En lekker geslapen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:49 schreef koffieleuk het volgende:
Ik weet ook niet waarom ik nu nog Zhang Anda v Ross Muir in de tweede ronde van de Welsh Open lig te kijken, vergezeld door Bjorn Haneveer en het eeuwige statische geluid van z'n microfoon
Had niet anders verwachtquote:
Ligt behoorlijk open nu. Vooral in de onderste helft kan iedereen de finale halen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:41 schreef koffieleuk het volgende:
Williams, Murphy, Allen, Robertson en Wilson er allemaal uit vandaag.
Onder andere mentale giganten als Stevens en Lisowski wel de laatste 16
Nice!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:59 schreef koffieleuk het volgende:
Kaartjes gekocht voor het Tour Championship, voor het eerst in levende lijve erbij
Ik kijk ernaar uitquote:
Wel knap de revival van Robertson.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:34 schreef Ambrosius het volgende:
Robertson is in de finale vooralsnog Bingham aan het oprollen: 6-0.
De top, zeg, 128 zijn allemaal goed maar missen soms net dat ene (of twee) elementen van snooker. Meestal is het de long pot. Als je die niet in je arsenaal hebt ga je er af. Je kunt in een tournooi er misschien een aantal matches mee wegkomen maar een heel tournooi meestal niet. En als een top 16, top 32 speler eenmaal weet waar een issue zit ...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:30 schreef mitt het volgende:
Blijft me verwonderen hoe de usual suspects alles blijven domineren. Ook in Hong Kong weer:
Trump - Bingham
Robertson - Murphy
Allemaal boven de 40 (op Trump na)quote:Op zondag 9 maart 2025 08:43 schreef wdn het volgende:
[..]
De top, zeg, 128 zijn allemaal goed maar missen soms net dat ene (of twee) elementen van snooker. Meestal is het de long pot. Als je die niet in je arsenaal hebt ga je er af. Je kunt in een tournooi er misschien een aantal matches mee wegkomen maar een heel tournooi meestal niet. En als een top 16, top 32 speler eenmaal weet waar een issue zit ...
Trump, Bingham, Robertson, Murphy, Higgins, Selby, O'Sullivan, Williams hebben alles in hun arsenaal. Soms hebben ze niet hun dag maar zelfs dan moet je je best doen.
Bingham vandaag is een uniek gevalHij heeft last van zijn ogen schijnbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |