SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 21-11-2024 01:45:10 ]![]()
Heb ik wel jaren gehad en geeft een bepaalde sfeer, maar nu een kunstboom als ik zin heb om 'm op te zetten.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had vorig jaar een echte kerstboom. Dat doe ik dus nooit meer![]()
Had t ook alleen maar omdat t mijn eerste kerst in dit huis was.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb ik wel jaren gehad en geeft een bepaalde sfeer, maar nu een kunstboom als ik zin heb om 'm op te zetten.
Dit jaar gewoon alleen maar decoratie![]()
kerst is gewoon een feestjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
scary movie 2 nog niet gezien manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Uiteindelijk is het wel gezellig om wat kerstsfeer te scheppen.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had t ook alleen maar omdat t mijn eerste kerst in dit huis was.
Dit jaar gewoon alleen maar decoratie![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 21 november 2024 01:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het wel gezellig om wat kerstsfeer te scheppen.![]()
![]()
nee joh lopt niksquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dit is waarquote:Op donderdag 21 november 2024 01:44 schreef mascara-klodder het volgende:
sp3c gaat zo vertellen dat hij een kerstkindje is
ik wordt altijd helemaal blij als iedereen de boel gaat lopen versieren voor mijn verjaardag ... feestje is het iedere keerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee man lopt geen kltequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Duurde nog langquote:Op donderdag 21 november 2024 01:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit is waar
ik wordt altijd helemaal blij als iedereen de boel gaat lopen versieren voor mijn verjaardag ... feestje is het iedere keer![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: