SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Haha, nu opeens "Cold Weather Today". Beetje schizofreen dat-ie opeens op Engels is overgegaan.quote:
Apart.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, nu opeens "Cold Weather Today". Beetje schizofreen dat-ie opeens op Engels is overgegaan.
Wat is je favoriete kerstlied?quote:Op donderdag 21 november 2024 11:00 schreef kwiwi het volgende:
O ja kan wel alvast m'n kerstmis spotify list aanzwengelen
Nee is 1 cm sneeuw in virtual reality. Helaas pindakaas dusquote:Op donderdag 21 november 2024 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
1 centimeter sneeuw vr
Is dat "vr" vrijdag?
Ja maar als ik dat uitzet komt die weermelding ook niet terug.quote:
Oeh, maar ik heb niet zo'n bril.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee is 1 cm sneeuw in virtual reality. Helaas pindakaas dus
Lijkt het jou leuk om op zo'n jacht te zitten zoals met Below Deck? Denk misschien als gast wel maar ik zou het na twee dagen wel weer zat zijn denk ik.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh, maar ik heb niet zo'n bril.
Ik denk dat ik na twee dagen ook wel weer gehad zou hebben. Ik zou me gaan vervelen op zo'n boot, denk ik.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt het jou leuk om op zo'n jacht te zitten zoals met Below Deck? Denk misschien als gast wel maar ik zou het na twee dagen wel weer zat zijn denk ik.
Je kan wel ergens voorkeuren aangeven voor wat je wilt zien, maar dat heb ik ook niet goed aan het werk gekregen.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat uitzet komt die weermelding ook niet terug.
Ohquote:Op donderdag 21 november 2024 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kan wel ergens voorkeuren aangeven voor wat je wilt zien, maar dat heb ik ook niet goed aan het werk gekregen.
Ja dit.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na twee dagen ook wel weer gehad zou hebben. Ik zou me gaan vervelen op zo'n boot, denk ik.
Hier 2C Deels zonnigquote:Op donderdag 21 november 2024 11:07 schreef Recce het volgende:
"Meestal zonnig!"We zijn weer terug bij Nederlands en het klinkt ook optimistischer. Eigenlijk moet je dat kunnen liken dan.
En het valt mij op dat ik de inrichting vaak helemaal niet zo heel mooi vindt bij die boten.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken 1 poot. @:dud0r @:Wereldgozer
voor als je echt niet meer weet wat je met je geld moet doenquote:Op donderdag 21 november 2024 11:18 schreef Ama het volgende:
Crypto-investeerder koopt ducttape-banaan voor 6,2 miljoen dollar - https://nos.nl/l/2545338
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |