan kon je dus alles betalen en voor mij ook'.
Nee.
Spijtig.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook daar ben ik allergisch voor. Dat anti-allergie werkt alleen als je reageert op een bepaald enzym in het speeksel.
Ja ik heb best wel een aardige cirkel en dat moet je koesterenquote:Op donderdag 21 november 2024 12:43 schreef Crack_ het volgende:
Wait, jouw sociale kringen bestaan uit meer mensen dan 'een handjevol'. Insane!!
Oh wow, zo ver dacht ik geen eens![]()
wat lief. Heb je meer vrienden nodig en ga je binnenkort de loterij winnen oid? Ik stel mij beschikbaar
Ik snap echt niet waar mensen het lef vandaan halen om even andermans geld uit te geven.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of hij het als grapje bedoelde, want verder was hij bloedserieus
Hij had een foutje gemaakt met het boeken en toen moesten we dus omboeken en had hij aangeboden de helft te betalen, en ik zei al dat dat niet hoefde. Na dat nieuws had hij zoiets van 'o dan kon je dus alles betalen en voor mij ook'.
Nee.
...smooth?quote:Op donderdag 21 november 2024 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik heb best wel een aardige cirkel en dat moet je koesteren
Elke dag komt die winst een stukje dichterbij dus grijp je kans nu het nog kan
Oh wauw...quote:Op donderdag 21 november 2024 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg van een persoon een beetje een zielig verhaal dat hij zelf zo hard werkte en hem altijd alles tegenzat. Hij was zelf de mist ingegaan met z'n hypotheek dus ik stond ook niet stuiterend bij hem voor de deur toen ik het vertelde, maar vond wel dat ik m'n uitgavepatroon toen op vakantie een beetje moest verklarenHij was totaal niet blij voor me, had niets van 'wauw wat goed van je', maar zei 'o dan had je dit en dit ook voor mij kunnen betalen' en zulke dingen.
"Als jij ons niet op extra kosten had gejaagd dan had ik je zelfs nog een keertje mee uit eten genomen"quote:Op donderdag 21 november 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee.
Hij vond het echt heel lullig, dus ik had al gezegd gewoon voor mezelf te betalen.quote:
Zo jammer, en beestjes zonder huid wordt hem nietquote:Op donderdag 21 november 2024 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik reageer dus wel op huidschilfers, maar daar valt ook gewoon niets aan te doen.
Zeker, dat is pas rijkdomquote:Op donderdag 21 november 2024 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik heb best wel een aardige cirkel en dat moet je koesteren
Elke dag komt die winst een stukje dichterbij dus grijp je kans nu het nog kan
Hmm niet echt eigenlijk, heb vrienden die sparen en vrienden die dat niet doen (want werken liever minder). Maar ook vrienden die niet sparen omdat ze (naar mijn mening) geld aan onzinnige dingen uitgeven en dan gaan zeuren dat het leven zo duur isquote:Op donderdag 21 november 2024 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Maar heb je uiteindelijk ook niet vaak vrienden die een beetje hetzelfde over geld denken als jij? Ik zelf wel. Ook mensen die gewoon doen wat ze leuk vinden maar nog steeds wel een beetje opletten wat ze uitgeven. Sommigen hebben behoorlijk wat geld, maar ze lopen er niet mee te koop. Denk ook niet dat die vrienden nou ineens anders zouden gaan doen als ik de loterij zou winnen.
Misschien scheelt het ook als je zelf genoeg hebt om van rond te komen en doen wat je wil. Hoewel, sommige mensen zijn altijd jaloers en willen altijd meer.
In de lente ergens weer dus?quote:Op donderdag 21 november 2024 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Zeker, dat is pas rijkdom![]()
Nou wie weet, als ik weer ooit in de opbouwende fase kom bij mn sociale leven
Omdat ik me daar aan zou ergeren zouden dat dus geen vrienden van me zijnquote:Op donderdag 21 november 2024 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm niet echt eigenlijk, heb vrienden die sparen en vrienden die dat niet doen (want werken liever minder). Maar ook vrienden die niet sparen omdat ze (naar mijn mening) geld aan onzinnige dingen uitgeven en dan gaan zeuren dat het leven zo duur is.
Denk het, hoop hetquote:
Ze hebben andere leuke eigenschappen waardoor we vrienden zijn en dit onderwerp hebben we het niet over, want dat is inderdaad geen matchquote:Op donderdag 21 november 2024 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ik me daar aan zou ergeren zouden dat dus geen vrienden van me zijnMisschien kennissen, maar daar houdt het dan wel mee op.
Aanvulling: en dat kan ook niet iedereen hoor. Heb ook wel een vriendin gehad die vond dat ik het met haar eens moest zijn en 'achter haar moest staan'. Ja echt heel leuk maar zo werkt dat bij mij niet, ik voel me dan echt in een hoekje gedrukt.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het, hoop het
[..]
Ze hebben andere leuke eigenschappen waardoor we vrienden zijn en dit onderwerp hebben we het niet over, want dat is inderdaad geen match
Mweh, varieert sterk. Geld komt eigenlijk niet zo vaak ter sprake ook.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Maar heb je uiteindelijk ook niet vaak vrienden die een beetje hetzelfde over geld denken als jij? Ik zelf wel. Ook mensen die gewoon doen wat ze leuk vinden maar nog steeds wel een beetje opletten wat ze uitgeven. Sommigen hebben behoorlijk wat geld, maar ze lopen er niet mee te koop. Denk ook niet dat die vrienden nou ineens anders zouden gaan doen als ik de loterij zou winnen.
Misschien scheelt het ook als je zelf genoeg hebt om van rond te komen en doen wat je wil. Hoewel, sommige mensen zijn altijd jaloers en willen altijd meer.
Ehm wat. Dat lijkt me op zich een vrij makkelijk begrip, wat een mallerd.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Geld is sowieso geen gezellig onderwerp onder vrienden eigenlijk![]()
Ik probeer iemand ook al een tijdje uit te leggen dat je ergens wel het geld voor kunt hebben, maar dat je het er niet voor over hebt. Gaat er niet in.
Mallerdquote:Op donderdag 21 november 2024 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehm wat. Dat lijkt me op zich een vrij makkelijk begrip, wat een mallerd.
Hoe heb je dit opgelost? Ik zou dan misschien toch gaan splitten, ga je beide nog met een oke gevoel naar huisquote:Op donderdag 21 november 2024 13:05 schreef rival het volgende:
Ik heb eerder een discussie waarin we beide volhouden dat de ander vorige keer heeft betaald dan andersom.
Ik ga daar goed op, voelt verbonden
Da's veel fijner ja.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:05 schreef rival het volgende:
Ik heb eerder een discussie waarin we beide volhouden dat de ander vorige keer heeft betaald dan andersom.
Ja denk dat dat een beetje vanzelf gaat dan, zo is dat hier ook gegaan.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, varieert sterk. Geld komt eigenlijk niet zo vaak ter sprake ook.
Maar daardoor dus ook eigenlijk nooit echt gezeik over geld, in dat opzicht heb ik wel vergelijkbare lui om me heen verzameld blijkbaar.
Maar geld wat je niet hebt niet uitgeven is moeilijk.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ook iemand gehad die vrij lastminute had besloten op onbetaald verlof te gaan en toen enorm gierig werd en echt elke cent bijhield van wat we uitgaven ergens. 'Ja maar ik krijg zo niet doorbetaald als ik met vakantie ben!'
Ja preaching to the choir, eerst sparen, dan reizen. Tering.
O ja dit heb ik ook vaakquote:Op donderdag 21 november 2024 13:05 schreef rival het volgende:
Tikkies terugbladeren op m'n rekeningquote:Op donderdag 21 november 2024 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dit heb ik ook vaakUiteindelijk zal het wel allemaal ongeveer 50/50 zijn door de jaren heen
Er is altijd wel iemand waar bv de bon heen gaat of die achter het stuur zit bij fast food of wat dan ook.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe heb je dit opgelost? Ik zou dan misschien toch gaan splitten, ga je beide nog met een oke gevoel naar huis
Exact!quote:Op donderdag 21 november 2024 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's veel fijner ja.
Ik denk ook niet dat m'n probleem zou zijn dat ik het betaal of niet, maar meer dat ik niet het gevoel wil hebben dat de ander misbruik van me maakt.
In mijn vriendengroep zijn er ook best wel grote verschillen in perceptie. Vooral mensen die nog nooit een (financiële) tegenslag gehad hebben die hebben een blinde vlek voor dat soort dingen.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Geld is sowieso geen gezellig onderwerp onder vrienden eigenlijk![]()
Ik probeer iemand ook al een tijdje uit te leggen dat je ergens wel het geld voor kunt hebben, maar dat je het er niet voor over hebt. Gaat er niet in.
En dan nog even 1,46 euro afrekenen na 5 jaarquote:Op donderdag 21 november 2024 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tikkies terugbladeren op m'n rekening
Dit doet mij eraan denken dat ik nog tikkies moet ontvangen van twee mensen.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan nog even 1,46 euro afrekenen na 5 jaar![]()
Nee daar doe ik niet aan met m'n vrienden, ene betaalt ene keer, andere de volgende keer.
Whehehe, dit ja.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand waar bv de bon heen gaat of die achter het stuur zit bij fast food of wat dan ook.
Dat lossen we op met een," oke maar laten we dit dan wel goed onthouden voor de volgende keer"
Zolang ik het gevoel het dat het allemaal nog wel zal kloppen, dan vind ik het al best.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dit heb ik ook vaakUiteindelijk zal het wel allemaal ongeveer 50/50 zijn door de jaren heen
quote:Op donderdag 21 november 2024 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand waar bv de bon heen gaat of die achter het stuur zit bij fast food of wat dan ook.
Dat lossen we op met een," oke maar laten we dit dan wel goed onthouden voor de volgende keer"
Ohja, daar vind ik ook wel wat van. Of van die mensen die eigenlijk jouw geld gebruiken en je tikkie wel betalen maar zelf nooit met het initiatief komen van 'heyyy, ik had gisteren veel gebruik van jouw geld, stuur je nog een tikkie?'quote:Op donderdag 21 november 2024 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook een vriend die als we tijdens uitgaan geld bij elkaar gooide dat dan vaker "vergeten" was. En dan de hele avond gratis stond te drinken.
Dat is echt heel fijnquote:Op donderdag 21 november 2024 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang ik het gevoel het dat het allemaal nog wel zal kloppen, dan vind ik het al best.
Zo betaal ik nu al even maandelijks een bedrag voor een server waar meerdere mensen gebruik van maken. Gaat om 20 euro per maand.
Ik ga niet elke maand 3 man een tikkie sturen voor 5 euro. Maar als we iets gaan doen met deze groep zegt altijd 1 er van wel, rival heeft de afgelopen 2 maanden de server weer betaald die betaald vandaag niet...
Ja zo is het hier ook, vind dat wel fijn dat niet alles precies op de weegschaal gaat. Geen zin om me daar mee bezig te houdenquote:Op donderdag 21 november 2024 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang ik het gevoel het dat het allemaal nog wel zal kloppen, dan vind ik het al best.
Zo betaal ik nu al even maandelijks een bedrag voor een server waar meerdere mensen gebruik van maken. Gaat om 20 euro per maand.
Ik ga niet elke maand 3 man een tikkie sturen voor 5 euro. Maar als we iets gaan doen met deze groep zegt altijd 1 er van wel, rival heeft de afgelopen 2 maanden de server weer betaald die betaald vandaag niet...
Ik leer steeds weer iets nieuws.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is limoenkaviaar, dit is hoe het groeit. Ik wil dit!!!
https://www.palmaverde.nl/nl/brands/eetbare-tuin-edible-garden/quote:
Zijn dit van die finger limes die ze bij MasterChef Australië regelmatig gebruiken?quote:Op donderdag 21 november 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is limoenkaviaar, dit is hoe het groeit. Ik wil dit!!!
Dat zijn allemaal exotische vruchten uit een warm landquote:Op donderdag 21 november 2024 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.palmaverde.nl/nl/brands/eetbare-tuin-edible-garden/
ben aan het kijken wat er in mn tuin zou kunnen, ik ken dit allemaal niet
Nah. Van die pagina:quote:Op donderdag 21 november 2024 13:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal exotische vruchten uit een warm land
Even gegooglet en ja!quote:Op donderdag 21 november 2024 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn dit van die finger limes die ze bij MasterChef Australië regelmatig gebruiken?
quote:Op donderdag 21 november 2024 13:21 schreef essnhills het volgende:
Mijn brood is klaar
Nog even een beetje laten afkoelen voor het snijden
ja? of bijna jaquote:Op donderdag 21 november 2024 13:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal exotische vruchten uit een warm land
Ik ga met deze groep ook al met elkaar om sinds de basisschool/begin middelbare. Mensen die daar anders in staan (of gierig zijn/misbruik hiervan maken) die zijn met de loop der jaren meer kennissen geworden.quote:
Ik kan alleen de UK variant bekijken. US en Australie zijn echt drama.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn dit van die finger limes die ze bij MasterChef Australië regelmatig gebruiken?
Us kijk ik niet, Australië wordt wel wat minder door de jaren heen maar echt drama is het ook niet vind ik?quote:Op donderdag 21 november 2024 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan alleen de UK variant bekijken. US en Australie zijn echt drama.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.palmaverde.nl/nl/brands/eetbare-tuin-edible-garden/
ben aan het kijken wat er in mn tuin zou kunnen, ik ken dit allemaal niet
quote:Op donderdag 21 november 2024 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben geïntrigeerd door het idee "uiensoepboom"
https://www.palmaverde.nl(...)go-uiensoepboom.html
Die had ik ook net aangeklikt ja.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ja he, die moest ik ook aanklikken
Ik vond deze ook heel intrigerend, lijkt wel een rups
[ afbeelding ]
Had ik ook nog openstaan ja.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:30 schreef Crack_ het volgende:
En het woord 'kweeappel' blijft fucken met je hersenen, hier tenminste
wat zijn we voorspelbaarquote:Op donderdag 21 november 2024 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had ik ook nog openstaan ja.
https://www.palmaverde.nl(...)appel-148134739.html
Mist daar niet een k?quote:Op donderdag 21 november 2024 13:30 schreef Crack_ het volgende:
En het woord 'kweeappel' blijft fucken met je hersenen, hier tenminste
Teveel show voor mij.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Us kijk ik niet, Australië wordt wel wat minder door de jaren heen maar echt drama is het ook niet vind ik?
Hier leer je elke dag weer iets nieuws.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:37 schreef Modus het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kweepeer
Kweep-eer. Wat voor eer is dat?quote:Op donderdag 21 november 2024 13:37 schreef Modus het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kweepeer
Zou mooi zijn als dat waar is.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
PostNL en GLS rijden vandaag in hetzelfde busje denk ik![]()
[ afbeelding ]
Ik had dit gister met PostNL en DHL.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
PostNL en GLS rijden vandaag in hetzelfde busje denk ik![]()
[ afbeelding ]
Ja niet erg waarschijnlijk maar okeequote:Op donderdag 21 november 2024 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat waar is.
Heet het dan geen WanneMinusFass?quote:Op donderdag 21 november 2024 13:50 schreef bitterbal het volgende:
badminton was leuk. Zijn allemaal duitsers. Daar zijn we nog uit eten geweest
Ahquote:
Das verstehe ich nichtquote:Op donderdag 21 november 2024 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heet het dan geen WanneMinusFass?
Je moet ook Thais met ze babbelenquote:
Ja dat verstaan ze ook nietquote:Op donderdag 21 november 2024 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet ook Thais met ze babbelen
Gebarentaal dan maarquote:
Vies nat weer!quote:Op donderdag 21 november 2024 13:56 schreef essnhills het volgende:
Hele dag al natte sneeuw, beetje saai weer
En koud!quote:
Had dat vandaag ook, zag dat een pakketje in de brievenbus werd gedaan dus haal het eruit. Nog geen minuut later zat de volgende erinquote:Op donderdag 21 november 2024 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had dit gister met PostNL en DHL.
Maar ze kwamen toch echt met verschillende busjes
10 minuten na elkaar
Nou voel je je helemaal tussen thuis zekerquote:Op donderdag 21 november 2024 13:50 schreef bitterbal het volgende:
badminton was leuk. Zijn allemaal duitsers. Daar zijn we nog uit eten geweest
nog niet helemaalquote:Op donderdag 21 november 2024 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou voel je je helemaal tussen thuis zeker
Neequote:Op donderdag 21 november 2024 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hitlergrapjes vielen nog niet helemaal lekker?
Als het nou nog ff kouder werd dan was het echte sneeuwquote:
Ja, dit was even het middaguurgrapje. Nu weer serieusquote:Op donderdag 21 november 2024 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Je had weer bijdehandjes met lunch?
watquote:Op donderdag 21 november 2024 13:59 schreef bitterbal het volgende:
Deed mijn arm omhoog, dacht ze doen mee mee maar niet dus
sta ik daar
Altijd jammer ja, als ze niet meedoenquote:Op donderdag 21 november 2024 13:59 schreef bitterbal het volgende:
Deed mijn arm omhoog, dacht ze doen mee mee maar niet dus
sta ik daar
Ze vroeg of het daar al tijd voor was en toen zeiden zequote:Op donderdag 21 november 2024 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hitlergrapjes vielen nog niet helemaal lekker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik beterquote:Op donderdag 21 november 2024 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het nou nog ff kouder werd dan was het echte sneeuw
Ik heb liever echte sneeuw dan deze natte drabquote:Op donderdag 21 november 2024 14:00 schreef Ama het volgende:
Ik vind niet zo erg dat de sneeuw niet blijft liggen.
Ik eigenlijk ook niet ik rij nog op mn zomerbanden!quote:Op donderdag 21 november 2024 14:00 schreef Ama het volgende:
Ik vind niet zo erg dat de sneeuw niet blijft liggen.
ja dacht gelijkgestemde te hebben gevondenquote:Op donderdag 21 november 2024 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Altijd jammer ja, als ze niet meedoen
Gewoon volgende keer weer doen, misschien waren ze de eerste keer nog wat verlegenquote:Op donderdag 21 november 2024 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht gelijkgestemde te hebben gevonden
Dat bed uitkomen 's ochtends is dan ook mijn grootste drempel met dit weerquote:Op donderdag 21 november 2024 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vooral heel veel zin om knus mn bed in te kruipen en spelletjes te doen en een boek te lezen en te snacken, enzo![]()
ja je hebt misschien wel gelijkquote:Op donderdag 21 november 2024 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer weer doen, misschien waren ze de eerste keer nog wat verlegen
Kan die daar niet om lachen?quote:Op donderdag 21 november 2024 14:02 schreef bitterbal het volgende:
Met die israeli kan ik ook al dat soort grapjes niet maken. En de thai begrijpen ze niet
Misschien moeten we forum.fok.th beginnen, kunnen we ze samen langzaam laten wennen aan je humorquote:
Zolang het niet vriest heb ik liever natte zooi.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb liever echte sneeuw dan deze natte drab
quote:Op donderdag 21 november 2024 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Zolang het niet vriest heb ik liever natte zooi.
Bleehhh, ja. En dan die donkerte, ik was helemaal in de war van de weekquote:Op donderdag 21 november 2024 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dat bed uitkomen 's ochtends is dan ook mijn grootste drempel met dit weer
Ja als het niet vriest dan komt er ook geen echte sneeuwquote:Op donderdag 21 november 2024 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Zolang het niet vriest heb ik liever natte zooi.
Liever een uur liggen creperen dan naar dat koude toilet te gaanquote:Op donderdag 21 november 2024 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bleehhh, ja. En dan die donkerte, ik was helemaal in de war van de week![]()
Heb ook moeite om naar de wc te moeten 's nachts, zo koud brrrrr
Genoeg, maar sommige zijn wat meer waardquote:Op donderdag 21 november 2024 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je niet een stom beeldje of zo?
Snel zelf op marktplaats zetten. Of even een Instagram maken met Karzai's picks!quote:Op donderdag 21 november 2024 14:18 schreef Karzai het volgende:
Bladgoud bordje, gaat toch voor 200 euro weg op internet, ik had er bijna 50 cent opgeplakt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2024 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Mijn voorkeur gaat uit naar echte sneeuw maar dan zonder de kou
quote:En 's winters lag er altijd sneeuw en was het lekker warm
Hahaha ja, en uiteindelijk ga je toch en heb je die tijd maar beetje liggen te verspillen in bedquote:Op donderdag 21 november 2024 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Liever een uur liggen creperen dan naar dat koude toilet te gaan
Ooooh, zulke kitscherige dingen vind ik zooo mooi hequote:Op donderdag 21 november 2024 14:18 schreef Karzai het volgende:
Bladgoud bordje, gaat toch voor 200 euro weg op internet, ik had er bijna 50 cent opgeplakt
[ afbeelding ]
samequote:Op donderdag 21 november 2024 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben eigenlijk best moe.
Maar bij jou is het ook alweer kattenplaatjestijd.quote:
Goed bezig. Straks ben je nog goed erin.quote:
ik voel me eigenlijk best fris zo voor een donderdagquote:Op donderdag 21 november 2024 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op donderdag 21 november 2024 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
Ik heb ook ooit op badminton gezeten. Vond ik toen erg leukquote:
ja snap ik. Het is een leuke sportquote:Op donderdag 21 november 2024 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit op badminton gezeten. Vond ik toen erg leuk
ja hoor mijn bed al roepen.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar bij jou is het ook alweer kattenplaatjestijd.
Bijzondere reden?quote:Op donderdag 21 november 2024 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dutje is ook wel lekker hoor.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:50 schreef Crack_ het volgende:
Mijn bed roept ook voor een dutje maar ik wil er niet in trappenhet is al later dan verwacht (voelt nog al één uur oid) en ik wil vanavond mn surprise maken voor mn paps en daarna super vroeg in bed om te chilliebillie en dat is allemaal véél leuker dan een dutje doen tussendoor
Jawel maar komt vandaag niet zo uitquote:Op donderdag 21 november 2024 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dutje is ook wel lekker hoor.
Gewoon én uitslapen, én dutjes doen, én vroeg naar bedquote:Op donderdag 21 november 2024 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dutje is ook wel lekker hoor.
ik lees 'hele dag in bed'quote:Op donderdag 21 november 2024 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon én uitslapen, én dutjes doen, én vroeg naar bed
Oh toen draaide ik het vaak om. Overdaf slapen en dan de hele nacht doorleren en papers schrijven. Dat werkte als een tierelierquote:Op donderdag 21 november 2024 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik lees 'hele dag in bed'
Ik deed dat wel eens als ik student was en moest leren voor tentamens. Echt letterlijk hele dagen in bed, met eten, en teringveel roken mijngod
Neem je thee meequote:Op donderdag 21 november 2024 15:00 schreef essnhills het volgende:
Ohja net nu ik thee heb gezet is het ineens lang droog genoeg voor een rondje wandelen
In mijn thermosbeker.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh toen draaide ik het vaak om. Overdaf slapen en dan de hele nacht doorleren en papers schrijven. Dat werkte als een tierelier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Lekker warme thee drinken in de koude buitenlucht is extra lekkerquote:Op donderdag 21 november 2024 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
In mijn thermosbeker.
Is wel nodig voor een rondje van <30 minuten
quote:Op donderdag 21 november 2024 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]oh nice. Mijn planning was daar niet goed genoeg voor
ik stopte vaak rond 02:00 oid want moest ook slapen maar had ook zo veel mogelijk van de dag nodig om te leren
Ik had altijd stress, want wat als ze nou precies X vragen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met als gevolg dat ik steeds 1 van de hoogste cijfers haalde
Ook altijd "ess wat had jij bij vraag 3" en dan "Oh kut” als ik iets anders had geantwoord dan zij
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja, precies ditquote:Op donderdag 21 november 2024 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had altijd stress, want wat als ze nou precies X vragen??
Met als gevolg dat ik steeds 1 van de hoogste cijfers haalde
Ook altijd "ess wat had jij bij vraag 3" en dan "Oh kut” als ik iets anders had geantwoord dan zij
Pieter Post, Pieter Post, met zijn poes verdient de kost.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze namaken maar dan geen schoolbus maar gewoon een transportbusje.
Voor mn paps. Die brengt planten rond in het land als hobby
Ja dit jaquote:Op donderdag 21 november 2024 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, precies dit
En als je dan moest wachten in het lokaaltje tot je toets begon en iedereen nog snel aan elkaar ging vragen 'WAT WAS DIT OOK AL WEER' en ze dingen zeiden waarvan ik dacht 'wacht wat..?!'![]()
een glazen muiltje? of je mond?quote:
Kijk, die heb ik verbrand.quote:Op donderdag 21 november 2024 15:26 schreef Karzai het volgende:
Hoe ging dat sprookje ook alweer?
[ afbeelding ]
Weer barstensvol verjaardagen/feestjes. Hoera voor een halve familie en vrienden met schorpioenen en boogschuttersquote:
prikkers en schietersquote:Op donderdag 21 november 2024 15:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weer barstensvol verjaardagen/feestjes. Hoera voor een halve familie en vrienden met schorpioenen en boogschutters
Maar dan komt er niemandquote:Op donderdag 21 november 2024 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon op de volgende KSC-meet.
Ohh sauna, daar heb ik ook zin inquote:Op donderdag 21 november 2024 15:40 schreef Ygritte het volgende:
Ik overweeg om morgen de hele dag met mijn kont in de sauna te gaan zitten.
Ik in de natte sneeuwdrabquote:
En wat is er mis met watermannen?quote:Op donderdag 21 november 2024 15:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We hebben ook nog veel watermannen en tweelingen.
Dolle benden
Jaquote:Op donderdag 21 november 2024 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh sauna, daar heb ik ook zin in
Hoezo mis mee dan?quote:Op donderdag 21 november 2024 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
En wat is er mis met watermannen?
@:gianni61
Mooi!quote:Op donderdag 21 november 2024 15:45 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel mooi plaatje zo, natte sneeuw op het gras en herfstkleuren in de bomen
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 21 november 2024 15:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo mis mee dan?
Mijn lief is een waterman
Zo mooiquote:Op donderdag 21 november 2024 15:45 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel mooi plaatje zo, natte sneeuw op het gras en herfstkleuren in de bomen
Ja vond het zo'n mooi plaatjequote:Op donderdag 21 november 2024 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo mooiDie verschillende kleuren en die variatie met wel/geen blaadjes aan de boom is zo mooiiii
Nee, al heel de dag last van eigenlijk. Misschien te laat gaan slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |