SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bijna een hele dag bezig geweest met een vraag van een potentiele klantTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Vorig jaar kerst gaf ik je mijn hart, maar de volgende dag ga je het weer wegquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vorig jaar kerst gaf ik je mijn hart, maar de volgende dag ga je het weer weg![]()
![]()
deze tt mist een nDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik mag nog 10 dagen luisteren naar dit nummer.quote:Trotste mama van Ambar
Ligt eraan wie je bent en kentquote:Op woensdag 20 november 2024 13:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe lang is een perm ban tegenwoordig? 2 weken?![]()
O het is het topic der missende letters, ik heb er net nog 1 gespot die letters vertoptquote:Op woensdag 20 november 2024 13:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ook al woestboos een TR gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik ben Jus en ik ken jouquote:Op woensdag 20 november 2024 13:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je bent en kent![]()
![]()
De nieuwe afdeling kwam de boel opmeten op mijn huidige kantoor. Ik werd nog net niet zo met bureaustoel en al naar buiten gebonjourdTrotste mama van Ambar
Was wel handig geweestquote:Op woensdag 20 november 2024 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
De nieuwe afdeling kwam de boel opmeten op mijn huidige kantoor. Ik werd nog net niet zo met bureaustoel en al naar buiten gebonjourd![]()
![]()
Alweer sneeuwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dikke vlokken hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: