Denk het wel , niet dat het veel zal uitmaken verderquote:Op donderdag 28 november 2024 00:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh matig, Curry is toch wel voor wie je voornamelijk kijkt. Kuminga wel terug?
Ja, gek, als er een als een debiel in komt vliegen en ook de 2de of 3de beste speler van het team uit de wedstrijd knaltquote:Op donderdag 28 november 2024 06:31 schreef 3rr0r het volgende:
Kutschoten op het eind van de Warriors. Ze zijn gewend dat Curry het dan doet. Nog verrassend close eigenlijk wel.
Jalen was dat toch? Ik heb niet alles gezien maar hoorde later wel dat hij eruit was. Als Shai presteert ben je al een heeel eind.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, gek, als er een als een debiel in komt vliegen en ook de 2de of 3de beste speler van het team uit de wedstrijd knaltEcht belachelijk dat die daar niet eens een fout voor kreeg en de dunk gewoon telt
![]()
Prima overwinning met je 2de, 3de en 7de opties eruit. Lekker stil publiek ook aan het einde.
Ja, Kuminga ging omhoog voor de dunk en plant vol, met uitgestrekte arm, z'n hand op het oog van Jdub. Kan gebeuren en alles, maar als dat geen foul is dan is nooit meer iets een foul denk ikquote:Op donderdag 28 november 2024 20:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jalen was dat toch? Ik heb niet alles gezien maar hoorde later wel dat hij eruit was. Als Shai presteert ben je al een heeel eind.
Black friday!quote:
Iemand in de TNT studio, weet niet meer of het Barkley was, plaatste laatst wel zo'n kritische kanttekening toen ze een statistiek van Lebron lieten zien, dat Jordan er veel minder seizoenen voor nodig had om dat te bereiken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:25 schreef Hathor het volgende:
Lakers krijgen een pak slaag van de Twolves en wat is het eerste dat ik tegenkom op social media....Lebron heeft meer punten gescoord dan Kareem terwijl hij daar meer als 850 FG's minder voor nodig had.
Ja logisch, ik kan me niet herinneren dat Kareem ooit een driepunter heeft geschoten en hij stond ook niet constant op de vrije worp lijn.
Die verheerlijking van Lebron begint een beetje misselijkmakende vormen aan te nemen.
Moeten ook niet doen alsof het slecht is dat LeBron de 1 na beste speler ooit is, of de beste, of dat Jordan en LeBron 1a/1b zijn. Beetje hetzelfde als zeggen dat CR7 geen pluimen mag krijgen omdat iemand Messi beter vind oid. Uiteindelijk zijn veel ‘beste ooit’ rankings erg lastig vanwege verschillende era’s en dat de een een aantal facetten beter beheerste dan de ander. Jordan z’n final record halen mensen vaak aan, maar ja, dat houdt ook in dat hij behoorlijk wat jaar niet de finale heeft gehaald bijvoorbeeld. Laat staan dat hij ooit competitie heeft gehad als de KD Warriors.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iemand in de TNT studio, weet niet meer of het Barkley was, plaatste laatst wel zo'n kritische kanttekening toen ze een statistiek van Lebron lieten zien, dat Jordan er veel minder seizoenen voor nodig had om dat te bereiken.
Dat Lebron uberhaupt zo lang meegaat en ook nog op een bepaald niveau van spelen is wel een buiging waard
*Zion met een dikke pens* kuch kuch.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iemand in de TNT studio, weet niet meer of het Barkley was, plaatste laatst wel zo'n kritische kanttekening toen ze een statistiek van Lebron lieten zien, dat Jordan er veel minder seizoenen voor nodig had om dat te bereiken.
Dat Lebron uberhaupt zo lang meegaat en ook nog op een bepaald niveau van spelen is wel een buiging waard
Zonde, topspeler wanneer fit. Maar ja, als je nooit fit bent..quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Die is gewoon straks slechts een paar tweede ronde picks waard , meer niet.
Gebrek aan fitheid in zijn hoofd vooral. Je laten filmen met een smerige pens omdat je een tattoo laat zetten en dan niet doorhebben dat je voor lul staat.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zonde, topspeler wanneer fit. Maar ja, als je nooit fit bent..
Dat ook, maar fysiek kan die het ook niet aan. Constant geblesseerd, en dan niet voor 1 of 2 wedstrijden, maar gelijk een maand of seizoen klaar.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gebrek aan fitheid in zijn hoofd vooral. Je laten filmen met een smerige pens omdat je een tattoo laat zetten en dan niet doorhebben dat je voor lul staat.
Bedoel ik ook met fitheid in zijn hoofd. Hij heeft niet door dat die een goed gewicht moet hebben voor topsport. Idem dito met zijn omgeving die het ook best vindt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat ook, maar fysiek kan die het ook niet aan. Constant geblesseerd, en dan niet voor 1 of 2 wedstrijden, maar gelijk een maand of seizoen klaar.
Vraag me af of het ook niet, gedeeltelijk op z'n minst, genetisch is. Het lijkt mij heel erg stug dat ze in New Orleans er niet boven op zitten zodat ze wat terug zien van de 250 miljoen dollar investering in hem.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bedoel ik ook met fitheid in zijn hoofd. Hij heeft niet door dat die een goed gewicht moet hebben voor topsport. Idem dito met zijn omgeving die het ook best vindt.
Naja het helpt niet als hij steeds laat lekken dat die daar helemaal niet wil zijn maar in New York . Misschien willen ze hem wel helpen maar wijst die het /doet het stiekem.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vraag me af of het ook niet, gedeeltelijk op z'n minst, genetisch is. Het lijkt mij heel erg stug dat ze in New Orleans er niet boven op zitten zodat ze wat terug zien van de 250 miljoen dollar investering in hem.
Uiteindelijk kom je enkel aan door wat je eet uiteraard, maar met zoveel geld zou je verwachten dat hij en het team een compleet maaltijdenplan hebben iedere week
Dat kan natuurlijk zo zijn ja, dat hij liever vandaag dan morgen ergens anders gaat spelen. Op deze manier tankt die wel lekker z'n waarde waardoor dat team niets van waarde hoeft weg te traden in ieder gevalquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naja het helpt niet als hij steeds laat lekken dat die daar helemaal niet wil zijn maar in New York . Misschien willen ze hem wel helpen maar wijst die het /doet het stiekem.
En ja zijn bouw is ook echt heel uniek waardoor die kwaliteiten heeft die verder niemand anders heeft.
Daar ben ik het mee eens, hij is in topvorm qua lichaamsgesteldheid, maar om dan ieder ander maar onder het tapijt te vegen is gewoon ziek.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De KD Warriors, daar ga je al de fout in.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moeten ook niet doen alsof het slecht is dat LeBron de 1 na beste speler ooit is, of de beste, of dat Jordan en LeBron 1a/1b zijn. Beetje hetzelfde als zeggen dat CR7 geen pluimen mag krijgen omdat iemand Messi beter vind oid. Uiteindelijk zijn veel ‘beste ooit’ rankings erg lastig vanwege verschillende era’s en dat de een een aantal facetten beter beheerste dan de ander. Jordan z’n final record halen mensen vaak aan, maar ja, dat houdt ook in dat hij behoorlijk wat jaar niet de finale heeft gehaald bijvoorbeeld. Laat staan dat hij ooit competitie heeft gehad als de KD Warriors.
Uiteindelijk moet je er zo bovenuit steken, a la Wayne Gretzky ofzo, om geen discussie te hebben.
Hamburgers voor 100 dollar.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Curry is er alleen maar om kaarten te verkopen in zijn arena met 50 dollar voor een veggie hamburger.
Speciaal gemoakt door 3 sterren chefs terwijl je naar zijn picks kijkt die niet eens kunnen dribbelen .quote:
quote:Op woensdag 4 december 2024 17:30 schreef 3rr0r het volgende:
Hield was ook niet best terwijl hij dat eerst wel was. Heb het niet gezien maar vraag me af of hij, nu anderen er weer zijn, niet lekker in z'n ritme kan komen met de playing time die hij krijgt of dat hij gewoon zelf matig is nu net als vorig seizoen Klay.
@:PowerLoungen
quote:Op woensdag 4 december 2024 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als die consistent was zat die nu nog bij de Pacers of de Kings met een contract boven de 25 miljoen per jaar. Het is heel triest als hij je 2de optie moet spelen.
Heeft ook voordat die naar 76ers ging nooit een plee off game gespeeld terwijl die al over de 30 is . Zegt ook wel veel.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Grappig dat men de cyclus al heeft waargenomen. Had hem verder niet zo gevolgd eerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |