Was inderdaad erg sterk gedaan van Robertson. Alleen in het middenstuk speelde hij steeds tragerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:14 schreef Modus het volgende:
Als Ronnie deze break had gemaakt was het allemaal HOSANNAH!!! BUITENAARDS!!!!
Duidelijk geïrriteerd door het extreem trage spel van Robertsonquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:37 schreef wdn het volgende:
Dat was teveel risico. Dit geeft Robbo niet meer weg denk ik
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:39 schreef Faraday01 het volgende:
het extreem trage spel van Robertson
Heb je ooit Ebdon vs. Drago gezien?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Duidelijk geïrriteerd door het extreem trage spel van Robertson
Waarom die smiley? het was op het einde echt opvallend traag zoals bijna twee minut en om dan een rolletje achter geel te spelenquote:
Kijk je al lang snooker of watquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarom die smiley? het was op het einde echt opvallend traag zoals bijna twee minut en om dan een rolletje achter geel te spelen
oh die kon dat ook maar toen was het nog wel een beetje normaal om na te denkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zeker, ik heb zelfs de nadagen van Griffith nog meegemaakt in mijn vroege jeugd
Ja, je ziet me al een tijdje in de topics hierquote:
Ik ookquote:
Nou nee hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:52 schreef Faraday01 het volgende:
Waar het om gaat in dit geval is dat hij duidelijk aan het vertragen was.
Als het nodig is is het nodig maar wat Robbo daarna deed was gewoon slecht (de witte van de gele laten aflopen; daar had hij geen 2, 3m voor nodigquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ja, je ziet me al een tijdje in de topics hier. Waar het om gaat in dit geval is dat hij duidelijk aan het vertragen was. Dat mag, maar fraai vind ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |