En ik maar denken dat een kip 1 ei per zoveel dagen legt...quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Veel conflicterende kipinformatie op de interwebs. 🤣
Ze is een hoarder, ze verzamelt gewoon alle eieren van iedereen, maar ze legt er zelf ook een boel in korte tijd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat een kip 1 ei per zoveel dagen legt...
Rare noorderlingenquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:21 schreef Isegrim het volgende:
Trouwens, LHO lacht mij altijd uit omdat ik die dingen 'benzinestiften' noem.
I feel vindicated. 😎
Meld!quote:
@Troel weet geloof ik veel over kippenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Veel conflicterende kipinformatie op de interwebs. 🤣
quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
@:troel weet geloof ik veel over kippen![]()
Heb zelf ooit een kippentopic gehad![]()
Zijn de meest beste huisdieren ooit, nog leuker dan een cavia en een Teckel
Nee, het is er nooit van gekomen, dus alleen maar boekjesinformatiequote:Op donderdag 23 januari 2025 23:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Met als extra voordeel dat ze lekker smaken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hier is het huis uit 1903.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:42 schreef Isegrim het volgende:
Het enige dat ik echt niet leuk vind in dit huis is storm zoals vandaag. Ik prent mezelf herhaaldelijk in dat dit huis er al 150 jaar staat en alle vorige stormen heeft overleefd.
Pas op voor valwinden.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:04 schreef Isegrim het volgende:
Ja, de muren zijn een meter dik, zal niet zomaar omvallen. 😆
Ja hoiquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:36 schreef Isegrim het volgende:
9 februari komt junkiexp loodgieteren en samen met mij klussen.![]()
En zaterdag komen J. & co pizza eten, tweetalig scrabbelen (dubbele punten voor hem voor Engelse woorden, dubbele punten voor ons voor Spaanse woorden) en waarschijnlijk te veel alcohol drinken. Vorige week hebben we met zijn allen tot 03:30 bij hen thuis gezeten. We hebben niet alleen een huis gekocht, we hebben er meteen familie bij.
quote:Op zondag 26 januari 2025 13:58 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
Zomaar even een topic starten waar ik niets van weet ?
Heb je ooit weleens een kip geslacht?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Met als extra voordeel dat ze lekker smaken.
Ik ga het wel leren. Ik ga J. vragen me de eerste keer te helpen. Ik verwacht niet dat het leuk is maar ik wil het beslist zelf doen. Het varken liefst ook (J. gebruikt wel schietpen).quote:Op zondag 26 januari 2025 15:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens een kip geslacht?
Niet zo nice om te doen
Klein beetje achtergrondinformatie: mijn zusje heeft een dubbeldoelboerderij. En ik wilde echt zo erg graag kip.quote:Op zondag 26 januari 2025 15:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ga het wel leren. Ik ga J. vragen me de eerste keer te helpen. Ik verwacht niet dat het leuk is maar ik wil het beslist zelf doen. Het varken liefst ook (J. gebruikt wel schietpen).
quote:Op zondag 26 januari 2025 15:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Klein beetje achtergrondinformatie: mijn zusje heeft een dubbeldoelboerderij. En ik wilde echt zo erg graag kip.
Maar vond ook dat ik dan zelf zo'n beest moest slachten.
Geloof dat ik een half jaar vegetariėr ben geweest![]()
Die kip die ik geslacht heb, heb ik dus nooit gegeten![]()
Dubbeldoelloos voelde het voor me.
quote:Op zondag 26 januari 2025 15:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Klein beetje achtergrondinformatie: mijn zusje heeft een dubbeldoelboerderij. En ik wilde echt zo erg graag kip.
Maar vond ook dat ik dan zelf zo'n beest moest slachten.
Geloof dat ik een half jaar vegetariėr ben geweest![]()
Die kip die ik geslacht heb, heb ik dus nooit gegeten![]()
Dubbeldoelloos voelde het voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |