SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.
Helemaal primaquote:Op woensdag 20 november 2024 22:45 schreef 444 het volgende:
Het gemiddelde duikt wel naar beneden, maar deze maand is nog steeds te warm. Het lijkt ook een te warme maand te gaan worden, met de temperaturen die in het weekend worden verwacht.
[ afbeelding ]
Godzijdank ja, ramp afgewend.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Zondag en maandag gelukkig een stuk getemperd, nog maar een graad of 13-14.
Graad of 16 volgens de pluim op zondag.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Niks mis met 15/16quote:Op donderdag 21 november 2024 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Noequote:Op donderdag 21 november 2024 10:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Godzijdank ja, ramp afgewend.
Te mag weg. Dat is niet objectief. Ik zou namelijk zeggen het wordt lekker warm voor de tijd van het jaar. Dat is ook subjectief. Het wordt gewoon warm voor de tijd van het jaar.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:59 schreef 444 het volgende:
[..]
Graad of 16 volgens de pluim op zondag.
Het wordt in ieder geval te warm voor de tijd van het jaar.
Je zegt maar hoe je het zelf wilt zeggen.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Te mag weg. Dat is niet objectief. Ik zou namelijk zeggen het wordt lekker warm voor de tijd van het jaar. Dat is ook subjectief. Het wordt gewoon warm voor de tijd van het jaar.
Kom terug dan. De driehoek houdt alles tegenquote:Op donderdag 21 november 2024 13:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Grijs grauw net ten ZO van de driehoek
Wel aangenaamquote:Op donderdag 21 november 2024 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Te mag weg. Dat is niet objectief. Ik zou namelijk zeggen het wordt lekker warm voor de tijd van het jaar. Dat is ook subjectief. Het wordt gewoon warm voor de tijd van het jaar.
Lekkere dikke vlokken die blijven liggen!quote:Op donderdag 21 november 2024 14:50 schreef Jor_Dii het volgende:
In Noord Nederland valt best wat sneeuw momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |