quote:Op donderdag 5 december 2024 09:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Beide LA teams een prima avondje gehad zo te zien![]()
Harden 5 punten, AD 8 punten
Al z'n kruit daar verschotenquote:Op maandag 2 december 2024 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
Harden kan er ook nog wat van: 39 pts, 9 reb, 11 ast tegen de Nuggets
Had ie ook wel even nodig, is nog steeds veel te wisselvallig.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:06 schreef 3rr0r het volgende:
Kuminga 33 PTS, career high. Hij had denk ik een Jordan videoband gekeken, zag hem voor ik in slaap viel een like Mike turnaround jumper doen (die miste hij wel)
Leuk ook om zijn tradevalue op te krikken aangezien die nog altijd denkt dat die een max waard is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Had ie ook wel even nodig, is nog steeds veel te wisselvallig.
Effe serieus...zie jij geen toekomst in deze gast?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuk ook om zijn tradevalue op te krikken aangezien die nog altijd denkt dat die een max waard is.
(Er komt geen trade omdat Dunleavy gevaarlijk dom is)
Hangt ervan af, als 6de of 7de man van de bank kan die als een wildcard tekeer kan gaan , en dan is het wel wat. Maar niet als die zichzelf ziet als de volgende Kawhi of Lebron .quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Effe serieus...zie jij geen toekomst in deze gast?
Hij heeft gezegd dat hij een blessure aan zijn hand heeft maar er gewoon doorheen speelt, en dat is de reden dat zijn driepunter niet echt wil vallen. Dan zou ik misschien toch maar eens wat minder van buiten schieten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 04:24 schreef 3rr0r het volgende:
Lebrick laatste schot in OT, Hawks win. Wat een lelijke driepunter lol
quote:Op zaterdag 7 december 2024 04:24 schreef 3rr0r het volgende:
Lebrick laatste schot in OT, Hawks win. Wat een lelijke driepunter lol
Ja dan hadden ze de bal beter aan een ander kunnen geven. Er was niet veel tijd over en geen time out meer dus het moest wat gehaast maar dit was wel een erg lomp schot.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij een blessure aan zijn hand heeft maar er gewoon doorheen speelt, en dat is de reden dat zijn driepunter niet echt wil vallen. Dan zou ik misschien toch maar eens wat minder van buiten schieten.
Hornets zonder Ball dus dat is toch kansloosquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Mobley 23 punten in het 1ste kwart, 5/5 van 3
Vrij makkelijk gewonnen uiteindelijk, career-high van Mobley met 41.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:52 schreef 3rr0r het volgende:
Nog maar 6 puntjes verschil, ik heb het gejinxed
Jammer, de Magic begonnen net kracht te tonen in het oosten toen ze er allebei nog warenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:42 schreef DrMarten het volgende:
[ x ]
De twee beste spelers geblesseerd bij Orlando.
Heerlijk zo'n speler in de league toch, al genoten van vele bizar atletische dunks en moves van hem dit seizoen. Nu hopen dat hij het volhoudt om niet met wapens te zwaaien. Hoe is het eigenlijk met Usher z'n pa, die is me nog niet opgevallen.quote:
Zijn lichaam is zorgelijker denk ik , die dunks en andere acrobatiek is niet goed voor een kleinere spelers zoals hij.quote:Op zondag 8 december 2024 20:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n speler in de league toch, al genoten van vele bizar atletische dunks en moves van hem dit seizoen. Nu hopen dat hij het volhoudt om niet met wapens te zwaaien. Hoe is het eigenlijk met Usher z'n pa, die is me nog niet opgevallen.
Is niet zozeer zijn bouw, is gewoon het risico dat je sowieso loopt als je van flinke hoogte moet landen terwijl er anderen in de buurt zijn en/of je foulen.quote:Op zondag 8 december 2024 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn lichaam is zorgelijker denk ik , die dunks en andere acrobatiek is niet goed voor een kleinere spelers zoals hij.
Echt jammer, want dat team zat echt in de lift.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:42 schreef DrMarten het volgende:
[ x ]
De twee beste spelers geblesseerd bij Orlando.
D-Rose 2.0.quote:Op zondag 8 december 2024 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn lichaam is zorgelijker denk ik , die dunks en andere acrobatiek is niet goed voor een kleinere spelers zoals hij.
Wil ook een statement maken dat Wolves een vergissing hebben gemaakt door hem te traden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 03:17 schreef 3rr0r het volgende:
Towns speelt wel met een andere instelling bij de Knicks. Zou het komen door dat salaris icm de NY markt dat hij zich gemotiveerd voelt?
Mooiste moment was aan het einde van het 3de kwart waar hij eindelijk een 3tje raakte terwijl Joe hem heel dichtbij stond te verdedigen. Begon gelijk weer praatjes te krijgen en te klappen en weet ik het wat allemaal, jammer alleen dat het Sloveense biggetje niet echt de conditie heeft om met z'n man mee te lopen, want Joe liep bij hem weg en gooit er zelf een 3tje in, en 10 seconden later oid nog 1quote:
Denk dat hij het als onderdeel van zijn voordelen ziet, dat hij met z'n gewicht andere guards kan 'bully-en' in de aanvalquote:Op woensdag 11 december 2024 16:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mooiste moment was aan het einde van het 3de kwart waar hij eindelijk een 3tje raakte terwijl Joe hem heel dichtbij stond te verdedigen. Begon gelijk weer praatjes te krijgen en te klappen en weet ik het wat allemaal, jammer alleen dat het Sloveense biggetje niet echt de conditie heeft om met z'n man mee te lopen, want Joe liep bij hem weg en gooit er zelf een 3tje in, en 10 seconden later oid nog 1![]()
Die gozer moet echt een beetje afvallen, aanvallend zo goed, maar kan blijkbaar niet bij z'n mannetje blijven defensief gezien. Lijkt mij geen probleem van niet willen, maar simpelweg te sloom.
Verder een prima win natuurlijk, gelukkig geen Washington, anders hadden we deze ongetwijfeld verloren.
Zou eerder woest zijn op mijn zogenaamde superster die meer geinteresseerd leek te zijn om z’n kekke celebration te doen ipv de game gewoon slim uit te spelen.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
Einde niet gezien, maar eens terugkijken, zie dat Kerr woest was op de scheids
Iets slim uitspelen met Kuminga ,Green en Podzjiemski.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou eerder woest zijn op mijn zogenaamde superster die meer geinteresseerd leek te zijn om z’n kekke celebration te doen ipv de game gewoon slim uit te spelen.
Maakt geen zak uit met wie je op de vloer staat. Het is ultra dom om met 13 seconden te spelen, waarvan 10 seconden jouw shotclock is om hem dan maar vanaf 3 erin proberen te gaan gooien voor je toffe celebration. Helaas pindakaas.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iets slim uitspelen met Kuminga ,Green en Podzjiemski.
Hard gelachen
Als je 2 en een half jaar moet toekijken hoe andere middelmatigheid alles voor je verneukt kan ik wel begrijpen dat je geen enkel vertrouwen meer hebt in wat dan ook en rare dingen gaat doen.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maakt geen zak uit met wie je op de vloer staat. Het is ultra dom om met 13 seconden te spelen, waarvan 10 seconden jouw shotclock is om hem dan maar vanaf 3 erin proberen te gaan gooien voor je toffe celebration. Helaas pindakaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |