SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
SInterklaas wordt gewoon verbannenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja jij zit nog met Sintquote:Op donderdag 21 november 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb tegen Mini gezegd: de kerstbom komt er in als Sinterklaas weer het land uit is.
Dat excuus heb ik niet meer
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze man hequote:Op donderdag 21 november 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb tegen Mini gezegd: de kerstbom komt er in als Sinterklaas weer het land uit is.![]()
We kunnen ook beter mijn verjaardag vierenquote:Op donderdag 21 november 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SInterklaas wordt gewoon verbannen
Je 22equote:Op donderdag 21 november 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen ook beter mijn verjaardag vieren![]()
![]()
jaaaa leukquote:Op donderdag 21 november 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zette hem altijd pas tegen 16 december op en na oud en nieuwe er gelijk weer uit, of soms al gelijk na de Kerstquote:Op donderdag 21 november 2024 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb tegen Mini gezegd: de kerstbom komt er in als Sinterklaas weer het land uit is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toen mijn broer en ik klein waren vroegen onze ouders een keer of Sinterklaas bij ons moest komen voor cadeaus of dat de kerstman dat moest doen.quote:
Eerst zeiden we tegelijk: "Allebei!", maar dat was uiteraard geen optie, en toen zeiden we allebei tegelijk: "Sinterklaas!"![]()
Ga jij dan ook zoveel cadeautjes uitdelenquote:Op donderdag 21 november 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen ook beter mijn verjaardag vieren
quote:Op donderdag 21 november 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zette hem altijd pas tegen 16 december op en na oud en nieuwe er gelijk weer uit, of soms al gelijk na de Kerst!
![]()
Ik dacht meer krijgenquote:Op donderdag 21 november 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij dan ook zoveel cadeautjes uitdelen
O ja dat kan ookquote:
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Iemand die jarig is trakteert toch? Sinterklaas deelt ook cadeautjes uit altijd als hij jarig is.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik laat mijn winterdorp rustig staan tot februari hoorTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik ben toch zeker Sinterklaas nietquote:Op donderdag 21 november 2024 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iemand die jarig is trakteert toch? Sinterklaas deelt ook cadeautjes uit altijd als hij jarig is.
Ik heb geen geldboom in mijn tuinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Morguh GG beter kunnen slapen en alweer iets opgeknapt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Post mobielquote:Op donderdag 21 november 2024 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]heb jij je 2de ogen wel op/in?
Refresh niet automagischThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Morguh Fogelquote:
Bolk Greys
quote:Op donderdag 21 november 2024 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet
Ik heb geen geldboom in mijn tuin![]()
Nee, perenbomen. En appelbomen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En kersenquote:Op donderdag 21 november 2024 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Nee, perenbomen. En appelbomen.
En pruimen
En kastanjes
En notenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
die kunnen ook geld opleverenquote:Op donderdag 21 november 2024 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Nee, perenbomen. En appelbomen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat, wilde jij mij bolken? Wat is dit?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je de vruchten verkoopt wel jaquote:Op donderdag 21 november 2024 09:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die kunnen ook geld opleverenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Morguh Lovelyquote:
Zit ik al aan de 4000 Posts ?
Ben er nu al klaar meeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moggellll
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dan moet je wel de hele dag overal posten om dat te halenquote:Op donderdag 21 november 2024 09:33 schreef greysbones het volgende:
Ben er nu al klaar mee
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja zo gek ben ik nietquote:Op donderdag 21 november 2024 09:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet je wel de hele dag overal posten om dat te halenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Pluk je daar de vruchten van?quote:Op donderdag 21 november 2024 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je de vruchten verkoopt wel jaUw ADH vitamine Worst
Of in SPL posten al gaat het in touwtrekken minder snel als voorheenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 21 november 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG beter kunnen slapen en alweer iets opgeknapt?Goedemorgen, hetzelfde als gister. Wel goed geslapen, dat viel niet tegen. Ik ben nog maar een half uur wakker.quote:
Dus echt even uitzieken nu. En mezelf verwennen met lekkere warme bolletjes enzo.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
donequote:Op donderdag 21 november 2024 09:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of in SPL posten al gaat het in touwtrekken minder snel als voorheen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tenzij je het tot moes slaatquote:Op donderdag 21 november 2024 09:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Pluk je daar de vruchten van?
quote:Op donderdag 21 november 2024 09:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik schatte je jonger in![]()
Koffie voor deze strijder!quote:Op donderdag 21 november 2024 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen, hetzelfde als gister. Wel goed geslapen, dat viel niet tegen. Ik ben nog maar een half uur wakker.
Dus echt even uitzieken nu. En mezelf verwennen met lekkere warme bolletjes enzo.![]()
Greys is een jonge godin, van geest
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoe laat komt ze langs?quote:Op donderdag 21 november 2024 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen, hetzelfde als gister. Wel goed geslapen, dat viel niet tegen. Ik ben nog maar een half uur wakker.
Dus echt even uitzieken nu. En mezelf verwennen met lekkere warme bolletjes enzo.![]()
Aaahhhquote:Op donderdag 21 november 2024 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys is een jonge godin, van geest
LIEVquote:Op donderdag 21 november 2024 09:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moet je wel de hele dag overal posten om dat te halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja, graag, een lekker bakkie, goed heet graag. 👍quote:Op donderdag 21 november 2024 09:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Koffie voor deze strijder!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas krabt aan zijn hoofd.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan kan ze beter aankomen
Langs heb je nog niks aan
* AardappelSchotel zet eventjes een gloeiend heet bakkie voor Scherfquote:Op donderdag 21 november 2024 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, graag, een lekker bakkie, goed heet graag. 👍![]()
De buitenkant niet dan?quote:Op donderdag 21 november 2024 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys is een jonge godin, van geest![]()
![]()
![]()
Dankuquote:Op donderdag 21 november 2024 09:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
* AardappelSchotel zet eventjes een gloeiend heet bakkie voor Scherf☕👍
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jazeker jaja, ook van buiten....quote:Zei ik dat niet?
![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ach als ze met bolletjes langs het raam loopt omdat ie ziek isquote:Op donderdag 21 november 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
Dan kan ze beter aankomen
Langs heb je nog niks aan![]()
![]()
Bolkquote:Op donderdag 21 november 2024 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jazeker jaja, ook van buiten....Zei ik dat niet?
![]()
![]()
Waarom dat nou dan? Niet gewoon in een mok?quote:Op donderdag 21 november 2024 09:39 schreef greysbones het volgende:
Ik heb koffie in een thermosbeker
Allemaal van die vragen waar je echt wakker van kunt liggen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar wat voor een bolletjesquote:Op donderdag 21 november 2024 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ach als ze met bolletjes langs het raam loopt omdat ie ziek is![]()
![]()
Ik heb nu zin in een witbolletje met kaasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
onzichtbaarquote:Op donderdag 21 november 2024 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
jazeker jaja, ook van buiten....Zei ik dat niet?
![]()
![]()
Geen stroomquote:Op donderdag 21 november 2024 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom dat nou dan? Niet gewoon in een mok?
Allemaal van die vragen waar je echt wakker van kunt liggen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow? Onderhoud in de straat? Dus je loopt nu op accu's en batterijen....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@ToT ligt het er nu wel of niet?quote:Op donderdag 21 november 2024 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom dat nou dan? Niet gewoon in een mok?
Allemaal van die vragen waar je echt wakker van kunt liggen.
Geen idee moet je GG vragen.. die ziet zo bolletjesquote:Op donderdag 21 november 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar wat voor een bolletjes
Ik heb nu zin in een witbolletje met kaasSmile, it's free therapy.![]()
Het wordt steeds vreemderquote:Op donderdag 21 november 2024 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow? Onderhoud in de straat? Dus je loopt nu op accu's en batterijen....![]()
![]()
![]()
Jepquote:Op donderdag 21 november 2024 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow? Onderhoud in de straat? Dus je loopt nu op accu's en batterijen....
En nee geen accu’s of batterijenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Stom welquote:Op donderdag 21 november 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 graden is boven 0
Dus smelt alles"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ow ja nee ik bedoel laptop op de accu, op databundels en blijkbaar thermosflessen vol koffie, vantevoren gezet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat denk je dat ik bedoelde?quote:Op donderdag 21 november 2024 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow ja nee ik bedoel laptop op de accu, op databundels en blijkbaar thermosflessen vol koffie, vantevoren gezet.![]()
Hier sneeuwt het. Natte sneeuw maar het blijft wel eventjes liggen.quote:Op donderdag 21 november 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 graden is boven 0
Dus smelt allesAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Mobielquote:Op donderdag 21 november 2024 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow ja nee ik bedoel laptop op de accu, op databundels en blijkbaar thermosflessen vol koffie, vantevoren gezet.
Dan is het geen natte sneeuwquote:Op donderdag 21 november 2024 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het. Natte sneeuw maar het blijft wel eventjes liggen.
OW, wat anders?quote:Op donderdag 21 november 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik bedoelde?![]()
* gebrokenglas verschuilt zich achter de feiten dat hij moe is en ziek en nog maar net wakker en nog maar net aan de koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hebben ze een ETA afgegeven dat ze klaar zijn met de werkzaamheden?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
uhu ontwijkend antwoordquote:Op donderdag 21 november 2024 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
OW, wat anders?
* gebrokenglas verschuilt zich achter de feiten dat hij moe is en ziek en nog maar net wakker en nog maar net aan de koffie.Smile, it's free therapy.![]()
KB zit je te plagenquote:Op donderdag 21 november 2024 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
OW, wat anders?
* gebrokenglas verschuilt zich achter de feiten dat hij moe is en ziek en nog maar net wakker en nog maar net aan de koffie.
Niet zo happen
Half 3 of laterquote:Op donderdag 21 november 2024 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hebben ze een ETA afgegeven dat ze klaar zijn met de werkzaamheden?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
white knight gedrag gespotquote:Op donderdag 21 november 2024 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
KB zit je te plagen
Niet zo happen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Owja die vraag staat ook nog open.quote:Op donderdag 21 november 2024 09:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:ToT weet je al of je een reserveband hebt? #dtvAutocorrect
(zelfst. naamw.)
What? Plaagt ze me? Waarom dat dan? 😮quote:Op donderdag 21 november 2024 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
KB zit je te plagen
Niet zo happenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik hoor nu een triomfantelijk liedje in mijn hoofdquote:
Omdat ze zich verveeltquote:Op donderdag 21 november 2024 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
What? Plaagt ze me? Waarom dat dan? 😮
Ik meen me te herinneren dat ik er wel eentje gezien had toen ik de auto een keer aan het stofzuigen was!quote:Op donderdag 21 november 2024 09:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:ToT weet je al of je een reserveband hebt? #dtv![]()
![]()
Deze opmerking noteren we evenquote:Op donderdag 21 november 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen ook beter mijn verjaardag vieren
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 21 november 2024 09:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze opmerking noteren we even
Gelukkig hier ook nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Kan ik mij wel voorstellen, maar is je thermoskan al leeg dan?
Koudquote:Op donderdag 21 november 2024 10:04 schreef Lovely het volgende:
Kan ik mij wel voorstellen, maar is je thermoskan al leeg dan?
Was zo’n bekerquote:
Maar die werkt dus niet zo goedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vanmorgen om 8 uur gemaaktquote:Op donderdag 21 november 2024 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Huh dan blijft het niet lang warm in dan
Nu lauw
Kouwe koffiequote:Op donderdag 21 november 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was zo’n beker
Maar die werkt dus niet zo goed
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als dit een serieus idee is, ben ik er helemaal voor; kunnen we misschien een combi van maken?quote:Op donderdag 21 november 2024 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt dus even naar het dorp om bij de HEMA in het restaurant een kop koffie te drinken.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanmorgen om 8 uur gemaakt
Nu lauw
Verwen jezelf.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vier mijn verjaardag niet dit jaarquote:Op donderdag 21 november 2024 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Als dit een serieus idee is, ben ik er helemaal voor; kunnen we misschien een combi van maken?
Geen zin in
Je wordt 30. Ja dat is een confronterende mijlpaal, snap ik wel.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag niet dit jaar
Geen zin in
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien ff ergens warme koffie halenquote:Op donderdag 21 november 2024 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanmorgen om 8 uur gemaakt
Nu lauw
Hema in het dorpquote:Op donderdag 21 november 2024 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt dus even naar het dorp om bij de HEMA in het restaurant een kop koffie te drinken.
Verwen jezelf.
NopeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 21 november 2024 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je wordt 30. Ja dat is een confronterende mijlpaal, snap ik wel.![]()
![]()
![]()
De gamma heeft tegenwoordig ook een eethoekje met broodjes en koffie. Anders tankstation.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik blijf wel lekker thuisquote:Op donderdag 21 november 2024 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De gamma heeft tegenwoordig ook een eethoekje met broodjes en koffie. Anders tankstation.
Jullie vervelen
Hoelang nog stroomloos dan? Half drie pas klaar... hmmmm.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik blijf wel lekker thuis
Jullie vervelenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas gaat lekkere warme koffie zetten en stapt zo onder een heerlijke warme douche.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met pozen wel en dan weer nietquote:Op donderdag 21 november 2024 10:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoelang nog stroomloos dan? Half drie pas klaar... hmmmm.
Heel goed voor de apparatuur ookThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Inderdaad, daar wordt het niet beter van. Dat krijgt elke keer een tik.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met pozen wel en dan weer niet
Heel goed voor de apparatuur ookAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Jepmaar mocht er spul kapot gaanquote:Op donderdag 21 november 2024 10:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, daar wordt het niet beter van. Dat krijgt elke keer een tik.
Zijn zij maar tot een Max van 3500 aansprakelijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Warom zou je zoveel willen posten dan, je kan toch niet meer winnenquote:Op donderdag 21 november 2024 09:33 schreef greysbones het volgende:
Ben er nu al klaar mee
quote:Op donderdag 21 november 2024 10:15 schreef greysbones het volgende:
Jep
[..]
maar mocht er spul kapot gaan
Zijn zij maar tot een Max van 3500 aansprakelijk![]()
![]()
Ik wil ook niet winnenquote:Op donderdag 21 november 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Warom post je dan zoveel, je kan toch niet meer winnen
Heb geen stroom vandaag
Dus kan niet echt veel doen![]()
Mijn maag trekt nog steeds geen koffie.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gaat lekkere warme koffie zetten en stapt zo onder een heerlijke warme douche.
Maar enjoy!![]()
![]()
O dat is balen. Heb ik ook een paar weken geleden gehad twee ochtende geen stroomquote:Op donderdag 21 november 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil ook niet winnen
Heb geen stroom vandaag
Dus kan niet echt veel doen![]()
DUs wel gezorgd dat ik alles wat op te laden was opgeladen had
Maar..... je hebt dan ook geen wifi![]()
Kon dus alleen op mijn mobiel. Had toevallig een maand abo voor internet op mijn prepaidkaartje genomen anders had ik daar ook niets op kunnen doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou een hotspot kunnen maken voor op de laptop maar dan is mijn batterij van mijn mobiel ook zo leegquote:Op donderdag 21 november 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen. Heb ik ook een paar weken geleden gehad twee ochtende geen stroom
DUs wel gezorgd dat ik alles wat op te laden was opgeladen had
Maar..... je hebt dan ook geen wifi![]()
Kon dus alleen op mijn mobiel. Had toevallig een maand abo voor internet op mijn prepaidkaartje genomen anders had ik daar ook niets op kunnen doen
Of yakult..drink ik nu elke ochtendquote:Op donderdag 21 november 2024 10:17 schreef greysbones het volgende:
Moet je een keer van die actimel nemen @:ToT"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 21 november 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of yakult..drink ik nu elke ochtend
Voor je darmfloraThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmm misschien wel een idee, ja.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:17 schreef greysbones het volgende:
Moet je een keer van die actimel nemen @:ToT![]()
Succesquote:Op donderdag 21 november 2024 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
Klaar met uitstellen
Dingen doen![]()
Heb nogal een gevoelig buik.. maar ene keer ook een tijd geen last en zo wel weer..quote:Op donderdag 21 november 2024 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja precies
Voor je darmflora
Succesquote:Op donderdag 21 november 2024 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
Klaar met uitstellen
Dingen doen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hmmquote:Op donderdag 21 november 2024 10:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb nogal een gevoelig buik.. maar ene keer ook een tijd geen last en zo wel weer..
Heerlijk een dagje (verplicht) niksen. Geniet ervan.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou een hotspot kunnen maken voor op de laptop maar dan is mijn batterij van mijn mobiel ook zo leeg![]()
Morgen extra hard werken.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee dat doen we dus nietquote:Op donderdag 21 november 2024 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk een dagje (verplicht) niksen. Geniet ervan.![]()
Morgen extra hard werken.![]()
Morgen extra hard werken
Waar is JustinK of is hij nu hard aan het werk, omdat de baas mee kijkt
Denk ik wel jaquote:Op donderdag 21 november 2024 10:23 schreef Lovely het volgende:
Waar is JustinK of is hij nu hard aan het werk, omdat de baas mee kijktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan ook, maar het zal toch niet de hele dag duren die stroom eraf?quote:Op donderdag 21 november 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou een hotspot kunnen maken voor op de laptop maar dan is mijn batterij van mijn mobiel ook zo leegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Half 3 sowiesoquote:Op donderdag 21 november 2024 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, maar het zal toch niet de hele dag duren die stroom eraf?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat moet haast wel ja.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:23 schreef Lovely het volgende:
Waar is JustinK of is hij nu hard aan het werk, omdat de baas mee kijkt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Greysbolk. Hoeveel procent batterij heb je nog?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Da's voorlopig nog genoeg. Accubesparingsmodus....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat was het! Ik heb zelfs iemand zien vallen. Maar het was een flexibele scholier, die staan gewoon weer opquote:Op donderdag 21 november 2024 07:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijk uit, het kan heel glad zijn
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Heb je gelachen ?quote:Op donderdag 21 november 2024 10:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat was het! Ik heb zelfs iemand zien vallen. Maar het was een flexibele scholier, die staan gewoon weer opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, ben altijd bang dat er toch iets mis gaat en je hulp moet verlenen. En als blijkt dat dat niet zo is, is het lachmoment alweer voorbijquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
heb je BHV?quote:Op donderdag 21 november 2024 10:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ben altijd bang dat er toch iets mis gaat en je hulp moet verlenen. En als blijkt dat dat niet zo is, is het lachmoment alweer voorbijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja die tijd is wel voorbij nu, dat flexibele.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat was het! Ik heb zelfs iemand zien vallen. Maar het was een flexibele scholier, die staan gewoon weer op
[ Bericht 10% gewijzigd door gebrokenglas op 21-11-2024 11:00:19 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, maar voelt toch een beetje als een verplichting om dan te stoppen en te kijken of je ergens bij kan helpen.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op donderdag 21 november 2024 10:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar voelt toch een beetje als een verplichting om dan te stoppen en te kijken of je ergens bij kan helpen.![]()
Ik krijg daar buikpijn vanquote:Op donderdag 21 november 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of yakult..drink ik nu elke ochtend![]()
![]()
van yakultquote:Op donderdag 21 november 2024 10:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik krijg daar buikpijn van
dus je hebt wat opgeslagen gasjesquote:Op donderdag 21 november 2024 10:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]en nog meer ontsnappende gassen
Maakt niet uit, alsnog zeer gewaardeerdquote:Op donderdag 21 november 2024 11:00 schreef Rob het volgende:
uurtje later dan normaal...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
maar toch wel lekker
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah gek wel eigenlijkquote:Op donderdag 21 november 2024 10:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik krijg daar buikpijn van![]()
Hee Justin. Had je het druk op je werk? Of is je leidinggevende eindelijk weg?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja druk druk druk vandaag.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee Justin. Had je het druk op je werk? Of is je leidinggevende eindelijk weg?
Hoe gaat ie met gg?![]()
Hetzelfde als gisteren. Snotterig, koud en niet fris.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja druk druk druk vandaag.
Hoe gaat ie met gg?
Werkse vandaag.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
moet er gewerkt worden?quote:Op donderdag 21 november 2024 11:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja druk druk druk vandaag.
Hoe gaat ie met gg?
Uw ADH vitamine Worst
Ja sorry was beetje drukquote:Op donderdag 21 november 2024 11:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had je ook al gegroet vanmorgen![]()
JustinK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je weer een andere uiquote:
je bent nogal besl UI tloos deze week
Ah balen. Rustig aan dan maarquote:Op donderdag 21 november 2024 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hetzelfde als gisteren. Snotterig, koud en niet fris.
Werkse vandaag.![]()
![]()
story of my lifequote:Op donderdag 21 november 2024 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je weer een andere ui
je bent nogal besl UI tloos deze weekUw ADH vitamine Worst
Was ook te mooi geweest als het al over was geweestquote:Op donderdag 21 november 2024 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hetzelfde als gisteren. Snotterig, koud en niet fris.
Werkse vandaag.
Doe maar lekker rustig aan en zorg goed voor jezelf![]()
Goed zo jonguhquote:
Ja misschien wel.. op zich wel mooi dat ze in het donker rijden..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ziet er altijd wel spectaculair uitquote:Op donderdag 21 november 2024 11:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja misschien wel.. op zich wel mooi dat ze in het donker rijden..![]()
![]()
Ik ook nietquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zeker weten..quote:Op donderdag 21 november 2024 11:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ziet er altijd wel spectaculair uit"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hij zei meisje tegen mijquote:![]()
![]()
![]()
Kloptquote:of ik moet op visite zijn waar het opstaat .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoe vroeg dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O mooi op tijdquote:
Is wel vroeg, maar zou voor mij geen probleem zijn ben dan vaak toch wakkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vroege vogelquote:Op donderdag 21 november 2024 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel vroeg, maar zou voor mij geen probleem zijn ben dan vaak toch wakker![]()
![]()
Ik meestal ook wel,maar om op zondag zo vroeg eruit te gaanquote:Op donderdag 21 november 2024 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel vroeg, maar zou voor mij geen probleem zijn ben dan vaak toch wakker
Wat maakt het nu uit wat voor dag het is, zowel jij en ik hoeven door de week ook niet vroeg op te staan toch?quote:Op donderdag 21 november 2024 11:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik meestal ook wel,maar om op zondag zo vroeg eruit te gaan
Maandag is net als zondag, we hebben alle dagen vrij
Hoeft niet nee.. maar toch te vroeg voorquote:Op donderdag 21 november 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit wat voor dag het is, zowel jij en ik hoeven door de week ook niet vroeg op te staan toch?
Maandag is net als zondag, we hebben alle dagen vrij
Bolk en dat is geen garpje
Dankjewel.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook te mooi geweest als het al over was geweest
Doe maar lekker rustig aan en zorg goed voor jezelf![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je er ook koorts bij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:nananananaaaaaaaaaaaa
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: