SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En waarom tissues op het toilet? Die mag je niet doorspoelenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wat vinden jullie: is een user gebolkt als hij geen punt heeft gekregen, en anders telt 'de bolk' niet?
Of moet de definitie zijn: een user is altijd gebolkt, ongeacht hoeveel punten hij heeft gescoord?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
vochtig toiletpapier van Edet mag je doorspoelen maar zijn andere doekjes dan vochtige doektjes
Smile, it's free therapy.![]()
Dat is er misschien een waarop je gehurkt mag zitten?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolkje en tha fuck, ik hoop dat mijn nieuwe orepaud prepaid snel toe komt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
jaquote:Op woensdag 20 november 2024 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat vinden jullie: is een user gebolkt als hij geen punt heeft gekregen, en anders telt 'de bolk' niet?
Of moet de definitie zijn: een user is altijd gebolkt, ongeacht hoeveel punten hij heeft gescoord?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tweedequote:Op woensdag 20 november 2024 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Of moet de definitie zijn: een user is altijd gebolkt, ongeacht hoeveel punten hij heeft gescoord?Smile, it's free therapy.![]()
Nou die keuze is er. Ik kan ook beide smaken maken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
je post na een user om te bolkenquote:Op woensdag 20 november 2024 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou die keuze is er. Ik kan ook beide smaken maken.
dusThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, ach. Dat doet hij altijd.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mario was aan het bleiten omdat ik hem voorbij stak.
Echt heAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oke. Dat maakt het makkelijker om te programmeren.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
je post na een user om te bolken
dus
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pot lijkt ook uit 2 delen te bestaanquote:Op woensdag 20 november 2024 11:57 schreef ToT het volgende:
Of misschien is het alleen verwarming, geen idee...![]()
ALLES is een bolk!quote:Op woensdag 20 november 2024 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Of moet de definitie zijn: een user is altijd gebolkt, ongeacht hoeveel punten hij heeft gescoord?![]()
![]()
Puur suiker die cruesliquote:Op woensdag 20 november 2024 11:40 schreef Kissingbird het volgende:
Muesli zijn granen waar ook gedroogd fruit, noten of zaden doorheen kunnen zitten. (vaak wel iets daarvan) Cruesli is met een suikerlaagje om de granen heen.
Werewolf
jij maakt het jezelf soms te moeilijkquote:Op woensdag 20 november 2024 11:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oke. Dat maakt het makkelijker om te programmeren.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
👍quote:Op woensdag 20 november 2024 11:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oke. Dat maakt het makkelijker om te programmeren.Werewolf
Er lijkt ook wel een knop op te zitten? Dat zwarte?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hij heeft te veel vrije tijdquote:Op woensdag 20 november 2024 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij maakt het jezelf soms te moeilijk
Smile, it's free therapy.![]()
Om de verwarming aan te zetten?quote:Op woensdag 20 november 2024 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Er lijkt ook wel een knop op te zitten? Dat zwarte?![]()
Dat moet vast elegant over komen!quote:Op woensdag 20 november 2024 11:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Pot lijkt ook uit 2 delen te bestaan![]()
![]()
Ik denk graag in opties en mogelijkheden. Lekker flexibel. De database zit vol queries, allemaal smakenquote:Op woensdag 20 november 2024 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij maakt het jezelf soms te moeilijk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Volgens mij is het een Amerikaanse pleepot en die zijn per definitie raarTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
das niet errugquote:Op woensdag 20 november 2024 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hij heeft te veel vrije tijd
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit!quote:Op woensdag 20 november 2024 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij maakt het jezelf soms te moeilijk![]()
![]()
Voor kontverwarming, denk ik.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Er lijkt ook wel een knop op te zitten? Dat zwarte?![]()
Hobby, KB, hobby.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hij heeft te veel vrije tijdAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Voordat dat ding opgewarmd is ben je al klaar, denk ik?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ahhhhhh!quote:Op woensdag 20 november 2024 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is het een Amerikaanse pleepot en die zijn per definitie raar
Mooi. Opgelost. Slotje.![]()
De pleepotten daar, of Amerikanen?quote:Op woensdag 20 november 2024 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is het een Amerikaanse pleepot en die zijn per definitie raar![]()
![]()
is heel leukquote:Op woensdag 20 november 2024 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk graag in opties en mogelijkheden. Lekker flexibel. De database zit vol queries, allemaal smaken
maar soms moet je wat meer IK denken
je mag best wel eens wat egoistischer zijn
en bedenken dat sommige dingen veel werk/extra werk zijn en denken, dikke veter
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon een kwartier voor je aandrang te erg wordt aanzetten!quote:Op woensdag 20 november 2024 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voordat dat ding opgewarmd is ben je al klaar, denk ik?![]()
![]()
Ja, je kunt in de tussentijd ook een lekker kop koffie drinken!quote:Op woensdag 20 november 2024 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom ben ik al 7 minuten een pleepot aan het bestuderen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is lastig timen.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een kwartier voor je aandrang te erg wordt aanzetten!
Of ken je jezelf zo goed dat je weet van over 21 minuten wordt het tijd?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: