SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neinLach met een schone bips![]()
Goede kaapquote:Op woensdag 20 november 2024 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hah, kaap ik ook eens een TT
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien moeten we weer dagenlang sparren met elkaar en dat er dan precies niks wordt gedaan met de input?♡♡♡♡![]()
Lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:20 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien moeten we weer dagenlang sparren met elkaar en dat er dan precies niks wordt gedaan met de input?![]()
![]()
kan primaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hee, wat gaaf, een naamtopic
Thanks lylt en ook de anderen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik wilde je hele naam wel typen maat, maar kapers op de loer hier dus moest snel zijn.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee, wat gaaf, een naamtopic
Thanks lylt en ook de anderenLach met een schone bips![]()
bones
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik had ook een GG TTquote:Op woensdag 20 november 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wilde je hele naam wel typen maat, maar kapers op de loer hier dus moest snel zijn.
quote:Op woensdag 20 november 2024 22:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh waar ik beste zei bedoelde ik gekste
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ik stem tegen niks nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja dat weet ik nog niet hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
klinkt als een goed ideequote:Op woensdag 20 november 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tegendraads...... Ik stem voor weekend vol met bierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en nog meer hoofdpijnquote:Op woensdag 20 november 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tegendraads...... Ik stem voor weekend vol met bier![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wilde je hele naam wel typen maat, maar kapers op de loer hier dus moest snel zijn.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
voor nu dan ook he @greysbonesquote:Op woensdag 20 november 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Hah, daar is paracetamol voor.![]()
Bestaat dat nog ?quote:Op woensdag 20 november 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ik ook, toen kon ik me nog aftrekken op wat in Babes&Hunks stond aan plaatjes van vrouwen. Dat is ook wel doodThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zie het voornamelijk mikeytt topicsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
* greysbones geeft lylt een paracetamolquote:Op woensdag 20 november 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja sorry, ben nu ff niet in de mood. Heb hoofdpijn.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
KPD is ook wel redelijk stil, lijkt wel of 90% van het forum aseksueel geworden isquote:Op woensdag 20 november 2024 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zie het voornamelijk mikeytt topics
Lach met een schone bips![]()
I second this!quote:Op woensdag 20 november 2024 23:26 schreef Shii het volgende:
Ik stem voor dat iedereen weer meedoet, zo niet dan doe je niet mee en post je gewoon niet.
Maar ik weet nu al dat t toch niet gaat gebeuren .. @SwJ♡♡♡♡![]()
kut, nu moet ik toch.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft lylt een paracetamolLach met een schone bips![]()
Halen het vermaak ergens anders dating apps zijn ook op sterven na dood.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
KPD is ook wel redelijk stil, lijkt wel of 90% van het forum aseksueel geworden isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja nee mooi niequote:Op woensdag 20 november 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Slingert robo liza from Korea aanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Natuurlijk niet. Sinds de invoering (uit de stats) nooit meer op 1 gestaan, maar toch zogenaamd de kans aan anderen om op 1 te komen, maar wel lekker selectief kunnen bolken. Waarom? Hihi haha.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
I second this!
Maar ik weet nu al dat t toch niet gaat gebeuren .. @:swj![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had al kutdag op werk en nu dit weer![]()
![]()
Moest je toen ook alquote:Op woensdag 20 november 2024 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had al kutdag op werk en nu dit weer
doe nog maar een paracetamolletjequote:Op woensdag 20 november 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kortsluiting in hoofd hier....![]()
![]()
quote:Heb nog ergens wat tramadol van toen mijn moeder van de trap viel.... Ff zoeken. Dat is een beter ideequote:
dat ken ik nietquote:Op woensdag 20 november 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Heb nog ergens wat tramadol van toen mijn moeder van de trap viel.... Ff zoeken. Dat is een beter idee![]()
Opiaat, en net als paracetamol of Ibuprofen slik ik zo weinig mogelijk van dat spulquote:Ja poosje terug Diclofenac toen ik door mijn rug ging toen Greysbones compleet los ging op me. Maar was op dokters recept. Verder wil ik niet graag slikken.
Beter ook. En sowieso niet medicijnen die je nog hebt liggen van je moeder.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Opiaat, en net als paracetamol of Ibuprofen slik ik zo weinig mogelijk van dat spulJa poosje terug Diclofenac toen ik door mijn rug ging toen Greysbones compleet los ging op me. Maar was op dokters recept. Verder wil ik niet graag slikken.
![]()
Paracetamolquote:Op woensdag 20 november 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Opiaat, en net als paracetamol of Ibuprofen slik ik zo weinig mogelijk van dat spulJa poosje terug Diclofenac toen ik door mijn rug ging toen Greysbones compleet los ging op me. Maar was op dokters recept. Verder wil ik niet graag slikken.
Is het minst schadelijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hier zit een wild en sexy verhaal achter volgens mijquote:Op woensdag 20 november 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ja poosje terug Diclofenac toen ik door mijn rug ging toen Greysbones compleet los ging op meOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
heb je niet een rubber hamer? dat lijkt me nog minder schadelijkquote:Op woensdag 20 november 2024 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paracetamol
Is het minst schadelijk![]()
![]()
Maakte beetje grapje, ik slik niet alles voor zoete koekquote:Op woensdag 20 november 2024 23:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Beter ook. En sowieso niet medicijnen die je nog hebt liggen van je moeder.
Vonneke bonnekeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had niet anders van je verwacht.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maakte beetje grapje, ik slik niet alles voor zoete koek![]()
![]()
Het is terug te lezen hier in de topic reeks, ben nog nooit door iemand zo zwaar mishandeld met een zweep als door haar.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
hier zit een wild en sexy verhaal achter volgens mijLach met een schone bips![]()
In zijn fantasie wel jaquote:Op woensdag 20 november 2024 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
hier zit een wild en sexy verhaal achter volgens mij
ik weet niet wie ik moet geloven hierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ook niet meer, sta iedere ochtend op en vraag me af wat is nou waar?quote:
En dan ga ik Duitse belegde broodjes halen en ga ik naar het werk. All is good.Lach met een schone bips![]()
das waar
dan kies ik ervoor dat er een wild en sexy verhaal achter zitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ow nou ja, heb je ff?quote:Op woensdag 20 november 2024 23:56 schreef sp3c het volgende:
das waar
dan kies ik ervoor dat er een wild en sexy verhaal achter zitLach met een schone bips![]()
Duits?quote:Op woensdag 20 november 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, sta iedere ochtend op en vraag me af wat is nou waar?
En dan ga ik Duitse belegde broodjes halen en ga ik naar het werk. All is good.
DUITS?????
TOEN IK ZO UIT WAS ALS JOUW TOEN VIELEN DE MOFFEN AAN PARACHUTES NAAR BENEDEN!!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
HUFTERSSSSSS!!!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
opa was een lieve man
zeg het hem!quote:Op woensdag 20 november 2024 23:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Duits?
DUITS?????
TOEN IK ZO UIT WAS ALS JOUW TOEN VIELEN DE MOFFEN AAN PARACHUTES NAAR BENEDEN!!!!
Begin over voeten![]()
![]()
had het niet zo op Duitsers alleen
of parachutesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mijn opa ook... Kogelgat in been van de Duitsers. Maar rijke pappa dus op tijd weg voor ze hem kwamen halen. In schuil Oma ontmoet. Kindertjes gekregen waaronder mijn vader. En ben nog steeds verbaasd over het feit dat ik toen het snelste zwemmertje wasquote:Zal ook wel niet de enige verbaasde daarover zijn
HeftigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
1 keer ging ik met Duitsers parachutespringen op Texel
had je hem moeten horen ... totaal #madOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Was een wedstrijd Nederland Duitsland 1 groot feest?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
als Nederland won welquote:Op donderdag 21 november 2024 00:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was een wedstrijd Nederland Duitsland 1 groot feest?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mijn opa vocht bij Rotterdam tegen Duitse parachutistenquote:Op donderdag 21 november 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn opa ook... Kogelgat in been van de Duitsers. Maar rijke pappa dus op tijd weg voor ze hem kwamen halen. In schuil Oma ontmoet. Kindertjes gekregen waaronder mijn vader. En ben nog steeds verbaasd over het feit dat ik toen het snelste zwemmertje wasZal ook wel niet de enige verbaasde daarover zijn
andere opa zat op een schip van de marine die de brug moest beschieten, die zijn toen door stuka's zodanig beschadigd dat ze zichzelf hebben laten stranden, die hebben zich toen in de huizen verschanst en tegen dezelfde parachutisten gevochten maar dan aan de overkant van de rivier
ontmoeten elkaar 30 jaar later op de bruiloft van mijn ouders, dat ze zo dicht bij elkaar hadden gestaan leerden ze nog een jaar of 20 later, mijn ouders waren toen al gescheiden
small fucking world
Exact.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Sinds de invoering (uit de stats) nooit meer op 1 gestaan, maar toch zogenaamd de kans aan anderen om op 1 te komen, maar wel lekker selectief kunnen bolken. Waarom? Hihi haha.
Maar deze oneerlijkheid (ja ook al is t maar een spel) mag niet gezegd. Handig wel om blauw te zijn..♡♡♡♡![]()
Klant van mij is jaar of 10 geleden dood neergevallen op Texel of Ameland bij parachute springen, triest verhaal wel. Bedrijf opgedoekt en kostte me 400 euro provisie per maand. Sad story wel. En ja ik zeg dit luchtig, maar was echt wel een kut verhaal. Hij had alleen nog een broer en die is er totaal aan kapot gegaan.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:00 schreef sp3c het volgende:
1 keer ging ik met Duitsers parachutespringen op Texel
had je hem moeten horen ... totaal #mad
Andere kennis gaat vaak springen vanaf Eelde meen ik, ik zou dat echt nooit doen. Mijn maag draait al om bij een hoge open trap.Lach met een schone bips![]()
weet niet of blauw zijn daar wat mee te maken heeftOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gory what a hell of a way to diequote:Op donderdag 21 november 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klant van mij is jaar of 10 geleden dood neergevallen op Texel of Ameland bij parachute springen, triest verhaal wel. Bedrijf opgedoekt en kostte me 400 euro provisie per maand. Sad story wel. En ja ik zeg dit luchtig, maar was echt wel een kut verhaal. Hij had alleen nog een broer en die is er totaal aan kapot gegaan.
Andere kennis gaat vaak springen vanaf Eelde meen ik, ik zou dat echt nooit doen. Mijn maag draait al om bij een hoge open trap.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en nee dat zie je mij ook niet meer zo snel doen hoor, totaal niet leukOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik welquote:Op donderdag 21 november 2024 00:05 schreef sp3c het volgende:
weet niet of blauw zijn daar wat mee te maken heeft
Elke andere user zou gewoon uit het spel gehaald zijn. Uiteraard prima om in de scores niet mee te willen doen, maar dan horen je bolks ook niet te tellen.
Nu kan ze lekker pesten zonder iets terug te krijgen.
Maar tis maar een spelletje en t ligt niet aan t blauw zijn. Tja. Tot zover de eerlijkheid
♡♡♡♡![]()
Mijn opa's rijke pappa leverde vlees aan de SS en SA omdat ie moest als slagerij in Roermond, aan de achterkant had zijn vrouw een gaarkeuken waar ze iedereen in de buurt van eten voorzagquote:Op donderdag 21 november 2024 00:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn opa vocht bij Rotterdam tegen Duitse parachutisten
andere opa zat op een schip van de marine die de brug moest beschieten, die zijn toen door stuka's zodanig beschadigd dat ze zichzelf hebben laten stranden, die hebben zich toen in de huizen verschanst en tegen dezelfde parachutisten gevochten maar dan aan de overkant van de rivier
ontmoeten elkaar 30 jaar later op de bruiloft van mijn ouders, dat ze zo dicht bij elkaar hadden gestaan leerden ze nog een jaar of 20 later, mijn ouders waren toen al gescheiden
small fucking worldMijn opa waren ze toen naar op zoek omdat ie vee van de Duitsers had meegenomen om naar de slachterij te brengen
Jezus wat ergquote:Op donderdag 21 november 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klant van mij is jaar of 10 geleden dood neergevallen op Texel of Ameland bij parachute springen, triest verhaal wel. Bedrijf opgedoekt en kostte me 400 euro provisie per maand. Sad story wel. En ja ik zeg dit luchtig, maar was echt wel een kut verhaal. Hij had alleen nog een broer en die is er totaal aan kapot gegaan.
Andere kennis gaat vaak springen vanaf Eelde meen ik, ik zou dat echt nooit doen. Mijn maag draait al om bij een hoge open trap.♡♡♡♡![]()
kutmoffenquote:Op donderdag 21 november 2024 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn opa's rijke pappa leverde vlees aan de SS en SA omdat ie moest als slagerij in Roermond, aan de achterkant had zijn vrouw een gaarkeuken waar ze iedereen in de buurt van eten voorzagMijn opa waren ze toen naar op zoek omdat ie vee van de Duitsers had meegenomen om naar de slachterij te brengen
toen ik in Duitsland speelde is opa wel iedere wedstrijd komen kijken
maar zelf zijn eten en drinken meegenomen en juichen voor de tegenstander, dat waren ook Duitsers maar daar kon hij niet zoveel aan doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik heb geen idee waar dit over gaat maar door al de posts krijg ik niet het idee dat we het gewoon negerenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kutmoffen toen misschien een deel wel, maar ook niet allemaal. Net als niet iedere moslim nu slecht is of iedere jood. We leven in de tijd van het verhaalquote:Niet iedereen is van afkomst slecht.
is ook zo maar ze hebben nooit sorry gezegd tegen opa, daarom wastie boos, daarom ben ik boosquote:Op donderdag 21 november 2024 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kutmoffen toen misschien een deel wel, maar ook niet allemaal. Net als niet iedere moslim nu slecht is of iedere jood. We leven in de tijd van het verhaalNiet iedereen is van afkomst slecht.
geen enkel volk is inherent slecht denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zie jij verder iets inhoudelijks? Iedereen negeert t. Geen zin in gedoe, zeker niet met n blauwe. Terwijl dit het perfecte moment is om de stats wat eerlijker te maken.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:10 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen idee waar dit over gaat maar door al de posts krijg ik niet het idee dat we het gewoon negeren
Dat *we* dit gewoon negeren is absurd. Maarja.♡♡♡♡![]()
ik wist niet eens dat het een ding wasOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lieve HC, ik heb jou ook al vaker proberen te vertellen dat blauw zijn en meeposten niet betekent dat er een mod van dienst is. Mods posten vaak in andere fora gewoon lekker mee. Ik heb toen ook al gezegd dat als er issues zijn je het best een FA aan kan schieten. Maar mods die hier geen mod zijn dat zijn gewoon users net als jij en ik in dit sub forum.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wel
Elke andere user zou gewoon uit het spel gehaald zijn. Uiteraard prima om in de scores niet mee te willen doen, maar dan horen je bolks ook niet te tellen.
Nu kan ze lekker pesten zonder iets terug te krijgen.
Maar tis maar een spelletje en t ligt niet aan t blauw zijn. Tja. Tot zover de eerlijkheidLach met een schone bips![]()
Klopt, mijn opa zei ook altijd. Ik heb mijn fiets nooit teruggezienquote:Op donderdag 21 november 2024 00:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
is ook zo maar ze hebben nooit sorry gezegd tegen opa, daarom wastie boos, daarom ben ik boos
geen enkel volk is inherent slecht denk ik
daarom zeg ik dan kutmoffenquote:Op donderdag 21 november 2024 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, mijn opa zei ook altijd. Ik heb mijn fiets nooit teruggezien
niet kutduitsers, ik kom er graag
maar als ze winnen van Nederland (bij ijshockey altijd) dan is het toch echt kutmoffenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh als blauw zijn niet uitmaakt dan kunnen we dotteke weer gewoon normaal laten meetellen in de stats toch? Of er helemaal uit. Maar nu tellen haar bolks mee maar niemand kan haar bolken.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lieve HC, ik heb jou ook al vaker proberen te vertellen dat blauw zijn en meeposten niet betekent dat er een mod van dienst is. Mods posten vaak in andere fora gewoon lekker mee. Ik heb toen ook al gezegd dat als er issues zijn je het best een FA aan kan schieten. Maar mods die hier geen mod zijn dat zijn gewoon users net als jij en ik in dit sub forum.
En ja dat is omdat ze blauw is. Een gewone user had dat niet v elkaar gekregen.
Mooi moment om het recht te trekken. En de focus ligt hier niet op t blauw zijn maar op de oneerlijkheid v t meedoen maar toch niet meedoen.♡♡♡♡![]()
Joh ik gebruik dat woord ook tegen mijn Duitse collega's... No worries tegenwoordigquote:Op donderdag 21 november 2024 00:16 schreef sp3c het volgende:
maar als ze winnen van Nederland (bij ijshockey altijd) dan is het toch echt kutmoffen
waarom telt dotteke niet mee dan?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Omdat ze dat niet meer wilde. Want ze is er zo vaak en dan zou ze steeds winnen.quote:
Oké prima. Maar dan moet je ook niet kunnen bolken. Dan moet je gewoon alleen kunnen meekletsen. Nu is het oneerlijk.♡♡♡♡![]()
Huh? Toen ik als blauwe hier mee deed stond ik toch ook in de stats? Heb zelfs nog keer gevraagd mijn punten naar jou over te laten schrijven wat niet kon.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh als blauw zijn niet uitmaakt dan kunnen we dotteke weer gewoon normaal laten meetellen in de stats toch? Of er helemaal uit. Maar nu tellen haar bolks mee maar niemand kan haar bolken.
Mooi moment om het recht te trekken. En de focus ligt hier niet op t blauw zijn maar op de oneerlijkheid v t meedoen maar toch niet meedoen.
Misschien wil ze niet in de stats staan? Maakt bolken dan zoveel uit? Ik dacht het gaat gewoon meer om lekker ouwehoeren en soms krijgt iemand een puntje.Lach met een schone bips![]()
Klopt wel Aloa vroeg hetzelfde en werd geweigerd.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh als blauw zijn niet uitmaakt dan kunnen we dotteke weer gewoon normaal laten meetellen in de stats toch? Of er helemaal uit. Maar nu tellen haar bolks mee maar niemand kan haar bolken.
Mooi moment om het recht te trekken. En de focus ligt hier niet op t blauw zijn maar op de oneerlijkheid v t meedoen maar toch niet meedoen.
Haags mocht uit het spel maar alleen als hij transparant werd dus ook niet kon bolken dat was eigenlijk eerlijker. Niet willen meetellen in de score maar wel willen kunnen bolken is ook jezelf belangrijker maken als nodig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zie al mijn reacties hierboven. Het is krom en oneerlijk. En t is een spel dat nou eenmaal om de punten draait. Dat t vaak een gezellige slowchat is is alleen maar gezellig.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huh? Toen ik als blauwe hier mee deed stond ik toch ook in de stats? Heb zelfs nog keer gevraagd mijn punten naar jou over te laten schrijven wat niet kon.
Misschien wil ze niet in de stats staan? Maakt bolken dan zoveel uit? Ik dacht het gaat gewoon meer om lekker ouwehoeren en soms krijgt iemand een puntje.♡♡♡♡![]()
Exact.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt wel Aloa vroeg hetzelfde en werd geweigerd.
Haags mocht uit het spel maar alleen als hij transparant werd dus ook niet kon bolken dat was eigenlijk eerlijker. Niet willen meetellen in de score maar wel willen kunnen bolken is ook jezelf belangrijker maken als nodig.
Maar ik ben n roepende in de woestijn.♡♡♡♡![]()
Nou ja, zal ook wel aan mij liggen dan omdat ik geen neuk geef om punten of bolken. Ja bolken soms wel vooral bij Justin om hem te plagen.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact.
Maar ik ben n roepende in de woestijn.
Maar ik zie dit echt niet als een serieus iets, ik kom hier om dom te ouwehoeren. Misschien zie ik dan de belangrijkheid van het winnen niet zo. Schijnbaar anderen wel
dus je wilt dat Dotteke hier niet mag posten of wat?quote:Op donderdag 21 november 2024 00:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet meer wilde. Want ze is er zo vaak en dan zou ze steeds winnen.
Oké prima. Maar dan moet je ook niet kunnen bolken. Dan moet je gewoon alleen kunnen meekletsen. Nu is het oneerlijk.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als je er teveel van zegt mag je op fok! Vakantie en een grote groep users is toen die tijd ook op anoniem gegaan maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact.
Maar ik ben n roepende in de woestijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee hoor. Ik vind het ook raar, maar als ik hier 's ochtends eens post en meteen op de minuut gebolkt wordt door iemand die niet meespeelt, dan geef ik het ook snel op. Er zijn belangrijkere dingen in het leven en ik wil me hier niet druk om gaan maken om dit kleutergedrag.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Exact.
Maar ik ben n roepende in de woestijn.![]()
als we dotteke weer mee laten tellen
en de nummer twee de winnaar noemen ... is het probleem dan opgelost?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Misschien wint Justin wel alsnog.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:28 schreef sp3c het volgende:
en de nummer twee de winnaar noemen ... is het probleem dan opgelost?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kijk zo maak je problemen. Ik heb t net al 9866 keer gezegd.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
dus je wilt dat Dotteke hier niet mag posten of wat?
Prima dat ze hier post uiteraard, iedereen mag hier toch gewoon meekletsen. Maar OF meedoen met de punten, dus bolken en gebolkt worden OF helemaal niet in de stats maar dus ook niet kunnen bolken. En dan kun je natuurlijk wel gewoon meekletsen. Het is eigenlijk heel simpel..♡♡♡♡![]()
of we zien het als hordelopen en zien dotteke gewoon als iets waar we allemaal overheen moetenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hue hue hueOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
T gaat om het principe. En het blijft een spel. Jij bent niet fanatiek, anderen wel.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, zal ook wel aan mij liggen dan omdat ik geen neuk geef om punten of bolken. Ja bolken soms wel vooral bij Justin om hem te plagen.
Maar ik zie dit echt niet als een serieus iets, ik kom hier om dom te ouwehoeren. Misschien zie ik dan de belangrijkheid van het winnen niet zo. Schijnbaar anderen wel♡♡♡♡![]()
Sinds ze uit de stats is, heeft ze nooit meer op 1 gestaan dus ik snap sowieso niet dat ze eruit moet.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:28 schreef sp3c het volgende:
en de nummer twee de winnaar noemen ... is het probleem dan opgelost?![]()
T gaat om het principe. En het blijft een spel. Jij bent niet fanatiek, anderen wel.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, zal ook wel aan mij liggen dan omdat ik geen neuk geef om punten of bolken. Ja bolken soms wel vooral bij Justin om hem te plagen.
Maar ik zie dit echt niet als een serieus iets, ik kom hier om dom te ouwehoeren. Misschien zie ik dan de belangrijkheid van het winnen niet zo. Schijnbaar anderen welIk zeg het toch normaal nuquote:Op donderdag 21 november 2024 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je er teveel van zegt mag je op fok! Vakantie en een grote groep users is toen die tijd ook op anoniem gegaan maar je hebt wel gelijk.♡♡♡♡![]()
rustaaaaag, dit hele probleem is nieuw voor mijquote:Op donderdag 21 november 2024 00:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kijk zo maak je problemen. Ik heb t net al 9866 keer gezegd.
Prima dat ze hier post uiteraard, iedereen mag hier toch gewoon meekletsen. Maar OF meedoen met de punten, dus bolken en gebolkt worden OF helemaal niet in de stats maar dus ook niet kunnen bolken. En dan kun je natuurlijk wel gewoon meekletsen. Het is eigenlijk heel simpel..
ik denk dat je voorstel wat teveel werk is voor de codeklopper in kwestieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
omdat ze dat vroeg blijkbaarquote:Op donderdag 21 november 2024 00:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Sinds ze uit de stats is, heeft ze nooit meer op 1 gestaan dus ik snap sowieso niet dat ze eruit moet.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
geen kwestie van moetenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zou wel oneerlijk zijn als iemand anders vraagt oftie uit de stats mag en het antwoord nee isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
al is dat misschien wat het is at this point omdat de codeklopper in kwestie geen zin meer in fok! heeft
dan heeft de rest gewoon pechOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Een tijdje later vroeg aloa het ook en toen mocht het niet.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:33 schreef sp3c het volgende:
zou wel oneerlijk zijn als iemand anders vraagt oftie uit de stats mag en het antwoord nee isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik vind dat ik mezelf niet zou moeten kunnen bolken
dat zou iemand weleens mogen fixenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ik zie dit echt niet als een serieus iets, ik kom hier om dom te ouwehoeren. Misschien zie ik dan de belangrijkheid van het winnen niet zo. Schijnbaar anderen welIk zeg het toch normaal nuquote:Op donderdag 21 november 2024 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je er teveel van zegt mag je op fok! Vakantie en een grote groep users is toen die tijd ook op anoniem gegaan maar je hebt wel gelijk.Ik weet hetquote:Op donderdag 21 november 2024 00:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het ook raar, maar als ik hier 's ochtends eens post en meteen op de minuut gebolkt wordt door iemand die niet meespeelt, dan geef ik het ook snel op. Er zijn belangrijkere dingen in het leven en ik wil me hier niet druk om gaan maken om dit kleutergedrag.
Maar hoe voller mijn hoofd zit met de belangrijke dingen in het leven, hoe meer ik last heb van dit kleutergedrag♡♡♡♡![]()
aaawquote:Op donderdag 21 november 2024 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een tijdje later vroeg aloa het ook en toen mocht het niet.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben er eens uitgehaald op mijn verzoek maar dat moest officieel via de mod dus ik moest er weer in.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:33 schreef sp3c het volgende:
zou wel oneerlijk zijn als iemand anders vraagt oftie uit de stats mag en het antwoord nee is![]()
![]()
Nee kan zo weer terug gezet worden.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
rustaaaaag, dit hele probleem is nieuw voor mij
ik denk dat je voorstel wat teveel werk is voor de codeklopper in kwestie@devzero kan ook in de dts stats van @bondage althans dat was eerst wel zo.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:33 schreef sp3c het volgende:
al is dat misschien wat het is at this point omdat de codeklopper in kwestie geen zin meer in fok! heeft
dan heeft de rest gewoon pechThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bolk!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oké fijn dat je doorvraagt danquote:Op donderdag 21 november 2024 00:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
rustaaaaag, dit hele probleem is nieuw voor mij
ik denk dat je voorstel wat teveel werk is voor de codeklopper in kwestie
Ik weet niet wat een codeklopper is. Bedoel je Monitor en nu GG? Gewoon helemaal erin of eruit is t handigste lijkt me.♡♡♡♡![]()
Swj doet hier niks mee.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:39 schreef HappyCharly het volgende:
Zou fijn zijn als @:gebrokenglas of @:devzero of @:swj er nog eens naar kijken nu @:bondage stoptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zo'n software nerd die hele dagen software schrijft omdat hij denkt dat dat superinteressant is terwijl de echte echte mannen in het hardware hok de hele dag hardware lopen te doenquote:Op donderdag 21 november 2024 00:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oké fijn dat je doorvraagt dan
Ik weet niet wat een codeklopper is. Bedoel je Monitor en nu GG? Gewoon helemaal erin of eruit is t handigste lijkt me.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mijn puntenteller is puur voor de fun. En die telt nu goed.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:39 schreef HappyCharly het volgende:
Zou fijn zijn als @:gebrokenglas of @:devzero of @:swj er nog eens naar kijken nu @:bondage stopt
Monitor vind ik nog steeds leidend qua kwaliteit.
Ik kan wel vrij makkelijk overzichten genereren van wat je wil zien. Wat zou de uitslag zijn geweest als Dotteke wel meebolkt, wat als ze niet meebolkt, wat haar score is.... Anonieme users wel of niet laten meetellen.
Dat is secondenwerk om te genereren. Wat men wil.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Volgende week city inmaken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Thankyou!quote:Op donderdag 21 november 2024 00:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn puntenteller is puur voor de fun. En die telt nu goed.
Monitor vind ik nog steeds leidend qua kwaliteit.
Ik kan wel vrij makkelijk overzichten genereren van wat je wil zien. Wat zou de uitslag zijn geweest als Dotteke wel meebolkt, wat als ze niet meebolkt, wat haar score is.... Anonieme users wel of niet talen meetellen.
Dat is secondenwerk om te genereren. Wat men wil.
Ik hoef geen overzichten te zien. Onnodig om te gaan analyseren in dit geval. Dat doen we bij andere users ook niet.
Het gaat me om het principe: meedoen of niet.
Dus om eerlijk te spelen.♡♡♡♡![]()
maar iedereen heeft dan toch 'last' van dotteke?
ze reageert ook de hele tijd op mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja maar als 1tje scoort dan telt het nietquote:Op donderdag 21 november 2024 00:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hebben we 11 fitte spelers om op te stellen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
snap je?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is prima toch. Zij bolkt jou en jij haar. Dat is t spel.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:44 schreef sp3c het volgende:
maar iedereen heeft dan toch 'last' van dotteke?
ze reageert ook de hele tijd op mij
Maar nu bolkt ze jou maar kun jij niet terugbolken.
Ik zou graag zien dat het wat eerlijker is. En ja, ook al is het maar een spelletje.♡♡♡♡![]()
die ene mag city niet bolken!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Naar wat ik lees lijkt het meeste allemaal weer op de weg terug zelfs Hartman en Santiago weer bij de looptraining. Alleen rond Bijlow is het stil terwijl het maar een kleine blessure zou zijn.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hebben we 11 fitte spelers om op te stellen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dus het probleem is dat jij haar punten niet kunt voorkomen omdat ze geen punten wil?quote:Op donderdag 21 november 2024 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is prima toch. Zij bolkt jou en jij haar. Dat is t spel.
Ik zou graag zien dat het wat eerlijker is. En ja, ook al is het maar een spelletje.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jazeker kun je haar terugbolken. Dat is puur hoe je de cijfers uitrekent, welke score iedereen heeft als iemand wel of niet meedoet.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is prima toch. Zij bolkt jou en jij haar. Dat is t spel.
Ik zou graag zien dat het wat eerlijker is. En ja, ook al is het maar een spelletje.
Het "wel of niet meedoen" is echt puur of je een bepaalde username negeert bij het uitrekenen van de score. Totaal geen probleem om te doen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dus het is eigenlijk een wraakdingentje
zij bolkt jou dus jij wil haar kunnen bolken?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Valse vrouwen.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:50 schreef sp3c het volgende:
zij bolkt jou dus jij wil haar kunnen bolken?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zucht.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
dus het probleem is dat jij haar punten niet kunt voorkomen omdat ze geen punten wil?
Ik heb t echt nu meermaals uitgelegd en je blijft me verkeerd interpreteren zodat het net lijkt alsof ik hier t probleem ben. Dat vind ik niet oké.♡♡♡♡![]()
* gebrokenglas is naar bed
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Serieus ja?quote:Op donderdag 21 november 2024 00:50 schreef sp3c het volgende:
zij bolkt jou dus jij wil haar kunnen bolken?
Je draait het zo?
Jezus♡♡♡♡![]()
Waarom als je niet mee wil doen voor punten zou je wel willen bolken? Welke gedachten zit daar achter? Is ook niet heel sympathiek.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:50 schreef sp3c het volgende:
zij bolkt jou dus jij wil haar kunnen bolken?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik zie het probleem uberhaupt nietquote:Op donderdag 21 november 2024 00:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zucht.
Ik heb t echt nu meermaals uitgelegd en je blijft me verkeerd interpreteren zodat het net lijkt alsof ik hier t probleem ben. Dat vind ik niet oké.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat blijkt.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie het probleem uberhaupt niet
En vervolgens verdraai je mijn woorden.♡♡♡♡![]()
Justin.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar wat ik lees lijkt het meeste allemaal weer op de weg terug zelfs Hartman en Santiago weer bij de looptraining. Alleen rond Bijlow is het stil terwijl het maar een kleine blessure zou zijn.![]()
Het is gewoon dat iemand een uitzondering is terwijl, ja waarom?.. Gewoon meedoen of niet... En dan kun je daar wel allerlei conclusies aan verbinden, maar het is gewoon bijzonder.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:50 schreef sp3c het volgende:
zij bolkt jou dus jij wil haar kunnen bolken?![]()
volgens mij niet maar ik ga gewoon wat anders doen hoor, ik weet het niet, snap het niet, wil het ook niet wetenquote:Op donderdag 21 november 2024 00:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat blijkt.
En vervolgens verdraai je mijn woorden.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
denk om het leuk te houdenquote:Op donderdag 21 november 2024 00:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is gewoon dat iemand een uitzondering is terwijl, ja waarom?.. Gewoon meedoen of niet... En dan kun je daar wel allerlei conclusies aan verbinden, maar het is gewoon bijzonder.
als iedere keer dezelfde wint kun je net zogoed Formule 1 kijken en dat wil echt niemandOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh ja en vervolgens wil je dit spelletje leuker, spannender, of anders maken en dan ben je een zeur..... Het is altijd wat. Het spel is altijd zo geweest.Ik kom wel om af toe mee te kletsen hier, maar niet meer voor het 'spelletje'.
![]()
Maar waarom dan niet transparant gaan (zodat ze ook niet kan bolken)quote:Op donderdag 21 november 2024 00:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk om het leuk te houden
als iedere keer dezelfde wint kun je net zogoed Formule 1 kijken en dat wil echt niemandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Prima. Maar maak me dan niet zwart en verdraai mijn woorden niet. Je ziet toch dat mensen als Killem daar meteen op inhaken. Totaal onnodig.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij niet maar ik ga gewoon wat anders doen hoor, ik weet het niet, snap het niet, wil het ook niet weten♡♡♡♡![]()
Houd je bek over mij.quote:Op donderdag 21 november 2024 00:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Prima. Maar maak me dan niet zwart en verdraai mijn woorden niet. Je ziet toch dat mensen als Killem daar meteen op inhaken. Totaal onnodig.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
killem is een goede gozerquote:Op donderdag 21 november 2024 00:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Prima. Maar maak me dan niet zwart en verdraai mijn woorden niet. Je ziet toch dat mensen als Killem daar meteen op inhaken. Totaal onnodig.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja zorgelijk dat ze nu niks melden zou wel weer hersteld moeten zijn.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
daarnaast maakte ik je niet zwart en verdraaide ik je woorden niet, ik probeerde het probleem te snappen dus ik stelde wat vragen
nu wil ik het al niet meer weten dus ik stel ook geen vragen meer
het is wel een beetje een valse nicht volgens mij jaquote:Op donderdag 21 november 2024 01:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die mij een vals wijf noemt nav jouw postOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Haags aan het bolken plaatjequote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
maar gouden gozerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar voor hoe lang? Opmerkelijk dat hij een half jaar lang dagelijks heeft kunnen trainen, maar na één wedstrijd weer stuk was.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja zorgelijk dat ze nu niks melden zou wel weer hersteld moeten zijn.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja niet echtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
lees ff terug, misschien snap jij het probleem wel
en leg het mij dan uitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik heb teruggelezen
hij zei valse vrouw, dat is wat andersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lijntjes snuif ik op, ja!quote:Op donderdag 21 november 2024 01:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hou op hoor
Je weey best wat je doet
Precies binnen de lijntjesProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja klopt iets lichamelijks niet en vervolgens zou het een lichte blessure zijn die binnen 3 weken over moest zijn inmiddels 3 weken verder en niks over dat hij weer meetraint etc.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar voor hoe lang? Opmerkelijk dat hij een half jaar lang dagelijks heeft kunnen trainen, maar na één wedstrijd weer stuk was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Primaquote:Op donderdag 21 november 2024 01:03 schreef sp3c het volgende:
ik heb teruggelezen
hij zei valse vrouw, dat is wat anders
♡♡♡♡![]()
Ik heb teruggelezen en het is vooral mimimimi van HC en daarna verdraait ze jouw en Killem zijn woorden.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:02 schreef sp3c het volgende:
lees ff terug, misschien snap jij het probleem wel
en leg het mij dan uit
Zo zie ik t tenminste.![]()
minder onaardig dan vals wijf lijkt meOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gaat nog een beetje respect van uit vind ik
vrouwen zijn mooi
wijven zijn haagsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb je snel gelezen.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb teruggelezen en het is vooral mimimimi van HC en daarna verdraait ze jouw en Killem zijn woorden.
![]()
Of Rotterdams.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:04 schreef sp3c het volgende:
gaat nog een beetje respect van uit vind ik
vrouwen zijn mooi
wijven zijn haags
ja maar je kunt niet zomaar iemand Rotterdams noemenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Natuurlijk zeg jij dat.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb teruggelezen en het is vooral mimimimi van HC en daarna verdraait ze jouw en Killem zijn woorden.
Zo zie ik t tenminste.♡♡♡♡![]()
wat vind je er nu van?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
moet Dotteke dr gebolk uit DTS!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klopt, dat moet die persoon eerst verdienen.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar je kunt niet zomaar iemand Rotterdams noemen
Dat hele verhaal over de punten is geen mimimi hoor.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo zie ik t tenminste.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toch ook een beetje ongepast?quote:Op donderdag 21 november 2024 01:03 schreef sp3c het volgende:
ik heb teruggelezen
hij zei valse vrouw, dat is wat anders![]()
net als gevangenisstrafquote:Op donderdag 21 november 2024 01:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Klopt, dat moet die persoon eerst verdienen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hij zei valse vrouwen.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:04 schreef sp3c het volgende:
minder onaardig dan vals wijf lijkt me
En je begrijpt me best.
Blijft onaardig.
Maar ik geef het op.♡♡♡♡![]()
Ohh daar begrijp ik sowieso niks van.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat hele verhaal over de punten is geen mimimi hoor.![]()
Kom dan ook niet met mimimi.....quote:Op donderdag 21 november 2024 01:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohh daar begrijp ik sowieso niks van.![]()
Maar jij en killem zijn 2 handen op 1 buik. Dus natuurlijk kies jij zijn kantquote:Op donderdag 21 november 2024 01:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
mimimibolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oftewel je doet alleen maar mimimiquote:Op donderdag 21 november 2024 01:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohh daar begrijp ik sowieso niks van.![]()
wieft kwam pas later binnen, dat is geen kant in deze discussiequote:Op donderdag 21 november 2024 01:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar jij en killem zijn 2 handen op 1 buik. Dus natuurlijk kies jij zijn kantOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee ik heb opinies nodig om te besluiten of ik dit interessant vind of niet, zoveel mogelijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
#metooquote:Op donderdag 21 november 2024 01:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
wieft kwam pas later binnen, dat is geen kant in deze discussie![]()
gaattie zijn eigen posts terug zitten zoeken hoorquote:
Wieft is altijd onderdeel van de discussiequote:Op donderdag 21 november 2024 01:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
wieft kwam pas later binnen, dat is geen kant in deze discussie![]()
![]()
heb ik nog nooit gedaanquote:Op donderdag 21 november 2024 01:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
gaattie zijn eigen posts terug zitten zoeken hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Stond in m’n notes.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
gaattie zijn eigen posts terug zitten zoeken hoor
ok
OK
rustig maar
ik doe dat idd regelmatigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
oeeeeehquote:
ik ga mijn betere posts gewoon noten vanaf nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die ene noot per jaar?quote:Op donderdag 21 november 2024 01:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeeeeeh
ik ga mijn betere posts gewoon noten vanaf nu![]()
het is 2024quote:Op donderdag 21 november 2024 01:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar wat is een man eigenlijk?
mag je zelf wetenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
2 ongeveer voor ieder jaar op fok!, iets meer denkquote:
dat gaat vanaf komend jaar fel omhoog dankzij @KillemWieftOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan ben ik een wijf. Wel een gruwelijk lekker wijf uiteraard.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
QFTquote:Op donderdag 21 november 2024 01:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jouw kwaliteitsposts nog.![]()
sowieso zijnde meeste notes die ik heb van meezelf dus dat merkt niemandOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
pics?quote:Op donderdag 21 november 2024 01:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan ben ik een wijf. Wel een gruwelijk lekker wijf uiteraard.
ook van je zusjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ondertussen is het koud.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Te laat, we zijn er al klaar mee. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jouw kwaliteitsposts nog.
volgende keer ook nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Sinds de overwinning van Trump heeft m’n zusje heeft nog minder haar op d’r kop dan ik.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Met een klein halfuurtje ga ik dat wel doen.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lekker in bed met dekentje FOK!ken een optie?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik noem het recalcitrantquote:Op donderdag 21 november 2024 01:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat ben je opstanding jonguhhh
want moeilijker woordOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Respect dat je het zo lang uithoudt met die man.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat ben je opstanding jonguhhh
sp3clogicaquote:Op donderdag 21 november 2024 01:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik noem het recalcitrant
want moeilijker woord![]()
hoe zit het op andere plekken?quote:Op donderdag 21 november 2024 01:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sinds de overwinning van Trump heeft m’n zusje heeft nog minder haar op d’r kop dan ik.
pics?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wat nouquote:Op donderdag 21 november 2024 01:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Respect dat je het zo lang uithoudt met die man.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wieft is vanaf nu dus geen goede gozerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 21 november 2024 01:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Respect dat je het zo lang uithoudt met die man.![]()
Hij wist een jaar later gewoon nog wat ik op eerste date aanhad![]()
![]()
we praten niet meer met wieftOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb ik respect voor je vrouw, is het ook niet goed.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:22 schreef sp3c het volgende:
wieft is vanaf nu dus geen goede gozer
Dat maakt veel goed?quote:Op donderdag 21 november 2024 01:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Hij wist een jaar later gewoon nog wat ik op eerste date aanhadProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
het is resp3ct
en je moet het hebben voor mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben er sowieso al klaar mee.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Te laat, we zijn er al klaar mee. Volgende keer beter.![]()
![]()
want als ik je bolk telt het gewoonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
problem solved?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
snapt het probleem ook niet, dat zie ik gelijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Okay, Aretha!quote:Op donderdag 21 november 2024 01:24 schreef sp3c het volgende:
het is resp3ct
en je moet het hebben voor mij
Zij geeft gewoon helemaal geen fuck om iets. Als ze maar dekens en eten heeftquote:Op donderdag 21 november 2024 01:26 schreef sp3c het volgende:
snapt het probleem ook niet, dat zie ik gelijk![]()
![]()
Mooi hondjequote:Op donderdag 21 november 2024 01:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als een baas!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
snap ikquote:Op donderdag 21 november 2024 01:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zij geeft gewoon helemaal geen fuck om iets. Als ze maar dekens en eten heeftOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mangiare!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
wanneerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee nog helemaal niet mee bezig.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ookal je huisje in kerstsferen?![]()
Misschien over een paar weken. Misschien ook geen zin in.![]()
Had vorig jaar een echte kerstboom. Dat doe ik dus nooit meerquote:Op donderdag 21 november 2024 01:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee nog helemaal niet mee bezig.![]()
Misschien over een paar weken. Misschien ook geen zin in.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 november 2024 01:34 schreef KillemWieft het volgende:
Mangiare!
Tot vannacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
I second this!
Maar ik weet nu al dat t toch niet gaat gebeuren .. @:swj
Ga slapen.F.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: